PDA

Bekijk de volledige versie : een goede passende "steun"



methos1971
03-01-2010, 19:32
Ik ben op zoek naar een goede passende steun voor mijn samsung 58"
Nu heeft Vogels zon hele mooie waarmee het scherm als een schilderij aan de muur zou komen te hangen (ik ben het type ff vergeten) maar ik kan erg moeilijk inschatten of ik mijn kabels dan nog wel op een normale manier kan aansluiten. Er zijn kabels te krijgen met een 90 graden hoek maar niet voor alles.
Nu is mijn vraag; Wat voor een steunen hebben/gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen ermee. Hij hoeft niet te bewegen te kantelen oid enkel moet het scherm erdoor aan de muur blijven hangen.

Ik ben erg benieuwd en hoop op jullie massale reacties :)

Edgar Smit
03-01-2010, 19:39
Er zijn ISO bevestigingen en dus ook steune die aan die ISO norm voldoen zodat het altijd past.Wat er vervolgens allemaal met zo'n steun kan is nogal verschillend en afhankelijk van je eigen eisen.

methos1971
03-01-2010, 21:52
Klopt helemaal maar dit bedoel ik eigenlijk niet. Even opnieuw.
ik ben op zoek naar een steun waarbij mijn tv het liefst zo strak mogelijk tegen de wand aanhangt. De kabels moeten wel goed (redelijk) benaderbaar zijn en niet dat ik bij het wisselen van een kabel de hele tv van de muur af moet halen. Wat zijn de ervaringen van gebruikers met de verschillende soorten steunen.
Hoop dat de vraag nu wat meer to the point is.

steven1967
17-01-2010, 10:54
Ik heb een Samsung 46" LED scherm. Deze zit tegen de muur met een origineel bevestigingsset van Samsung(ongeveer 2 cm ruimte). Het ziet er echt heel strak uit en ik heb geen andere bevestigingset kunnen vinden waar de TV zo strak zit. Aangezien je zelf ook een Samsung hebt misschien een optie voor je. Eea te vinden op
http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/tv-accessory/WMN1000BXXC/index.idx?pagetype=acc_detail&subsubtype=wall-mounts&returnurl=

De keerzijde is inderdaad wel dat de achterzijde moeilijk te bereiken is voo rbv het plaatsen van een USB stick. Ik heb dit opgelost door een USB verlengkabel te kopen en deze standaard te bevestigen. Succes.

methos1971
17-01-2010, 11:04
Dit zijn inderdaad erg mooie systeempjes. Echter zijn ze maar voor bepaalde types geschikt waaronder die van mij niet valt. Ik ben echter al helemaal gelukkig want heb hem mooi strak tegen de muur hangen. Ik heb daarvoor een setje van 50 euro gebruikt. Werkte prima en makkelijk en strak. ik gebruik nu nog scart maar deze word dus tegen de muur aangedrukt. Nog ff sparen voor blu-ray met hdmi.
Ook met deze set is het lastig om achter de tv te komen voor het aansluiten van nieuwe kabels oid. Het blijft spannend om een 58" iets van de muur te trekken zodat je er net bij kan.