PDA

Bekijk de volledige versie : Filmdicussie: Knock Off (met Jean-Claude van Damme) SPOILERS



Kasper P.
04-08-2002, 18:33
Wat vinden jullie van de film Knock Off? Ik vondt de film verhaal/script technisch en kwa acteerwerk vrij slecht maar ik vondt de choreografie en het camerawerk super. Ik heb me heel goed vermaakt met deze pulp film. :cool: Wat vinden jullie er van?

Matt D
04-08-2002, 18:34
vond het veruit de slechtste film van tsui hark die ik al gezien heb, inderdaad af en toe wat inventieve dingen maar het verhaal en het acteerwerk zijn ver beneden nul

Philippe
04-08-2002, 18:49
Ik vondt de film verhaal/script technisch en kwa acteerwerk vrij slecht maar ik vondt de choreografie en het camerawerk super.

Volledig mee akkoord Quentin. Verhaal is inderdaad magertjes maar de geweldige choreografie maakt veel goed. Rob Schneider heb ik altijd leuk gevonden en Lela Rochon mag er ook wel zijn.:)

Kasper P.
04-08-2002, 21:49
Volledig mee akkoord Quentin. Verhaal is inderdaad magertjes maar de geweldige choreografie maakt veel goed. Rob Schneider heb ik altijd leuk gevonden en Lela Rochon mag er ook wel zijn.:)
Soms maakt het niet uit of een film slecht geschreven en geacteerd is! :cool:

Yi-Long
05-08-2002, 12:25
Waardeloze film, ik heb liever dat tsui hark weer eens wat coole HK films gaat maken dan dit soort bagger films in hollywood met mensen als JC 'ik doe álles in slowmo' van Damme.

Zaltman
09-08-2002, 01:48
Knock Off is gewoon een gezellige actiefilm, heb deze al zo vaak gezien en nog steeds vind ik hem leuk.

rkrijger
25-12-2004, 15:14
Als je 1 Jean-Claude film hebt gezien....

Wizz-Art
25-12-2004, 15:23
Als je 1 Jean-Claude film hebt gezien....

Dan is de rest ook niet zo bijzonder meer :wink: