PDA

Bekijk de volledige versie : JVC th-a75r voorzien van draadloze boxen?



MACHINEHEAD
25-11-2009, 08:43
Ik heb een JVC th-a75r home cinema set.
Ik kan door de indeling van de woonkamer de boxen niet kwijt.
Het is een woning uit 1910 met een schouw midden in de kamer... M.a.w. ik zou kilometers draad moet trekken om alle boxen op de juiste plaats te zetten.
Nu vroeg ik me af. Is het mogelijk om deze geweldige JVC set te voorzien van draadloze boxen?
Dus dat er een kastje aanhangt die een draadloos muzieksignaal uitzend die dan de boxen opvangen.
Het zou jammer zijn om deze set weg te doen namelijk...

Iemand een idee of dit mogelijk is?

Groet, Hans

Albert Kostwinder
25-11-2009, 09:43
Welkom.

Als je een houten vloer hebt, zou je de draden ook onder de vloer door kunnen trekken. Scheelt heel wat meters maar hier moet je wel wat voor over hebben. Als je toch perse draadloos wil kun je bijna net zo goed een nieuwe set halen. Sony en Samsung hebben wel sets met draadloos surround van rond de 4 a 500 euro. Heb je bovendien meteen een blu ray speler in huis want die zitten hier bij. bv de Samsung HT-BD1250 kost ca 400 euro. :)

Gerco Stuivenberg
25-11-2009, 09:55
Welkom op dit forum MACHINEHEAD.

De set die jij hebt is niet voorbereid op het aansluiten van draadloze luidsprekers. Bij een set die er wel op voorbereid is, staat dit vermeld bij de mogelijkheden of heeft een receiver pre-outs voor alle kanalen.

Daarnaast bestaan er geen draadloze luidsprekers en kunnen draadloze verbindingen last hebben van interferentie of deze veroorzaken. Het beste is daarom nog steeds om snoeren of kabels te gebruiken en een logische opstelling te maken zodat je niet die 'kilometers draad' hoeft te trekken. Wij kunnen je daarbij helpen wanneer je de gegevens van jouw inrichting post. ;)

Marcellow
25-11-2009, 11:20
draad... dat word gebruikt in een naaiatelier!

Daarnaast leert een google mij dat het niet overdreven jammer is om de bestaande set weg te doen...