PDA

Bekijk de volledige versie : DVD rukt razendsnel op



suedje
08-08-2002, 08:29
Het gaat goed met de DVD in Nederland, blijkt uit onderstaande link. Vooral leuk om te lezen dat de Free Record Shop gaat stunten met de prijzen........

www.nu.nl (http://nu.nl/document?n=60575)

Euphoria
08-08-2002, 09:10
FRS stunten met prijzen? Dus dat ze goedkoop gaan worden bedoel je? Lijkt me stug...maar ik wacht met spanning af ;)

Alex T
08-08-2002, 09:17
FRS stunten met prijzen? Dus dat ze goedkoop gaan worden bedoel je? Lijkt me stug...maar ik wacht met spanning af ;)

Volgens mij heeft naar verhouding FRS op dit moment de meest goedkope DVDs. Als je daar de CC korting van aftrekt. Dan is het zeker de goedkoopste.
MM is de laatste tijd niet goedkoop meer. Alhoewel de meeste titels 2, 3 euro's onder de marktprijs ligt. Maarja, zoals reeds eerder vermeld. Met de CC card bij FRS haal je er meer uit.


:)

Euphoria
08-08-2002, 17:35
Soms zijn ze goedkoper...maar dan ook heel soms.

Sander Dubbeldam
08-08-2002, 17:51
ach de daling van prijzen voor dvd's zal heus wel doorzetten, nog even en de prijzen van dvd's en cd's zijn praktisch gelijk. dat is nu eigenlijk als bijna het geval.

Oakey
08-08-2002, 21:46
ach de daling van prijzen voor dvd's zal heus wel doorzetten, nog even en de prijzen van dvd's en cd's zijn praktisch gelijk. dat is nu eigenlijk als bijna het geval.

Ja inderdaad, helaas ook omdat cd's nieuw vaak belachelijk hoog geprijsd zijn (€19,99 of meer). Gelukkig is er in Nijmegen/Arnhem Kroese :D:D

Zo tegen de €15 blijft in mijn ogen de ideale prijs voor een nieuwe DVD-release, voor ouwetjes is €8 prima. Maar er is wel steeds meer concurrentie heb ik het idee, zelfs bij V&D (of all places) is soms iets goedkoops te vinden!