PDA

Bekijk de volledige versie : Wel eens in contact geweest met de politie ?



kaptein Pikaard
06-08-2002, 16:17
Wie zijn er hier zware criminelen en wie niet?
Ben je wel eens in aanvaring geweest met de politie om een lullige reden of deed je echt iets wat strafbaar was?
Vertel het hier.:D

nou ik kick wel off,
zelf ben ik wel eens in aanvaring geweest,ik was 14 en was baldig bezig ik had met vrienden <nu niet meer>een paar ruiten bij een dood persoon in gegooid.
We vonden het toen nog wel leuk maar nu denk ik toch echt wat ben ik een sukkel geweest en een lozer:(
Maar alles iz goed gekomen en we moesten de ruiten ver goeden van de wijkagen.]

Ik ben nu een goed burger en sinds dien ook niet meer in aan varing geweest.:D

Mark de Jong
06-08-2002, 16:19
Eh... nee... voor zover ik weet ben ik nooit in contact geweest met de politie...

That makes me a good guy :)

R. Schaap
06-08-2002, 16:21
Allereerst complimenten voor deze thread, lachuh kan dit worden.

Ik heb alleen maar contact met ze gehad als ik 's nachts weer eens zonder lamp fietste.

Dus beetje boetes betalen. Verder echt nooit, ik heb echt nooit iets gedaan ofzo verder, jammer eigenlijk....;)

Mark de Jong
06-08-2002, 16:28
Ik heb alleen maar contact met ze gehad als ik 's nachts weer eens zonder lamp fietste.

Hmm... nu je het zegt. Ik werd ook een keer 's avonds aangehouden toen ik op de fiets zat. Waren ze bezig met een controle. Ik dacht eerst dat ik werd aangehouden vanwege m'n snelheid (ik ging hard man, echt, ik zweer het je, ik ging wel 80kmph :D) maar uiteindelijk bleek m'n fietslicht niet aan te staan. Dus moest ik die lamp (was halfkapot) aandoen en toen mocht ik weer verder fietsen...

Scary shit of niet ? Dacht het wel. Ok, eigenlijk was er niets aan de hand (geen boete of zo), maar ben dus wel een keer in contact geweest.

marije van der mark
06-08-2002, 16:32
:o Ik was zo'n 14 jaar geleden een vreselijke winkeldief :o Ik jatte echt alles wat niet beveiligd was. Kleding, schoenen, koptelefoons (destijds echt nog hartstikke duur), sigaretten. Is geen periode waar ik trots op ben :o
1 x gepakt door de politie voor 1 pakje sigaretten. Wat een drama; ik schaamde me kapot. Dat was toen nog niet eens een reden om ermee op te houden :o
Dan ben ik nog 1 x opgepakt door de politie in de Ardennen. Ik was gedropt en de groep waarmee ik was hadden een aantal verkeersborden gesloopt. Gelukkig had ik hier dus niks mee te maken :D
Inmiddels ben ik een ontzettende brave dodo. Ik steel niet meer (zou niet durven) en andere criminele bezigheden waren toch al nooit mijn ding :D

System 3rror
06-08-2002, 16:41
Ghehe.. Ik heb een strafblad zo dik als het telefoonboek :rolleyes:

Neuh, afgelopen vrijdag nog een bekeuring gehad voor het fietsen zonder licht! :mad: Nu vroeg die agent waarom ik dat deed en ik wees hem op een aantal mooie fietsen dat op de grond was gegooit en in me kaar waren getrapt.. Zo van, als ik die van mij hier neer zet, wacht mn fiets hetzelfde lot als die daar liggen. Daar kon die vent wel wat inzien dus kreeg ik alleen een bekeuring voor het rijden zonder achterlicht, quanta kosta 13 euro... Die agent stond er ook nog zo bij alsof die verwachte dat ik hem om zn nek wou vliegen als wijze van dank dat ik niet een hogere bekeuring kreeg... De $(#@&$!(@&#(!$&(&$*%

Verders heb ik nog eens nacht vastgezeten omdat ik verdacht werd van een mishandeling! Waren er opnames gemaakt door een camera, duidelijk te zien dat het een donkere jongen was die het deed.. En wie werd er aangehouden... Juist, Ik.. omdat ik toevallig stond te kijken toen de politie aankwam en ik dezelfde broek als die gast aan had :mad:

Verders uiteraard nog de nodige snoep "geleend" bij de AH en andere supermarkt ketens... :D Net als ieder ander jochie van 13 ofzo

Lex v/d Moolen
06-08-2002, 16:51
Heb 1 keer vast gezeten voor een avond omdat ik met een paar andere een voetbalkantine hebben beroofd van wat snoep e.d, ruiten gemold om er binnen te komen. En we waren nog zo dom om daarna een potje te gaan voetballen ipv weg te rennen.

Bij tankstation Mobil heb ik vroeger ook veel gegapt, maar nooit gepakt.

Nu ben ik ook een braaf mannetje geworden:D

System 3rror
06-08-2002, 17:02
Bij tankstation Mobil heb ik vroeger ook veel gegapt, maar nooit gepakt.Het zogenaamde "proletarisch" winkelen? :D

Lex v/d Moolen
06-08-2002, 17:05
Het zogenaamde "proletarisch" winkelen? :D ik had een speciale jas:D aan de onderkant dichtsnoeren en rits half open en laden maar. Ben er niet trots op, laat ik dat voor op stellen.
Maar als je jong bent denk je een beetje anders over dingen

kaptein Pikaard
06-08-2002, 17:38
ja zeker lex dan doe je nog mee aan al die gekkigheid en denk je niet na over de gevolgen.

by the way Gefeliciteerd met je verjaardag!:p

Robert Slegers
06-08-2002, 17:42
2 keer
1ste was voor vuurtje stook zoals ze dat bij ons zeggen,
je weet wel met een paar vrienden op de heide met lucifers spelen,en dan dat vuurtje niet meer uitkrijgen.
met politie in de buurt is dat natuurlijk niet slim.was 11 jaar

2de keer op mijn 16 jaar met mijn brommer te snel rijden,brommer op de rollen,brommer in beslag

dus niks erg he;)

Lex v/d Moolen
06-08-2002, 17:43
ja zeker lex dan doe je nog mee aan al die gekkigheid en denk je niet na over de gevolgen.
Nee, joh allang niet meer, dat deed ik op de helft van mijn huidige bestaansleeftijd:D

Matt D
06-08-2002, 17:57
zoals de meesten wel weten ben ik een linkse rakker ;-)

ben vroeger nog eens tegengehouden omdat men mij verdacht van rechts extremistische activiteiten!!!

zat in gips, had combats aan en droeg een t-shirt van de dead kennedys (amerikaanse anarcho punk band)

was een kei voor het vak duits toen ik een jaar of 17 was en volgde daarom bijles in aanloop van de examens. Moest om naar huis van leraar te gaan passeren aan momnument van oudstrijders waar een manifestatie / herdenking bezig was. Werd tegengehouden omdat ik er verdacht uitzag: moest mij identiteitskaart uit mijn portefeuille halen waarin een pamflet zat van nie wieder fashismus (nooit meer fascisme, kan nt veel duidelijker zijn maar kom) conclussie van de belgische arm der wet : ik was een rechtse oproer kraaier. Moest mijn rugzak opendoen waarin ik een breinaald had zitten om te krabben in mijn gips / plaaster, dus tegen de jeuk. was een wapen om iemand neer te steken!!!! mijn duits handboek van op school was ook onmiddellijk eeeerrrrrrrrg verdacht.

K ben eerst opgepakt geweest door politie, dan ondervraagd door BOB (undercover flikken, bijzondere opsporings brigade) en dan ook overgedragen aan de rijkswacht. hebben mij vrijgelaten na enige tijd. Toen ik wilde klacht neerleggen bij de politie kreeg ik te horen dat ik er verdacht uitzag en dat één van de politiemannen in kwestie al een paar keer was in elkaar geslagen door gasten die eruit zagen als ik , hem maar wijselijk nt gezegd dat ze nt hard genoeg hadden doorgeslagen. toen ie ook nog vertelde dat zijn hond altijd begon te blaffen bij het zien van krapuul of negers !!!!! (wie is hier de racistische ********) werd ik helemaal pissig. Ik vroeg hem dan waarom de hond nt geblaft had naar mij. kreeg als antwoord dat het die dag zijn hond nt was, zijn hond was ziek

leve de politie

Louis Bouduin
06-08-2002, 18:00
We hadden een gezellige kroeg in ons dorp. De uitbater was een enorme muziekliefhebber. Hij importeerde alles uit Engeland. Veel blues. Later symphonische rock, enz. Alles voordat dit enige mate van bekendheid had verworven in de lage landen. Van zodra ze dit wel hadden, verkocht hij die platen weer. Achter de bar stond op een bierviltje LP'S te koop. Onze veldwachter dacht echter dat dit LSD moest zijn. Ze kwamen ons halen in een overvalwagen. Op politiekantoor kregen we een vriendelijke bolwassing van de plaatselijke chief. Het gevaar van verslaving. Marihuana. LSD. En heroine! De hele zwik. Dit alles terwijl we rustig in zijn kantoortje onze zwarte en rode nepal zaten te paffen. Na zo'n uurtje zei de goede man toen dat het stonk daarbinnen. Zeker hollandse sigaretten. Caballero of zo. :)

JCL
06-08-2002, 18:11
Nooit iets gedaan helemaak de brave hendrik (zolang jullie maar niets vertellen over die ilegale CD's en die DVD rips :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D )

Doei Sonyman

Matt D
06-08-2002, 18:13
nt zelf meegemaakt wel gasten die ik ken, zelfde politiekorps.

mijn woonplaats is één der Belgische studentensteden, nt van niveay Leuven of Gent maar je vindt er wel straten met bijna alleen maar koten (huizen waarin studente samenhokken)

Een gast die ik ken (die samenwoonde met andere mensen die ik kende) had er nts beter op gevonden om eens met een loodjesgeweer op de kippen van de buurman (geen student) te schieten.

de arme man was hierdoor redelijk geschrokken (gevaarlijke studenten met revolvers) dat hij de politie opbelde. Die zag onmiddellijk de ernst van de sitatie in lol en kwam ter plaatse met een interventieploeg (flikken met riot gun en uzi) de eerste student die de deur opende en die van nts wist kreeg al onmiddellijk een geweer op zich gericht en werd in combi gesleurd, andere studenten die uit hun kamer kwamen maakten hetzelde mee

toen ze uiteindelijk de gast hadden gevonden die geschoten had met loodjesgeweer en hij wilde tonen om welk gevaarlijk wapen ;-) het ging werd hij overmeesterd en ook weggevoerd voor serieuse ondervraging. is dan paar dagen buiten gegooid door zijn kotmadam

Camille
06-08-2002, 18:19
Ik ben 1 keer in aanraking geweest met de politie.
Voor een gewone controle van de brommer, hij was ok, geen boete:D

Voor de rest nog nooit:eek: :cool:

Dadaveke
06-08-2002, 18:32
brommers jatte , joyriding , vernielen van openbare voorzieningen, beledigen van ambtenaar in functie, betrokken bij geweldplegingen,
boetes voor geen helm dragen, boetes voor opgefokte brommer , 2 x in beslagname brommer :mad: maar dat is allemaal een jaartje of 6 a 8 geleden.

Ben nu 22 en heb nu iets van : "damn wat ben ik stom geweest."
achja 2 weken geleden een boete gehad voor geen gordel te dragen, dat grapje kost 40 euro. Nu baal ik ervan was godver weer een dvd maar vroeger lachte ik ermee.
Nu zit ik liever in mijn eigen flat met mijn vriendin een filmpje te kijken, of gezellig een avondje met vrienden naar de bios.

Niemand is een engel geweest in de pubertijd :D

groetjes dave

Werner
06-08-2002, 18:44
ben vroeger nog eens tegengehouden omdat men mij verdacht van rechts extremistische activiteiten!!!

Bwahaha, de Belgische politie! Kent het verschil niet tussen links en rechts! Van sommige agenten ben ik verbaasd dat ze überhaupt kunnen spreken... Zouden niets liever willen dan een bekeuring uitschrijven omdat ik 2 cm te ver van de goot geparkeerd sta of zo, en krijgen een meerderwaardigheidscomplex omdat ze een uniform aanhebben. Mijn schoonmoeder is verleden week nog door zo'n geüniformeerde typ afgeblaft, omdat ze - akkoord, ze stond even waar ze niet mocht - haar gehandicapte moeder in het hospitaal moest ophalen, en daarom zo dicht mogelijk bij de deur was gaan staan. Het hospitaal binnenrijden mag namelijk helemaal niet ;)

Een cliché zo hoog als ene huis, maar het is toch waar: Zouden ze niet beter criminelen gaan vangen in plaats van burgers te pesten?

Sander Meijer
06-08-2002, 18:45
Ik jatte 10 jaar geleden ook alles wat los een vast zat. Vooral snoep. We vonden het leuk om aanstekers, zippo bijvul spul te jatten en dan in het park .. Flamethrower te spelen. Boompjes omzagen en alles. Het is nog zelfs in de plaatselijk krant gestaan dat er vandalen bezig waren .. maar nooit een aanvaring met politie gehad.

Ik ben gepakt voor een lullig zakje engelse drop. De politie is er niet bijgehaald alleen waarschuwing van de directie van de Dekamarkt. Maar het erge is ... ik had nog alle zakken vol met allerle spul om fikkie te steken enzo. Me mouwen zaten zelfs vol.

De enige aanvaring met de politie was dat ik met een defect voorlicht van de auto rondreed .. en ik kreeg een waarschuwing dat ik het moest reparen. En is een keer dat ik vroegtijdig het spoor over ging met de fiets ... dat is dan 40gulden ... oh je bent nog scholier ... laatmaar zitten dan.

Ohja ... ik vond het ook leuk om eieren te jatten en dan naar de footlocker .. de eieren in Nikes proppen .. lachen als iemand ze dan aantrekt. of in zakken van jassen :D

Ook leuk is het om Gay bladen, of gewoon compleet andere dingen in winkelwagentjes te flikkeren van andere en dan kijken naar hun reacties bij de kassa.

Maar deze onzinnigheid ,, ben ik nu niet meer trots op dat ik zulke dingen heb gedaan.

Rob Deinum
06-08-2002, 19:40
Ben 1 keer in aanraking geweest met de politie. Ik was 23 jaar en 2 rechercheurs hadden mij op mijn werk opgehaald i.v.m. een moord op een drugsbaron in Alkmaar. Op het politie bureau werd alles duidelijk. Tegenover het huis waar die vent was opgeblazen (een bom in een tasje aan de voordeur via afstandsbediening) was de ABN bank gevestigd waar ik net een aantal minuten voor de explosie geld had getapt uit de muur.
Wilde ze weten of ik iets vreemds of verdachts had gezien. Kon me helaas niets herinneren, maar ga dit maar eens aan je collega's uitleggen op je werk die je hebben zien weggaan met de politie.


Rob

lieshout84
06-08-2002, 19:54
Ik heb alleen wat boetes gehad voor m'n opgevoerde brommer.

Kheb wel een keer vroeger (10 jaar terug ofzo) met een paar neefjes van mij op een bouwplaats gespeelt en toen gingen we de hele tijd op en neer met die bouwlift:D
toen kwam de politie ff tegen ons zeggen dat dat niet mocht:rolleyes: .whahaha verder niks

Maxster4th
06-08-2002, 20:05
Ik ben 2 keer in aanraking geweest met de politie, beide gevallen tijdens luilak!

Eerste keer stak ik rotjes (van oudjaar overgehouden) af en die moest ik inleveren en mijn naam werd opgeschreven.

Tweede keer stonden we (4 man) gewoon ergens te wachten, zien we ineens 2 koplampen recht op ons af rijden (op het fietspad), wij beginnen te rennen en doken de bosjes in. De politie stopt en zegt: kom er nu uit anders halen we de honden! En floep, ik was uit de bosjes. Toen vroegen ze waar we waren geweest en wat we uitgespookt hadden. Weer naam opgeschreven, nix gehoord voor de rest!

Kasper P.
06-08-2002, 20:16
Ik ben nog nooit opgepakt of een boete gekregen maar ze zouden het wel kunnen:

- Opgevoerde brommer rijden zonder helm (ik ben pas 14:rolleyes: )
- Illigale wapens (bb-geweren, lustbuks, steekmessen, laserpennen;-))
- Drugshandel (Voor de grap wat wietplantjes)
- Kopieren van cd's :D (wie niet?)
- Kopen van gestolen goederen
- Vuurwerk
en nog van die kleine dingen............

Wel bijna opgepakt wel een waarschuwing en bijna betrapt! :)

Camille
06-08-2002, 21:24
- Illigale wapens (bb-geweren, lustbuks, steekmessen,

Zijn messen niet meestal om te steken:D :D :D :D ;)

Edwin V
06-08-2002, 21:30
Toen ik op de lagere school zat heeft de politie mijn vingerafdrukken genomen en heb ik eventjes in een cel gezeten tijdens een excursie naar het politiebureau.

Een keer is de politie bij het wegrijden tegen de achterkant van mijn auto gereden en was mijn mistachterlicht kapot. Later kwamen er twee agenten in politieauto naar mijn werk om het geld voor een nieuw mistachterlicht te brengen. Op mijn werk dachten ze dat ik werd opgepakt.

(Het licht was overigens al kapot voordat de politie er tegen reed):eek:

Kasper P.
06-08-2002, 21:39
Zijn messen niet meestal om te steken:D :D :D :D ;)

Uhum dan heb je mijn messen nog neit gezien ..... die zijn dus echt wel verboden (ik heb het aan de blauwen gevraagt:D)

Camille
06-08-2002, 21:41
Uhum dan heb je mijn messen nog neit gezien ..... die zijn dus echt wel verboden (ik heb het aan de blauwen gevraagt:D)

LOL ok dan;)

Richard B.
06-08-2002, 21:56
Goeie thread dit. Ik kan er helaas ... eh .. gelukkig niet zoveel aan toevoegen: ik ben wel eens een paar keer aangehouden wegens fietsen zonder licht maar heb verder nooit een boete gehad of vastgezeten. Mijn pa trouwens wel eens: die heeft ooit een paar dagen vastgezeten omdat ie weigerde een boete te betalen omdat ie 'm onterecht vond.

Iets wat ik trouwens wel van dichtbij heb meegemaakt is iets wat gebeurde toen ik op de kleuterschool zat: een meisje in mijn klas me is toen door haar pleegouders zodanig mishandeld dat ze overleed aan haar verwondingen. Ik was toen misschien nog wel erg jong (5 of 6) om helemaal te bevatten wat er was gebeurd en pas op veel latere leeftijd hoorde ik het volledige verhaal. Heel vreselijk was dat.

Glenn Smits
06-08-2002, 22:10
pfoe. Ik heb ook weleens een snoepie gejat, wie niet? Verder heb ik een keer voetbalkaarten van de wk 94 gejat in plastic. Ik was zo verslaafd dat toen me geld op was ik er nog meer moest en zou krijgen. Niet gepakt toen overigens.
Ik ben wel een keer opgeschreven wegens rondlopen in een school waar aan gewerkt werd. Het Rijswijkse Atlascollege. Was wel cool om die lege aanbouw van die school te verkennen.
Verder ben ik opgeschreven toen ik te rumoerig terug naar huis liep na het uitgaan. Was in mei dit jaar. Ik was met nog een paar. Wat deden die lullen, die schopten tegen een reclamebord en nog wat andere dingen terwijl het 4 uur ofzo was en er een paar portieken stonden. We zijn dus waarschijnlijk verraden. Zelf heb ik op die weg met me bezopen kop tegen een prullenbak getrapt, die daarna scheef stond. De politie viel het dus op :p. Dat geintje kostte me dus mooi 50 euro en een vriend van mij die de hele weg gelopen heeft en ze mond gehouden heeft die moest ook 50 betalen. We moesten het allemaal. Echt stom.

Jeroen Driessen
07-08-2002, 08:53
Toen ik 14 was ben ik ook eens opgepakt. We waren in een baldadige bui aan het proberen molotov cocktails te maken, die we dan naar binnen wilde gooien bij een oude school (niet mijn oude school...). Dit ging dus gigantisch mis, de dingen brandden niet en alleen de ruiten gingen stuk. Maakte uiteraard een enorm kabaal en de buurtbewoners hadden de politie natuurlijk gewaarschuwd...kaffers!
Dus wij opgepakt en als een stelletje criminelen afgevoerd. Een van ons -een neger- kon wat harder rennen en die werd dus apart behandeld, niet helemaal koosjer dus.
Uiteindelijk een uurtje of 2 in zo'n cel gezeten en hebben we ons gedragen als 2 gestoorden, uit verveling en doordat dit een nieuwe situatie was. Uiteindelijk na een lang gesprek met de politie kwam m'n moede rme ophalen...:o
Boete was toen iets van 30 gulden, voor het ingooien van ruiten...en dat voor een gebouw dat afgebroken ging worden.

PS: 30 gulden was toen veel geld voor een 14-jarige :cool:

Steven Maas
07-08-2002, 09:48
1 x met de politie in aanraking geweest:

Ik heb er twee weken (van de bedoelde 16 weken) stage gelopen. (Zwaar beroerde instelling hebben die jongens, zelfs onder elkaar) Ben er mee opgehouden met de "smoes" dat ik te veel tijd gemist had. Ik had 8 weken mijn been in het gips.
één ding weet ik zeker: geen ambtenarenbaantje bij de politie voor mij, als het op kantoor moet zijn!

Verdere onschuldige "aanrakingen" (zo klinkt het als ongewenste intimiteiten)

Fietsen zonder licht, geen bekeuring.
Aangifte diefstal van mijn fiets.
Aangifte poging tot diefstal van mijn auto.

Tijntje
07-08-2002, 11:57
1x in Nederland en 1x in de VS
Niet door crimineel gedrag trouwens maar door "omstandigheden".

Nederland:
Ik en een maat zaten rond sluitingstijd nog ff een Whopper naar binnen te werken bij Burger King in Almere. Komen inene een paar gasten met bivakmutsen via de achteringang de keuken binnenstormen en lossen 2 of 3 schoten, meppen de manager tegen de grond en gaan er weer vandoor. Ik heb nie veel gezien want ik had al snel door wat er aan de hand was en had de benen genomen :P
Moest ff een verklaring geven aan de politie en mocht daarna weg.

VS:
Ik, m'n ouders en een vriend van me reden op een Amerikaanse highway toen inene de rechtervoorband klapte van een vrachtwagen die ons op dat moment aan 't inhalen was. Resultaat was een grote ravage waar gelukkig iedereen zonder verwondingen af is gekomen (behalve de chauffeur van de vrachtwagen en z'n bijrijder). Moesten we ook ff een verklaring geven aan de cops. Daarna nog een lift gekregen van een van hen naar het dichtsbijzijnde kantoor van de autoverhuurder (die uiteraard erg blij was met z'n verfrommelde 4x4) :D

Henk Heideveld
07-08-2002, 12:54
Ik ben er verdomme mijn hele leven mee in contact geweest.
Mijn vader was bij de politie.
Nou en Steven geloof ik wel dat het sfeertje er niet klopt, zoals hij tijdens een stage (werkstraf?) heeft ervaren. Ik heb genoeg gezien aan de zijlijn.
Trouwens, Pa was zelf ook heel blij dat ie vervroegd met pensioen mocht.
'K Heb van dat bedrijf net zo'n rare indruk overgehouden als van die slecht functionerende NS.
Zo nu weten jullie meteen ook hoeveel ik als kind geleden heb.
Want mijn Pa was niet alleen politie hij was ook stijf Gereformeerd. Vanwege het Gereformeerd zijn mocht je op zondag absoluut niks, vanwege de politie mocht ik ook doordeweeks absoluut niks. Verklaart dan op zijn beurt weer waarom ik uiteindelijk ambtenaar werd.
Als je nou maar niks doet, dan kun je nog alles.
Als je nou mar niks doet, kun je ook niks verkeerd doen.:D :D

THIS IS MY LIFE!!!!!!!!!(Shirley Bassy)

ed boerrigter
07-08-2002, 13:00
Eh... nee... voor zover ik weet ben ik nooit in contact geweest met de politie...

That makes me a good guy :)

ja vaak in contact geweest met de politie, met de buurvrouw was
een vrouwtjes agent:D
moest ik ff kwijt! lol

lieshout84
07-08-2002, 13:02
Zijn messen niet meestal om te steken:D :D :D :D ;)

Misschien heb je ook wel snijmessen:eek: :eek:

Henk Heideveld
07-08-2002, 13:08
Om on-topic te blijven.
Ik ben in verband met DVD in contact met de politie geweest.
Ik draaide U-571 op "demonstratiesterkte. Hoewel ik in een vrijstaand huis woon, belden de buren de politie, maar ja ze belden ook de Bescherming Bevolking, ze dachten dat het weer oorlog was. Ook met de gemeente kwam ik in aanraking, de scheuren trokken op straat in het asfalt.
Er staan nu in mijn straat veel huizen te koop, want ik vind het een prachtfilm die ik vaak draai:D :D

Henk Heideveld
07-08-2002, 13:09
Misschien heb je ook wel snijmessen:eek: :eek:
Dan zullen er ook wel rijgmessen bestaan???:confused:

Henk Heideveld
07-08-2002, 13:11
ja vaak in contact geweest met de politie, met de buurvrouw was
een vrouwtjes agent:D
moest ik ff kwijt! lol
Ed is net als ik nog van het ouwe stempel. Toen luidde de slogan om de politie bij het publiek wat populair te maken: "DE POLITIE IS JE BESTE VRIEND" Nou en dat heeft Ed dan in de praktijk gebracht.:D :D

BrianB
07-08-2002, 13:28
Een keertje (voor zover ik weet)
Omdat het vuurwerk wat we aanstaken op oudejaarsdag nogal erg was (het leek wel of er mist was, zo erg rookte het) en ze kwamen met een of ander vaag smoesje dat er pas vuurwerk afgestoken mocht worden vanaf een uur 's midddags, alleen een waarschuwing dus, we zijn gewoon weggegaan.

Henk Heideveld
07-08-2002, 13:33
[i]Originally posted by Rein Schaap
Ik heb alleen maar contact met ze gehad als ik 's nachts weer eens zonder lamp fietste.
Ik heb alleen maar contact met ze gehad als ik 's nachts wer
eens MET zaklamp over straat liep.
Ook kwam ik met ze in contact toen ik TEGEN de lamp liep.;)

Henk Heideveld
07-08-2002, 13:34
Ze zijn gek op juwelen bij de politie.
Als je die gaat stelen staan zij er ook meteen bij.:D :D :D

JCL
07-08-2002, 15:13
Ze zijn gek op juwelen bij de politie.
Als je die gaat stelen staan zij er ook meteen bij.:D :D :D

ervaring?

Steven Maas
07-08-2002, 15:18
Originally posted by Sonyman
Quote uit MiB II: Will smith: Lets go put it on, the last soute you ever where.... Again.
the last "soute"? look it up:rolleyes:

Raymond Vonk
07-08-2002, 17:37
ik zal het ook maar opbiechten:


- meerdere malen gepakt met vuurwerk ( illegale troep dan )
- 2 keer wildpissen
- en 1 keer voor een vechtpartijtje wat niet mijn schuld was vond oom agent ook ( iets met zelfverdediging):D

Raskel
07-08-2002, 18:05
Nu zit ik liever in mijn eigen flat met mijn vriendin een filmpje te kijken, of gezellig een avondje met vrienden naar de bios.


Zo'n engeltje was je gisteren niet in de bios toen je lege flesjes naar kleine kinderen aan het gooien was! (ze verdienden het wel :D)

Groeten

Sander van Breukelen
08-08-2002, 08:19
Voor mij tot nog toe 2 keer.

Eerste keer was toen ik van de A2 spinde en een lantaarnpaal bijna 'ontwortelde'. Schade en wegslepen moest toen geregeld worden.

tweede keer was twee weken terug. Heb gewoon 25 kilometer achter zo'n %#@% aangereden. Hij reed te hard, dan doe ik ook niet moeilijk en volg hem gewoon op een afstandje. Zet ie me langs de weg en schrijft ook nog ff een bekeuring uit van €80.
Volgens hem mag hij te hard rijden om andere te controleren, echt niet dus. Ga dus mooi niet betalen, laat het wel weer voorkomen.

De derde en vierde zal dan wel zijn omdat ik voor moet komen. Heb nog een keer ietsje te hard gereden.

Henk Heideveld
08-08-2002, 08:48
ervaring?
Helaas ja!:(

Steven Maas
08-08-2002, 08:53
Helaas ja!:( Heb je ze toevallig ergens verstopt om ze later weer op te halen?:D

Henk Heideveld
08-08-2002, 09:22
Heb je ze toevallig ergens verstopt om ze later weer op te halen?:D
Ik weet het niet meer:D :D :D :D
Als het verjaard is zal ik m'n geheugen wat opfrissen...:rolleyes:

Eric van Ballegoie
08-08-2002, 09:29
Leuke thread... Wat ik heb uitgespookt in mijn tienerjaren ga ik niet opbiechten, temeer daar er een aantal 'onopgeloste zaken' wellicht in een andere daglicht kunnen komen te staan ;)

Maar de laatste tijd ben ik heel braaf... Af en toe maken onze blauwe vrienden wel eens een foto van me, en gisteren ben ik waarschijnlijk gelaserd door een team van (snel geteld) 7 man die niets beters te doen hadden omdat de criminaliteit in Rotterdam gelukkig helemaal opgelost is!!

Nico de Graaf
08-08-2002, 10:24
Klopt, alle criminelen zitten nu hier.

Hanna
08-08-2002, 13:36
ben zo braaf als het maar kan. moet toegeven dat als ik in de jamin loop, ik er met volle zakken uitkom, maar das dan ook écht de fout van die stupid jamin! de gehele winkel is een verzameling van open bakken heerlijk snoepgoed :D! er staat nog net niet boven; graai maar raak :rolleyes:

verder... ik maak altijd praatjes met politiemannen:) dat doe ik uit voorzorg. een beetje vleien en een gezellig praatje pot. ik ken ze nu wel zo'n beetje allemaal uit de buurt. dus als ik dan een keer wat heb gedaan kan ik zeggen van: héé piet, alles kits:D???

vrienden van mij hebben het wel een keer bont gemaakt.
een jongen die ik ken heeft een politiehond doodgeknuppeld :eek:
ja, dat was echt asociaal, kon me niet voorstellen dat hij het echt ad gedaan. hij heeft er een nacht voor vastgezeten!

Johan van den D.
24-08-2002, 22:10
tja met de politie??
ja dus en te vaak moet ik zeggen
bij mij zit het zo
als iemand mijn een serieus probleem bezorg dan bezorg ik hem dus ook een serieus probleem
uiteindelijk ben ik dus de sigaar en beland dus tegen mijn wil ergens bij het politie
alles bij elkaar heefd mij al een hoop geld gekost aan boetes en vergoedingen dat je daar een heeeellll mooie ht spulletje van had kunnen kopen
dus als iemand mij een probleem gaf had ie dus zelf een nog iets groter probleem wat de gevolgen ook zijn
alleen rechter en politie zijn het daar niet mee eens maar ok
nog 1 jaar dan is mijn laatste poeftijd ook weer voorbij
in die tijd mag ik dus helemaal niet met politie in contact komen voor iets
maar ja wat moet dat moet maar

Art
24-08-2002, 22:12
Elke dag :o Mijn broertje zit bij de politie :D

Tommy Brok
25-08-2002, 11:46
Me oom zat bij de politie, die zie ik wel regelmatig!:D!

Hilde
25-08-2002, 11:55
Ik zie ze regelmatig met name zomers op de stranden en s'avonds in de uitgaansgelegenheden. In de winter is het in Zandvoort waar ik woon o zo rustig terwijl het in de zomer een heksenketel is:D

Dadaveke
25-08-2002, 12:40
Gisteren avond politie aan de deur wegens geluidsoverlast, het was half 2 in de nacht:D :D Het bleef bij een waarschuwing nummer 25 ofzo, omdat 3/4 van de flat ook erbij was. We hoefden alleen de volume te minderen :bier:

groeten dave

Buscemi
25-08-2002, 19:55
Ben nu 41 en al meer dan twintig jaar op het "goede pad". Echter, in mijn jeugd hadden we achter de tennisbanen in ons dorp een geasfalteerd handbalveldje waar we s'avonds en in de weekenden bij elkaar kwamen om te voetballen, kaarten (meestal toepen om geld) of om gewoon wat rond te hangen. Lekker ons eigen hangplekje. De tennisclub is toen ze ons moe waren bij de gemeente een vergunning gaan aanvragen en op een avond was het handbalveldje opeens omheind en was het plotseling een geasfalteerde tennisbaan !!! Uit pure ergernis zijn we toen die nacht met onze brommers de tennisbanen opgereden en hebben een paar banen letterlijk omgeploegd. Helaas niet ongezien en enkele uren later..... je kunt het wel raden, zaten we op het bureau. Heb menig zaterdagbaantje moeten nemen om een en ander terug te betalen.(6)

Beloved
25-08-2002, 21:07
neuh ben nooit echt met ze in aanraking geweest...
fietsen waar het niet mocht, geen werkende lichten, lompe fiets acties, dat soort dingen. ik ben geen held in het verkeer. of 's avonds ergens met een groepje weggeschopt worden wegens overlast en dat soort ongein.

Mike Philippens
26-08-2002, 00:29
Hmmmm...ik zorg altijd dat ik buiten schot blijf... Mij pakken ze niet. Ik ga dus ook niets opbiechten, behalve dan datgene waarvoor ik ooit een winnend lot in de Justitiële Loterij Nederland heb getrokken:
*Duits Parkeren
*Duitse Snelheden op snelweg (waarom heet het toch snelweg?)

Wel heb ik ooit een hele mooie replica van een vreselijk groot pistool in huis gehad. Gewoon voor de lol. Ik zag later dat dit in Nederland gewoon als een echte wapen behandeld wordt, qua straf als ze je ermee snaaien. En wat moet je er ook mee...dus maar weggekiept tijdens mijn verhuizing.

Florus
26-08-2002, 07:12
Slechts 2 keer.
1e keer was met mijn fiets. Rijden zonder licht. Gelukig was ik 10 meter van mijn huis, dus de smoes "Ja, ik stap net op, ik moet het nog aandoen" geloofde ze meteen :D
De 2e keer, toen mijn fiets gestolen was, dezelfde als waarmee ik zonder licht reed :D
Je gaat dan naar het politieburo, je vult een papiertje in en je hoort er niets meer van.
Perfect systeem! De politie doet haar plicht (lees: niets), De verzekering betaald een nieuwe fiets (tegen hoog tarief fietsverzekering) en de dief rijdt rustig verder.
Iedereen blij, toch? :rolleyes:

Martin van Tuijl
27-08-2002, 16:16
OVERTREDING: Natuurlijke behoefte doen buiten daarvoor bestemde plaatsen.

In gewoon nederlands: ik stond dus midden in de stad tegen een muurtje te pissen
:nono: :D

Kosten: 60 piek

Het leukste was de natte schoenen van oom agent. Had tie me maar niet op mijn schouder moeten tikken. Schrok me de ****** :D

Heb nog overwogen om het voor te laten komen want ik was het niet eens met 'Bekeuring door staandehouding'. Ik ga echt niet al pissend door de stad wandelen... :D

Mycroft
28-08-2002, 10:10
Pas een boete gehad wegens verkeerd parkeren: ik had haast (examen), zag in het overvolle Breda een open plekje, bleek een stoep te zijn = 40 euro.

1x echte aanvaring gehad als tiener:
Oom agent sprong op een donkere schoolochtend ineens voor mijn fiets om deze te controleren. Hij kwam er al snel achter dat mijn remmen dus niet echt goed meer werkten! :D
Ik hoop dat hij toch nog kinderen heeft kunnen krijgen!:D :D :D

Christiaan Sauer
06-02-2003, 20:50
omdat de criminaliteit in Rotterdam gelukkig helemaal opgelost is!!

Dat ken ik ja:D Alleen dan in Vlissingen (afgelopen zaterdag nog vechtpartijtje in de stad: 1 arrestantenbus, en 3 wagens, met loeiende sirene's :( ).
Maarja, mijn ervaringen met de juten:
1 keer naar de politie gegaan omdat er op het toenmalige Veronica FM door een van die DJ's werd verteld dat IK, ja IK een bommelding gedaan zou hebben op mijn middelbare school
Wat bleek nu: iemand op die school had idd een bommelding gedaan, dus de school helemaal leeg (was wel lachuh trouwens). En iemand die ik zeer goed ken wilde een geintje uithalen, eerst met iemand anders, en toen met mij, dus die stuurde een mailtje dat ik de dader was. Veronica FM heeft het daar wel op, en smeet dat dus de ether in. En ik kan je verzekeren: als je dat hoort, dan ontplof je. Dan heb je geen bommelding meer nodig:D ). Dat heb ik overigens uitgepraat met die gast.

De tweede keer wilde ik met een paar maten gaan strandvoetballen in de nacht. En wat doe je als je gaat voetballen? Juist, goaltjes meenemen . En wat maakt het uit dat die goaltjes er toevallig staan om een wegopbreking af te zetten? Enfin, iemand de politie bellen, en die kwamen daar met 1 wagen recht voor onze neus toen we de boulevard weer op wilde, wij wegrennen natuurlijk. Staat er aan het eind een twee bak te wachten. De derde die er aankwam is maar doorgereden. (2 wagens voor 5 jongens:rolleyes: ).

De derde keer was op mijn verjaardag . Er was iemand, kon niet tegen alcohol, en die werd helemaal LAZERUS gevoerd, Niet normaal meer, kotsen, kotsen, kotsen, binnen, buiten, schreeuwen, gewoon stomweg, helemaal buiten zinnen. En die ging naar buiten toe. Dus het verbaasde me niet zo enorm toen er opeens een politie auto voor de deur stond, en er een twee langskwam. En om die derder er weer bij te halen: in de verte hoor je een sirene, de agent sprint naar zijn autootje, lult wat in zijn radio, en prompt is de sirene uit.
Dat was wel een wat mindere als je het mij vraagt, maarja, tis tot nu toe dus nix ernstigs. Een voordeeltje van die laatste: het bier was bijna op, dus het kwam wel goed uit, bijna iedereen ging naar huis toen;)

Veel succes met lezen van dit verhaaltje

Hilde
06-02-2003, 20:54
Bij mij kwam toen ik veertien was ook een agent aan de deur. die kwam mij en mijn broer en twee zussen meedelen dat onze ouders een auto-ongeluk hebben gehad en het niet overleefd hebben:(

Christiaan Sauer
06-02-2003, 20:55
tja met de politie??
ja dus en te vaak moet ik zeggen
bij mij zit het zo
als iemand mijn een serieus probleem bezorg dan bezorg ik hem dus ook een serieus probleem
uiteindelijk ben ik dus de sigaar en beland dus tegen mijn wil ergens bij het politie
alles bij elkaar heefd mij al een hoop geld gekost aan boetes en vergoedingen dat je daar een heeeellll mooie ht spulletje van had kunnen kopen
dus als iemand mij een probleem gaf had ie dus zelf een nog iets groter probleem wat de gevolgen ook zijn
alleen rechter en politie zijn het daar niet mee eens maar ok
nog 1 jaar dan is mijn laatste poeftijd ook weer voorbij
in die tijd mag ik dus helemaal niet met politie in contact komen voor iets
maar ja wat moet dat moet maar

klinkt allemaal nogal heftig! Mag ik vragen wat je dan allemaal gedaan zou mogen hebben? want als je nu in je laatsteproeftijd zit geef je de indruk dat dit niet de eerste keer is geweest.
Maar ben je nu nog steeds zo dan? Blijkt niet helemaal uit je verhaaltje.

Johan van den D.
06-02-2003, 21:25
Bij mij kwam toen ik veertien was ook een agent aan de deur. die kwam mij en mijn broer en twee zussen meedelen dat onze ouders een auto-ongeluk hebben gehad en het niet overleefd hebben:( Dat is minder:( en lijk me echt erg om zoiets te horen te krijgen

Camille
06-02-2003, 21:26
Bij mij kwam toen ik veertien was ook een agent aan de deur. die kwam mij en mijn broer en twee zussen meedelen dat onze ouders een auto-ongeluk hebben gehad en het niet overleefd hebben:(

Potverdorie, dat moet toch een ongelofelijk schokkende ervaring geweest zijn.

Johan van den D.
06-02-2003, 21:30
klinkt allemaal nogal heftig! Mag ik vragen wat je dan allemaal gedaan zou mogen hebben? want als je nu in je laatsteproeftijd zit geef je de indruk dat dit niet de eerste keer is geweest.
Maar ben je nu nog steeds zo dan? Blijkt niet helemaal uit je verhaaltje. Ik stuur je wel ff pm:o

Hanna
06-02-2003, 21:31
Bij mij kwam toen ik veertien was ook een agent aan de deur. die kwam mij en mijn broer en twee zussen meedelen dat onze ouders een auto-ongeluk hebben gehad en het niet overleefd hebben:(

Oeff.. als ik dat lees krijg ik kippenvel.. wat erg voor je:(

Luther Hartog
06-02-2003, 21:42
Eh... nee... voor zover ik weet ben ik nooit in contact geweest met de politie...

That makes me a good guy :) Dat weet ik niet, ik ben er 4x geweest...omdat in tijdbestek van 5 jaar mijn fietsen 4x zijn gestolen:(.

Voor de rest nooit, ik ben best wel lief hoor:D

Luther Hartog
06-02-2003, 21:45
Dat weet ik niet, ik ben er 4x geweest...omdat in tijdbestek van 5 jaar mijn fietsen 4x zijn gestolen:(.

Voor de rest nooit, ik ben best wel lief hoor:D Owh....er komt ineens iets naar boven:

Ik reed op de fiets door de stad...kosten 25 gulden:eek:

Rochan
06-02-2003, 22:03
Owh....er komt ineens iets naar boven:

Ik reed op de fiets door de stad...kosten 25 gulden:eek:

Maximum snelheid overtreden?:D

Jelger
06-02-2003, 22:03
Maximum snelheid overtreden?:D

Nee ze willen Spakenburg schoonhouden....niet fietsen op straat dus;)

Gabriel B.
06-02-2003, 22:09
Eenmaal een fikse uitbrander gekregen van de wijkagent.
Toen hij vroeg of ik gezien wie een ruit ingooide antwoorde ik : "Het was de man met één arm."

Luther Hartog
06-02-2003, 22:15
Maximum snelheid overtreden?:D Nee, je mag niet fietsen in het centrum.

Maar die agenten snappen niet dat ik een groter gevaar ben als ik met mijn fiets moet lopen, dan dat ik er mee fiets:confused:

Luther Hartog
06-02-2003, 22:17
Nee ze willen Spakenburg schoonhouden....niet fietsen op straat dus;) Spakenburg is geen stad, dat is een dorp...wel het mooiste dorp van Nederland;)

Richard B.
06-02-2003, 22:21
Eenmaal een fikse uitbrander gekregen van de wijkagent.
Toen hij vroeg of ik gezien wie een ruit ingooide antwoorde ik : "Het was de man met één arm."

LOL! :D :D

Die ga ik ook gebruiken mocht ik ooit nog eens aangehouden wordt.

verry
06-02-2003, 23:25
keer een week vastgezeten in HvB-veenhuizen:D net center-parcs

lexie
07-02-2003, 00:08
lama

verry
07-02-2003, 00:21
Tellen rectale onderzoeken ook?? :(

Of is dat weer een geheel ander topic of.... forum :o

wa.....laat maar wil ik niet weten

Yi-Long
07-02-2003, 00:48
Voor mijn 6de verjaardag was ik al berucht ;)
-1x joyriden; was in zo'n klein bakkerskarretje geklommen en liet aan mijn vriendjes ff zien hoe de 'handrem' werkte...helaas bleek dit het gas-pedaal te zijn dus het karretje schoot met mij erin naar voren....rechtstreeks de bosjes stuiken in 10 meter verderop. Weet niet precies of daar politie bij betrokken is geweest.
-1x fikkie steken met oudere jongens. Na een tijdje kwam de politie eens ff kijkenw at we allemaal aan het doen waren maar ik nam ze nog ondervuur met mijn klapper pistool, waarna ze mij een ritje naar huis gaven. Ik heel erg geschrokken toen.
-1x politie langsgeweest omdat ik op het dak van ons huis was geklommen, toen mijn ouders weg waren. Mijn vriendje durfde niet mee op het dak (was een schuin dak met dakpannen) en is toen naar huis gegaan, waarna zijn ouders de politie hadden gebeld.
-1 keer een meisje met grind onder gegooid toen ze me aan het uitschelden was. Helaas voor de verzekering zat het meisje op het moment van schelden op de dure auto van haar ouders.

Op mijn 6de zijn we naar een ander dorp verhuisd :)

John Sital
07-02-2003, 11:14
uhm, misschien een beetje heel erg off-topic: heeft er iemand die riccardo nog opgezocht ivm niet leveren van dvd films? Er was een hele tread over opgestart met voornamelijk bedreigingen en folteringen, vandaar mijn vraag, misschien dat er iemand daarvoor was opgepakt?

Glenn Smits
07-02-2003, 11:46
Om ff op mijn eerdere bericht hierzo terug te komen. Ik weet niet of jullie Ajax - Roda gezien hebben maar Tom Soetaers trapte mooi door een reclamebord heen en die hoeft denk ik geen boete te betalen, en als ik tegen een prullenbak aan schop wel.

Jelger
07-02-2003, 11:50
Om ff op mijn eerdere bericht hierzo terug te komen. Ik weet niet of jullie Ajax - Roda gezien hebben maar Tom Soetaers trapte mooi door een reclamebord heen en die hoeft denk ik geen boete te betalen, en als ik tegen een prullenbak aan schop wel.

Dat komt omdat Tom Soetaers wereldberoemd is en jij niet:p

Yi-Long
07-02-2003, 12:00
De sponsor is dolblij met zulke acties, man, die vergoeden dat gewoon :).
Binnenkort gaan de sponsors spelers omkopen om maar zoveel mogelijk van HUN reclame borden doormidden te trappen wanneer ze in beeld zijn :p

PS; wordt er nou nog opgetreden tegen die bouwfraude en de mensen die daarbij betrokken zijn geweest, of was die hele enquette gewoon onzin!?

Serge
07-02-2003, 12:10
Twee parkeerboetes: eentje omdat de parkeermeter verlopen was en eentje omdat ik geen parkeerschijf gebruikt had, en ik parkeerde daar al bijna 10 jaar zonder dat ding te gebruiken...

Serge
07-02-2003, 12:12
Eenmaal een fikse uitbrander gekregen van de wijkagent.
Toen hij vroeg of ik gezien wie een ruit ingooide antwoorde ik : "Het was de man met één arm."

Jaja zeggen, ik geloof er niets van :D

Hilde
07-02-2003, 15:43
[B[Oeff.. als ik dat lees krijg ik kippenvel.. wat erg voor je


[i]Originally posted by Camille"]

Potverdorie, dat moet toch een ongelofelijk schokkende ervaring geweest zijn.
Dat is heel erg. Gelukkig werden we opgevangen door een oom en tante. Ik ben ze daar heel dankbaar voor. Ze kunnen mijn ouders wel niet vervangen maar zij hielpen ons wel door die moeilijke tijd heen. Niet alleen ik en mijn broer en zussen hadden het er moeilijk mee maar ook mijn grootouders. Je schrikt wel behoorlijk als een agent aan je deur komt en iets ernstigs komt meedelen.

Glenn Smits
07-02-2003, 15:44
Dat komt omdat Tom Soetaers wereldberoemd is en jij niet:p

Niet, oh dan heb ik het toch niet goed gedaan, lol :D
By the way wereldberoemd valt ook wel mee toch bij die Soetaers, alleen de Belgen en Hollanders kennen hem.