PDA

Bekijk de volledige versie : Dvd shop DeVoteD uit australie



marcel
18-09-2001, 08:47
Is hier iemand die al een dvd heeft besteld bij deze heren/dames?
De prijzen die ze voeren zijn veruit het goedkoopst wat ik tot nog toe heb gezien!!
vb. The mummy returns (DTS!!, nou weet ik niet of 16 oct deze hier ook uit komt met DTS)
zodra je de GST ervan aftrekt komt deze op Aus$ 30,85
met verzendkosten (ook nog eens zodat je hem heel aankrijgt)
Aus$ 36.85
Omgerekend volgens GWK (datum 18-09) kom ik uit op een bedrag van FL 43.08
Ik zag bij dvdshop.nl dat deze bij hun 83,95 kost
DA'S HET DUBBELE HOORRR
Nog leuker is dat deze dvd ook nog eens nederlandse ondertitels heeft. ( niet dat het mij wat uitmaakt , maar toch)
Dus wie kan mij verder informeren over afhandeling van de bij hun bestelde dvd's

http://www.devoted.com.au/

Marty vanluit
18-09-2001, 09:03
Ze zijn inderdaad het goedkoopst dan wat ik tot nu toe gezien heb, alleen komen ze niet echt goed over. De site is niet goed verzorgd en ontzettend traag, dat is niet een club waar ik graag mijn creditcardnummer achterlaat.
Met wie ik wel ervaring heb (een paar dollar duurder), is EzyDVD. Daar heb ik al een aantal keren DVD-tjes besteld, zonder problemen.
The Mummy returns kan je daar ook "pre-orderen", voor 39.95 inclusief GST... Dus zonder ongeveer 35.00 Australian dollar. Omgerekend dus nog steeds de helft van wat de winkels hier in Nederland vragen...
En als je op zoek bent naar een betrouwbare club die zo af en toe van die leuke aanbiedingen heeft en sozieso ook al goedkoop is, kan je eens kijken op play247.com (UK), ook al een paar keer besteld, zonder problemen...

Dus als ik jou was, zou ik niet bestellen bij die devoted club, maar lekker bij EzyDVD.com.au of play247.com...

Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten :D

GreetZ Marty :cool:

vvo
18-09-2001, 09:59
Hoi,
Ook mijn ervaring met Ezydvd.com.au is erg goed.
Naast goedkoop, leveren ze, gezien de afstand, ontzettend snel.
Heb the 6day binnen 1 week na bestelling binnen gekregen. Keurig in een dubbele (bubbel)envelope.

Zag ook de 'Mummy Returns' voor zeer weinig, tis bijna niet te geloven en met NL ondertiteling.

Johan.

Remco de Swart
18-09-2001, 10:21
Ook zeer goede ervaringen met EzyDVD de bestellingen worden snel en goed afgehandeld. Ook met het betalen ging het goed. Ik had de DVD's al binnen terwijl mijn creditcard nog niet belast was. Ik heb destijds voor EzyDVD gekozen omdat ik in een ander forum had gelezen dat het een betrouwbare winkel was. Bij een bestelling ben je toch verplicht om je creditcard gegevens door te geven. Dit laatste zou ik alleen doe bij winkels die ik vertrouw.

B-Molson
19-09-2001, 17:48
gewoon heel simpel... EZY dvd is gewoon de TOP... kost misschien een paar piekies meer, maar zekerheid boven alles.. toch !?

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

Ronin
19-09-2001, 21:00
Mijn ervaringen met EzyDVD zijn ook zeer goed tot op heden..
Jammer van het pakje dat vandaag binnenkwam...met douanekosten. Maar daar kan EzyDVD niks aan doen..

mastergame2
20-09-2001, 21:17
Hallo hoe duur zijn die douane kosten en weet hier iemand wat een Australische $ waard is?

Bedankt

Martin van Tuijl
20-09-2001, 21:31
weet hier iemand wat een Australische $ waard is?



Bookmark deze link: http://www.gwk.nl/koersconverter.lp en je bent voor altijd uit de brand :)

mastergame2
21-09-2001, 07:16
Hallo ik kijk net op Ezydvd en zie daar the bone collector the collectors edition voor $34,95 dat is ongeveer FL.29,30

En weet je wat nou het rare is, die film heeft bij Languages ook Dutch staan. Betekent dat ie NL is gesproken?

Remco de Swart
21-09-2001, 07:29
Ik heb even gekeken maar bij de languages staat geen Dutch. Dit staat wel bij de subtitles. De berekening die je noemt in je post klopt niet. Aangezien de Australische Dollar meer waard is als de Nederlandse gulden. Voor de goede koers kijk op http://www.gwk.nl Ik kwam op een prijs uit van ƒ41,50 Dit is inclusief verzendkosten en exclusief de Australische BTW.

mastergame2
21-09-2001, 20:52
Sorry ik weet het ik kwam er pas achter toen ik deze post al gepost had.

M@zzel

PS: weet jij wat die BTW is?

vvo
21-09-2001, 20:55
de AUS btw is niet van toepassing voor ons.
Wanneer je je registreert en opgeeft dat je vanuit NL wilt bestellen dan komen de prijzen in beeld zonder AUS btw ... en die prijzen gelden voor ons kikkerlandje.

Trouwens niet altijd checkt de douane de inhoud en als het 1 dvd per envelope is al bijna helemaal niet. Houdt in dat je dus geen invoerkosten hebt ... tenzij je pech hebt en de duoane checkt WEL!

System 3rror
22-09-2001, 11:51
Vraagje voor degene die al eens besteld hebben bij Ezydvd..

Ik heb gister Gladiator daar besteld, hoeland duurt het ong. voordat hij in mn brievenbusje ligt?? Hij was in voorraad, en er stond "Ships Immediately"...

Iemand einig id van hoe lang dat ong dus duurt?

Bvd, Tim

vvo
22-09-2001, 13:01
Hoi,
Gemiddeld 7 dagen ... soms sneller maar ja onder de huidige omstandigheden kan het langer duren!

B-Molson
22-09-2001, 19:44
ook met Devoted geen problemen gehad... zeker de moeite waard, staat ook niet voor niets op mijn site..

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

ron
26-05-2002, 13:31
Ligt deze site er tijdelijk uit of is deze online store gestopt met haar activiteiten (wat ik overigens niet hoop) ?

Werner
26-05-2002, 13:34
Ik zit nu al vijf weken te wachten op mijn A.I., da's overigens de eerste keer dat ik met DeVoteD problemen heb...

Oakey
26-05-2002, 17:24
Ligt deze site er tijdelijk uit of is deze online store gestopt met haar activiteiten (wat ik overigens niet hoop) ?

Ik kan er ook al een paar dagen niet op komen!
Heb laatst nog wat bij hun besteld (en gekregen).

Vaak is EzyDVD met verzenden trouwens toch goedkoper, en de enveloppen bij Ezy zijn een stuk steviger!

ron
26-05-2002, 17:45
Raar maar waar: www.devoteddvd.com.au werkt wel. Typisch ! :confused:

Cenobite
27-05-2002, 12:21
Devoted DVD is een topzaak . Ik heb er al meer als 20 DVD's besteld en nooit problemen. Goede persoonlijke service en lage prijzen. Ik bestel liever bij Devoted DVD als EzyDVD , vanwege de lagere prijzen en de betere persoonlijke service.

Dit is een betrouwbare toko , dus je kunt er gerust bestellen... :D :D