PDA

Bekijk de volledige versie : Welke film wil je niet nog een keer zien !?



Pagina's : [1] 2

Sander Meijer
03-08-2002, 22:41
Welke film wil je niet nog een keer zien, of eigenlijk nooit meer !?

Ik wil dus nooit meer Battlefield Earth zien.

Richard B.
03-08-2002, 22:58
Hmm.. 90% van alle films die ik op tv zie?

Salò o le 120 giornate di Sodoma hoef ik trouwens ook NOOIT meer te zien. Ik heb het helemaal gehad met films waarin mensen stront eten, verkrachten en elkaars ogen uitlepelen. Vreemd he?

Richard

kaptein Pikaard
04-08-2002, 10:22
COSTA!!!!!!!!!

ik werd helemaal gek van het zeer lage en ondermaats scenario en het acteer geweld in deze film is heel ver in dit universum te vinden.

Hanna
04-08-2002, 10:26
the astronaut's wife... wát een boutfilm zeg:mad:!!!
snap niet dat ze dát in de bioscoop durven te vertonen, en dat ie dan ook nog eens op dvd wordt uitgebracht!!! belachelijk...

Kasper P.
04-08-2002, 10:31
- COSTA
- Pearl Harbour

en nog wat flut b-films:p

Werner
04-08-2002, 10:33
Voor mijn geen Moulin Rouge meer a.u.b. Eén keer was genoeg.

Jason Bourne
04-08-2002, 10:35
Ik wil niet nog es de marteling ondergaan van

- Blade II
- Godzilla


Groetjes,

lieshout84
04-08-2002, 11:09
Fight Club.
Dat vind ik dus werkelijk de waardelooste film die er ooit gemaakt is.
Ik zal hier waarschijn veel van mijn mede-forummers beledigen maarja dit is mijn mening van die k*tfilm.:mad:

Louis Bouduin
04-08-2002, 11:13
Viskningar och rop (Cries and Whispers) van Ingmar Bergman. Begrijp me niet verkeerd, dit is een van de sterkste films die ooit gemaakt zijn, met fantastische acteerprestaties van Bergmans vaste groep (o.a. Liv Ullman, Harriet Anderson, Ingrid Thulin en Erland Josephson), een verbluffend mooie fotografie van Sven Sykvist in de strakke regie van Bergman.
Het gaat over de relaties tussen drie zussen en een bediende. Een van de zussen is stervende aan ******. Niet alleen krijgen we dit ongenadig in beeld, maar bovendien gebruikt Bergman deze confrontatie met de dood om de geheimen, nachtmerries, dromen en verlangens van de vier vrouwen te ontsluieren wat leidt tot een pijnlijke kijkervaring die je meesleurt, opslorpt en je totaal ontreddert achterlaat.
Kwa intensiteit wordt de film vergeleken met de schreeuw van Munch, maar hoe dan ook: dit doe ik mezelf niet meer aan.

Louis Bouduin
04-08-2002, 11:15
Een van de zussen is stervende aan ******.

Ik begrijp niet goed waarom k a n k e r in dit geval gecencureerd zou moet worden? :confused:

Philippe
04-08-2002, 11:58
Last House On The Left. Hield ik echt een ongemakkelijk gevoel aan over. Ik vond de mishandeling van die meisjes echt niet meer 'leuk' om naar te kijken. 't is maar film... ok, maar ik kreeg er toch genoeg van.

Mark de Jong
04-08-2002, 12:02
Cape Fear. Gewoon zo verschrikkelijk voorspelbaar dat het niet eens meer leuk is.

Frans T
04-08-2002, 12:37
Planet Of The Apes 2001

Een hoop gedoe om niets.

Lex v/d Moolen
04-08-2002, 13:19
Costa!
Robocop 3
Rocky films
Lord of the Rings van Ralph Bakshi (1976)

Hanna
04-08-2002, 14:18
ik zie heel vaak costa genoemd worden....why?
misschien komt het doordat ik jong-->naïef-->pubermeisje ben maar ik kan genieten van het nietszeggende verhaal, de zon-zee-en-strandsfeer en natuurlijk de gebruinde lichamen van daan schuurmans en michiel huisman...:o

Donovan
04-08-2002, 14:22
Ik begrijp niet goed waarom dit gecencureerd moet worden? :confused:

Het wordt helaas vaker gebruikt om te schelden dan om gewoon de ziekte te noemen, vandaar automatisch gecensureerd (komt geen mod bij kijken, gewoon die zes letters in die volgorde worden automatisch vervangen door sterretjes). Zelfde gebeurt met te-ring (oftewel ******).

Oh ja, even on topic: ik wil a.u.b. nooit meer de anderhalf a twee uur marteling ondergaan van:

- the beach
- the net
- battlefield earth
- queen of the damned

M Balje
04-08-2002, 14:22
Mortal Kombat 2
Dangerious Minds (Echt walgelijk is moest hem drie keer verplicht zien op mijn oude school)

Kasper P.
04-08-2002, 17:25
ik zie heel vaak costa genoemd worden....why?
misschien komt het doordat ik jong-->naïef-->pubermeisje ben maar ik kan genieten van het nietszeggende verhaal, de zon-zee-en-strandsfeer en natuurlijk de gebruinde lichamen van daan schuurmans en michiel huisman...:o Omdat ik (en ik denk ook andere) de film, filmtechnisch erg zwak vinden: vreselijk script, het onorginele verhaaltje, vreselijk dialogen, slechte opbouw van het verhaal, slechte "stunts" (zie gevecht met oa het skateboard) en het acteerwerk is ook niets speciaals en van GTST niveau :rolleyes: :o

Beloved
04-08-2002, 17:29
deep in the woods
thirteen ghosts
the haunting
flubber
blade II
from dusk till dawn 2 + 3

lieshout84
04-08-2002, 17:54
Planet Of The Apes 2001

Een hoop gedoe om niets.

Idd echt zo'n verschrikkelijke film!
Dan zit je er al naar te kijken in de hoop dat het einde misschien wat is maar dat is dan de grootste blunder van allemaal.

Richard B.
04-08-2002, 18:00
Fight Club.
Dat vind ik dus werkelijk de waardelooste film die er ooit gemaakt is.
Ik zal hier waarschijn veel van mijn mede-forummers beledigen maarja dit is mijn mening van die k*tfilm.:mad:

Nou, ik zou graag je motivatie horen van die keus. Dit is een van de meest intelligente films die ik de laatste paar jaren gezien heb. Ik kan begrijpen dat somige mensen het een beetje trage film vinden of moeilijk te begrijpen, maar misschien is dat juist een reden om hem nog eens (of beter: een paar keer) te gaan bekijken.

Richard

lieshout84
04-08-2002, 18:06
Motivatie?!?!?!

Meen je dat nou?
Ik zat gewoon 1 uur en 3 kwartier te kijken met de ged8en "wanneer begint nou het verhaal??!?!".
En toen probeerden ze het uit te leggen maar daar werd het alleen maar waziger van vond ik.
En dan dat einde?!!?!?:( :confused:

Ik hou gewoon niet van zo'n soort vage films, dat is het gewoon.

JCL
04-08-2002, 19:06
The grinch

Wat een *** film is dat zeg echt niet te gloven BAH

Ik ben maar gestopt met kijken halverwege wat saai man. En wat is ook echt een *** film vond was Dimonds Are Forrever Ik als Bond fan vond dit echt DE teleurstelling in de 20 film's echt DE ZWAKSTE SCHAKEL.

Doei Sonyman

P.S. de sterretjes heb ik er zel fmaar neergezet

Kasper P.
04-08-2002, 19:53
Ik ben maar gestopt met kijken halverwege wat saai man. En wat is ook echt een *** film vond was Dimonds Are Forrever Ik als Bond fan vond dit echt DE teleurstelling in de 20 film's echt DE ZWAKSTE SCHAKEL.


Dat vindt ik Moonraker (een geheel gerecycled script :rolleyes: )!

*TIMMIE*
04-08-2002, 21:16
starship troopers... dan kan de achterliggende gedachten nog zo ophemelend zijn volgens sommigen, ik zat me kapot te ergeren aan de sfx, het acteerwerk vond ik niet echt van hoog niveau om maar gewoon te zeggen slecht... om nog maar te zwijgen van het verhaal zelf. mischien zo allemaal bedoeld, maar ik kon er niet naar kijken. echt niet mijn film.

<cntrl> +<s> antwoord: nee

Sander Meijer
04-08-2002, 23:02
Fight Club.
Dat vind ik dus werkelijk de waardelooste film die er ooit gemaakt is.
Ik zal hier waarschijn veel van mijn mede-forummers beledigen maarja dit is mijn mening van die k*tfilm.:mad:


Raar ... ik vind dit juist een van de meeste interessante en mooiste films die ik sinds tijden hebben gezien ... Ik vond het gewoon ronduit belachelijk dat ik deze gemist heb in de bios. Toen ik hem dus gehuurd heb maanden later was ik direct de volgende ochtend meteen naar de winkel. Ik had hem dus al gekocht voordat de dvd terug was bij de videotheek.


Originally posted by Beloved
deep in the woods
thirteen ghosts
the haunting
flubber
blade II
from dusk till dawn 2 + 3

13 Ghosts vond ik juist weer een creepy horror ... had wel iets weg van Cube ... die zal je zeker ook niets aan vinden.

Blade 2 ben ik met je eens .. dat vond ik ook een prutfilm

Glenn Smits
05-08-2002, 00:38
Unbreakable (wat een bagger)

Antwan Spierings
05-08-2002, 00:39
Fight Club.
Dat vind ik dus werkelijk de waardelooste film die er ooit gemaakt is.
Ik zal hier waarschijn veel van mijn mede-forummers beledigen maarja dit is mijn mening van die k*tfilm.:mad:

Ja dat vind ik ook. Zeer wazige film... :confused:

Antwan Spierings
05-08-2002, 00:42
Ik heb Spiderman gezien en die vond ik zéér tegenvallen... :o

BrianB
05-08-2002, 10:18
We hebben laatst Training Day gehuurd, m'n broer zei dat hij heel gaaf was (dus ik dacht, nou da's mooi) maar wat een zuigfilm zeg!! Ongelooflijk dat die Denzel daar een oscar voor kreeg, die oscar had best naar LOTR gemogen (wat ik wel weer een hele goede film vond.)
De film wordt ook nergens boeiend ofzo.

lieshout84
05-08-2002, 10:20
Ik heb Spiderman gezien en die vond ik zéér tegenvallen... :o

Die vond ik eigenlijk best wel goed met een heel goed einde.
Is 1 van de weinige films waar zo'n goed open einde is, vind ik dan.

Camille
05-08-2002, 10:21
Snatch.

Wegens allemaal positieve reacties op het forum over deze film, heb ik hem eens gehuurd. Ik vond hem echt waardeloos. Op een paar grappige stukjes na dan.

Sander Meijer
05-08-2002, 10:27
Het is echt duidelijk .. smaken verschillen .. wat de een een topper vind in zijn collectie vind de andere miskleun van de hoogste orde. en vice versa.

Ik vond dus bijvoorbeeld .. The Royal Tenenbaum ... zwaar tegenvallen. De recenties waren goed. Ik heb met moeite het afgekeken. De vorige film van de regiseur .. Rushmore vond ik ook al zo'n gruwel van een film.

Raymond Vonk
05-08-2002, 17:10
voor mij zijn het EVIL ED (hou op schei uit)
en je raad het nooit A:I wat een vergezochte flut film

Yi-Long
05-08-2002, 17:31
Bowfinger; echt belackelyk slecht.

Sander Dubbeldam
05-08-2002, 17:38
apocolypse now redux. vond het echt niets bijzonders.

Hans Bergshoeff
05-08-2002, 19:40
Star Wars Episode 6: Return of the Jedi. Dit was voor mij de
bottom line. Je reinste Muppet show, alleen bij lange na niet
zo leuk.

Richard B.
05-08-2002, 21:38
apocolypse now redux. vond het echt niets bijzonders.

Na hem voor het eerst gezien te hebben in de bios twee weken geleden zit ik er aan te denken om hem te promoveren naar 'mijn favoriete film allertijden'. Zo zie je maar weer: smaken verschillen. :cool:

Richard

*TIMMIE*
05-08-2002, 23:18
in het algemeen: wat mij interesseert is waarom mensen de film dan zo slecht vinden. wat is de reden?



voor mij zijn het EVIL ED (hou op schei uit)
en je raad het nooit A:I wat een vergezochte flut film

!!!!!!!!!!!spoiler!!!!!!!!!!!
ik vind a.i. juist een erg goede film en vind het jammer dat hij door velen niet begrepen wordt. waarom vind jij a.i. slecht? wat vind jij vergezocht daaraan? zijn het de supermecha's (niet aliens)?

zelf vond ik de diepere gedachte goed dat de mensheid zichzelf vernietigd (wat ook zo is). stof tot nadenken.

smaken verschillen:D

Wurzel
05-08-2002, 23:25
Hannibal....

Vandaar dat deze ook te ruil is...
Maakt niet uit waarvoor, want alles is beter dan Hannibal.

Sander Meijer
06-08-2002, 10:12
in het algemeen: wat mij interesseert is waarom mensen de film dan zo slecht vinden. wat is de reden?



!!!!!!!!!!!spoiler!!!!!!!!!!!
ik vind a.i. juist een erg goede film en vind het jammer dat hij door velen niet begrepen wordt. waarom vind jij a.i. slecht? wat vind jij vergezocht daaraan? zijn het de supermecha's (niet aliens)?

zelf vond ik de diepere gedachte goed dat de mensheid zichzelf vernietigd (wat ook zo is). stof tot nadenken.

smaken verschillen:D

Op een gegeven moment is dat jongetje ingevroren ... vanaf dat moment vind ik het te lang draaidig worden. Maar in geheel is het een mooie film.

Britte
06-08-2002, 10:15
Bij mij is het ook AI... heb hem gelukkig al kunnen ruilen..
en verder Pearl Harbor.

Herjan
06-08-2002, 13:45
Ik zou liever niet meer ruim 3 uur willen zitten om Dances With Wolves te kijken... Maar ja, m'n vriendin heeft de lange versie!!! VIER UUR KEVIN KOTSER!!! En ze vindt hem GEWELDIG! :(

Sander Meijer
06-08-2002, 19:02
Ik zou liever niet meer ruim 3 uur willen zitten om Dances With Wolves te kijken... Maar ja, m'n vriendin heeft de lange versie!!! VIER UUR KEVIN KOTSER!!! En ze vindt hem GEWELDIG! :(

In die film is Kevin nog wel aardig .. ik vond hem in Dragonfly om te kotsen.

rallie_k
06-08-2002, 20:35
Jeepers Creepers, GADVER wat is die film saai en voorspelbaar zeg.............

Auto niet starten of niet weg kunnen rijden......

1 KEER EN NOOIT MEER. ZONDE VAN ME GELD.....
BESTE HORROR VAN DE VORIGE JAAR, ME REET JA

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Mous
07-08-2002, 20:20
Nee wat d8 je van WaterWorld.... prrrrt

grtz

Richard B.
07-08-2002, 22:13
Nee wat d8 je van WaterWorld.... prrrrt

grtz

Ik begrijp het 'gebash' van Waterworld eigenlijk niet zo. Ik vond 'm heel amusant voor een film van dat genre en zeker de moeite van het bekijken waard. Costner heeft trouwens wel veel beroerdere films gemaakt: durf er hier iemand 'The postman' nog te bekijken?. Brrr... :D

R. Schaap
07-08-2002, 22:16
ja ik wel, ik vind The Postman best goed, net als Waterworld. Ik vind blijkbaar Costnerfilms erg goed ofzo....ik weet ook niet wat het is.

Mous
07-08-2002, 22:35
Mijn mening over WaterWorld is dat het gewoon 1 grote wannabe Mad Max te water is. :)

Richard B.
07-08-2002, 23:11
ja ik wel, ik vind The Postman best goed, net als Waterworld. Ik vind blijkbaar Costnerfilms erg goed ofzo....ik weet ook niet wat het is.

Hey, er bestaan behandelingen voor dat soort aandoeningen hoor. Alles is te genezen tegenwoordig. :D

Ik heb eigenlijk niet zoveel tegen Costner-films, maar alleen The Postman vond ik wel erg beroerd. Vorig jaar had ik zijn Thirteen Days nog in mijn top 10 van dat jaar staan, dus ik vind dat ie verder best wel goeie films maakt. Die film en bijbehorende DVD kan ik trouwens iedereen erg aanbevelen: echt een onontdekte klassieker.

Lex v/d Moolen
07-08-2002, 23:34
Ik heb eigenlijk niet zoveel tegen Costner-films, maar alleen The Postman vond ik wel erg beroerd. Vorig jaar had ik zijn Thirteen Days nog in mijn top 10 van dat jaar staan, dus ik vind dat ie verder best wel goeie films maakt. JFK, Untouchables en A Perfect World vind ik ook goede films met Costner. Niets op aan te merken.

Bob
08-08-2002, 08:46
Deze wil ik echt nooit meer zien:

American Psycho
Cry Baby

Sander Meijer
08-08-2002, 11:05
ik wil American Psycho 2 nooit meer zien.

1 is juist goed :D

John Steed
12-08-2002, 22:47
Mulholland Drive. Met het risico voor dom versleten te worden: Ik begreep hem na een kwartier al niet meer, na 3 kwartier dacht ik hem door te hebben en aan het einde was ik de kluts weer helemaal kwijt... Wat een k*twijven.

utmachine
13-08-2002, 07:23
Idem met Mulholland Drive

seetie
13-08-2002, 07:35
deze films bezorgen je tevens slechte ogen (zo van als ik extra goed kijk wordt het misschien toch nog leuk...)

Pearl Harbor
The Perfect Storm

aan de andere kant is het wel errug gaaf om deze discjes als onderzetter op tafel te gebruiken! tip van de week voor de echte dvd freak (y)

Sander Haarmans
13-08-2002, 08:27
Dit is een van de meest intelligente films die ik de laatste paar jaren gezien heb. Ik kan begrijpen dat somige mensen het een beetje trage film vinden of moeilijk te begrijpen, maar misschien is dat juist een reden om hem nog eens (of beter: een paar keer) te gaan bekijken.

Richard

Precies:) De eerste keer toen ik hem zag dacht ik ook van "jeetje zeg wat is dit een super vage film" maar ik vond hem wel heel erg interesant en boeiend dus na niet al te lange tijd heb ik hem toen nog een keer gekeken en de tweede keer kijk je er toch met hele andere ogen naar.
Ik vind het echt een hele goede film die je zeker wel meerdere keren kan/moet zien.

Sander Haarmans
13-08-2002, 08:31
aan de andere kant is het wel errug gaaf om deze discjes als onderzetter op tafel te gebruiken! tip van de week voor de echte dvd freak (y)

Als je het dan toch een k*t film vindt dan moet je gewoon de D.C versie kopen van Pearl Harbor, heb je wel 4 onderzetters die mooi bij elkaar horen.;) :D

seetie
13-08-2002, 08:43
Als je het dan toch een k*t film vindt dan moet je gewoon de D.C versie kopen van Pearl Harbor, heb je wel 4 onderzetters die mooi bij elkaar horen.;) :D

JA! Leuk voor de visite!:D

Tommy Brok
13-08-2002, 10:53
Ik wil: Femme Fatale nooit meer zien! Gisteren in de sneak gezien, wat een boutfilm zeg! Er gebeurd bijna niks in en als er iets gebeurd is het zo gefilmd en in elkaar geflansd dat het niet spannend is! Ik hoorde heel de zaal erover dat het een slechte film was!

Tommy!

geoffrey3001
13-08-2002, 11:16
Lost Souls blijft voor mij de slechtste film die ik ooit heb gezien en hoef ik zeker niet nog een keer te zien.

Verder:
- Rocky 1-5 (leuk jeugd sentiment, maar daar blijft het bij)
- Police Academy (op deel 1 of 2 na, die was dan nog wel aardig)
- Waynes World (hou gewoon niet van de humor)
- De meeste typisch amerikaanse aktie/oorlogfilms. Vreselijk zoals de ego van USA weer gestreeld moet worden.

FrenkieB
13-08-2002, 11:25
Okay..mijn 1e post hier...

Ik wil Dogma echt nooit meer van mijn leven zien. Ik kon alleen Clerks van kevin smith en die is okay. Vrienden raden mij aan om Dogma dus te gaan zien.....wat een shitfilm....wat kan die chris rock irritant zijn....dogma...nooit weer...

F. Philipsen
13-08-2002, 11:29
Being John Malkovich en The Blair Witch Project.....een keer is genoeg, allebei echter goede films.

weststar
13-08-2002, 11:38
ik krijg nog koude rillingen bij The Story of Us

Zelden heb ik me zo doodverveeld tijdens een film.. !

:o

Reinbo
13-08-2002, 12:21
90 % van alle bagger die tegenwoordig vanuit Hollywood over ons heen gestort wordt.

DaLexuz
13-08-2002, 12:27
Perdita Durango - Wat een boutfilm.

Ik zag in het begin van deze thread The Beach staan,ik heb toevallig op die locatie vakantie gehad (Phi Phi)en dan wordt de film een stuk leuker ......en ongeloofwaardiger ,hoezo het is een dichte baai?*** zwem naar links dan kan je er gewoon uit hoor :) :) :) :):D :D :D

Groetz

Lexuz

Hilde
17-08-2002, 19:13
Als ik een film niet leuk vind stop ik gewoon met kijken. Daarom huur ik altijd films voordat ik ze koop.

RobW
17-08-2002, 19:49
Scary Movie(een verklaring is niet nodig, lijkt me;)(iemand interesse in deze spectaculaire, razendspannende film op DVD?))

Mous
18-08-2002, 03:11
Als ik een film niet leuk vind stop ik gewoon met kijken. Daarom huur ik altijd films voordat ik ze koop.

Nou ben ik niet helemaal met je eens... toen ik voor de eerste keer naar From Dusk till Dawn keek dacht ik de eerste minuten dat het niets zou worden.
Dus ik ben van mening dat je een film helemaal moet kijken om er vervolgens een oordeel over te kunnen geven.

grtz

Ghast
18-08-2002, 06:28
toen ik voor de eerste keer naar From Dusk till Dawn keek dacht ik de eerste minuten dat het niets zou worden.

Leg mij eens uit hoe in godsnaam je een film al na een paar minuten zodanig kan beoordelen dat het waarschijnlijk niks wordt en dan vooral From dusk till dawn wat met een overval/moord begint , erg raar :confused: :confused:

Job Rijskamp
18-08-2002, 08:11
Vanilla Sky

Richard B.
18-08-2002, 10:57
Nog eentje: Pay it forward. Een voorbeeld van een film met een goed idee, die ook veelbelovend begint maar zich vanaf de tweede helft ontwikkeld tot een draak van een film. Deze wil ik nooit meer zien svp.

Mous
18-08-2002, 11:05
Leg mij eens uit hoe in godsnaam je een film al na een paar minuten zodanig kan beoordelen dat het waarschijnlijk niks wordt en dan vooral From dusk till dawn wat met een overval/moord begint , erg raar :confused: :confused:

Wat ik er mee wil zeggen is is dat een film een omslag kan bevatten en dat men dus eerst heel de film moet kijken voordat men tot een oordeel kan komen.
Ik hoop dat je het nu een beetje duidelijk voor je is Ghast.

grtz

Dennis Veldhuizen
18-08-2002, 11:11
- The World Is Not Enough (te voorspelbaar en slechte james bond film v.d afgelopen jaren)
- Mortal Kombat 2 (saai en domme acteurs erbij)
- Goosed (dit was pas bagger!)
- Costa (heb em nog gesealed liggen, maar ik weet al genoeg na 1 minuut gezien te hebben van me boertje :))

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 11:18
Dark side of the Moon, slechte SF film. Echt bagger

obiewankanobie
18-08-2002, 12:01
memento,een verhaal waarbij je in slaap val (vind ik).
final fantasy,kijk toch liever naar echte mensen.

netfox
18-08-2002, 12:12
Fight Club.
Dat vind ik dus werkelijk de waardelooste film die er ooit gemaakt is.
Ik zal hier waarschijn veel van mijn mede-forummers beledigen maarja dit is mijn mening van die k*tfilm.:mad:
En dat vind ik dus de beste film ooit...
Ik hoef en wil nooit meer James Bond-films te kijken. Dat zijn gewoon films waarbij ik in slaap val. Totaal geen spanning!

Rochan
18-08-2002, 12:38
welke film wat me heel erg is tegen gevallen Behind Enemy Lines. Heel erg overdreven. Leek wel wel een kloon van een Rambo film:D Deze film hoef ik echt niet meer te zien:( :mad:

Hilde
18-08-2002, 12:56
A Knights Tale.
gisteraviond gekeken omdat een van mijn buurmeisjes dat zo graag wou. Halverwege de film viel ik zowat in slaap.

John Sital
18-08-2002, 13:05
Titanic

Mark de Jong
18-08-2002, 13:10
Ook nog: Robocop 3...

:D

Geert Jan Alsem
18-08-2002, 13:25
Hm een paar die me binnen schieten...
The Bachelor, High Crimes, Blue Streak, What's The Worst That Could Happen, Vertical Limit, Pearl Harbor...
En dit zijn dus allemaal films die ik in de bioscoop heb gezien (meestal sneak) :(

John Sital
18-08-2002, 14:30
vertical limit was toch wel een aardige film, maar de aanval uit pearl harbour kan ik wel blijven bekijken.

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 15:00
Ook nog: Robocop 3...

:D Die is inderdaad ook bagger. En zit nog wel in mn collectie! Ach, hij is wel mooi als ie in het doosje blijft zitten;)

Sander Dubbeldam
18-08-2002, 15:18
vanilla sky hoef ik nooit meer te zien.

Philippe
18-08-2002, 15:29
Route 666. Wat een kinderachtige film, totaal geen spanning.

Nico de Graaf
18-08-2002, 19:22
vanilla sky hoef ik nooit meer te zien.

Ben ik het mee eens.

Ook Star Wars episode 1 hoef ik niet meer te zien.

FrenkieB
18-08-2002, 19:43
House...die jaren tachtig 'horor' film..super super slecht....

Arriën
18-08-2002, 20:12
Unbreakable,
hierin gebeurt eigenlijk 2 uur lang helemaal niks, je zit gewoon te wachten tot er eens wat verhaal in komt en dan boem afgelopen...

Jeff
18-08-2002, 21:24
Nee wat d8 je van WaterWorld.... prrrrt

grtz

Vond ik juist we een goede film.
Maar wat ik hier wel een beetje mis is Simon Sez, met die geflipte Roddman, na drie kwartier, kon ik het niet langer aanzien en heb ik 'm uitgezet, misschien dat ie daarna wel intressant werd ofzo, mocht dat zo zijn, zou ik het graaag willen weten.

Nathan Strik
18-08-2002, 22:47
Unbreakable,
hierin gebeurt eigenlijk 2 uur lang helemaal niks Dat vind ik erg knap voor een film die maar 1 uur en 39 minuten duurt. ;)

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 22:50
Dat vind ik erg knap voor een film die maar 1 uur en 39 minuten duurt. ;) misschien in slomo afgedraaid?:D

Overigens vond ik Unbreakable een van de betere van de laatste jaren

Alexander de Mol
18-08-2002, 22:59
welke film wat me heel erg is tegen gevallen Behind Enemy Lines. Heel erg overdreven. Leek wel wel een kloon van een Rambo film:DAch, vond 'm best vermakelijk. En het geluid was toppie! Natuurlijk is het bizar dat Burnett een heel leger kan ontwijken a la Rambo. En dat hij het er levend van af brengt. Maar als je de film benadert als een echte popcorn-film dan is ie zeker te verteren. Maar dat is mijn mening.

Roberto G
18-08-2002, 23:05
Ik wil the Postman van Kevin Costner dus nooit meer zien, wat een saaie inhoudloze film is dat zeg!!:nono: :nono: :nono:

Marcel den Haan
19-08-2002, 00:15
Ik wil NOOIT meer Bringing Out the Dead zien, wat een bagger film is dat zeg met die Latino homo van een Marc Anthony, gaat werkelijk nergens over die film, bleh !!

dave22
19-08-2002, 02:12
en dan natuurlijk met stip op 1 van teleurstellende films van dit jaar: starwars ep2 ( een verschrikkelijk slechte bluescreen achtervolging) en op nr 2: spiderman ( maar 1-2 stukken mooie cgi (allerlaatste 10 sec. en het ongelofelijke powerrangers masker van the green goblin)

echt om te huilen deze 2, en dat terwijl ik er zo naar uitkeek

1stwarlock
19-08-2002, 06:11
Ken er weinig ( slechte films dan )

maar

1 Single white female
2 dead becomes her

waren toch wel de toppers
op de derde plaats is geeindigd

titanic ( wat een slome lange film )

Henk Heideveld
19-08-2002, 11:33
Ik heb 5 maal de moeite genomen om Memento te bekijken, want iedereen vond het een dijk van een film. Ik zag het niet en zie het nog steeds niet. Ik heb hem verkocht, wil hem dus ook nooit meer zien. :(

Jordé den Tenter
19-08-2002, 12:18
The Astronauts Wife (Er werd in een heleboel bladen aangegeven als een topper en in het Veronica blad stond het balkje bijna helemaal vol maar ik vond het een hele slechte film).
Universal Soldier 2 (Heel Slecht vervolg van een toch wel goed eerste deel).
Octopus
Robocop 3 (heel slecht deel).

Marc Raps
19-08-2002, 13:10
Batman & Robin

Ik heb de hele Batman reeks van TV opgenomen, en laatst wou ik ze alle vier weer gaan kijken. Batman en Batman Returns vind ik prachtig. Batman Forever gaat nog wel, maar na 15 minuten Batman & Robin ben ik maar gestopt. Dat is voor het eerst dat ik een film binnen een half uur uitgezet heb omdat ik er niks aan vond.

Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb ze niet alle vier direct achter elkaar gekeken. Je kunt je voorstellen hoe dat zou zijn. Eerst vier uur een lust voor het oog, dan twee uur een mwoa-film kijken, en dan jezelf door de laatste twee uur van Batman & Robin heen moeten slepen. The horror!

Marc Raps
19-08-2002, 13:13
vertical limit was toch wel een aardige film, maar de aanval uit pearl harbour kan ik wel blijven bekijken.

O ja, Vertical Limit. Argh! Die film wou ik kijken met mijn verstand op nul en een grote bak popcorn, maar zelfs dan is het een boutfilm. Barf.
En ik weet niet of ik Pearl Harbour nog wel een keer helemaal uit zou zitten. Ik hou niet zo van films waar de actie het enige (maar dan ook echt het ENIGE) goede is.

Frans Wentholt
19-08-2002, 13:53
Audition. Was totaal niet voorbereid (een 'blinde' aanschaf), was natuurlijk allemaal verschrikkelijk briljant, maar toch een beetje veel te heftig voor mijn tere zenuwgestel.

Mike M
19-08-2002, 14:36
The other sister...:(

'verplicht' gezien in het vliegtuig.

je moet toch wat...
waz echt niks

Arriën
19-08-2002, 19:42
Dat vind ik erg knap voor een film die maar 1 uur en 39 minuten duurt. ;)
Ja, hij lijkt gewoon veel langer te duren dan hij eigenlijk is, goeie films zijn altijd zo voorbij:D

Richard B.
20-08-2002, 23:22
Ja, hij lijkt gewoon veel langer te duren dan hij eigenlijk is, goeie films zijn altijd zo voorbij:D

... terwijl rot-films wel dagen lijken te duren. :D

Martijntje
21-08-2002, 22:56
Quicksilver Highway!!!

Iemand die per ongeluk gezien?
Ik dacht: mwah, van Clive Barker en Stephen King samen (dacht ik..), dat moet toch wel wat zijn!!

Wat n boutfilm!
:nono:

utmachine
22-08-2002, 07:08
Voor mezelf wil ik toch "Birthday Girl" toevoegen.

Lex v/d Moolen
22-08-2002, 14:00
The Mummy; wat een boutfilm:o

Marty vanluit
22-08-2002, 14:10
blade II


:confused: :confused: :confused:
Daar snap ik nou niets van! Dat vind ik persoonlijk een van de betere vervolgen!. Ik heb me echt bijzonder goed vermaakt in die bios en hij zal zeker over een paar maanden tussen mijn DVD-collecrtie liggen te pronken!
Ik kan me voorstellen dan mensen Mortal Kombat II een boutfilm vinden, maar dat is al snel na een topper als Mortal Kombat I.

Maargoed, smaken verschillen, zullen we maar zeggen!

Marty vanluit
22-08-2002, 14:15
een van jullie ooit de serie van "handyman" gezien?
daar krijg ik nou een slappe van!

:D

Art
22-08-2002, 14:17
een van jullie ooit de serie van "handyman" gezien?
daar krijg ik nou een slappe van!

:D
Zeker wel :D

Lex v/d Moolen
22-08-2002, 14:19
een van jullie ooit de serie van "handyman" gezien?
daar krijg ik nou een slappe van!

:D hehe, inderdaad de 'nachtfilms' van C+

Altijd dezelfde zinnetjes: "Wat heb je een wereld***tje"(6):o
Bagger

Mark de Jong
27-08-2002, 17:57
Cable Guy vond ik trouwens ook niets aan. Blech :eek:

Roberto G
27-08-2002, 23:20
Heb laatst the 13 th warrior gezien , wat een vreemde film is dat zeg, hangt echt een rot sfeer aan die film,en het verhaal is gewoon moeilijk onlogisch.:nono: :nono: :nono: :nono:

Johan van den D.
31-08-2002, 20:50
als jullie echt een hele slechte shit-film willen zien dan moet je RAPTOR kijken
slecht beeld,slecht geluid,slecht gespeeld,slecht verhaal,slechte ,,raptors,,(gewoon speelgoed denk ik bij intertoys vandaan)
slecht slecht en slecht kan niet anders zeggen
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono:

weststar
31-08-2002, 20:55
Rush Hour 2

Zelden zo ge-ergerd naar een film zitten te kijken...

Philippe
01-09-2002, 18:17
Reign Of Fire. Flutverhaal en geen spanningsopbouw. Bovendien constant gefilmd in grijs-grauw-mistige tinten wat me niet echt aanstaat. Had er veel meer van verwacht.

Hilde
01-09-2002, 18:42
Scary Movie 1 + 2. Akkiebakkie

Mich
01-09-2002, 18:56
Scary Movie 2 .... en De Alias ... de slechtste films die ik ooit in de cinema gezien heb ...

En voor de rest de meeste TV films want al die verhaaltjes trekken op elkaar ...

Mich
01-09-2002, 18:59
Ik heb 5 maal de moeite genomen om Memento te bekijken, want iedereen vond het een dijk van een film. Ik zag het niet en zie het nog steeds niet. Ik heb hem verkocht, wil hem dus ook nooit meer zien. :(

5 keer een film zien die je niet goed vindt. Dan was deze DVD zijn geld waard (6)

Mich
01-09-2002, 19:02
Als ik een film niet leuk vind stop ik gewoon met kijken. Daarom huur ik altijd films voordat ik ze koop.

en daarom verdienen de filmmaatschappijen zoveel geld :D

Qique
02-09-2002, 10:22
Heb laatst the 13 th warrior gezien , wat een vreemde film is dat zeg, hangt echt een rot sfeer aan die film,en het verhaal is gewoon moeilijk onlogisch.:nono: :nono: :nono: :nono:

Ik ben het zo vreselijk met je eens!! Echt een film waarbij je je afvraagt: waar heb in godsnaam naar zitten kijken? Geen enkel verhaal of enige logica.

Waardeloos!! :nono: :nono: :nono:

Dave
02-09-2002, 10:29
Ik ben het zo vreselijk met je eens!! Echt een film waarbij je je afvraagt: waar heb in godsnaam naar zitten kijken? Geen enkel verhaal of enige logica.

Waardeloos!! :nono: :nono: :nono:

Yep, ik vond het ook 2 x niks... :nono:

Remco Out
02-09-2002, 11:01
Rush Hour 2Vond hem zelf wel grappig, geen super film, maar toch wel aardig.

Coen Vermeer
02-09-2002, 12:04
Unbreakable (voelde me zo genept)
Pearl harbor (bagger met een hoofdletter B)
The score (saai en voorspelbaar, verpesting van acteertalent)
Armageddon (vreselijke amerikaanse rampenfilm)
13th warrior (idd waardeloos)
Titanic (saai :o en voorspelbaar ;) )

Zoals jullie al zien hou ik niet van die vreslijk jerrie broekheimer films.

rwessel
21-09-2002, 07:46
Dark City - warrig en waar-de-loos

Hilde
21-09-2002, 08:50
en daarom verdienen de filmmaatschappijen zoveel geld :D

Ze worden van iedereen rijk. Vooral van mensen die blinde aankopen doen.

Welke film ik nog maar pas gelden gehuurd heb is My Favorite Martian. Wat een domme film. die ga ik niet kopen

Daniv
21-09-2002, 09:02
Slechte films die ik absoluut niet ga kopen of nog een keer ga bekijken? Dat zijn in ieder geval:

100 girls
Jeepers Creepers

Waardeloze films

Glenn Smits
21-09-2002, 14:25
Ik ben al tijd niet geweest hier. Ik heb Scary Movie 2 destijds in de bios gezien, hij is veel te kort en de humor is onwijs flauw. Althans ik kon er niet echt hard om lachen.

Sjef
21-09-2002, 14:56
Welke film ik nog maar pas gelden gehuurd heb is My Favorite Martian. Wat een domme film

Dat had ik nou juist met Mrs Doubtfire. Wat een slap verhaal zit daarin

Lex v/d Moolen
21-09-2002, 14:58
Dat had ik nou juist met Mrs Doubtfire. Wat een slap verhaal zit daarin idd een slapzoete film, maar wel erg goed geacteerd door Robin Williams moet ik zeggen

Menno Hagendoorn
21-09-2002, 15:18
Mijn eerste post op dit forum en meteen een paar rukker dan ruk films, komt ie: Vanilla sky, from hell (johnny depp in zijn sleepy hollow rol) en wat te denken van freddy got fingered?!!!!!!!

Mich
21-09-2002, 18:41
Out Of Sight --> Niet mijn ding.
braindead --> een klassieker; akkoord ... maar toch niet meer voor mij.
Practical Magic --> één keer zien, alles zien ... next.

En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan ...:bier:

Reginald
21-09-2002, 18:55
Hier is er een die direct bij mij opkomt:
-Predator 2 (boe boe wat een flut film)

Sjef
21-09-2002, 19:54
-Predator 2 (boe boe wat een flut film)
Tja niet alle films in mooie hoezen zijn WOW
Ik heb Black Hawk Down geleend van iemand maar dat boeide me niet zo toen ik die film keek
Prachtige verpakking maar ik vond de film niet zo bijzonder

Hans De Bisschop
21-09-2002, 20:49
Planet Of The Apes 2001

Een hoop gedoe om niets.

Ik wil de film nog wel eens terugzien, maar dan zet ik hem wel af voor het einde, want dat is gewoonweg belachelijk, idioot en irritant, dat maakt de film idd tot een gedoe om niks

Hans De Bisschop
21-09-2002, 20:53
- The World Is Not Enough (te voorspelbaar en slechte james bond film v.d afgelopen jaren)


Maar goed dat je niet binnen schootsafstand zit want anders had je nu toch een luchtgaatje bij (6)

Hans De Bisschop
21-09-2002, 20:55
Ook Star Wars episode 1 hoef ik niet meer te zien.

Ik heb de film al 25 keer gezien en ik blijf er naar kijken. Ik kan echt neit begrijpen dat iedereen deze film zo slecht vind :( ik vind hem gewoon goed zijn !!

Hans De Bisschop
21-09-2002, 20:57
Batman & Robin

Ik heb de hele Batman reeks van TV opgenomen, en laatst wou ik ze alle vier weer gaan kijken. Batman en Batman Returns vind ik prachtig. Batman Forever gaat nog wel, maar na 15 minuten Batman & Robin ben ik maar gestopt. Dat is voor het eerst dat ik een film binnen een half uur uitgezet heb omdat ik er niks aan vond.

Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb ze niet alle vier direct achter elkaar gekeken. Je kunt je voorstellen hoe dat zou zijn. Eerst vier uur een lust voor het oog, dan twee uur een mwoa-film kijken, en dan jezelf door de laatste twee uur van Batman & Robin heen moeten slepen. The horror!

Eerlijk gezegd is dit mijn favo in de batman serie, vind Cloone beter als de rest in de rol van batman :(

Hans De Bisschop
21-09-2002, 20:58
The Mummy; wat een boutfilm:o

en dan nog zeggen dat ik die film fantastisch vind, eindelijk nog eens een deftige avonturenfilm, ok het is Indy nageaapt, maar de avonturenfilms liggen wel schaars de laatste tijd :(

Hans De Bisschop
21-09-2002, 20:59
Vond hem zelf wel grappig, geen super film, maar toch wel aardig.

volledig mee eens, maar ja je moet natuurlijk voor het genre zijn

Lex v/d Moolen
21-09-2002, 22:59
en dan nog zeggen dat ik die film fantastisch vind, eindelijk nog eens een deftige avonturenfilm, ok het is Indy nageaapt, maar de avonturenfilms liggen wel schaars de laatste tijd :( het was allemaal wel mooi gemaakt hoor, maar bedroevend slecht geacteerd imo

Nathan Strik
21-09-2002, 23:50
en dan nog zeggen dat ik die film fantastisch vind, eindelijk nog eens een deftige avonturenfilm, ok het is Indy nageaapt, maar de avonturenfilms liggen wel schaars de laatste tijd :( Ik vind de Mummy films ook wel geinige avonturenfilms. Inderdaad voornamelijk vanwege de schaarste van de laatste jaren aan goede avonturenfilms.
Ik hoop dan ook nog steeds de Mummy boxset ergens voor een leuk prijsje te kunnen vinden.

Martijn Veldhuizen
22-09-2002, 06:44
Alle films met Robin Williams, de enige acteur die ik niet uit kan staan.

Hans De Bisschop
22-09-2002, 08:22
Ik vind de Mummy films ook wel geinige avonturenfilms. Inderdaad voornamelijk vanwege de schaarste van de laatste jaren aan goede avonturenfilms.
Ik hoop dan ook nog steeds de Mummy boxset ergens voor een leuk prijsje te kunnen vinden.

Tja dat begint idd denk ik een probleem te worden ! Ik heb de ultimate edition gekocht zonder dat ik zelfs ooit al van The Mummy had gehoord, bleek wel een goede zet, aangezien die nu nergens nog in België te krijgen is, gewoonweg uitverkocht ! En met de Ultimate editions van The Mummy en The Mummy Returns is het al niet veel beter gesteld !

RobW
22-09-2002, 11:16
het was allemaal wel mooi gemaakt hoor, maar bedroevend slecht geacteerd imo

Ik denk ook niet dat deze film om de acteerprestaties draait

Lex v/d Moolen
22-09-2002, 13:45
Ik denk ook niet dat deze film om de acteerprestaties draait Nee, maar als het zo matig is dat ik me er aan ga ergeren zet ik hem al snel af.

Nathan Strik
22-09-2002, 16:56
Tja dat begint idd denk ik een probleem te worden ! Ik heb de ultimate edition gekocht zonder dat ik zelfs ooit al van The Mummy had gehoord, bleek wel een goede zet, aangezien die nu nergens nog in België te krijgen is, gewoonweg uitverkocht ! En met de Ultimate editions van The Mummy en The Mummy Returns is het al niet veel beter gesteld ! Hier in de buurt zie ik die Ultimate editions nog wel liggen, maar het gaat mij dan om de box met alletwee de films.
Nog steeds eens kijken of ik die voor een leuk prijsje kan vinden. Maar ik zal niet al te lang meer wachten.

Hans De Bisschop
22-09-2002, 17:07
Hier in de buurt zie ik die Ultimate editions nog wel liggen, maar het gaat mij dan om de box met alletwee de films.
Nog steeds eens kijken of ik die voor een leuk prijsje kan vinden. Maar ik zal niet al te lang meer wachten.

Ja effe een foute verwoording van mijn kant, ik heb namelijk de The Mummy Deluxe Edition staan en die bevat The Mummy Ultimate Edition & The Mummy Returns, dus de box met 4 dvd's : de 2 films en 2 dvd's met special features.

Maar ja met al die verschillende benamingen( limited, special, deluxe, ultimate, ...... en nog veel meer soorten editions) haalt een mens ze al eens door elkaar hé ;)

RobW
22-09-2002, 18:09
Ik heb ook de deluxe edition, alleen jammer dat ze het niet als een box hebben gezien, maar gewoon de 2 losse dvd's in een digipack hebben gedaan. Zo krijg je bijvoorbeeld 2 aparte boekjes en de menu's zijn totaal anders. Als je een mooi digipack doet, zorg er dan voor dat ook echt een set is(net als bij Zorro en America's Sweethearts, zitten ook bij elkaar in een digipack:confused: )

Ronald Stiebolt
26-09-2002, 07:00
Het spijt me, maar ik heb toch de 2 allerslechtste films aller tijden (ook toekomstig) voor jullie:

- Kevin & Perry go large, AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

- Do not disturb van Dick Maas met William Hurt(!), NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Cenobite
26-09-2002, 12:10
Nog eentje: Pay it forward. Een voorbeeld van een film met een goed idee, die ook veelbelovend begint maar zich vanaf de tweede helft ontwikkeld tot een draak van een film. Deze wil ik nooit meer zien svp.

Vond ik juist een erg goede film , met erg goede acteer prestaties...de laatste 5 minuten zijn inderdaad iets te overdreven sentimenteel ... maar het valt wel te hebben... :D :D

Menno Hagendoorn
27-09-2002, 11:49
verder wil ik al die zinloze romantische "komedies" noemen. (komedies tussen aanhalingsteken omdat er doorgaans weinig te lachen valt) zoals: Serendipity, kate & Leopold, Crossroads, the wedding planner, the wedding singer, etcetc (lijst kan nog wel 1 km lang worden aangezien mijn vriendin onwijs voor deze junk gaat!(6) )

CRe8oR
27-09-2002, 12:52
The Horse Whisperer
Absoluut geen film voor mij (de enige x dat ik tijdens de sneak ben weggelopen)

Bart
30-09-2002, 14:33
A price above rubies, met Renee Zellweger. Zat gratis bij n maandelijkse Magazine.
Normaal vind ik het niet erg om deze dame aan het werk te zien....maar nu was het toch echt diep triest.
Niet zozeer zij, maar de film in het algemeen. erg slaapverwekkend:o
volgens mij de eerste en de enige keer geweest dat ik een DVD vooruit spoel...en dan tot t einde!
:nono: :rolleyes:

Tim Weisselberger
30-09-2002, 14:58
The Cell... kreeg ik spontane kringspierkrampen van... wat een erge film... moet van me geloof alle films afkijken :D

2002 "toppers" Windtalkers/Oesters Van Nam Kee

verder nog klein rijtje: Love in Paris, Backyard Dogs, Santa with Muscles, RoboCop 3, Speed 2, Jurassic Park 3, etc. (6)

Richard B.
30-09-2002, 18:32
Vond ik juist een erg goede film , met erg goede acteer prestaties...de laatste 5 minuten zijn inderdaad iets te overdreven sentimenteel ... maar het valt wel te hebben... :D :D

Hey, misschien dat somigen wat minder uithoudingsvermogen hebben? :D

Anyway, ik vond het einde echt lachwekkend sentimenteel. Zat lekkerlijk met gekromde tenen te kijken (of eigenlijk: proberen niet te kijken). Ik hou juist wel van een beetje sentimentele film, maar hier lag het er zo dik dat ze wilden 'tearjerken' dat het zijn doel heel erg voorbij schoot.

Jaap22
30-09-2002, 19:13
Ik vond Serpico heel slecht. Het zal voor die tijd wel een goede film zijn geweest met corruptie en alles. Maar ik had daarvoor Scarface gezien en toen ik Serpico keek, werd ik niet goed van de "goedheid" van Al Pacino. Misschien een goeie film hoor die Serpico, maar niet direct na Scarface!!!!!

Rha
02-10-2002, 11:37
Sorry jullie zijn de hoogst genoteerde uit de lijst vergeten:

met stip......

Spice Girls: The Movie :nono:

Hier ga ik verder ook geen woorden meer aan vuil maken.

Tossie
02-10-2002, 12:17
Volcano!

DaLexuz
03-10-2002, 04:14
freddy got fingered....
ran-zig triest en wil iemand die tom green alsjeblieft afschieten

BazP
07-10-2002, 11:50
Traffic!!!

Henk Heideveld
07-10-2002, 12:34
Escape from Afghanistan.
Was bij opening MM Den Haag in de aanbieding voor € 14,99. Haagse kak!!!!!!! Jawel, belazerd werd ik fors, want bij FRS ligt ie voor € 8,99 in de bak en dan krijg je nog netjes 10% korting.
Maar wat een brandhoutfilm. Nagesynchroniseerd door 1 enkele stem, da's verwarrend. En dan die beelden. Amateur-video-kwaliteit, absoluut niet hoger. En het verhaal is daarenbopven ook nog eens 3 x niks. Ik heb hem in de vuilcontainer gefliikerd. Vond niet dat ik hem moest verkopen en een ander er nog een keer mee kon irriteren.

Hilde
08-10-2002, 18:19
Ik wil nooit meer de pan & scan-versie van de disneyfilm Atlantis zien. Wat een verknipt beeld:D Het lijkt wel of er happen uit die film is genomen.
Nee geef mij de widescreenversie maar

En Kentucky Fried Movie wil ik helemaal nooit meer zien. Die is echt om te grienen

raimond 19
09-10-2002, 10:08
Met het met Bazp eens Traffic,wat een bout film vond ik dat zeg!!!

Reginald
09-10-2002, 18:04
Sorry jullie zijn de hoogst genoteerde uit de lijst vergeten:

met stip......

Spice Girls: The Movie :nono:

Hier ga ik verder ook geen woorden meer aan vuil maken.
snik....snik....snik
er alleen nog maar aan proberen terug te denken doet al pijn

Reginald
09-10-2002, 18:05
Met het met Bazp eens Traffic,wat een bout film vond ik dat zeg!!!
waarom ik vond hem best goed? maar ja, smaken verschillen

Niels Simons
09-10-2002, 18:06
ik vond the cell een verschrikkelijke film,echt klote dak die ooit gezien heb!

Kasper P.
09-10-2002, 20:48
Het spijt me, maar ik heb toch de 2 allerslechtste films aller tijden (ook toekomstig) voor jullie:
- Do not disturb van Dick Maas met William Hurt(!), NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Oh die vind ik nog wel leuk :) Er is toch wel veel erger te vinden! :o

Gils
10-10-2002, 14:35
Ik dacht een koopje gescoord te hebben bij Play met de 2dvd box Blues Brothers/Blues Brothers 2000.

Blues Brothers 2000 is absoluut de meest grote K#T film alle tijden.
Alles, behalve de muziek dan, is zeer slecht.

Zo slecht dat ik deze box snel heb verkocht, nog met een goede winst ook.
De eerste Blues Brothers film verdient het niet om in één box te zitten met die sh*t film.

Menno Hagendoorn
10-10-2002, 15:32
Nederlandse low budget Films met als voorbeeld: de Gulle Minnaar
AAAAAAAAAAAAAARCH

WitteGijt?
10-10-2002, 17:33
Zat afgelopen dinsdag weer vol spanning in de bios te wachten welke film we als sneak kregen, hoopte zelf op Full Frontal, maar helaas, het was VOLLE MAAN :eek:. Dit is dus echt 'n film die ik geen 2e keer hoef te zien. Het enige leuke was dat ik in 'n zaal vol tukkers zat (Enschede), en er in de film met 'n twents accent werdt gesproken. Dus de hele zaal lag plat om het accent dat zogenaamd twents moest zijn.

Kortom, dit was geen film voor mij en zal ik dus geen 2e keer zien.

Marcel Schuman
10-10-2002, 18:11
Mullholand Drive .......auw mijn ogen doen nu nog pijn :nono:

John
10-10-2002, 18:23
Raging Bull
Henry Portrait.....
Traffic
Fight Club (1 van de meest overschatte films van de laatste jaren)
Memento
Fire on the Amazon


dramaaaaaaaaaaaaaaaaatisch

ik kan er nog wel meer opnoemen maar dan benk nog ff bezig...

kcirtap
10-10-2002, 21:18
Meet The Parents
titanic
the mummy ( returnes)
Ocean's Eleven
tomb raider
spiderman
Planet Of The Apes: 2001
hannibal
last actiom hero
end of days

...en zo kan ik nog wel even doorgaan....wat een hoop slechte films komen er uit

Sjef
10-10-2002, 21:48
...en zo kan ik nog wel even doorgaan....wat een hoop slechte films komen er uit

Dan kijk je ze toch niet als je ze niet leuk vind.

John
11-10-2002, 19:29
Meet The Parents
titanic
the mummy ( returnes)
Ocean's Eleven
tomb raider
spiderman
Planet Of The Apes: 2001
hannibal
last actiom hero
end of days

...en zo kan ik nog wel even doorgaan....wat een hoop slechte films komen er uit

de films zijn niet slecht, jij wilt ze alleen nooit meer zien.
ik persoonlijk vind hannibal een meesterwerk, al is het alleen de manier van filmen al...

BLACKENED
11-10-2002, 19:48
Films die ik NOOOOOOOOOIT meer wil zien:

- Jeepers Creepers

en

-Bringing Out The Dead (dit is de enige film in mijn hele leven (!) die ik niet helemaal af heb gekeken. Ik begon bijna te janken zo slecht dat ik hem vond ....
En toen ben ik weer heel hard naar de videotheek geweest om hem terug te brengen, en hem tegen die gast die achter de balie stond tegen z'n kop aangegooit en gezegd dat het een schande was dat ze zo'n film verhuurden.

PS: het schuingedrukte gedeelte is verzonnen....... ;) :D

kcirtap
11-10-2002, 19:55
Dan kijk je ze toch niet als je ze niet leuk vind.



inderdaad, dat zal ik ook niet meer doen. :D

ik vind het slechte films, wat anderen er van vinden moeten zij weten. over het algemeen hebben ze het vrij aardig in de bioscoop gedaan.

Joost v.d. Ham
12-10-2002, 21:56
Raging Bull
Henry Portrait.....
Traffic
Fight Club (1 van de meest overschatte films van de laatste jaren)
Memento
Fire on the Amazon


dramaaaaaaaaaaaaaaaaatisch

ik kan er nog wel meer opnoemen maar dan benk nog ff bezig...

ach ik vind traffic, memento en fight club zo'n beetje de beste films die er zijn......



de films zijn niet slecht, jij wilt ze alleen nooit meer zien.
ik persoonlijk vind hannibal een meesterwerk, al is het alleen de manier van filmen al...

grapje zeker, jij vind de manier van filmen van hannibal geweldig????hoezo?omdat iemand de camera rechthoudt?:D
sorry hoor maar de manier van filmen van fight club dat is tenminste bijzonder te noemen.
ff een vraagje wat vind je dan van Silence of the Lambs?

Toch wel leuk die verschillende meningen :)

en ff on-topic
ik wil nooit meer zien:
Meet the Parents
Costa
Alles van Star Wars en Star Trek
Driven
The Mummy
The Mummy returns

Cat
13-10-2002, 23:15
De DVD's die mijn speler nooit meer inneemt zijn in random order:

Moulin Rouge (knetter hysterisch werd ik er van)
Legally Blonde (Irriterend.....)
Kevin en Perry go large (waarschijnlijk de slechtste "komedie"ooit)

Miguel Tavares
14-10-2002, 11:06
Een film die ik echt noooooit meer wil zien: Oesters van Namkee

Met stip de slechtste film van 2002...

Lesley
14-10-2002, 11:12
the Ninth gate (afgeraffelt einde)
13th warrior NEVER NOOIT MEER

rveldhuizen
14-10-2002, 11:16
Gone with the wind :)

En meer recentelijk... Harry Potter

Shorty
14-10-2002, 11:21
okay de lijst is te lang ofzo, maar als ik ooit deze films weer te zien, meld ik me vrijwillig aan bij Riagg!!
Here comes:
ExtinZ (?? WTF??)
Magnolia( moest Tom zich echt hiervoor lenen?? Bah!!)
America's Sweethearts..(ja er zijn ergere films dan dit, maar ik heb hier wel een weekend bios kaaertje voor gekocht en na 10 minuten dacht ik al what the hell am I doing here??!!)

Roberto G
15-10-2002, 02:23
Tomb raider vind ik voor 1 keer wel genoeg , opzich niet echt een super slechte film , maar de 2e keer gaat denk ik heel erg vervelend worden , en dat moeten we natuurlijk niet hebben :D

Xin
09-01-2003, 15:53
Originally posted by Shorty
[Magnolia( moest Tom zich echt hiervoor lenen?? Bah!!)


Magnolia is toch 1 van de beste film van de laatste tijd. Het gaat over het dagelijks leven en Tom zet een zeer goede rol neer. Hij duurt wel lang en als je hem 1x gezien hebt kan ik mij voorstellen dat je hem niet nog een x wilt zien. Maar het is een echte top film.

Jaap22
09-01-2003, 16:53
Dan zal ik nog eens 1 noemen waar mensen het vast niet mee eens zijn:

Donnie Darko
Deze hoef ik nooit meer te zien, vind er echt geen reet aan.

En dan nog:

Traffic
Een waardeloze slome film.

Costa
Ik heb nog liever een Frans Bauer CD.

Behind Enemy Lines
Gewoonweg triest.

The hand that rocks the cradle
Bah.

Lex v/d Moolen
09-01-2003, 17:35
Dan zal ik nog eens 1 noemen waar mensen het vast niet mee eens zijn:

Traffic
Een waardeloze slome film.
Daar ben ik het inderdaad niet mee eens. :D Vond Traffic een interessant mooie film.


[b]CostaDaar ben ik het WEL weer mee eens :D

About a boy zag ik in het vliegtuig en ik heb er nog nachtmerries van, nooit meer dus:D

Tossie
09-01-2003, 17:40
Dan zal ik nog eens 1 noemen waar mensen het vast niet mee eens zijn:
Behind Enemy Lines
Gewoonweg triest.


Waarom triest?
Het verhaal is minder, maar de actie scenes zijn geweldig vind ik!

BrianB
09-01-2003, 18:01
Memento

dramaaaaaaaaaaaaaaaaatisch

ik kan er nog wel meer opnoemen maar dan benk nog ff bezig...

Wat vond je er zo slecht aan dan? (ik vond het namelijk een hele goede film)

Geert Jan Alsem
09-01-2003, 18:47
-Bringing Out The Dead (dit is de enige film in mijn hele leven (!) die ik niet helemaal af heb gekeken. Ik begon bijna te janken zo slecht dat ik hem vond ....
En toen ben ik weer heel hard naar de videotheek geweest om hem terug te brengen, en hem tegen die gast die achter de balie stond tegen z'n kop aangegooit en gezegd dat het een schande was dat ze zo'n film verhuurden.

PS: het schuingedrukte gedeelte is verzonnen....... ;) :D
Hmmm... maar het stukje waar je zegt "het schuingedrukte gedeelte is verzonnen" is OOK schuingedrukt. Paradoxje ;)

John
09-01-2003, 19:03
Wat vond je er zo slecht aan dan?

uhm
alles

Rob P.
09-01-2003, 19:09
Raging Bull
Henry Portrait
Traffic
Fight Club (1 van de meest overschatte films van de laatste jaren)
Memento
Fire on the Amazon


dramaaaaaaaaaaaaaaaaatisch



jaaaa :D :D :D :D

Het is toch een grap neem ik aan???!!!! Dat je Raging bull in hetzelfde rijtje DURFT te plaatsen als Fire in the Amazon. Memento, Fight Club en Traffic zijn persoonlijke favorieten, maar daar kan ik nog van begrijpen dat iemand er niet van houdt. Maar om Raging Bull, een parel in de moderne filmgeschiedenis in één adem te noemen met Fire on the Amazon vind ik ronduit lachwekkend en schandalig!! :D :D (John, svp. wel met een korreltje zout nemen..;) )

Kasper P.
09-01-2003, 19:58
grapje zeker, jij vind de manier van filmen van hannibal geweldig????hoezo?omdat iemand de camera rechthoudt?:D
sorry hoor maar de manier van filmen van fight club dat is tenminste bijzonder te noemen.
ff een vraagje wat vind je dan van Silence of the Lambs?
Ik sluit me helemaal aan bij John, Hannibal is een prachtige film maar kan natuurlijk niet aan Silence of the Lambs tippen. En trouwens prachtig gefilmd!

HiddeV
09-01-2003, 20:21
Cape Fear!

als je m wilt martelen zet die film op!

Lex v/d Moolen
09-01-2003, 20:22
Maar om Raging Bull, een parel in de moderne filmgeschiedenis in één adem te noemen met Fire on the Amazon vind ik ronduit lachwekkend en schandalig!! :D :D (John, svp. wel met een korreltje zout nemen..;) ) En toch heb je helemaal gelijk, Rob :D;)

wilco666
09-01-2003, 20:28
Film die ik echt NOOIT meer wil zien is The Grinch wat een ongelooflijke baggerfilm.

Jaap22
09-01-2003, 22:47
Waarom triest?
Het verhaal is minder, maar de actie scenes zijn geweldig vind ik!

Inderdaad, het verhaal is gewoonweg slecht, bagger. Het is een beetje zo'n "ik kan maar niet dood, want ik ben superman" film. Ontzettend slecht, ik kan er niet tegen als men zo'n film maakt over een oorlog. Maak dan zo'n action hero film, maar niet over oorlog, want dat vind ik dat totaal niet om aan te zien. Dat is mijn mening, als je hem leuk vindt, prima :)

Jaap22
09-01-2003, 22:50
Daar ben ik het inderdaad niet mee eens. :D Vond Traffic een interessant mooie film.



Dat kan ik me best voorstellen hoor, maar het is dus echt helemaal niks voor mij, ik deed mijn best, maar heb nog voor het einde af moeten haken. Maar ik kan me wel voorstellen dat andere mensen deze film interessant vinden.

Daan de G.
10-01-2003, 08:22
ik zie heel vaak costa genoemd worden....why?
misschien komt het doordat ik jong-->naïef-->pubermeisje ben maar ik kan genieten van het nietszeggende verhaal, de zon-zee-en-strandsfeer en natuurlijk de gebruinde lichamen van daan schuurmans en michiel huisman...:o

ik geef je groot gelijk
verander alleen daan schuurmans en michiel huisman in katja schuurman en Georgina verbaan ;) ;)

Jaap22
10-01-2003, 08:26
ik geef je groot gelijk
verander alleen daan schuurmans en michiel huisman in katja schuurman en Georgina verbaan ;) ;)

ik vind die georgina verbaan anders niets bijzonders. Doe dan maar die Tanja Jess

seetie
10-01-2003, 08:30
COSTA is een hele goeie film toevallig. En dan bedoel ik niet het verhaal en de acteerkwaliteiten. Maar heren er gaat toch niets boven een topless in de branding rennende Katja Schuurman (aardig!) en helemaal niet te vergeten Peggy Jane de Schepper?! (WOEHA!!!!) Oftewel is het een goede film waarvoor je om hem te begrijpen alleen maar naar het slot hoeft te kijken. :D

Overigens heeft de DTS aanduiding op de hoes niets met het geluidsspoor te maken. Dit staat namelijk voor Dames: Topless & in Strings. :D :D

Mark O.
10-01-2003, 09:04
De slechtste film ooit....simpel:
Jeepers Creepers

Die film is echt zwaar slecht en totaal niet spannend

Ronald Stiebolt
10-01-2003, 09:07
Ik had al 's eerder in deze thread gepost maar zojuist schoten er een paar films in mijn gedachten die ik hier even van me af moet schrijven.......

- Jacob's ladder
- Don't say a word
- Bandits
- De oesters van Nam Kee
- Flodder 3
- Vampire in Brooklyn
- Beverly Hills cop III
- Changing lanes (door de pers de hemel ingeschreven, ik had liever een klysma gehad)
- 2010
- Mission to Mars
- Swordfish

Ik heb 't al 's eerder gezegd: smaak is subjectief. Bij mij geldt voor bovenstaande titels: als je wilt weten wat m'n pincode is moet je me 10 minuutjes martelen met een van bovenstaande titels...... Bij het moeten kijken van 2 of meer titels geef ik er graag m'n creditcard bij..... :D

VdB
10-01-2003, 09:30
Ik snap echt niet dat er zoveel topfilms vernoemt worden, terwijl er zoveel honderden andere films zijn die veeeeeeeel slechter zijn. Ik snap sommige mensen hun smaak toch niet hoor.
Dit zijn de titels waarvan IK versteld sta dat ze in deze thread voorkomen:

Moulin Rouge
AI (snap wel dat sommige mensen deze trage film niet smaken)
Fight Club
Unbreakable
Mullholland Drive
Being John Malkovich
Vanilla Sky
Memento
Titanic
Traffic
Raging Bull
Magnolia

SE7ENid
10-01-2003, 15:57
Angela's ashes. Sommigen zullen het ongetwijfeld een mooie film vinden maar ik werd er helemaal depri van. Er bleven maar mensen doodgaan en de film zelf is een stuk ellende aan elkaar. Vond het zelfs zo vervelend dat ik op de helft ermee gekapt was.

R. Schaap
10-01-2003, 16:15
51 State, wat een prutsfilm zeg. Ik had er veel meer van verwacht

Mich
10-01-2003, 21:52
Nou Suspiria wil ik niet meer zien. Is niet mijn film ...
Vertical Limit is ook niet echt goed gelukt. Sneeuw is dan toch niet zo interessant.

Uiteraard mijn mening :)

Soldier2000
10-01-2003, 22:18
The Cell: gewoon bagger, stom verhaal, saai om naar te kijken.

Bones: tot de helft was hij nog goed te kijken maar daarna wat hebben ze het toen verprutst, en het ergste was het einde, dat sloeg nergens op.


Costa: zegt genoeg :)

Soldier2000
10-01-2003, 22:32
Fight Club.
Dat vind ik dus werkelijk de waardelooste film die er ooit gemaakt is.
Ik zal hier waarschijn veel van mijn mede-forummers beledigen maarja dit is mijn mening van die k*tfilm.:mad:

Ik zie dat heel veel mensen Fight club een bagger film vinden. Ik was er eerst 1 van, in de bios was ik in slaap gevallen bij die film!

Na een jaar keek ik hem een keer op divx (brr kwaliteit ;) ) en ja hoor ik vondt hem super!

Dus kijk hem nog een keer! Misschien dat je dan pas ziet waarom het zo'n goede film is.

Mich
10-01-2003, 23:22
Ik zie dat heel veel mensen Fight club een bagger film vinden. Ik was er eerst 1 van, in de bios was ik in slaap gevallen bij die film!

Na een jaar keek ik hem een keer op divx (brr kwaliteit ;) ) en ja hoor ik vondt hem super!

Dus kijk hem nog een keer! Misschien dat je dan pas ziet waarom het zo'n goede film is.

Ik kan enerzijds wel begrijpen dat heel veel mensen deze film niks vinden. Het is niet echt een "alledaagse" film. Maar ik vind dit dus een geweldige film en een prachtige DVD ...

monstar
11-01-2003, 00:47
Heel erg veel. Kom niet zo snel op een aantal titels. Maar het laatste wat ik gezien had en niet nog een keer wil zien is: The Touch met Michelle Yeoh.

Milan
15-01-2003, 18:35
Oeh...dat zijn er nogal wat...hmmm...

- Bean - The Ultimate Disaster Movie (perfecte titel)
- Any Given Sunday (langdraaaadig)
- Deep Blue Sea (beroerd geacteerd)
- Nurse Betty (Gaaaaaaaaaaaaaap)
- Spawn (had dat budget aan een goed doel gegeven...)
- The Omega (Gaaaaaaaaaaaaaap)

En zo kan ik nog uuuuuren doorgaan

Gr. Milan

Ernest Hamstra
15-01-2003, 19:31
Soul Assassin (http://us.imdb.com/Title?0271200) vind ik toch wel de meest waardeloze film die ik de afgelopen tijd heb gezien. Die hoef ik dus ook niet nog eens te zien.

Verder, omdat ik er niet veel aan vond:

Amadeus (http://www.imdb.com/Title?0086879)
Batman & Robin (http://www.imdb.com/Title?0118688)
Bean (http://www.imdb.com/Title?0118689)
Beverly Hills Cop III (http://www.imdb.com/Title?0109254)
The Blair Witch Project (http://www.imdb.com/Title?0185937)
Car Wash (http://www.imdb.com/Title?0074281)
The Delivery (http://www.imdb.com/Title?0159603)
The Mexican (http://www.imdb.com/Title?0236493)
The Mod Squad (http://www.imdb.com/Title?0120757)
Money Talks (http://www.imdb.com/Title?0119695)
The Muse (http://www.imdb.com/Title?0164108)
Never Talk to Strangers (http://www.imdb.com/Title?0113965)
Oh Boy! (http://www.imdb.com/Title?0107730)
Peggy Sue Got Married (http://www.imdb.com/Title?0091738)
Perdita Durango (http://www.imdb.com/Title?0119879)
De Pijnbank (http://www.imdb.com/Title?0165916)
Sacrifice (http://www.imdb.com/Title?0156984)
Town & Country (http://www.imdb.com/Title?0141907)
Trainspotting (http://www.imdb.com/Title?0117951) :o
Zusje (http://www.imdb.com/Title?0115067)
Driven (http://www.imdb.com/Title?0132245)
The First Wives Club (http://www.imdb.com/Title?0116313)
Hoge hakken, echte liefde (http://www.imdb.com/Title?0082518)
How Stella Got Her Groove Back (http://www.imdb.com/Title?0120703)
Jane Austen's Mafia! (http://www.imdb.com/Title?0120741)
Jackie Chan's First Strike (http://www.imdb.com/Title?0116704)
Selena (http://www.imdb.com/Title?0120094)
Sgt. Bilko (http://www.imdb.com/Title?0117608)
De Stilte van het Naderen (http://www.imdb.com/Title?0228901)
Taxi (http://www.imdb.com/Title?0152930)
To Wong Foo, Thanks for Everything, Julie Newmar (http://www.imdb.com/Title?0114682)
De Zeemeerman (http://www.imdb.com/Title?0118216)
The Avengers (http://www.imdb.com/Title?0118661)
The Bachelor (http://www.imdb.com/Title?0120596)
The Big Hit (http://www.imdb.com/Title?0120609)
From Dusk Till Dawn (http://www.imdb.com/Title?0116367)
Starship Troopers (http://www.imdb.com/Title?0120201)
Knock Off (http://www.imdb.com/Title?0120724)
Mars Attacks! (http://www.imdb.com/Title?0116996)
Who Am I? (http://www.imdb.com/Title?0127357)
Dead Husbands (http://www.imdb.com/Title?0151301)

Gabriel B.
16-01-2003, 20:13
Waarschijnlijk allemaal al eens genoemd :
- Robocop 3
- Mission To Mars
- Attack Of The Clones
- Bandits
- Desperado

Sjaak
17-01-2003, 02:11
Dat zijn er genoeg, maar de meest recente 3:
- The Replacement. C-film eerste klas. Op de hoes staan Eric Roberts, Ice T en Micheal Madsen vermeld en dit zijn met GROTE voorsprong de beste acteurs in de film... Soapseries steken gunstig af tegen de acteerprestaties in dit stukje ellende.
- Under Suspicion. Geen slechte film, maar het geheel viel me toch wat tegen. Er had meer in gezeten.
- Spy Hard. Akelig flauw.

Gabriel B.
17-01-2003, 11:01
De meest recente tegenvaller voor mij was Blade II.
Het ziet er allemaal heel mooi uit maar het geheel valt zwaar tegen. Bovendien lijkt Snipes voor deze film acteerlessen van Seagal genomen te hebben.

Rickje
19-01-2003, 11:21
Alle Nederlandse films ...Flodder kan er nog wel meedoor maar Oesters van Nam Kee... nee sorry...
nog een paar om te noemen:
- Year of the gun
- Mafia!
- Outrage
- The Grinch
- Harry Potter 1+2
- Costa

Dennis
19-01-2003, 11:33
Hier een aantal die ik nooit meer wil zien:

- The Avangers (troep)
- Crouching Tiger Hidden Dragon (saai)
- Crow II, The - City of Angels (slap aftreksel)
- Moulin Rouge! (niet mijn smaak)
- The Mummy (te lullig voor woorden en super slecht acteer werk)
- Hannibal (eerste uur wel aardig daarna waardeloos)

en zo zijn er wel meer.

Mich
22-01-2003, 19:55
Awel The Mexican ... die hoef ik niet nog es te zien en dat met twee van mijn lievelingsacteurs ... jak ...

Renny Collard
22-01-2003, 21:23
Ik snap echt niet dat er zoveel topfilms vernoemt worden, terwijl er zoveel honderden andere films zijn die veeeeeeeel slechter zijn. Ik snap sommige mensen hun smaak toch niet hoor.
Dit zijn de titels waarvan IK versteld sta dat ze in deze thread voorkomen:

Moulin Rouge
AI (snap wel dat sommige mensen deze trage film niet smaken)
Fight Club
Unbreakable
Mullholland Drive
Being John Malkovich
Vanilla Sky
Memento
Titanic
Traffic
Raging Bull
Magnolia

Ben ik met je eens:D

RobW
22-01-2003, 21:40
Vraagje tussendoor: Is Vaniila Sky een aanrader voor een bedrag onder de €20 als je van vage films houdt?

Rob P.
22-01-2003, 21:59
Vraagje tussendoor: Is Vaniila Sky een aanrader voor een bedrag onder de €20 als je van vage films houdt?

mmmmja...Ik zou alleen voor het origineel gaan..

mradem
22-01-2003, 22:17
-Matrix
-Fight club

Vind ik niet veel aan en hoef ik ook niet nogeens te zien. Misschien fight club nog eens proberen maar the matrix heb ik wel gehad.

Uiteraard zijn er wel meer maar dit zijn toch 2 films die bij veel mensen in de top50 voorkomen aller tijden en ik er geen bal aan vind.

Mich
27-01-2003, 21:33
Analyze This vond ik heel flauw. Deed me niks. Rap verkopen.
Dus ga ik Analyze That ook skippen.

Gemm22
28-01-2003, 09:12
die wil ik nooit meer zien die was echt superslecht en onverstaanbaar

John Sital
28-01-2003, 09:30
gangs of new york, mooie beelden slap verhaal.

Gabriel B.
28-01-2003, 10:43
Een ietwat oudere tegenvaller maar binnenkort weer "in" : The Matrix.
Ik moet hier wel toegeven dat ik bevooroordeeld was. Een tijdschrift had een vergelijking getrokken tussen The Matrix en Ghost in the Shell. Dat viel dus zwaar tegen.
Het verhaal viel op zich wel mee maar geen van de acteurs kon ook maar eventjes een deftig niveau halen. Morpheus (God van de slaap) had zijn naam zeker niet gestolen.

verry
28-01-2003, 18:02
Een ietwat oudere tegenvaller maar binnenkort weer "in" : The Matrix.
Ik moet hier wel toegeven dat ik bevooroordeeld was. Een tijdschrift had een vergelijking getrokken tussen The Matrix en Ghost in the Shell. Dat viel dus zwaar tegen.
Het verhaal viel op zich wel mee maar geen van de acteurs kon ook maar eventjes een deftig niveau halen. Morpheus (God van de slaap) had zijn naam zeker niet gestolen.

hoor ik niet vaak dat ie tegenviel:confused:

welke ik tegen vondt vallen was : the mothman prophecies:o

ik heb m blind gekocht en de volgende dag meteen verruild:D

Rock Villa
29-01-2003, 09:24
Ik zat gister Rollerball te kijken. Bij het hoesje en het verhaal (teminste zover er uberhaupt een verhaal is) van de film had ik al mijn bedenkingen. Maar ik wil zoiets dan toch kijken. Had ik niet moeten doen want de film was nog triester dan het hoesje!

Dus ik geef het advies om je tijd niet te verdoen om deze film te bekijken! Ik doe het in iedergeval nooooooit meer!

Andere films die ik absoluut nooit meer kijk zijn STEAL en The Time Machine.

verry
29-01-2003, 10:33
Ik zat gister Rollerball te kijken. Bij het hoesje en het verhaal (teminste zover er uberhaupt een verhaal is) van de film had ik al mijn bedenkingen. Maar ik wil zoiets dan toch kijken. Had ik niet moeten doen want de film was nog triester dan het hoesje!

Dus ik geef het advies om je tijd niet te verdoen om deze film te bekijken! Ik doe het in iedergeval nooooooit meer!

Andere films die ik absoluut nooit meer kijk zijn STEAL en The Time Machine.

time machine 2002 vindt ik een redelijke film, wat rollerball betrefd, ik heb m nog niet gezien en het lijkt me eerlijk gezegd ook niks, beetje gejat van the running man lijkt mij

Ohjajoh!?
29-01-2003, 10:47
beetje gejat van the running man lijkt mij

Het is een remake van de oudere versie met James Caan.
(= Lang voor de running man!)

verry
29-01-2003, 11:08
Het is een remake van de oudere versie met James Caan.
(= Lang voor de running man!)

dat wist ik (1975)maar een andere passende vergelijking schiet me niet te binnen:D

hallee
07-02-2003, 23:45
ik ben vanavond naar analyse that gegaan...mensen 1 tip: ga er niet voor naar de bios/huur hem niet/koop hem niet...zelfs al zou je hem bij een pak pampers voor je babys krijgen....KIJK HEM NIET!

:PUKE: analyse that


Er is wel geteld 1 heel grappog stukje dat stukje met die blokken...dat ie zo de blokjes in de goede volgorde heeft liggen en dat dan die dokter zegt....heel goed...na anderhalf uur....dat vond ik wel het leukste

Gabriel B.
07-02-2003, 23:53
Een paar postjes geleden reeds genoemd :Rollerball (2002). Die Chris Klein heeft talent om beroerde films uit te kiezen.
De actie in de Caan-versie van een kwarteeuw (!) geleden is zelfs sterker.

Remco87
09-02-2003, 17:29
The Horse Whisperer!

Wat een bagger film dat, we moesten hem verplicht op school kijken :(

FLEPSER
09-02-2003, 17:33
THE BEACH...
Wat een klote film. Wordt het net spannend en begint de film een beetje op gang te komen en dan is hij opeens afgelopen!!!!

Enzo
15-02-2003, 01:36
ik heb er hier nog een paar:

DOGMA ......... zwaar nep.. helemaal niet grappig slaat nergens op

Mars Attack ......... trash!

Air Force One... wat een enorme patriotistische film elke keer als de president in beeld komt (Harisson Ford) zie je zowat de Amerikaanse vlag en hoor je een triomfantelijk muziekje net als Independence day eigelijk... Die laatste vond ik wel aardig inelkaar gezet

charlies angels........ blah blah blah en nog een deel 2 uitbrengen ook

royal tenenbaums... oei oei Ben Stiller je stelt me teleur...

From Hell

Jeepers creepers.. super nep en slecht

13 ghosts .. echt weer een holywood einde..tralala

er zijn er meer... voorlopig laat ik het hier even bij

Ciao!
















;) ;)

Enzo
17-02-2003, 14:25
oja wat dachten jullie van.....

the island of dr. monreau (ofzoiets) met val kilmer en Marlon Brando .. tjeeeemig wat een K#T film......:cool:

JeroenDeluxe
17-02-2003, 14:43
wat ik zo 1-2-3 kan bedenken: bamboozled star wars ep.1 black & white windtalkers rat race murder by numbers shooters titanic body double dragonfly the last yellow batman & robin

flitsflits
17-02-2003, 15:49
-Donnie Darko
-Big Lebowski
-Memento
-Henry portrait of a serial killer I+II
-American Psycho
-American Pie II

Menno Hagendoorn
17-02-2003, 15:58
Nou ben ik niet helemaal met je eens... toen ik voor de eerste keer naar From Dusk till Dawn keek dacht ik de eerste minuten dat het niets zou worden.
Dus ik ben van mening dat je een film helemaal moet kijken om er vervolgens een oordeel over te kunnen geven.

grtz
Ben ik met je eens, zelfde gold voor Moulin rouge , aan het begin denk je:bagger maar na 20 min blijkt het toch een leuke film te zijn.

Guido van Thiel
18-02-2003, 16:14
TITANIC!!!!!

Crouching Tiger Hidden Dragon (ben nog steeds niet verder dan een half uur gekomen)!

Joost v.d. Ham
18-02-2003, 18:18
Crouching Tiger Hidden Dragon (ben nog steeds niet verder dan een half uur gekomen)!

gelukkig, ik ben dus niet de enige... :)

Joost v.d. Ham
18-02-2003, 18:20
-Donnie Darko
-Big Lebowski
-Memento
-Henry portrait of a serial killer I+II
-American Psycho
-American Pie II

wow, bijna alles van dit lijstje vind ik echt super.

Henry......ken ik niet en ga ik denk ik maar eens snel kijken :)

Joost v.d. Ham
18-02-2003, 18:25
wat ik echt K#T vond:

* Meet the Parents
* Costa
* Blade
* Gone in 60 sec. (wel mooie auto's ;) )
* Jeepers Creepers (iemand kopen??)
* The fast and the Furious (wederom wel mooie auto's)
* Armageddon
* Air Force One
en vele anderen.....:o

Lex v/d Moolen
18-02-2003, 18:29
Big Lebowski Dat meen je niet! :(:(:(

Art
18-02-2003, 18:34
-Donnie Darko
-Big Lebowski
-Memento
Memento en Donnie Darko vind ik persoonlijk erg goed maar ik kan wel begrijpen waarom mensen hem slecht kunnen vinden :o Maar dat je The Big Lebowski noemt, dat kan ik haast niet bevatten :( Maar ieder zo zijn smaak :D ;)

Coen P.
18-02-2003, 19:13
The big lebowski niet goed? (Ik persoonlijk vond en vind het een wereldfilm!)
nou ja, zoals the dude zelf al zei tegen Jesus:

"well man, that's just like, you're opinion man!"

gr. Coen

PS een film die ik echt niet meer hoef te zien is the blair witch deel II, wat een slap aftreksel zeg. Deel I was nog geweldig maar deel II zien wens ik mijn ergste vijand nog niet toe....

Oh ja, Costa is ook niet bepaald wat je noemt Oscarmateriaal...