PDA

Bekijk de volledige versie : De grote DVD.nl felicitatie thread :)



Koen Crijns
01-08-2002, 10:55
Groot nieuws! DVD.nl bestaat vandaag één jaar! In een jaar naar meer dan 3000 leden én tegen de 5000 unieke bezoeker per dag, lijkt mij zeker iets om trots op te zijn. Wij gaan even een feestje vieren! Iedereen in ieder geval hartelijk bedankt voor het meewerken aan het succes van DVD.nl, niet alleen Crew natuurlijk, maar vooral ook alle trouwe bezoekers! Grootste felicitatie natuurlijk aan Eric, die alweer een jaar gebukt gaat onder alle DVD.nl-stress. You're doing a great job! ;)

In deze thread mogen we elkaar feliciteren. :P

Lex v/d Moolen
01-08-2002, 11:00
Gefeliciteerd DVD.NL, Eric en al zijn crewmembers!:)
Prachtig stukje werk en ga zo door! Mijn favoriete site

En ook proficiat aan alle leden natuurlijk

http://www.smilies.nl/beerchug.gif

Robert van Weersch
01-08-2002, 11:06
Ook namens mij (en andere HWI'ers ;)), van harte.

Eric van Ballegoie
01-08-2002, 11:29
We zijn vandaag jarig hoera-hoera!

Het jaar is snel gegaan, en het is een mooi DVD jaar geweest waarin DVD.nl is uitgegroeid tot de grootste DVD site van de Benelux. Hiervoor wil ik iedereen hartelijk danken, met name alle mensen op het forum die DVD.nl tot een hechte community hebben gemaakt waar het (meestal ;)) gezellig vertoeven is. Zonder jullie zouden we nergens zijn en dit is dus met name ook jullie 'feestje'!

Ik denk dat ik namens de hele Crew kan zeggen dat we de site met liefde maken en bijhouden, en dat we ook voor het komende jaar van plan zijn om de site draaiende te houden en uitgebreider te maken in functionaliteit en inhoud. Veel plezier in het komende DVD(.nl) jaar!


Dan rest mij uiteraard nog om alle medewerkers te bedanken: Arnold, Paul, Koen Koene, Alex, Alexander, Vincent, Nathan, Rein, Leon, Matthijs, Johannes, Frank, Koen Crijns en Marijke, allemaal heel erg hartelijk dank voor jullie geweldige inzet het afgelopen jaar!

__________________

Steven Maas
01-08-2002, 11:32
*hulde*
Voor zo een goede inzet met een waardige prestatie.

Mensen: GEFELICITEERD

seetie
01-08-2002, 11:34
lang zal ze leven
lang zal ze leven
lang zal ze leven in de gloria
in de gloria
in de gloria

hieperdepiep hoera!

IS ER AL GEBAK? :D

speech! speech!

ok

Geweldig gedaan en bla bla bla. Nu ff serieus: gefeliciteerd allemaal, zowel crew als leden. Alhoewel ik er nog geen jaar bij ben voel ik mij ook een beetje jarig.

Ga zo door en blijven knallen!!!

Donovan
01-08-2002, 11:49
Gefeliciteerd! Wanneer komt de dvd.nl SE met alle reviews, bio's en de forum-database tot nu toe uit?

Jeroen Titulaer
01-08-2002, 11:58
Vanuit Amsterdam ook van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, GA ZO DOOR !!!!!!


Groeten,

Jeroen.

Dane
01-08-2002, 12:06
Van Harte Gefeliciteerd!!!

Jullie hebben er iets prachtigs van gemaakt, ik ben nog niet eens 4 maanden lid, en het is nu al de site waar het meest kom, iig elke dag, dat komt voornamelijk door het echt supergezellige forum, maar de recensies, nieuwsberichten en achtergrondinfo lees ik ook altijd graag, Mijn Complimenten!

Elwood.

Eddum
01-08-2002, 12:24
Ik kom ook nog niet zo lang op het forum, maar wel elke dag een aantal keer.

In ieder geval mijn felicitaties aan de hele DVD.nl crew!

Jeroen Driessen
01-08-2002, 12:39
Van harte en hulde voor het goede werk. Dat jullie nog lang zo door mogen gaan en regelmatig wat nieuwe services kunnen toevoegen. Ik heb er in ieder geval al veel van geleerd, zowel van de crew als de leden...

Nathan Strik
01-08-2002, 13:21
Yippiee!! Feesie!

De site is inderdaad in 1 jaar tijd explosief gegroeid, natuurlijk mede dankzij het forum. En het leuke is dat de chat de laatste week ook weer flink bezocht wordt.

Alle mede-crewleden natuurlijk gefeliciteerd, met name Eric voor zijn grote inzet in de site en alles wat daarmee samenhangt.

Op naar een knallend tweede jaar zou ik zeggen. En volgens mij gaat dat best lukken.

*blaast op toeter* HOERA!!!! :D

Herjan
01-08-2002, 13:43
Van harte gefeliciteerd mensen!

Doe mij maar slagroomtaart...

Isis
01-08-2002, 13:53
Ook ik wil jullie allemaal hartelijk feliciteren!
Blijf zo doorgaan en op naar het eerste lustrum!!
:)

Offie
01-08-2002, 14:19
Dan rest mij uiteraard nog om alle medewerkers te bedanken: Arnold, Paul, Koen Koene, Alex, Alexander, Vincent, Nathan, Rein, Leon, Matthijs, Johannes, Frank, Koen Crijns en Marijke, allemaal heel erg hartelijk dank voor jullie geweldige inzet het afgelopen jaar!Hmmm... Ik heb het gevoel dat ik iets of iemand mis... :D

Maar hierbij wil ik iedereen hartelijk bedanken voor mijn goede verzorging in dit luilekkerland... :D

Louis Bouduin
01-08-2002, 14:24
Ook vanuit Brugge hartelijk gefeliciteerd met jullie jarig zijn. Ik zou zeggen, doe zo verder en als het even kan: nog beter.

Lex v/d Moolen
01-08-2002, 14:25
Hmmm... Ik heb het gevoel dat ik iets of iemand mis... :D

Maar hierbij wil ik iedereen hartelijk bedanken voor mijn goede verzorging in dit luilekkerland... :D Natuurlijk vergeten we jou niet, beste post-eter. Zonder jou was het hele forum allang dichtgestroopt. Jij ook van Harte gefeliciteerd en eet zo door:D


PS. je mag deze opeten als je wil:cool:

Rochan
01-08-2002, 14:57
Van harte gefeliciteerd. En zo blijven doorgaan met de site:cool:

BrianB
01-08-2002, 16:22
VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Op naar het tweede jaar, zou ik zeggen.

marije van der mark
01-08-2002, 16:27
Van harte! Dat jullie nog maar lang mogen voortbestaan :)

Nathan Strik
01-08-2002, 16:29
Hmmm... Ik heb het gevoel dat ik iets of iemand mis... :D Tja, moet je maar niet zo aan de lijn trekken iedere keer als ik je uitlaat.
Maar jij ook gefeliciteerd natuurlijk Offie. En ik zou je een knuffel willen geven, maar dat lijkt me niet zo verstandig. ;) :D

Philippe
01-08-2002, 19:44
Allereerst een proficiat aan de crew voor dit succesvolle jaar. Jullie leveren schitterend werk en bovendien is deze site is een tweede thuis voor me geworden. Natuurlijk ook mijn complimenten aan alle leden voor het supertoffe forum. :D

Anonymous
01-08-2002, 21:58
Gefeliciteerd allemaal ! Dat het nog lang mag duren !

Succes, de gezelligheid en natuurlijk niet te vergeten het
fenomeen DVD ! :)

Marco
01-08-2002, 22:35
Gaat snel, een jaar dat vliegt voorbij zeg. Voor mij leek het of dvd.nl al jaren bestond :D

Crew en forummers, gefeliciteerd, nog vele DVD jaren.
http://www.plauder-smilies.de/birthday.gif

Proost, op jullie gezondheid http://www.plauder-smilies.de/party/drink.gif

Henk Heideveld
02-08-2002, 13:41
Hmmm... Ik heb het gevoel dat ik iets of iemand mis... :D

Maar hierbij wil ik iedereen hartelijk bedanken voor mijn goede verzorging in dit luilekkerland... :D
Melkertbaan, zeker?????:confused:

Henk Heideveld
02-08-2002, 13:45
Mijn traagheid snelt mij altijd vooruit. (ambtenaar, van nature!)
Ook van mijn kant gefeliciteerd.
Ook al wordt er de laatste tijd veel geouwehoerd en ook al werden we de laatste dagen ernstig gecensureerd op zelfs ****a
kan ik nu toch wel weer mooi hoera, hoera voor jullie jellen.
Jullie hebben het een heel jaar volgehouden de meest informatieve DVD-site (althans voor mij) te zijn.

Martin de Goeij
02-08-2002, 16:29
Ook namens mij Van Harte! en ga zo door!:)

Werner
02-08-2002, 22:33
Oeps, ik ben een beetje laat... Toch nog:
Van Harte Gefeliciteerd!
En doe zo voort...

Robert Slegers
02-08-2002, 22:49
had hem ook nog niet gezien



van harte en doe zo verder

starbuck
03-08-2002, 08:56
Kuch Kuch

Een jaar, een mijlpaal.
Wat is dan een mijlpaal, volgens ene meneer Van Dale is een mijlpaal een gewichtige gebeurtenis die een tijperk afsluit of waaraan een verloop of ontwikkeling gemeten wordt.

Wel toehoorders, laten vooral hopen dat dit tijdperk voorlopig nog niet afgesloten wordt, want wat hebben we een hoop meegemaakt dit afgelopen jaar. We hebben gelachen en we hebben gehuild. ( voornamelijk vanwege slechte dvd uitgaves) Ruzies hebben plaatsgevonden, tot aan verbanning aan toe, maar dan weer de vergeving en de warme terugkeer, ook de intrek van "offie" is niet onopgemerkt gebleven, zelfs verhitte discussies over politiek zijn hier de revue gepasseerd. Ik hoop dat we met z'n allen hier nog lang mogen rondwaren en het motto "ter lering ende vermaeck" hoog houden.

En zoals altijd bij een feestelijke gebeurtenis zal ik nu het feest alfabet gaan zingen.....

De A is van Alex, een langharige meneer
de B is van Ballegoie, hij is de baas en doet nog veel meer
de C is van.......

de C is van...............

Nou tot zo ver dan het alfabet:D

gefeliciteerd allemaal



http://www.smily.at/smily/smily357.gif

Camille
03-08-2002, 13:05
Hierbij mijn felicitaties voor het harde werk van het afgelopen jaar!!

Philippe
03-08-2002, 16:40
Hierbij mijn felicitaties voor het harde werk van het afgelopen jaar!!

En dat werpt zijn vruchten af, kijk maar naar het goed geoliede forum.:)

Alex Bel-Gy-Bel
03-08-2002, 17:28
Ook namens mij allen vanharte Gefeliciteerd DVD.NL

Eric van Ballegoie
04-08-2002, 12:40
Iedereen hartelijk dank voor de felicitaties!

R. Schaap
04-08-2002, 19:34
He!!! Feesten als ik er niet ben he!
Ik drink er vanavond wel 1tje extra op dvd.nl.

Eric, van harte gefeliciteerd met het bereiken van dit resultaat. Na 1 jaar veruit de grootste is natuurlijk niet niks! De rest van de crew en andere medewerkers, jullie ook van harte.

Op naar 1 augustus 2003, wie weet wat ons dan staat te wachten......

lieshout84
04-08-2002, 19:39
Heey van harte gefeliciteerd eric en de zijne.
Feestze vanavond he?! en niet te zat he?!
Want er zal waarschijnlijk morgenvroeg wel weer het 1 en ander upgedate moeten worden.

mzzls

JCL
20-07-2003, 06:59
Binnen kort zijn jullie al weer 2 jaar geworden :D

Charley Baak
13-08-2003, 14:23
inmiddels idd 2 jaar geworden!

JCL
13-08-2003, 14:43
gefeliciteerd jongens!

Christiaan Sauer
15-08-2003, 16:26
Ook vanuit Vlissingen "Van harte met het 2 jarige bestaan van dvd.nl
Ben misschien geen lid sinds het begin van de site, maar het was al heel erg snel een site waar ik het meeste kom. Blijf zo doorgaan, en laat het lekker gezellig blijven hierzo.
Mvg,

Christiaan

Arnold Bomers
15-08-2003, 17:09
Gefeliciteerd, Dvd.nl. (crewmembers) :bier:

Ik hoop daat de site nog lang mag bestaan. (y)

Philippe
15-08-2003, 18:17
Hartelijk gefeliciteerd! :bier:

Harry V.
15-08-2003, 19:47
Van harte!! :bier: :bier: :bier: en nog eens :bier:

Sander Haarmans
17-08-2003, 20:34
Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van dvd.nl en ik hoop dat dit nog jaaaaaren doorgaat (y)

Tom van Abeelen
17-08-2003, 21:57
ook gefelicteerd :bier: