PDA

Bekijk de volledige versie : Inglourious Basterds 2



RobinB
23-12-2009, 10:43
You can hate him or love his work,maar hij maakt wel goeie films. Zo nu en dan heeft QT briljante ideeen zoals Kill Bill 3 & 4 en nu komt hij met een prequel van Basterds..Nou ik zeg kom maar op..







http://www.joblo.com/tmp_img/spacer.gif
http://www.joblo.com/newsimages1/ingpaint.jpgWhile Quentin Tarantino is notorious for discussing plans and then executing those plans excruciatingly slowly (if ever), he was apparently serious when he mentioned the possibility of more missions for some or all of his INGLOURIOUS BASTERDS.



But not next. As he tells Vulture, he's already got 40 pages of a BASTERDS prequel written. And though they say he's "not giving up on the idea or the script, especially if the original film does well at the awards shows," he's got another secret project to tackle first, something only described as "smaller, less epic" and in a "different genre entirely."
This would jibe with what he said a few months ago - that he was "wide open" to his next project but was considering a "re-imagining" of another genre, like a Western or a "Pretty Boy Floyd" type gangster movie. And then there's the proposed third KILL BILL volume, although that would surely not be a "smaller" movie.
Wonder when we'll actually get... anything?

Mattia dH
23-12-2009, 10:53
Quentin lijkt me niet iemand die te werk gaat met een half idee als je ziet hoe vaak hij een film maakt en die tot in detail perfect zijn uitgewerkt. Dus als hij heil in een prequel of sequel van bovengenoemde films ziet, heb ik daar vertrouwen in. Beide films zijn vervolgen waard. Jammer genoeg is er maar 1 Tarantino, maar een western van zijn hand mag wat mij betreft wel eerst komen!

jan_tran
23-12-2009, 16:32
Quentin lijkt me niet iemand die te werk gaat met een half idee als je ziet hoe vaak hij een film maakt

Bond? Friday the 13th? Vega Brothers? Kill Bill Vol. 3? Het is eerder het tegenovergestelde, veel ideeen maar weinig uitwerkingen.

Jordy van Buel
23-12-2009, 16:37
Tarantino moet zich hier niet aan gaan wagen, zal alleen maar afbreuk doen aan het zeer sterke origineel wat mij betreft. Nee, hij moet een ouderwetse Western Tarantino stijl gaan maken (y)

-Jaap-
23-12-2009, 16:49
Hij gaat z'n gang maar, hier moet best iets leuks van te maken zijn.(y)
MITS.......... Christoph Waltz weer meedoet, want anders kan dit project meteen in den prullenbak!

Sjiefaa
23-12-2009, 18:01
Wat mij betreft is een VOL 3 van Kill Bill een veel beter idee, ik kon mezelf niet geheel vinden in Inglourious Basterds... Ik vond het geen slechte film, maar STEENgoed was ie nou ook weer niet.

gompier
28-12-2009, 18:03
Eerst zien, dan geloven. Al zo vaak geweest dat Tarantino iets over sequel of prequel roept en dan laat varen. De man maakt blijkbaar dan toch liever een nieuw, origineel stuk (wat gejat is uit andere films). Vind dat eigenlijk ook wel prima zo.

TheGodfather
29-12-2009, 21:18
Tarantino moet zich hier niet aan gaan wagen, zal alleen maar afbreuk doen aan het zeer sterke origineel wat mij betreft.
Eens (y)