PDA

Bekijk de volledige versie : Bestellen bij BesteKeus.nl?



Dennis van Turnhout
29-07-2002, 10:39
Ik sta op het punt om bij BesteKeus.nl (http://www.bestekeus.nl) een breedbeeld TV te bestellen. Dit omdat ze ruim 100€ goedkoper zijn dan de BCC en ik niet verwacht dat de BCC wil concureren met een internet shop.

Ik ken alleen BesteKeus.nl niet en vraag me af of er mensen zijn die ervaring met hun hebben?

Ghast
29-07-2002, 11:23
ik denk dat je toch het beste naar BCC kan gaan, stel je krijgt wat met die TV en dan begint het gezeik, dan zijn ze "opeens" niet te bereiken "sorry meneer de mail server was down" en meer van dat soort smoezen, MAW ikzelf zou nooit een TV via internet kopen, tenzij ze ook een "echte" winkel hebben.

Nu is BCC ook niet echt heilig, vorig jaar mijn keuken opnieuw ingericht met o.a. een RVS koelkast van ruim € 1.200,00 hebben ze doodleuk het show model bezorgt, ik bellen .... hun eerst ontkennen .... ik kwaad langs, wouden ze me eerst korting geven .... NIET dus, ik koop nieuw en wil nieuw hebben.

BCC is dus ook niet heilig maar wat ik dus al aangeef, je kan tenminste langs als er wat is.

upje
29-07-2002, 17:47
Misschien een idee om even bij Block (ja wel: www.block.nl) te kijken? Hier heb ik ook mijn TV gekocht, gewoon in een showroom. Ze hebben overigens ook een online-winkel. Ze waren destijds (januari dit jaar) een stuk goedkoper dan andere winkels.;)

Sander Dubbeldam
29-07-2002, 18:14
Ik sta op het punt om bij BesteKeus.nl (http://www.bestekeus.nl)
Dit omdat ze ruim 100€ goedkoper zijn dan de BCC en ik niet verwacht dat de BCC wil concureren met een internet shop.


in sommige gevallen willen ze heus wel met de prijs meegaan hoor. als er bijvoorbeeld nog een home cinema set wordt gekocht zullen ze niet moeilijk doen over die 100 euro. waarom probeer je het niet eerst?

Stitch
29-07-2002, 18:42
Zou het niet doen, een goede service is ook niet weg. Of als de breedbak het niet direct al doet bij aflevering, en je moet gelijk zitten bellen stel je voor. Dan is een leverancier op de hoek een stuk gemakkelijker.

En wat de prijs betreft: kijk op eens op kieskeurig.nl (http://www.kieskeurig.nl)
Kan je onder meer op merk en type een prijsvergelijking maken.

SSoaker
29-07-2002, 19:50
Ik heb ooit eens een wasmachine bij BCC gekocht die nogal wat kuren vertoonde maar telkens als ik BCC hierover probeerde te bereiken waren ze mooi niet thuis. Uiteindelijk heb ik toen maar een nieuwe gekocht bij een dealer om de hoek die wel interesse had in zijn klanten.......
En daar later ook mijn TV gekocht.
Dit met de gedachte dat ik weinig zin heb om een breedbeeld TV achterin mijn auto 100Km te gaan verslepen naar een "service centre" om hem na 6 weken weer te mogen ophalen.
Sorrie als dit misschien een beetje te negatief overkomt maar ik baal nog steeds van de (nooit gekregen) reakties van BCC.

Dennis van Turnhout
29-07-2002, 21:43
Tis alsof onze B&O jaloers is... zijn we aan het kijken naar een andere TV en wat doet onze B&O?

Om aandacht vragen, niet aanwillen, rare bijgeluiden maken en als het baasje kijkt? met het beeld naar binnen klappen...

En dan dreig je te slaan? is alles weer okay...

Tis gewoon een jaloers kreng :p

MatrixTom
24-06-2014, 19:06
Hoe doet deze webshop het ondertussen? Wie heeft er nog ervaring mee?