PDA

Bekijk de volledige versie : Mel Gibson maakt Viking film (2011)



Jordy van Buel
14-12-2009, 16:34
Mel Gibson will direct Leonardo DiCaprio in an untitled period drama about Viking culture that will be written by William Monahan, reports Variety. Shooting is expected to begin in fall 2010.

The trade says that DiCaprio, who has long been fascinated by Viking culture, will play one in a storyline that will be as unsparing as Gibson's other period directing efforts, Braveheart, The Passion of The Christ and Apocalypto.

"This will be an awe-inspiring story, created with some of the industry's finest cinematic talent, and I am just over the moon to be making this film with Mel, Leo and Bill," producer Graham King said.

ComingSoon.net

Gibson lijkt me de juiste man om een dergelijk project aan te pakken, hij heeft immers met Braveheart bewezen een dergelijke film neer te kunnen zetten. Laten we hopen dat het ook die kant weer op gaat :)

RobinB
14-12-2009, 18:17
Zijn laatste films vondt ik zwaar tegen vallen en haalde braveheart bij verre niet..Ik hoop dat mel het naar de niveau van Braveheart kan brengen.

Mattia dH
14-12-2009, 18:47
Dat Gibson dit gaat regisseren vindt ik een goede zaak. Maar hij moet er niet zelf in meespelen, over DiCaprio in de ze film heb ik twijfels. Een type Stellan Skarsgaard of ander echt Scandinavisch volk zie ik hier het liefst, geen bekende Amerikanen in ieder geval, maar met Apocalypto heeft Gibson ook goed gecast dus hopelijk doet hij dat hier weer. Wel leuk de projecten die Gibson altijd kiest!

Dennis Oosterhuis
14-12-2009, 20:27
Interessant. Als de soundtrack dan wordt verzorgd door Amon Amarth, Ensiferum, Turisas en Bathory ben ik helemaal tevreden! (y) :p

Juvefan
14-12-2009, 20:43
Interessant. Als de soundtrack dan wordt verzorgd door Amon Amarth, Ensiferum, Turisas en Bathory ben ik helemaal tevreden! (y) :p

Ik vond dat James Horner bij Braveheart een prachtige soundtrack heeft afgeleverd. Dus van mij mogen die 2 wel weer gaan samenwerken.

Rood
15-12-2009, 10:42
Zoals hierboven al gezegd, ik zie Gibson liever achter de camera dan ervoor, DiCaprio heeft mij inmiddels ook al overtuigd.

Het zal helaas nog wel een hele tijd duren voordat het project, als het al zo ver komt, wordt afgerond, ik ben in ieder geval benieuwd!

pete928
21-12-2009, 17:41
ik ben ook benieuwd , braveheart en ook apocalypto vond ik goede films dus laat maar komen

Jordy van Buel
30-07-2010, 13:31
Leonardo DiCaprio stapt uit de Vikingfilm waarin hij de hoofdrol had onder regie van Mel Gibson. Dat schrijft de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online. De beslissing lijkt het gevolg van de negatieve publiciteit die momenteel aan Gibson kleeft.

"Geen schijn van kans", antwoordt een bron dicht bij DiCaprio op de vraag of de acteur nog bij Gibsons film over de Vikingcultuur betrokken is. Hiermee lijkt eens temeer duidelijk te worden dat de uitspraken van Gibson, waarmee hij de afgelopen weken in de media kwam, hem nu ook professioneel parten spelen.

Gibson wordt door zijn ex-vriendin Oksana Grigorieva beschuldigd van huiselijk geweld en kindermishandeling. Eerder lekten bandopnames uit waarop hij racistisch en vrouwonvriendelijk tegen Grigorieva tekeergaat.

De 54-jarige acteur werd eerder deze maand al aan de kant gezet door zijn persagentschap. Niet lang daarna werden enkele films waarin hij speelt of nog zou spelen voor onbepaalde tijd in de ijskast gezet.

FOK.nl

RobinB
30-07-2010, 20:29
Jammer ,di caprio is een uitstekende actuer en had graag gezien wat het zou zijn geworden..

Patrick van den Hul
30-07-2010, 22:26
Jammer ook dat Mel Gibson op deze wijze professioneel wordt geraakt. Misschien wel terecht gezien zijn uitspraken, maar toch zonde gezien zijn talenten.

BrianB
30-07-2010, 23:20
Dat heeft hij helemaal aan zichzelf te danken. Niet onlogisch dat zulke uitspraken hem ook op professioneel vak raken.