PDA

Bekijk de volledige versie : Lord of the Rings vanaf 6 april 2010 op Blu-ray Disc



Ludo Keeris
15-12-2009, 19:38
Lord of the Rings vanaf 6 april 2010 op Blu-ray Disc



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3512)

celmeli
15-12-2009, 19:40
waarom zo laat?ik had hem eerder verwacht:-x

Jeroen D
15-12-2009, 19:54
Ik denk dat er door deze box heel veel bluray spelers verkocht gaan worden.

Marc T.
15-12-2009, 20:25
Nu nog een jaartje wachten op de Extended Editions.

theThinWhiteDuke
15-12-2009, 20:46
Grappig, als SW op BR uit zou komen zou (bijna) iedereen het over uitmelken hebben (om nog maar te zwijgen van uitspraken als 'zul je zien dat we eerst de 2004-versie krijgen en pas later de originele versies').

Nu komt LotR uit...de biosversies welteverstaan en NIET de EE....en hoor je (nog) niemand het woord uitmelken in de mond nemen.

[SWfanboy-modus uit]

Zoolander
15-12-2009, 20:54
Het uitbrengen op BD an sich heeft niets te maken met uitmelken. Wel als je eerst de originele trilogie aanbiedt, dan de EE, en dan de versies met geupdate Special EFX, etc.etc. Maar wees niet bang, ook de lotr zal gewoon worden uitgemolken! Lucas is echt niet de enige die dit kunstje beheerst.

Jeroen Trapman
15-12-2009, 21:19
Ik wacht lekker op de EE, de andere bezit ik al op dvd.

peptalk
15-12-2009, 21:50
Ik hed de DVD's niet, dus het zou zo maar kunnen dat ik deze aanschaf, maar april is nog ver weg.

Lorre
15-12-2009, 22:13
Grappig, als SW op BR uit zou komen zou (bijna) iedereen het over uitmelken hebben (om nog maar te zwijgen van uitspraken als 'zul je zien dat we eerst de 2004-versie krijgen en pas later de originele versies').

Nu komt LotR uit...de biosversies welteverstaan en NIET de EE....en hoor je (nog) niemand het woord uitmelken in de mond nemen.

[SWfanboy-modus uit]

Het is uitmelken. Geef mij maar de Extended versies! Ik wacht dus nog lekker af tot die op het blauwe formaat uit zijn en kijk dit jaar met kerst nog eens lekker ze op DVD.

johnsmeets
15-12-2009, 23:42
preview in hd
http://www.traileraddict.com/trailer/lotr-fellowship-ring/blu-ray-trailer

TheGodfather
16-12-2009, 01:04
Grappig, als SW op BR uit zou komen zou (bijna) iedereen het over uitmelken hebben (om nog maar te zwijgen van uitspraken als 'zul je zien dat we eerst de 2004-versie krijgen en pas later de originele versies').

Nu komt LotR uit...de biosversies welteverstaan en NIET de EE....en hoor je (nog) niemand het woord uitmelken in de mond nemen.

[SWfanboy-modus uit]
Helemaal mee eens (y)

Frank
16-12-2009, 05:51
Laat maar komen...

Smooth-J
16-12-2009, 06:23
@Duke: ik weet niet over wie je het nu hebt dude, maar ik denk dat 90% op dit forum en ook andere forums de meerderheid het uitmelken vind en wacht op de EE versies.
Dus snap even niet waar de opmerking vandaan komt.

Seus
16-12-2009, 09:07
Heb nog steeds de EE's op dvd, dus wacht netjes tot deze op BD verschijnen.

memphisflash
16-12-2009, 10:39
Wat mij betreft is er ook maar 1 versie van deze films, dus ik ga deze echt niet halen, wacht ook mooi op de EE's

RobinB
16-12-2009, 11:52
Ik hed de DVD's niet, dus het zou zo maar kunnen dat ik deze aanschaf, maar april is nog ver weg.


Ik raad je aan om op de EE te wachten,is vele malen beter. Veel meer verhaal diepte en de missende scenes voegen nog een heel stuk verhaal toe..

Zag deze pre-order op Free en dacht dat het al de EE was,maar helaas..hoe dan ook als de EE uit komt wordt dat een directe aanschaf.

Gandalf the funny
16-12-2009, 12:26
Ik wacht ook fijn op de EE. en dan even de prijs afwachten.

Coen P.
16-12-2009, 12:36
Ik sla een rondje over, wacht mooi op de Extended Editions ;)

scheur
16-12-2009, 13:36
Goed nieuws !!!!

Maar zit nog te twijfelen of ik deze aanschaf, of op de EE wacht.....:confused: (heb ze nl. ook al op dvd)

Peter van 't Wout
16-12-2009, 13:44
Wacht zekers op de EE,

tot die tijd ook al genieten van geupscalede EE Dvd's!

peptalk
16-12-2009, 16:00
Ik raad je aan om op de EE te wachten,is vele malen beter. Veel meer verhaal diepte en de missende scenes voegen nog een heel stuk verhaal toe..

Zag deze pre-order op Free en dacht dat het al de EE was,maar helaas..hoe dan ook als de EE uit komt wordt dat een directe aanschaf.

Zullen we met zn allen A-film gaan mailen dat ze die EE moeten uitbrengen..... Waarschijnlijk mogen ze dat niet 1s, maar ja je weet maar nooit.

Frank
16-12-2009, 16:05
A-Film is slechts de distributeur van de films in de Benelux. Het is New Line/Warner Bros. in Amerika die bepaalt wanneer en hoe de films worden uitgebracht. Daar heeft A-Film geen invloed op.

Gast_09
16-12-2009, 18:41
zal vast een leuk prijsje van 30+ aan zitten

Frenkel
16-12-2009, 19:54
Hopelijk moeten we niet wachten tot eind 2012 voor de EE (zoals Bill Hunt van "The Digital Bits" verwacht) , maar het zo me niets verbazen.
Dat de EE nog voor het einde van 2011 zal worden uitgebracht lijkt mij onwaarschijnlijk.

Michael Hamers
16-12-2009, 20:16
Zullen we met zn allen A-film gaan mailen dat ze die EE moeten uitbrengen..... Waarschijnlijk mogen ze dat niet 1s, maar ja je weet maar nooit.

Die masters zijn er niet eens...

theThinWhiteDuke
16-12-2009, 20:17
@Duke: ik weet niet over wie je het nu hebt dude, maar ik denk dat 90% op dit forum en ook andere forums de meerderheid het uitmelken vind en wacht op de EE versies.
Dus snap even niet waar de opmerking vandaan komt.
Ik hoor nu niemand zeggen dat dit uitmelken is....en dat Peter Jack$on een geldwolf is.
Als het SW was geweest gebeurd dit altijd wél.....en dat vind ik frappant.

Een greep quotes:

Ach, er zal eerst nog wel een 12 of 6 disc box komen met alle delen erin....eerst nog even het DVD formaat uitmelken...Als Lucas nu al zegt dat de HD versies eraan komen koopt niemand de versies daarvoor natuurlijk...


Daar kun je wel vanuit gaan. George Lucas zal deze serie uitmelken zolang hij leeft..


Eerst moet er flink veel HD discs worden verkocht (vergelijkbaar met DVD) anders neemt Lucas de moeite niet want dan verdient ie er te weinig aan.


Verder moet Lucas zelf weten wat hij met star wars doet...Maar het begrip uitmelken staat wel erg vet in zijn woordenboek gedrukt!

Zal mij benieuwen wat voor trucks hij straks gaat uithalen met de Blu-ray releases!

....en zo kan ik nog even doorgaan.....

marcelb7
17-12-2009, 13:46
Wat een gejank allemaal. "Boehoehoe. Alle filmmaatschappijen zijn geldwolven. Heb meelij met ons, de arme consument. Boehoehoe...".

Ik heb 't vaker gezegd: Je HOEFT 't niet te kopen!

Please, go the newsstand, and get a ... (http://www.life.com/)
<back to ontopic>

Henk Heideveld
17-12-2009, 13:53
Grappig, als SW op BR uit zou komen zou (bijna) iedereen het over uitmelken hebben (om nog maar te zwijgen van uitspraken als 'zul je zien dat we eerst de 2004-versie krijgen en pas later de originele versies').

Nu komt LotR uit...de biosversies welteverstaan en NIET de EE....en hoor je (nog) niemand het woord uitmelken in de mond nemen.

[SWfanboy-modus uit]
Hoi Dennis,
Jij bent gewoon commercieel doorgeladen.
De mensen tuinen er toch in altijd! Hebzucht en ongeduld.
Op Blue Ray werden eerst de minder grote films uitgebracht, dat verkoopt vlot omdat er nog niks anders is, nu volgen de echte kaskrakers, uiteraard weer in de logische volgorde van bioscoopversie gevolgd door de extended versie. Als laatste volgt dan nog de goedkope versie.
Grt. Henk.

xxxMaverick
17-12-2009, 14:33
Ik hoor nu niemand zeggen dat dit uitmelken is....en dat Peter Jack$on een geldwolf is.
Als het SW was geweest gebeurd dit altijd wél.....en dat vind ik frappant.

Een greep quotes:








....en zo kan ik nog even doorgaan.....


Wat een onzin reactie van je. Er zijn net 2 reacties geplaatst als jij je reactie zit te typen dus hoe kan je nu weten wat de mensen ervan vinden? maw een poging een interessante reactie te geven , maar helaas mislukt

Jordy van Buel
17-12-2009, 14:43
Laten we het hier gezellig en ontopic houden. Uitmelkerij of niet, iedereen mag zelf beslissen of hij/zij deze uitgave koopt. We weten nu wel dat er veel mensen op de EE wachten, tot die tijd zijn er de theatrical cuts.

crocs
17-12-2009, 17:16
Ik hoor nu niemand zeggen dat dit uitmelken isIk zeg uitmelken. Dat gebeurt ook bij Harry Potter en bij Star Trek en bij Transformers en bij de rest. Happy now. Let it go!


....en zo kan ik nog even doorgaan.....Liever niet.

Terug te komen op het echte onderwerp. LOTR theatrical cuts sla ik over.

TheGodfather
17-12-2009, 22:38
Wat een onzin reactie van je.
Maar hij heeft wel gelijk ;) Als je eens in de verschillende topics hier op zou gaan letten gaat het je ook nog opvallen...

Joris Springer
18-12-2009, 12:36
Ach, ik ga ze wel halen om ze bij de release van de EE weer te gaan vervangen. Ik maak mij er niet zo heel erg druk om, er staan tenslotte weer andere extra's op denk ik.

Andrew-Kenneth
18-12-2009, 15:46
Ach, ik ga ze wel halen om ze bij de release van de EE weer te gaan vervangen. Ik maak mij er niet zo heel erg druk om, er staan tenslotte weer andere extra's op denk ik.

Volgens DVD times betreft het een 9-disc set (per film 3-schijfjes).

telkens
disc 1 : de biosversie op blu-ray
disc 2 : de extra's van de biosversie dvd. Dit is een heruitgave op dvd (niet op blu-ray) van disc 2 van de oude 2 disc dvd-sets.
disc 3 : digitale kopie
.
Ik denk dat veel blu-ray fans blij waren geweest met enkel telkens disc 1.

bron:
http://www.dvdtimes.co.uk/content/id/71970/the-lord-of-the-rings-trilogy-us-bd-in-april.html

Marc T.
18-12-2009, 16:51
MOD EDIT: Zoals Jordy eerder al aangaf, zullen we het hier nu on-topic houden en dit soort opmerkingen achterwege laten? Dat geldt ook voor the TWD.
Het gaat hier over LOTR Blu-ray Disc, niet meer over Star Wars etc.

Dva
18-12-2009, 19:44
ik heb de EE en die hebben omdat de film al op 2 schijfjes is verdeeld, een hoge bitrate. Op mijn HD beamer zien die er al zeer goed uit. Ik wacht bijgevolg op de EE in blu ray. Ooit kocht ik de eerste film om hem daarna op EE te kopen. Bij film 2 & 3 hebben ze me niet meer liggen gehad. Met deze BR uitgave zal het ook niet pakken, je weet zo dat de EE er ook aan komt, misschien met nieuwe beeldje? :-P

marcelb7
22-12-2009, 09:27
Volgens DVD times betreft het een 9-disc set (per film 3-schijfjes).

telkens
disc 1 : de biosversie op blu-ray
disc 2 : de extra's van de biosversie dvd. Dit is een heruitgave op dvd (niet op blu-ray) van disc 2 van de oude 2 disc dvd-sets.
disc 3 : digitale kopie

Da's de Amerikaanse set. In Nederland zitten de digitale kopieen er (gelukkig) niet bij.

Olaf van der Kroon
11-02-2010, 18:52
Hiero ook EE (y) lekker w88 dus:-x