PDA

Bekijk de volledige versie : Wannahave: Donald Duck DVD



Stitch
29-07-2002, 18:30
Zit er al zoooo lang op te wachten....

Weet iemand wanneer Donald Duck op DVD uit gaat komen?
Zit er al zoooo lang op te wachten....

Mijn hoop is nu gevestigd op de DVD serie Walt Disney Treasures, waar naast Goofy nu sinds een half jaar Mickey Mouse colour editie op een dubbel dvd is verschenen. Nu Donald please, lijkt me echt super om al die jaren 40 films op DVD te hebben.

http://cover2.cduniverse.com/MuzeVideoArt/185916.jpg

Weet iemand al iets vanuit betrouwbare bron?

H@gar
30-07-2002, 07:55
Is die Mickeu Mouse DVD regio 2??? Ik heb nog geen enkele treasure gezien hier! En weet dus ook helaas niets van een Donald Duck editie...

Stitch
31-07-2002, 12:25
Ja, het is alleen regio 1 voor ongeveer $ 25 plus shipping.
Ik zag ze staan bij cduniverse.com

Het blijft verder ook angstig stil in deze thread, ik zal nog ff geduld moeten hebben op de release.

Alex T
31-07-2002, 13:36
Het blijft verder ook angstig stil in deze thread, ik zal nog ff geduld moeten hebben op de release.

Ik kan je helaas niets nieuws vertellen, maar wou even melden dat ik ook op Donald/ Mickey op DVD zit te wachten. Je bent niet de enige hoor!;)

Had geloof ik wel ergens gelezen dat deze R1 DVDs bepaalde limited disney anniversary editions zijn.

Bambi
31-07-2002, 15:20
Zoals ook al in andere threads op het forum staat vermeld:

Aan het eind van het jaar komen er drie nieuwe delen uit van de Walt Disney Treasures, te weten "Mickey Mouse in Black&White", "The Complete Goofy" en "Behind the Scenes at Walt Disney Studios". Verder zijn er in de Walt Disney Treasures al vier delen verschenen (eind vorig jaar): "Mickey Mouse in Living Color", "Silly Symphonies", "Davy Crockett" en "Disneyland USA".

Over Donald Duck is nog helemaal niets bekend.

Alle Walt Disney Treasures zijn/komen alleen beschikbaar in Regio1.

Marcel 'Bambi' Versteeg

RobW
31-07-2002, 15:47
Het zou inderdaad wel cool zijn als de alle Donald Duck-filmpjes op DVD gingen uitbrengen, met natuurlijk talloze features. Past wel op 3/4 schijfjes, denk ik.

Remco de Swart
01-08-2002, 21:04
Over de treasure serie lopen meerdere discussies. Zie voor meer info onderstaande links

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9336&highlight=treasures

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6823&highlight=treasures

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2824&highlight=treasures

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=883&highlight=treasures

Stitch
04-08-2002, 21:36
Over de treasure serie lopen meerdere discussies. Zie voor meer info onderstaande links

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9336&highlight=treasures

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6823&highlight=treasures

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2824&highlight=treasures

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=883&highlight=treasures


Bedankt Remco,

Helaas nog geen goed nieuws voor deze hele hele grote Mr. Duck fan. (bijna alle boeken van Carl Barks binnen)
Mickey is ook erg leuk, zit er aan te denken om 'm ook te kopen.
Ik las in de thread dat je die Mickey Mouse Treasure in living colour had gekocht. Hoe bevalt deze (beeldkwaliteit/geluid?) Is het een compilatie of staan er de genoemde volledige films op? Op dvdempire.com hebben ze het namelijk over een uncensored compilation, die term kan ik niet zo goed plaatsen.

Bambi
05-08-2002, 07:44
Originally posted by Stitch
Mickey is ook erg leuk, zit er aan te denken om 'm ook te kopen.
Ik las in de thread dat je die Mickey Mouse Treasure in living colour had gekocht. Hoe bevalt deze (beeldkwaliteit/geluid?)
Ik heb deze DVD ook (net als Silly Symhonies). De kwaliteit is bijzonder goed (zeker gezien het feit dat de filmpjes minstens 60 jaar oud zijn). Het geluid is allemaal mono en de filmpjes zijn vrijwel vrij van filmruis.


Originally posted by Stitch
Is het een compilatie of staan er de genoemde volledige films op? Op dvdempire.com hebben ze het namelijk over een uncensored compilation, die term kan ik niet zo goed plaatsen.
"Uncensored compilation" wil in dit geval zoveel zeggen als een verzamel-DVD met filmpjes die niet gecensureerd zijn. Alle genoemde filmpjes zijn dus NIET verknipt en staan volledig op de DVD.

Groeten,
Marcel 'Bambi' Versteeg

Remco de Swart
05-08-2002, 21:07
"Uncensored compilation" wil in dit geval zoveel zeggen als een verzamel-DVD met filmpjes die niet gecensureerd zijn. Alle genoemde filmpjes zijn dus NIET verknipt en staan volledig op de DVD.

Dit is belangrijk aangezien veel van de oudere Disney filmpjes nu als aanstotend worden gezien door de Amerikaanse Authoriteiten. In de loop van de jaren is dan ook danig geknipt in deze filmpjes. Gelukkig heeft Walt Disney ervoor gekozen de orginele filmpjes dus inclusief aanstootgevend materiaal op de DVD te zetten.

Voor de Donald Duck fans is er één troost. Op de DVD van Silly Symphonies staat het allereerste optreden van deze eend namelijk in de symphonie: The Wise Little Hen

Op Mickey Mouse in Living Color staan diverse filmpjes waar Donald Duck in voorkomt namelijk:

The Band Concert
On Ice
Mickey's Fire Brigade
Mickey's Circus
Mickey's Grand Opera
Mickey's Polo Team
Alpine Climbers
Moving Day
Orphan's Picnic
Hawaiian Holiday
Moose Hunters
Magician Mickey
Mickey's Amateurs
Clock Cleaners
Lonesome Ghosts
Boat Builders
The Whalers
Mickey's Trailer

Dit lijkt me toch wel een beetje troost voor de Die Hard Donald Duck fans.

Johan van den D.
22-09-2002, 11:19
is hier misschien al wat meer over bekend en dan met name of ze misschien toch ook r2 worden uitgebracht
net als vele anderen zou ik ook graag wat donald duck op dvd hebben:cool:

Dave
22-09-2002, 12:26
Ik hoop dat ze hier in NL ook eens deze releases gaan brengen, deze zijn echt jeugdherinneringe voor iedereen en zouden goed verkocht worden denk ik...

starbuck
22-09-2002, 15:17
raar eigenlijk dat dit nog niet in nederland verkrijgbaar is, terwijl op vhs genoeg op dit gebied is uitgebracht, denk maar eens aan de 3 "best of disney" videobanden.

Een leuke kerstcompilatie a la "disney's winterpret" zou het ook goed doen in de aankomende maanden.

Johan van den D.
22-09-2002, 15:22
Originally posted by starbuck

Een leuke kerstcompilatie a la "disney's winterpret" zou het ook goed doen in de aankomende maanden.
zeker
deze zou ik bij voorbaat al kopen(y)
maar helaas denk ik niet dat we dit kunnen verwachten:(

Dave
22-09-2002, 17:06
raar eigenlijk dat dit nog niet in nederland verkrijgbaar is, terwijl op vhs genoeg op dit gebied is uitgebracht, denk maar eens aan de 3 "best of disney" videobanden.

Een leuke kerstcompilatie a la "disney's winterpret" zou het ook goed doen in de aankomende maanden.
Ben ik met je eens ze moeten gewoon komen...

over Kers-special gesproken Belle en het Beest Kersfeest komt eraan hier in NL ;)

Dave
22-09-2002, 17:16
20-11-2002 Belle En Het Beest 2 - Een Betoverend Kerstfeest Animatie Buena Vista


Deze bedoel ik (y)

starbuck
24-09-2002, 11:16
20-11-2002 Belle En Het Beest 2 - Een Betoverend Kerstfeest Animatie Buena Vista


Deze bedoel ik (y)

goed nieuws, wist ik nog niet, thnx Dave, merry christmas to you too:D

Dave
24-09-2002, 18:26
goed nieuws, wist ik nog niet, thnx Dave, merry christmas to you too:D

Zou inderdaad wel eens goed nieuwe kunnen zijn en Your welcome ;) en jij ook een gelukkig kerstfeest (y)

starbuck
25-09-2002, 11:04
Wel, ik lees net dat Mickey schurken op bezoek krijgt!!!

zie het dvd.nl nieuws:)

8 nooit eerder vertoonde cartoons, ben benieuwd, en wat Donald duck betreft, hij zit onder de tafel ( zie de cover) :D :D

Sanderdg
25-09-2002, 11:29
20-11-2002 Belle En Het Beest 2 - Een Betoverend Kerstfeest Animatie Buena Vista


klopt het dat dit een heruitgave is? Ik heb em al een hele tijd liggen. Gisteren nog in de verhuisdoos gestopt :)

H@gar
25-09-2002, 13:14
klopt het dat dit een heruitgave is?

Nee, als het ongeveer dezelfde versie is als in Amerika heeft hij meer extra's. De film is uiteraard dezelfde.

Ryko Prins
26-09-2002, 13:12
Zie http://www.dvdtoons.com/news/157

H@gar
27-09-2002, 07:47
Sodan, die van Goofy wil ik echt hebben! Interviews met Pinto Colvig, EN Bill Farmer, 2 van de mensen die Goofy in al die jaren van stem hebben voorzien! En dan ook nog es die geweldige filmpjes! That thing is mine!!!

Tossie
27-09-2002, 09:27
Nu nog de treasure versie van Donald Duck!!

Stitch
06-10-2002, 21:50
Zou het helpen als we allemaal naar Disney gaan mailen ?!

Please, please.... lol

Anyway, mocht iemand inmiddels meer weten, let me know!

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat Donald niet op dvd uitkomt.

H@gar
07-10-2002, 07:52
Hij zal vast wel komen... Ondertussen ben ik al tot de conclusie gekomen dat die andere treasures vanuit Amerika op mijn plank komen, want ik wil ze echt hebben!

Dave
07-10-2002, 08:37
Door dit soort acties (De Europese klant achterhouden) ga ik toch heel hard twijfelen mijn speler regiovrij te maken of er een regiovrije bij te kopen, want ik wil dit ook en waarom zou dat daar wel verkocht worden en hier niet :( echt jammer...

BazP
08-10-2002, 15:26
Ik zit nog steeds te wachten op " The Ducktales al betwijfel ik of ie ooit zou komen (helemaal met nederlandse stemmen, dan herleef ik echt me jeugd.)

Dave
08-10-2002, 19:25
Ik zit nog steeds te wachten op " The Ducktales al betwijfel ik of ie ooit zou komen (helemaal met nederlandse stemmen, dan herleef ik echt me jeugd.)

Daar hoop ik dus ook nog steeds op, mijn all-time fav. Disney serie is/was dat...

H@gar
15-10-2002, 07:52
Voor de geinteresseerden: Op de Buena vista screening van Belle en het Beest DVD, die is georganiseerd naar aanleiding van de klachten voor Monsters & Co, is bekend gemaakt dat de Disney Treasures eind 2003 in Nederland gaan uitkomen! Dus het is nog even wachten, maar ze komen eraan!
Uiteraard zal die van Donald Duck er niet bijzitten, tenzij die in Amerika ook uit is tegen die tijd...

starbuck
15-10-2002, 08:01
, is bekend gemaakt dat de Disney Treasures eind 2003 in Nederland gaan uitkomen! Dus het is nog even wachten, maar ze komen eraan!


Picture this:

1e kerstdag, 2003, Starbuck zit met zijn familie rond de kerstboom en starbuck pakt zijn eerste kadootje uit, zodra de verpakking er met zenuwachtige hand af is gehaald wordt het stil in huize starbuck. Met een rood hoofd van opwinding en zonder iets te zeggen loopt starbuck naar de dvdspeler en stopt het kado in de dvd-speler en de rest van de kadootjes......die zijn pas op 2e kerstdag opengemaakt:)

Het moge duidelijk zijn dat H@gar goed nieuws heeft gebracht:)

Johan van den D.
15-10-2002, 13:26
Voor de geinteresseerden: Op de Buena vista screening van Belle en het Beest DVD, die is georganiseerd naar aanleiding van de klachten voor Monsters & Co, is bekend gemaakt dat de Disney Treasures eind 2003 in Nederland gaan uitkomen! Dus het is nog even wachten, maar ze komen eraan!
Uiteraard zal die van Donald Duck er niet bijzitten, tenzij die in Amerika ook uit is tegen die tijd...
zeker heel mooi nieuws ja
duurt nog wel ff maar dan hebben we de tijd om wat euro,s bij elkaar te zoeken
deze gaan zeker een topper worden en aangezien we nog een jaar moeten wachten word dat alleen maar erger denk ik

Dave
15-10-2002, 18:21
Whoohoo, alleen denk ik voor die tijd toch een regiovrije speler te hebben maar ik zal ongeteijfeld dan ook nog wel in NL wat releases halen hoor en net als Starbuck ook met de KErst een mooi dag hebben ;)

H@gar
10-02-2003, 09:15
Goed nieuws voor de Donald Duck fans! Dit las ik op www.animated-movies.com/ (http://animated-movies.squareworld.com/News.html).
Major (Unconfirmed) Update on Next Disney Treasures Wave

'Fidel' spoke a few months ago "to a DVD producer that graced us with his presence at the Disney Institute and he told me that this year would bring about the following Disney Treasures: WarTime, delayed because it needed more work, it will include the 1944 animated feature Victory Through Air Power, plus never-before-seen cartoons, such as Donald's Academy Award-winning Der Fuerer's Face and Education For Death; Mickey Mouse In Living Color Part II will feature all of Mickey Mouse's shorts from 1939 (the Academy Award nominated The Pointer) to 1995 (another Academy Award nominee Runaway Brain), including the featurettes Mickey's Christmas Carol and The Prince and the Pauper; The Chronological Donald, the first part of a couple of sets that will showcase Donald's cartoons (Modern Inventions, Don Donald, Good Scouts, Donald's Better Self, etc.). These will be released on the first Tuesday of December, again to commemorate Walt's birthday."

Weliswaar nog een gerucht, maar dit klinken als logische opvolgers van de Disney Treasures! Uiteraard duurt het dan weer even voor ze hier te koop zijn....