PDA

Bekijk de volledige versie : Blu-ray essentials! Sterk in prijs verlaagd(Reclame)



theregiment
03-12-2009, 09:34
Ik kreeg gisteren ineens een reclame voor geschoteld(op tv) van Blu-ray Essentials STERK IN PRIJS VERLAAGD!

Maar als ik naar winkels ga of online webshops is er niks van die prijs daling te merken. paar maanden geleden kosten bij de dvdoutlet de essentials al 16,95 en nu nog steeds en in de winkels zijn ze zelf 17,50!

Weet niet of dit gewoon weer een promo stunt is maar van een prijsdaling heb ik niks gemerkt.

Maar misschien kijk ik niet in de goede winkels ;)

Dus laat maar komen de antwoorden!

Paul Hoeks
03-12-2009, 12:02
Ik denk dat ze hiermee bedoelen dat die 17.50 euro op zich al de prijsverlaging is.

Sjiefaa
03-12-2009, 13:37
December he?

theregiment
03-12-2009, 13:44
Ja maar het is dus gewoon weer reclame die nergens op slaat! Het is toch onzin om reclame te maken voor iets wat al maanden zo is :S als ze nu ineens 12,50 kosten dan zeg ik kijk ze zijn inderdaad Sterk in prijs gedaald. maar niet reclame gaan maken voor iets wat gewoon nog net zo duur is :S

.:Quadran:.
03-12-2009, 13:51
Afhankelijk van winkel, onlangs in MM Oostakker 13,90

Sylver
27-03-2010, 21:17
Zag vandaag een aantal essentials staan in Makro Eke waarop een blauwe, ronde sticker zat "essentials 2+1 gratis".
Het was een sticker van WB zelf (dus niet van Makro) en verder stond er geen informatie meer op, behalve de url van de website (http://www.blurayessentials.be/nl/).

Mogen we binnenkort een 2+1 aktie verwachten?
Of zou dit misschien nog een overblijfsel zijn van een oude aktie?

Ik kan er tot nu toe nergens iets over terugvinden...

Mark van L.
28-03-2010, 17:01
ECI heeft deze aktie.

Sylver
07-04-2010, 17:14
Uit de nieuwsbrief:



In de vorige nieuwsbrief vroegen we jullie welke titels we zouden moeten toevoegen aan Essentials!
Hoewel Robin Hood: Prince of Thieves de absolute winnaar was, vonden de meeste deelnemers dat alle titels toegevoegd moeten worden.

Wij luisteren natuurlijk graag naar jullie en daarom zullen wij alle titels gaan toevoegen aan de Essentials collectie!


Beetje vreemde marketing als je het mij vraagt...?