PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung PS50B850 - klik geluiden als die aanstaat/uitstaat



sben
02-12-2009, 10:15
Ik heb sinds kort een Samsung PS50B850 Plasma. Sinds het begin merk ik dat wanneer deze aanstaat "at random" geluid maakt zoals klikjes en kraak. Dit is niet tijdens het zappen maar ook wanneer een zender op staat een lange tijd en je hoort deze geluiden toch regelmatig.

Ook wanneer de TV uit is(nadat deze aangestaan heeft), hoor je deze geluiden vanaf de TV. Dit tot soms wel enkele uren erna. Deze geluiden zijn niet extreem hard, maar wel duidelijk hoorbaar en bijzonder irritant.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik denk dat ik de thuisservice van Samsung ga inschakelen.

Gerco Stuivenberg
03-12-2009, 14:01
Welkom op dit forum sben.

De geluiden die je hoort worden veroorzaak door de werking van de materialen waar de TV van gemaakt is. Door verandering in de temperatuur van het toestel, zetten deze uit of krimpen deze in. Je kunt daar zelf niet zo veel aan aan doen, tenzij de TV niet goed opgehangen is of op niet op een vlakke ondergrond staat. :|

Hylian_Knight
26-12-2009, 01:35
Zoek maar eens op google naar dit type met geluidsproblemen en schrik niet van de reacties. Ze kunnen echter wel een aanpassing doen, maar ik begrijp van velen dat ze hier nogal stug over kunnen zijn.

Desalniettemin ga ik mijn Panasonic 42G10 inruilen voor deze tv binnenkort :P. Hij schijnt namelijk wel top te zijn in beeld en is weer een slagje groter :D!

Succes ermee ;)