PDA

Bekijk de volledige versie : A-Film DVD en Blu-ray Disc releases in April



Ludo Keeris
02-03-2010, 17:24
A-Film DVD en Blu-ray Disc releases in April



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3583)

Jordy van Buel
02-03-2010, 17:59
Ben benieuwd of men bij LOTR de kans heeft aangegrepen om bepaalde schoonheidsfoutjes (zoals de oorspronkelijke Gollum in FOTR) te veranderen met deze nieuwe uitgave.

Werner
02-03-2010, 17:59
Ik zeg nu wel: ik wacht op de extended edition voor LOTR. Maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren, jullie weten dat dat niet gaat gebeuren, en wij allemaal weten dat dat niet gaat gebeuren...

peptalk
02-03-2010, 18:02
Ik zeg nu wel: ik wacht op de extended edition voor LOTR. Maar ik weet dat dat niet gaat gebeuren, jullie weten dat dat niet gaat gebeuren, en wij allemaal weten dat dat niet gaat gebeuren...

En zo is het maar net, net als met Gladiator......ik wil hebben(6)

Coen P.
02-03-2010, 18:03
Ik wacht op de Extended Editions.

Michael Hamers
02-03-2010, 18:45
Ik wacht op de Extended Editions.

Ik toch ook. Ik heb ze de afgelopen jaren echt te vaak gezien. Ik kan nog wel wachten.

peptalk
02-03-2010, 18:51
Ik heb ze maar 1 keer gezien, waarvan de 1e zelfs nog in de bios, ik vind ze nogal lang duren, dus nooit meer aan toegekomen ze nog een keer te bekijken. Plus dat ik ook veel nieuwe releases v/d videotheek kijk, dus heb niet zo heel veel tijd voor ouder spul....
Maar op BD wil ik ze wel zien en ik ben bang dat ik dan niet kan wachten;-)

Dai
02-03-2010, 20:03
Wat is de prijs voor de trilogie? Niet echt mijn film dus ik wacht tot dat die spot goedkoop is.
A-film laat vaak de extra's achterwege, is deze compleet t.o.v. de Amerikaanse editie?

Ik neem aan dat de extra's identiek zijn aan de dvd-uitgave, het heeft dus geen meerwaarde.

Frank
03-03-2010, 05:24
Prijzen liggen tussen de € 60,- en € 70,-. De uitgave is inhoudelijk identiek aan de Amerikaanse release. A-Film heeft over de inhoud van deze release namelijk niets te zeggen, dat wordt allemaal bepaald door New Line Cinema/Warner Bros. in Amerika.

freaky
03-03-2010, 18:28
Wacht op de Extended versies die gewoon veeeel beter zijn.

Gast_09
03-03-2010, 22:54
heb ze nog nooit gezien, toen nooit de kans gekregen om ze in de bios te bezoeken, en vond het niet echt waard om ze op dvd te gaan bekijken, dus deze bluray ga ik zeker halen

Elessar
04-03-2010, 01:15
heb ze nog nooit gezien, toen nooit de kans gekregen om ze in de bios te bezoeken, en vond het niet echt waard om ze op dvd te gaan bekijken, dus deze bluray ga ik zeker halen

Ik snap dan niet helemaal waarom je ze nu dan wél zou willen hebben :' )

Maar alsnog veel kijkplezier toegewenst.

-Jaap-
04-03-2010, 11:34
Logisch toch?
Hij vond de films DVD niet waard. niet zelf de film niet waard. ;)

Gast_09
04-03-2010, 12:07
ben niet zo van fantasy verhalen, maar als ik deze films die iedereen geweldig vind wil kijken dan wil ik dat ook goed doen, dus vandaar dat ik ze nooit op dvd heb bekeken, aangezien ook toen ook nog geen mooie tv in huis had, nu dus wel, dus nu lijkt het mij ook een mooie kans om ze dan toch maar eens in mooie beeld kwaliteit te gaan bekijken :)

marcelb7
04-03-2010, 12:39
Wacht op de Extended versies die gewoon veeeel beter zijn.
Die komen waarschijnlijk pas als de Hobbit gaat draaien. In 2012. Kun je echt zo lang wachten? ;-)

Rohim
08-03-2010, 14:47
Ik zag laatst nog The Fellowship extended op dvd, voor het eerst op mijn HD-scherm en ik vond hem er mooier uit zien dan menig (iets oudere) film op blu ray. De DVD's voldoen voorlopig nog prima, dus ik kan nog wel even wachten op de extended versie.

Ed Lewis
08-03-2010, 20:05
Ik zag laatst nog The Fellowship extended op dvd, voor het eerst op mijn HD-scherm en ik vond hem er mooier uit zien dan menig (iets oudere) film op blu ray. De DVD's voldoen voorlopig nog prima, dus ik kan nog wel even wachten op de extended versie.

Yeps, zeker met dat upscalen van tegenwoordig ziet het er al prachtig uit, alhoewel ik de BR extended ook meteen ga kopen als hij uitkomt.
Ga voor nu echt niet eerst de korte versie kopen, ons ben nie gek (niet meer iig)

Dva
13-03-2010, 19:36
Die komen waarschijnlijk pas als de Hobbit gaat draaien. In 2012. Kun je echt zo lang wachten? ;-) Ja hoor. Geduld is een mooie deugd. (y)

Dva
13-03-2010, 19:37
Ik zag laatst nog The Fellowship extended op dvd, voor het eerst op mijn HD-scherm en ik vond hem er mooier uit zien dan menig (iets oudere) film op blu ray. De DVD's voldoen voorlopig nog prima, dus ik kan nog wel even wachten op de extended versie. de extended waren dan ook in hoge bitrate op de 2 schijfjes geplaatst. Alleen het omwisselen halfweg was wel jammer en zal weg zijn met de Blu Ray extended versies.

Rohim
16-03-2010, 10:04
Ja hoor. Geduld is een mooie deugd. (y)

Bovendien heb ik die films al een keer of 5 gezien, dus kan wel even wachten voor ik ze nog eens wil zien.