PDA

Bekijk de volledige versie : Huurbedrag terugkrijgen bij aankoop DVD



hamakerse
02-08-2002, 15:23
Ik ben gewoon eens benieuwd of er meer mensen zijn die huren te duur beginnen te vinden en meer zouden huren als ze het huurbedrag terugkregen als ze de film zouden kopen.

Standaard Huurbedrag bedraagt bij Videoland € 4 voor een dagfilm.

starbuck
02-08-2002, 15:41
zelfs al kreeg je de huurprijs als korting dan nog zijn de prijzen bij oa videoland veel te duur voor de koop dvd's.

er is nu wel een actie gaande bij videoland, koop een dvd en krijg € 2.50 huur tegoed.

Maar nogmaals, per saldo ben je nog duurder uit.

MattDVD
02-08-2002, 22:55
Nee ik heb geen gedachte van dat als ik hem koop dat ik daar voordeel mee uitkrijg. De einge film die dan in de voordeel zou vallen tot nu toe zou dan american history X zijn, omdat die niet zo duur was:D

Arriën
03-08-2002, 16:51
Ik laat altijd fl.100,- op mijn kaart zetten als ze zo'n aktie hebben bij Videoland, dan maken ze er het dubbele van. Kost een dagfilm huren nog maar € 2!

Philippe
03-08-2002, 16:55
Huren vind ik alleen maar aantrekkelijk als je het weinig doet. Als je veel huurt, kost het toch ook wel aardig. Dan koop ik liever een dvd. Huren is volgens mij wel zinvol als je twijfelt over de aankop van een bepaalde film en je heb eerst eens wil zien.

Mark de Jong
03-08-2002, 17:04
Inderdaad, dat denk ik ook. Maar zelfs als je twijfelt, kan je het redelijk goed inschatten. Heb hier zat films liggen die ik blind heb aangeschaft en toch (ontzettend) goed vind.

Ikzelf huur vrijwel niet meer. De prijzen die ze tegenwoordig vragen zijn niet meer normaal, en dat voor één dag. Kan je 'em net zo goed in de winkel gaan halen. En als het niets is, verkoop je 'em verder.

Strategietje of niet ? :D

Philippe
03-08-2002, 17:10
Maar zelfs als je twijfelt, kan je het redelijk goed inschatten.

Same for me. Als je dag in dag uit met film bezig bent, weet je toch wel waaraan je je mag verwachten als je een dvd ziet liggen in de winkel.

dave22
03-08-2002, 17:18
bij videotheek hollywood in nijmegen hebben ze regelmatig leuke acties: deze maand 50 euro betalen= 50 euro huurtegoed. echter bij dan 11 euro betalen krijg je de dvd van lotr erbij.
van een medewerkster begreep ik dat ze monsters inc. hetzelfde van plan zijn.

mooie acties toch!!!!

Sander Haarmans
03-08-2002, 23:13
Zelf heb ik zo'n saldokaart bij videoland, dan betaal je bijv. €50 en dan mag je voor € 75 (of zoiets) huren en dat scheelt zowiezo al een hoop geld.
Wat ik ook haast niet meer doe is dagfilms huren, meestal wacht ik totdat het een weekfilm wordt en dan huur ik hem wel, scheelt ook weer geld en kan ik zelf bepalen wanneer ik hem kijk en hoef ik hem niet 2 dagen later terug te brengen.

Reem
06-08-2002, 00:21
Als je in een keer zo'n bedrag op je kaart laat zetten is het lang niet zo duur als die 4 euro lijkt. De actie bij videoland eind vorig jaar was prima betaal 100 gulden, krijg 100 euro tegoed.
Door de week als je 2 dagfilms haalt is het ook goedkoper, maar ja, dan moet je wel net tijd hebben die middag/avond. Bij mijn videoland moet je dagfilms trouwens de volgende dag terugbrengen......niet pas na 2 dagen :confused:

Alex Bel-Gy-Bel
06-08-2002, 20:57
en als je de film in de bioscoop gezien hebt moet je je geld van je tikket ook terug krijgen.:D ;)