PDA

Bekijk de volledige versie : The Descent 2 - Vanaf 27 april verkrijgbaar op Blu-ray en DVD



Ludo Keeris
04-03-2010, 17:23
The Descent 2 - Vanaf 27 april verkrijgbaar op Blu-ray en DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3584)

Sneaker
04-03-2010, 19:12
Overbodige film, toch ga ik hem wel halen denk ik.

Nyarlathotep
04-03-2010, 19:28
Deeltje 1 was wel een sterk stukje horror, ik was blij verrast. Van deel 2 heb ik geen goede verwachtingen, en van het magere DTS spoor op de blu-ray wordt ik ook een beetje sip... :-(

raymonddeniet
05-03-2010, 06:55
Deeltje 1 was wel een sterk stukje horror, ik was blij verrast. Van deel 2 heb ik geen goede verwachtingen, en van het magere DTS spoor op de blu-ray wordt ik ook een beetje sip... :-(

Helemaal mee eens.
Deel 1 was een onverwachte parel voor mij. Veel en goede schrikmomenten, goede casting en acteerwerk, lekker verhaal. Alles klopte naar mijn idee.

Deel 2, ik weet het niet...

Jeroen D
05-03-2010, 07:21
Verplichte aanschaf voor mij (y)

Hellboy
07-03-2010, 19:56
Overbodige film. Einde van film 1 klopt voor geen drol dan.

Europese versie van The Descent

overleefd niemand het. De amerikaanse overleven de 2 hoofdpersonen die nu ook " in deze film schitteren ".

Mr. Humphries
07-03-2010, 20:00
dan heb je de film niet goed gezien of begrepen


deel 2 is enkel overbodig omdat het een slechte film is, de setting was redelijk, maar meer ook niet

Sneaker
07-03-2010, 20:58
dan heb je de film niet goed gezien
Hoezo zou Hellboy de film niet goed gezien hebben? De film eindigt met Sarah die naar haar denkbeeldige dochtertje kijkt. De camera zoomt ver uit en we zien dat er nergens een mogelijkheid is om uit de grot te ontsnappen en we horen het gegil van de monsters. Kansloos om te overleven. Perfect einde.

Mr. Humphries
07-03-2010, 21:33
die kans was er idd, maar het hoefte niet, en dat bleek

Sneaker
08-03-2010, 01:30
Er was geen kans om te overleven, dat bewees het einde wel. Echter speciaal voor de Amerikanen die niet tegen deprimerende eindes konden, werd er een soort van happy end gemaakt waar de sequel mee verder gaat.

Mr. Humphries
08-03-2010, 09:33
de beesten hebben overal uitgangen om eten van bovenaf te vergaren, je ziet haar niet dood gaan alleen een semi-gesloten cliffhanger

Sneaker
08-03-2010, 11:40
Naar mijn mening was de film toch echt duidelijk afgesloten. Maar goed, uiteraard was het Amerikaanse einde beter geschikt om een vervolg op te maken. Overigens inderdaad slim om even spoiler tags te gebruiken ;). Heb mijn posts ook even aangepast.

Hellboy
09-03-2010, 22:21
dan heb je de film niet goed gezien of begrepen


deel 2 is enkel overbodig omdat het een slechte film is, de setting was redelijk, maar meer ook niet

Lol, dan heb je zeker een andere film gezien.



De laatste shot zie je de vrouwtje denkbeeldig naar een huiskamer zit te kijken. Shot zoomt uit, en dan zie je dat ze weer in de grot zit met allemaal beesten die op haar afkomen. Lijkt me nog al uitzichtloos of niet? Of de powerpuff girls kwamen langs om het verhaaltje uitteblazen maar dat geloof ik niet ;)

Mr. Humphries
09-03-2010, 23:13
Juno, zelfde verhaal, het punt is, je zag haar niet doodgaan, klaar

jeroenvrijnsen
05-04-2010, 00:22
Heb net The Descent 2 gezien en ik was ondanks de voorspelbaarheid en het magere verhaaltje blij verrast dat ze de spanning van het eerste deel best aardig weten te behouden! Leuk vervolg!

raymonddeniet
07-04-2010, 20:12
Ik heb hem net bekeken en heb echt het gevoel van "wat heb ik gedaan". Ik had beter de Libelle kunnen gaan lezen. Meer spanning en onverwachte dingen.

Ik had toch gehoopt op net even meer dan een gewone sequel.

Deel 1 vond ik zo prachtig en geweldig door zijn eenvoud en goede spanningsopbouw, maar deel 2 vind ik er niets meer van terug. Erg jammer.

Morgen maar eens Inglorious Basterds op BD kijken om dit weg te spoelen.