PDA

Bekijk de volledige versie : The Karate Kid (2010) Jaden Smith • Jackie Chan



Erwin_W
14-01-2010, 15:58
Hebben jullie dit al gezien? Kon er geen eerdere thread over vinden dus bij deze.

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/karatekid/

http://www.filmtotaal.nl/images/foto/qsckq0op7y1f.jpg

Persoonlijk vind ik het jochie een beetje te jong voor deze rol (zoontje van Will Smith), in de originele was het nog een beetje geloofwaardig omdat ie wel minstens een tiener was..

Sjeisbroochem
14-01-2010, 17:28
My god.... weer zo'n kansloze remake.
Originaliteit is een uitstervend ras geloof ik.

Sjeisbroochem
14-01-2010, 17:31
net de trailer gekeken, ze hadden het beter de karate kleuter kunnen noemen....

Sjiefaa
14-01-2010, 18:20
Mini Will Smith met Opa Chan.... Hmmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken.... Zal iig geen BIOS bezoekje waard zijn, hahahahaha!
Hoewel.... Ik weet nog wel wat voor indruk het origineel bij mij als kind had achtergelaten, wellicht dat het voor mijn koters leuk is.

dewallef
14-01-2010, 18:34
... wellicht dat het voor mijn koters leuk is.

Ja dan kan je je koters je auto laten waxen.(wax on, wax off) :)

Sjiefaa
14-01-2010, 18:40
Ja dan kan je je koters je auto laten waxen.(wax on, wax off) :)

Na het laatste kiezel-in-spons incident zijn dat woorden die hier in huis niet meer in één zin genoemd mogen worden :roll:.... Hahahahaha!

jeroenvrijnsen
18-01-2010, 21:12
Tja... dat deze remake redelijk overbodig is, dat zal ongetwijfeld wel, maar de trailer ziet er toch wel amusant uit (en een leuk vliegemepper-grapje). Leuk voor een ontspannen dvd-avondje, niet voor in de bios.

Frank
26-03-2010, 15:26
James Horner gaat de muziek schrijven voor deze film. Hij vervangt Atli Örvarsson die oorspronkelijk de muziek zou schrijven.

Bron (http://filmmusicreporter.wordpress.com/2010/03/24/breaking-news-james-horner-to-take-over-karate-kid-remake/)

Roy de Jong
24-07-2010, 14:48
Iemand de film gezien? Ben wel benieuwd naar wat reacties.

freaky
24-07-2010, 15:14
Iemand de film gezien? Ben wel benieuwd naar wat reacties.

Ga er normaal vanavond of morgen naartoe, zal dan iets laten weten :-P

Ed Lewis
24-07-2010, 16:03
Mijn neefje van 11 liet weten er niets aan te vinden, die was met de hele klas geweest en niemand vond het wat blijkbaar.
Maar ja...ik hecht zelf niet zoveel waarde aan reacties van tieners.
Ik denk persoonlijk ook niet dat er veel aan is, maar ik ben ook wel benieuwd naar reacties van volwassenen.
Het is toch wel een soort van jeugdsentiment, hoewel ik aan het orgineel nu ook totaal geen behoefte meer heb.:-P

Smooth-J
24-07-2010, 16:25
Ben gisteren geweest met mijn eigen Jaden (ja, ja, naam gejat van de Smiths, die van mij was één van de eerste in Nederland die zo heet).

Leuk voor een popcorn avondje, leuk voor de doelgroep.

Voor ons, die de originele films hebben gezien, is het helaas maar 1x het kijken waard. Er zitten wat leuke knipoogjes naar het origineel.
Maar geen aanschaf waard of om in de bios te zien.

Jaden zet een redelijke prestatie neer, waarbij er wel lof mag worden gegeven voor zijn bewegingen in de film. Denk dat hij daar flink voor heeft moeten trainen.

John Sital
24-07-2010, 21:02
ook gezien, aardige film, aardige vechtscenes

*Sarita*
25-07-2010, 03:53
Ik vond het een leuke film, niet te veel van verwachten dan vermaak je je wel. Ik vond de vechtpartijen wel erg hard.
Ik heb een tijdje in Beijing gewoond en het was leuk om bepaalde dingen te herkennen.