PDA

Bekijk de volledige versie : Hypothetische remake: The Good, the Bad and the Ugly



1101
14-12-2009, 14:56
Vanmiddag sprak ik met een vriend over GBU (na de Engelse Extended Version film in de bios te hebben gezien), en we waren aan het zoeken naar geschikte acteurs voor een hypothetische remake. Jullie hebben vast goeie ideeën hierover.

Wij dachten aan Danny Trejo voor Tuco, misschien Hugh Jackman voor Blondie, maar dat was een vluchtige suggestie. Ik heb nog geen idee voor Angel Eyes...

Brainstorm?

Coen P.
14-12-2009, 15:36
oei! Dat is nogal een boude vraag...ik zat te denken om de Mona Lisa over te laten schilderen in een remake, compleet met hoofddoekje, IPOD en brazilian wax. Welke schilder zou ik kiezen :)

Nee serieus, wie is tegenwoordig nog een goede slechterik? Mads Mikkelsen? Al is zijn kop daar eigenlijk te glad voor...Trejo's kop is eigenlijk té lelijk voor the ugly, dan moet de film de extremely ugly heten ben ik bang...

Jordy van Buel
14-12-2009, 15:57
Jim Carrey als Clint Eastwood uiteraard :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=RYoAVZqGpcM

Lex v/d Moolen
15-12-2009, 17:05
Vanmiddag sprak ik met een vriend over GBU (na de Engelse Extended Version film in de bios te hebben gezien), en we waren aan het zoeken naar geschikte acteurs voor een hypothetische remake. Jullie hebben vast goeie ideeën hierover.

Wij dachten aan Danny Trejo voor Tuco, misschien Hugh Jackman voor Blondie, maar dat was een vluchtige suggestie. Ik heb nog geen idee voor Angel Eyes...

Brainstorm?

Javier Bardem ?

-Jaap-
15-12-2009, 17:18
The Ugly?
Timothy Spall!(y)

1101
15-12-2009, 17:37
Javier Bardem ?

Bardem als in No Country... maar dan zonder de dodgy haircut. Spall is niet Latino genoeg denk ik. Mijn Franse kompaan noemde Ben Foster maar weet niet in welke rol. Welke acteur heeft nu die typische scherpe oogopslag als Lee van Cleef? Met die sadistische grijns erin.

-Jaap-
15-12-2009, 17:39
Antonio Banderas?

Coen P.
16-12-2009, 08:46
Bardem als in No Country... maar dan zonder de dodgy haircut. Spall is niet Latino genoeg denk ik. Mijn Franse kompaan noemde Ben Foster maar weet niet in welke rol. Welke acteur heeft nu die typische scherpe oogopslag als Lee van Cleef? Met die sadistische grijns erin.

Ben Foster is redelijk als badguy in 3:10 to Yuma.

Edgar Smit
16-12-2009, 08:57
Ik zouz elf zeggen, het gaat meer om de afgeleefdheid van het gezicht en de gemene grijns, Nick Nolte of misschien zelfs Robert Redford, die zie ik wel eens als echte bad guy.
aan de andere kant straalt de leeftijd er wel erg van af wat weer niet zou kloppen.

MiguelTegen
17-12-2009, 15:23
Clint Eastwood als regisseur en Rutger Hauer die de rol van Van Cleef speelt...

Lex v/d Moolen
17-12-2009, 16:29
Bardem als in No Country... maar dan zonder de dodgy haircut. Spall is niet Latino genoeg denk ik. Mijn Franse kompaan noemde Ben Foster maar weet niet in welke rol. Welke acteur heeft nu die typische scherpe oogopslag als Lee van Cleef? Met die sadistische grijns erin.

Daniel Day Lewis?

DVD Watcher
17-12-2009, 16:52
Bardem als in No Country... maar dan zonder de dodgy haircut. Spall is niet Latino genoeg denk ik. Mijn Franse kompaan noemde Ben Foster maar weet niet in welke rol. Welke acteur heeft nu die typische scherpe oogopslag als Lee van Cleef? Met die sadistische grijns erin.

Anthony Hopkins?

1101
17-12-2009, 16:59
Vind Day Lewis wel een hele goeie ja!

Mattia dH
18-12-2009, 16:19
The good: Josh Brolin
The Bad: Day-Lewis
The ugly: Benicio Del Toro
Regisseur: Eastwood, Tarantino en Rodriquez in samenwerking.

Mattia dH
19-12-2009, 10:39
Timothy Olyphant heeft misschien wel die beschreven grijns van Van Cleef een beetje. En Michael Madsen is natuurlijk ook een echte schurk.

Davidshadow13
20-12-2009, 16:04
The good: Josh Brolin
The Bad: Day-Lewis
The ugly: Benicio Del Toro
Regisseur: Eastwood, Tarantino en Rodriquez in samenwerking.

Je leest mijn gedachten, perfect:-P:-o

Lex v/d Moolen
20-12-2009, 17:18
Hm, The Ugly moet wel iets komisch hebben. Weet niet zeker of Del Toro dat in zich heeft. Misschien Paul Giamatti? :mrgreen:

-WH-
20-12-2009, 21:59
Heb je de Usual Suspects wel gezien? Volgens mij kan Del Toro zeker wel grappig zijn :).

1101
20-12-2009, 22:40
Gimmedekey ye ferking cocksockr.

Sphinkx
23-12-2009, 13:43
The Ugly: Mickey Rourke?

Fikret
01-01-2010, 04:03
The good: Josh Brolin
The Bad: Day-Lewis
The ugly: Benicio Del Toro
Regisseur: Eastwood, Tarantino en Rodriquez in samenwerking.
Ik zou Russell Crowe nemen voor The Good. Verder kan ik me er wel in vinden.

Man with no name
27-02-2010, 11:55
Hoewel ikzelf in eerste instantie aan Chris Cooper dacht (heeft ook die afgeleefdheid op zijn gezicht), is Daniel Day-Lewis als Angel Eyes een schitterende en dus veel betere keuze, hij heeft die afgeleefdheid op zijn gezicht, kan een grijns tevoorschijn toveren als geen ander en heeft best wel die scherpe blik van Van Cleef.

Als Blondie vindt ik Russell Crowe ook wel een goede keuze hoewel ik persoonlijk dan Edward Norton ook wel zou kunnen apprecieren(met stoppelbaard).

Voor Tuco zou ikzelf gaan voor Steve Buscemi of Gary Oldman(een acteur die in mijn ogen alle rollen aankan).

1101
27-02-2010, 12:19
Mja Tuco moet wel iets Hispanics hebben denk ik. Buscemi is zo caucasian als een white russian :P.

roninpacino
18-09-2011, 21:35
Pas geleden is er toch zo'n Koreaanse film uitgekomen? Iets met the weird, the strange o.i.d.
Ik dacht dat dit een soort re-make was :p