PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Divius



Jordy van Buel
08-01-2010, 09:11
Hieronder volgt het interview met Divius

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Divius zijn interview geplaatst heeft.

Alhier (http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1330145&postcount=1) staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

Don van Straalen
08-01-2010, 12:12
/

Ludo Keeris
08-01-2010, 14:22
Het Grafisch Lyceum in Rotterdam heeft toch ook een afdeling Media?
Marian Zanen is een heel leuke docente ;)

De filmacademie is alleen haalbaar als je eigen werk kunt laten zien. Heb je dat al? Zeker voor Camera, zoals jij dat wilt, willen ze dat.


- Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
The Godfather. Werkelijk fantastische film, maar je hoort nooit iemand erover. Oh, wacht..

Ik neem aan dat je dit cynisch bedoelt?

Don van Straalen
08-01-2010, 15:44
Het Grafisch Lyceum in Rotterdam heeft toch ook een afdeling Media?
Marian Zanen is een heel leuke docente ;)
De filmacademie is alleen haalbaar als je eigen werk kunt laten zien. Heb je dat al? Zeker voor Camera, zoals jij dat wilt, willen ze dat.

Ja, ik heb daar de opleiding Animation & Games gevolgd, omdat ik tijdens de keuze niet wist dat ik iets met film wilde doen. En verder heb ik niet echt een foto/film portfolio, maar daar wil ik binnenkort wel aan beginnen.


Ik neem aan dat je dit cynisch bedoelt?

Uiteraard :)

Coen P.
08-01-2010, 19:28
Leuk!

Psst, probeer eens iets van Wes Anderson ;)

Don van Straalen
09-01-2010, 11:58
Leuk!

Psst, probeer eens iets van Wes Anderson ;)

Ik heb Rushmore en Bottle Rocket nog liggen, en ik zal Tenenbaums en Aquatic Life nog eens herkijken als in de in stemming ben, waarschijnlijk dat ze me dan wat beter bevallen :)

-Jaap-
10-01-2010, 12:42
There Will Be Blood is inderdaad geweldig, had wat mij betreft de Oscar voor beste film huis mogen gaan, i.p.v. No Country for Old Men.
Sterker nog, ik durf TWBB één van de beste films te noemen die ik ooit gezien heb!
't Is een hele trage film, er zit niet echt tempo in, maar het zit zo goed in elkaar!!!!!!(y)

W.b.t. eigen werk/filmacademie:
Misschien zijn er independent filmmakers waarmee je een keer een film kunt maken?
Ga eens op onderzoek uit!(y)

Don van Straalen
13-01-2010, 09:19
There Will Be Blood is inderdaad geweldig, had wat mij betreft de Oscar voor beste film huis mogen gaan, i.p.v. No Country for Old Men.
Sterker nog, ik durf TWBB één van de beste films te noemen die ik ooit gezien heb!
't Is een hele trage film, er zit niet echt tempo in, maar het zit zo goed in elkaar!!!!!!(y)


Nouja, No Country For Old Men is natuurlijk ook briljant, weet niet zo goed welke ik eigenlijk beter vind..


W.b.t. eigen werk/filmacademie:
Misschien zijn er independent filmmakers waarmee je een keer een film kunt maken?
Ga eens op onderzoek uit!(y)

Misschien wel slim om daar een keer achteraan te gaan, bedankt!

RobinB
13-01-2010, 14:51
Leuke interview, kom ik eindelijk wat te weten van me multiplayer U2 metgezel:)

Claudio Santulli
13-01-2010, 15:09
Goed interview, en altijd leuk een andere waterman, die vijf dagen voor mij jarig is te horen. ;-)

En het enig goede antwoord is uiteraard, ja een groter scherm is altijd fijn(er) :mrgreen:

Don van Straalen
13-01-2010, 15:37
Goed interview, en altijd leuk een andere waterman, die vijf dagen voor mij jarig is te horen. ;-)

Waterman rullezz!!1!!


En het enig goede antwoord is uiteraard, ja een groter scherm is altijd fijn(er) :mrgreen:

Is dat m'n enige goede antwoord? Is de rest fout dan? :shock:;)

Claudio Santulli
13-01-2010, 15:48
Nee joh.

De rest zijn geen antwoorden maar statements......, daar wil ik niet aan tornen! ;-) :-)
Je naam is namelijk Divius en niet Dubious :mrgreen:


Het enige goede antwoord op die specifieke vraag dan... :| ..................., :-)

Don van Straalen
15-01-2010, 13:57
Nee joh.

De rest zijn geen antwoorden maar statements......, daar wil ik niet aan tornen! ;-) :-)
Je naam is namelijk Divius en niet Dubious :mrgreen:
Het enige goede antwoord op die specifieke vraag dan... :| ..................., :-)

Duidelijk. :)

Thomas Gabriel
20-01-2010, 18:19
Watermannen rulez!(y)

peptalk
25-01-2010, 12:18
Hier nog 1
http://www.signnetwork.com/decals/Decals/ZODIAC/images/AQUARIUS.jpg