PDA

Bekijk de volledige versie : The IT Crowd ( serie 3 )



m.van den brink
08-01-2010, 12:32
Iemand enig idee wanneer seizoen 3 van The IT Crowd op dvd verschijnt? Seizoen 1 en 2 kwamen in mei en augustus 2009 uit, dus ik hoop dat seizoen 3 binnenkort ook uitkomt!

Bjorn S.
18-01-2010, 23:39
Ja, daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Heb zojuist de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken, en wilde meer... maar kan nergens vinden of er binnenkort iets uit komt...

Mrs Bucket
27-12-2010, 09:03
Heb enkele weken geleden ook the IT-crowd ontdekt. Ondertussen is alles uitgekomen op dvd en ik ben er echt verzot op! Nu nog serie 4 uitkijken en dan ben ik er jammer genoeg helemaal door. Misschien leren doseren?

Richard B.
15-10-2012, 19:41
Ik ben afgelopen weekend begonnen aan The IT Crowd. Ik ben bij seizoen 2 en ik ben nog niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van deze serie. Het idee is heel leuk maar seizoen 1 was echt ongrappig flauw. Seizoen 2 is al een stuk beter maar al te hoogstaande comedy vind ik het nog niet.

Pieter D
15-10-2012, 19:45
Ik moet zeggen dat ik de serie toch ook wel wat overgewaardeerd vind. In tegenstelling tot andere Britse comedy spreekt het slechts een beperkt publiek aan maar het probeert ook niet iets anders te zijn waardoor het best te pruimen valt. Al haalt het natuurlijk lang het niveau van series als Fawlty Towers en Blackadder niet.

Richard B.
15-10-2012, 20:01
Ik moet zeggen dat ik de serie toch ook wel wat overgewaardeerd vind. In tegenstelling tot andere Britse comedy spreekt het slechts een beperkt publiek aan maar het probeert ook niet iets anders te zijn waardoor het best te pruimen valt. Al haalt het natuurlijk lang het niveau van series als Fawlty Towers en Blackadder niet.
Na 2 seizoenen zou ik de serie ook wel overgewaardeerd durven noemen. Blijkbaar was de serie in Groot Brittanniƫ erg populair maar ik snap niet helemaal waarom. De humor is wel erg plat en de serie is ook eigenlijk niet zo goed geschreven. Dwz: als je hem vergelijkt met andere recente succesvolle Britse comedies als Coupling, Little Brittain of The office dan is deze serie toch wel stukken minder. Er zitten wel leuke karakters in maar de grappen zijn niet origineel.

Richard B.
15-10-2012, 20:41
De menu's van de dvd's zijn trouwens wel briljant. :lol: