PDA

Bekijk de volledige versie : Star Wars Ep.1 of T2 of Godfather



Michiel
16-09-2001, 16:51
ik wil jullie mening weten over wat films,
Dit zijn voor mij de grote en mooie films die binnenkort uit komen! en ik hoor steeds van vrienden van ow ik moet t2 hebben want dat is zo'n fantastische film, nou dat vind ik dus niet, de DvD is mooi maar daar houdt het gewoon op, die film is al zo vaak gedraait op tv die koop je toch niet meer. Of juist wel?

Ik wil weten van jullie welke je zou kopen en waarom!?

Grtjs Michiel

marcel
16-09-2001, 17:09
Star Wars :Episode 1
Aan mij is dit de verkeerde vraag, alleen al vanwege het grote HEB gehalte is dit een verplichte aanschaf
( ja, ik ben star wars fan)

T2

Tja die heb ik al op Laserdisc, dus nog een keer vindt ik wel overdreven.
het feit dat een film meerdere malen op tv is geweest doet niet ter zake, ik wil hem zien wanneer mij dat uitkomt

Godfather?
nee dank je , italiaans is een mooie taal, maar deze is helaas niet aan mij besteedt.
( ik schop toch niemand tegen het verkeerde been ???)

Alex van den Berg
16-09-2001, 17:19
Godfather?
nee dank je , italiaans is een mooie taal, maar deze is helaas niet aan mij besteedt.
( ik schop toch niemand tegen het verkeerde been ???)

WAAAAT!?
"Don't fool me (heese stem..)"
The Godfather trilogie is een grotendeels Engels gesproken Amerikaanse produktie waarin veel/de meeste acteurs Italiaanse wortels hebben.
Een prachtig verhaal over macht, vertrouwen, paranoia en liefde!!

Ronin
16-09-2001, 17:25
Ik zou zeker voorrang geven aan The Godfather, die moet ik zeker hebben....Is een must-have in mijn ogen !!!!
Dan volgt Star Wars ook ;)
Niet dat ik zo'n Star Wars fan ben, maar om de mooi gemaakte DVD denk ik alleen al..

Alex van den Berg
16-09-2001, 17:42
Godfather?
"O.k... I'm going to make you an offer you can't refuse...
Either, you put these discs in your player, or your brains are going to be in it" :D

Nathan Strik
16-09-2001, 19:35
Van T2 koop ik de regio 1 versie, omdat hierop meerdere versies te zien zijn. Films op TV zijn trouwens dik klote en als het even kan ontwijk ik ze dan ook...

Star Wars is een must have en die staat volgende maand ook bij mij in de kast...

Alex van den Berg
16-09-2001, 19:43
Films op TV zijn trouwens dik klote en als het even kan ontwijk ik ze dan ook...
Helemaal mee eens!!
Al is het maar omdat er nog steeds 4:3 Pan&Scan versies worden uitgezonden!

Menno
16-09-2001, 20:31
Ik ga toch eerst voor die Godfather collectie... Ben bang dat Star Wars belachelijk duur gaat worden dus daar wacht ik nog even mee...

marcel
16-09-2001, 23:19
"O.k... I'm going to make you an offer you can't refuse...
Either, you put these discs in your player, or your brains are going to be in it" :D

Alex , Try not. DO. or do not. there is no try!!

Blijkbaar heb ik toch iemand tegen de schenen geschopt.
The Godfather, hoe groot ook in zijn genre (mafia), trekt mij niet.
Dat mag , denk ik , mijn mening zijn.
Mannen die zo nodig een paardenhoofd in iemand zijn bed moet gaan leggen , zodat hij weet dat hij binnen kort zijn maker gaat ontmoeten?
Sorry hoor, Als je toch al weet dat hij straks met 6 planken door het leven moet dan knal je hem toch meteen neer???
Hoef je dat paard ook niet voor af te maken.

( Als ik het fout heb dan moet je het maar zeggen , maar ik denk dat jullie mijn visie wel een beetje begrijpen.

Unexpected this is, and unfortunate

Michiel
17-09-2001, 11:40
nee je hebt wel gelijk jij mag een mening hebben, ik wil hem eigenlijk ook, maar ben eerder bang dat deze film erg duur zal zijn tegen over Star Wars Ep.1 en ja net als iedereen zegt dit is een MUST HAVE, maar wat vinden jullie van T2 IK hoef die film niet, maar een stel maten van mij zeggen van DAT IS EEN MUST HAVE ipv van starwars die willen ze ook wel maar T2 heeft 'voorrang' wat bij mij dus anders om is!!!
want persoonlijk heb ik wat jij bij The Godfather hebt bij T2

Michiel

Edwin V
20-09-2001, 13:13
[

Ik wil weten van jullie welke je zou kopen en waarom!?

Grtjs Michiel

Alle drie!!!. De eerste twee om de actie, de special effects en het geluid (DD5.1EX en DTS). En de Godfather omdat dit gewoon een toptrilogie is die in elke collectie thuishoort.
:)

RobW
20-09-2001, 16:19
Ik geef star wars voorrang
vooral om de 7 deleted scenes
T2 is wel een leuke film, maar ja, Schwarzenegger he?
Trouwens, T2 heb ik a; zo vaak gezien, die hoef ik niet nog eens te zien
Over Godfather heb ik geen mening, omdat ik die films nog nooit gezien heb. De film Mafia! is trouwens wel leuk!\
RW

Danny
20-09-2001, 18:07
Star Wars Ep1. zou ik zeker aanschaffen, deze wordt geld waard ;-)
Nee, je moet natuurlijk van dit genre houden...maar ik zit al met smart te wachten op de race, het geluid was al tof op de video wat zal dit dan genieten zijn op DvD.

Michiel
20-09-2001, 20:38
waren die films nou zwart wit of?? ik weet het niet meer?:confused:

3harts
20-09-2001, 21:06
Als het aan mij ligt koop ik ze allemaal ( doe ik dus ook !)

**Wil je voor een goed en Top Mafia verhaal met Top acteurs >>
The Godfather 1+2+3
**Wil je Super sience fiction + Top geluid ( PODrace ) >> Star wars eps1.
** Wil je Super Aktie + Super special effects >> Terminator 2

Eigenlijk alle drie TOPPERS ( maar Mummy Returns is ook Top )

SHIT >> thats a lot off Mony :(

Anonymous
21-09-2001, 07:18
Http://film.clubs.nl/Jackal reply

De aankomende maand wordt gewoon DE MAAND van de DvD Titel's maar er staan we een aantal op mijn verlangslijstje :)

Sowieso gaan we 3 Oktober meteen voor T2, dit is namelijk gewoon de film die je moet hebben als actiefan, science-fictionfan, of schwarzeneggerfan op DvD !

Natuurlijk volgt 17 Oktober Star Wars Episode 1 waar ik het reserveringsvel allang en wel heb ingevuld :)

The Godfather's, tja, erg als ik ze eerst een keertje van een maatje van me leen, dan zien we wel verder :)

Ook volgende maand probeer ik de special editions compleet te krijgen van Touchstone,Hollywood Pictures.Ik heb laatst, Con Air, Face/Off en The Rock gekocht als special edition, en nu nog Armageddon,Starship Troopers en Air Force One :)

Groetjes Jackal

Niels
21-09-2001, 19:28
Ik heb gisteren The Godfather Box Set bij Amazon gekocht voor 81 dollar (incl. versturen) maar kan ik beter de bestelling annuleren en wachten tot de collectie in Nederland uitkomt? Wat zou goedkoper zijn? Reageer snel anders kan ik de bestelling niet meer annuleren. Ps. wanneer komt de regio 2 versie van The Godfather Box eigenlijk uit en wat gaat die kosten?

Anonymous
21-09-2001, 19:56
6 Box Collection the Godfather, ruim 200 a 250 gulden op 16 oktober 2001

Groetjes Jackal

Marco
21-09-2001, 22:49
6 Box Collection the Godfather, ruim 200 a 250 gulden op 16 oktober 2001
Hmm das vreemd. Paramount Nederland geeft zelf een prijs aan van 175 gulden. En bij bseendvd kost de box maar 70,50 Euro (ongeveer 156 gulden)

Alex van den Berg
22-09-2001, 02:04
DVDshop.nl beweert dat ie fl 179,95 gaat kosten

Niels
22-09-2001, 02:28
Dus moet ik de bestelling nu annuleren of door laten gaan? Make up your mind fellas.

Anonymous
22-09-2001, 12:19
Dus 179.95, is dat dus voor die 6 box van The Godfather ? Dat is wel een heeeleeee aantrekkelijke prijs al zeg ik het zelf :)

Groetjes Jackal

Alex van den Berg
22-09-2001, 13:38
Je hebt het over 6 discs, maar volgens mij zijn het er 5...

1 disc voor deel 1
2 discs voor deel 2
1 disc voor deel 3
1 bonus disc.

Anonymous
22-09-2001, 13:43
Pffff wat heb ik joh...zijn er 5 ja :) hehehehehehehe

Groetjes Jackal

martin
22-09-2001, 16:23
alle titels de je genoemd heb zijn allemaal toppers op DVD gebied, dus ik zou zeggen kopen die handel, ik weet het wel. ;)

Anonymous
22-09-2001, 16:25
Het jeukt echt wel, komen zullen ze er, alleen wanneer ????

T2 en SW heb ik geld voor klaar liggen :p

GrTx Jackal

Edwin V
23-09-2001, 13:35
Je hebt het over 6 discs, maar volgens mij zijn het er 5...



Juist, dat zeiden ze ook bij de Free Record Shop en daar moest ie 157 gulden gaan kosten (of was het 175, maar in ieder geval geen 200-250).

Alexander de Mol
26-09-2001, 10:48
DVD-Home heeft een review (http://www.dvd-home.nl/review/r2/t2se.htm) op de site staan van T2:Judgment Day.
Hij staat nu nog vaster op mijn lijstje....