PDA

Bekijk de volledige versie : Advanced member.



Henk Heideveld
05-08-2002, 12:21
Wat is in godsnaam een geavanceerd lid.
Ik kende tot nu toe junior-members, members en seniormembers en crew.
Ik kwam er op omdat ik Rein Schaap en Geavanceerd Lid niet helemaal kon overeenstemmen:D :D :D :D

Koen Crijns
05-08-2002, 12:29
Het antwoord op deze vraag is hier te vinden:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9174

R. Schaap
05-08-2002, 12:34
Haha, dikke lol henk!!

Henk Heideveld
05-08-2002, 12:38
Haha, dikke lol henk!! Ah, jij snapt de letterlijke betekenis van vooruitgeschoven lid:D :D :D

Henk Heideveld
05-08-2002, 12:40
Ah, jij snapt de letterlijke betekenis van vooruitgeschoven lid:D :D :D
Maar eh, efkes serieus. Toch leuk dat ook jij gewaardeerd wordt voor je extra inzet. 't Is maar goed dat ik even uitleg vroeg, stel je voor dat onze vrouwelijke forumleden onterecht bepaalde kwaliteiten aan jou zouden gaan toekennen.:) ;)

R. Schaap
05-08-2002, 12:47
stel je eens voor zeg, dat mag natuurlijk niet gebeuren!

maare, bedankt!

ik ga naar m'n werk, tot vanavond ofzo

Camille
09-01-2003, 16:41
Ik zag net dat Ronald Stiebolt ook advanced member is(y)

Misschien lullig om te vragen maar, waarom?

Begrijp met niet verkeerd ik bedoel hier helemaal niks kwaads mee.

Steven Maas
09-01-2003, 22:27
Ik zag net dat Ronald Stiebolt ook advanced member is(y)
Is dat niet voor het opzetten van het safetrader systeem?

Camille
10-01-2003, 14:25
Is dat niet voor het mede opzetten van het safetrader systeem?

Dat zou best kunnen inderdaad, maar dat heb ik dan gemist, ben namelijk een tijdje niet zoveel aanwezig geweest.

R. Schaap
10-01-2003, 14:25
jep dat is het. Toch Ronald?;)

Eric van Ballegoie
10-01-2003, 20:23
Niet het MEDE-opzetten, het gehele opzetten en runnen van het Safetrader systeem wordt door Ronald gedaan!! Daarom de meer dan verdiende status van advanced member, een titel waardoor hij tevens de mogelijkheid heeft om in het handelsdeel van het forum te modereren.

Camille
10-01-2003, 20:45
Bedankt voor de uitleg(y)

Ronald nogmaals gefeliciteerd!:bier:

R. Schaap
11-01-2003, 00:34
Niet het MEDE-opzetten, het gehele opzetten en runnen van het Safetrader systeem wordt door Ronald gedaan!! Daarom de meer dan verdiende status van advanced member, een titel waardoor hij tevens de mogelijkheid heeft om in het handelsdeel van het forum te modereren.

ok idd, hij heeft het helemaal geflikt. Maar hij gebruikte mij als opstapje naar jou toe.

Hanna
11-01-2003, 01:16
stel je voor dat onze vrouwelijke forumleden onterecht bepaalde kwaliteiten aan jou zouden gaan toekennen.:) ;)

*zucht* idd... alweer een desillusie rijker....:D

Eric van Ballegoie
11-01-2003, 09:24
ok idd, hij heeft het helemaal geflikt. Maar hij gebruikte mij als opstapje naar jou toe. Ah, dat is inderdaad waar, mijn excuses! Ik bedoelde meer te zeggen dat wij als DVD.nl Crew verder geen hand hebben in het runnen van het handelsdeel van het forum, maar dat dat door jou en Ronald wordt gedaan!

R. Schaap
11-01-2003, 09:47
Ah, dat is inderdaad waar, mijn excuses! Ik bedoelde meer te zeggen dat wij als DVD.nl Crew verder geen hand hebben in het runnen van het handelsdeel van het forum, maar dat dat door jou en Ronald wordt gedaan!

Ja dat klopt, hulde dat jullie ons zo lekker met rust laten en onze gang laten gaa. Heerlijk!!

Philippe
11-01-2003, 14:17
Dat de crew niet moet ingrijpen, bewijst dat jullie (Rein + Ronald) schitterend werk leveren.(y)

Art
11-01-2003, 15:04
Dat de crew niet moet ingrijpen, bewijst dat jullie (Rein + Ronald) schitterend werk leveren.(y)
Dat mag inderdaad ook eens gezegd worden :)

Hanna
12-01-2003, 15:19
Dat mag inderdaad ook eens gezegd worden :)

precies.. hier een bewijs dat jullie wel degelijk goed werk leveren...;)

R. Schaap
07-02-2003, 11:57
Dat de crew niet moet ingrijpen, bewijst dat jullie (Rein + Ronald) schitterend werk leveren.(y)

he bedankt Philippe, ik lees het nu pas, schaam schaam.

Philippe
07-02-2003, 14:46
he bedankt Philippe, ik lees het nu pas, schaam schaam.

No problem Rein.:) En wat waar is mag gezegd worden: het handelsdeel zit volgens mij heel goed in elkaar en dat is gewoon de verdienste van het goede werk dat jij en Ronald leveren.(y)

Joost v.d. Ham
07-02-2003, 23:18
No problem Rein.:) En wat waar is mag gezegd worden: het handelsdeel zit volgens mij heel goed in elkaar en dat is gewoon de verdienste van het goede werk dat jij en Ronald leveren.(y)

idd het is het afgelopen jaar echt een vertrouwelijk deel van het forum geworden!

(y) top !!!