PDA

Bekijk de volledige versie : HT



Tommeke
23-03-2010, 16:27
De eerste foto van de HT . Enkel nog eens de rear speakers maar daar wacht ik nog op de statieven om de speakers op te plaatsen .

Beetje uitleg
tv 42LG7000
reciever pioneer vsx-819
luidsprekers jamo A305
Sub is een sub 200 van jamo
Telenet digirecorder
En als BD de ps3
Aansluitingen Ps3 en digirecorder elk met een HDMI (merkloos nog) naar de reciever en dan terug naar de tv
En logitech harmony one afstandbediening

DVDProfilersFilmgek
24-03-2010, 15:39
De eerste foto van de HT . Enkel nog eens de rear speakers maar daar wacht ik nog op de statieven om de speakers op te plaatsen .

Beetje uitleg
tv 42LG7000
reciever pioneer vsx-819
luidsprekers jamo A305
Sub is een sub 200 van jamo
Telenet digirecorder
En als BD de ps3
Aansluitingen Ps3 en digirecorder elk met een HDMI (merkloos nog) naar de reciever en dan terug naar de tv
En logitech harmony one afstandbediening

Mooie compacte opstelling, vraag me af of ie stout is geweest;)

Ben benieuwd naar een plaatje met je rearspeakers als je de statieven hebt(y)

Je hebt je reciever een beetje opgesloten, krijgt hij nu nog wel genoeg ventilatie om zijn warmte kwijt te raken?

Tommeke
24-03-2010, 16:40
Nee niet stout geweest wel in de hoek gestuurt om dat later daar nog een kachel komt te staan rechts van . De reciever opgesloten maar schijfraampje gaat open wanneer deze wordt opgezet en heeft dan genoeg circulatie . Ja ik wacht ook op de statieven ben ook benieuwt naar het plaatje dan .

DVDProfilersFilmgek
25-03-2010, 16:23
Nee niet stout geweest wel in de hoek gestuurt om dat later daar nog een kachel komt te staan rechts van . De reciever opgesloten maar schijfraampje gaat open wanneer deze wordt opgezet en heeft dan genoeg circulatie . Ja ik wacht ook op de statieven ben ook benieuwt naar het plaatje dan .

Oke, ben benieuwd naar het plaatje(y)