PDA

Bekijk de volledige versie : Robert Carlyle movies



geoffrey3001
09-08-2002, 13:45
Vorige week heb ik 51st state gezien (aka Formula 51) en herkende Robert Carlyle eigenlijk direct van de film Angela's Ashes en nog een film. Kort daarna kwam ik erachter dat dit Trainspotting is geweest.

Ik kijken bij IMDB en zag dat hij geen onbekende is en zelfs in the World is not Enough heeft gespeeld. Ok, leuk. De films waarin ik hem heb zien spelen vond ik zeker wel aardig en acteert goed. Ik hou wel van die Engelse accenten (Lock, Stock, Snatch etc).

Maar goed, nu zag ik in IMDB de volgende films staan, ook van Robert Carlyle. Mijn vraag is, wie kent de volgende films en wat vinden jullie ervan?:

- Plunkett & Macleane
- Ravenous
- Full Monty, The
- Face
- Carla's Song

Alexander de Mol
09-08-2002, 14:05
Vergeet ook There's Only One Jimmy Grimble (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=620) niet.
Wat ik daarvan vond kun je teruglezen als je bovenstaande link volgt.

M Balje
09-08-2002, 14:14
Ik ken eigelijk maar een film met hem die ook daad werkelijk heb gezien.

The World is not enough (19de Jamesbondfilm) :D
Daar in speelt hij de rol van Renard,een man die een kogel in zijn hoofd heeft en daar door niet aan pijn lijd.
En daar door moeilijker te verslaan is door 007.

http://www.haro-online.com/stuff/world2.jpg

En The Ful Monthy heb ik wel is van gehoord,dat is een film met mannelijke strippers geloof ik.

geoffrey3001
09-08-2002, 15:30
Vergeet ook There's Only One Jimmy Grimble (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=620) niet.
Wat ik daarvan vond kun je teruglezen als je bovenstaande link volgt.

Ik heb de recentie gelezen. Ik ben zelf niet zo'n super voetbal fan, dus ik vrees dat dit niets voor mij is, tenzij er flinke rellen in voorkomen, dan is het natuurlijk wel weer lachen :D

Beloved
12-08-2002, 21:01
the full monty is een hele leuke comedy, typisch brits maar ook de amerikanen vonden het geweldig.
en ravenous is een hele goede film. niet bloedstollend ranzig of eng, maar gewoon heel goed.

Art
12-08-2002, 21:11
The Full Monty is een geweldige en eerlijke film :) Dit is een film die je zeker moet gaan zien als je van humor houdt :D

geoffrey3001
13-08-2002, 10:53
Hmm, the Full Monty is te koop bij FRS voor 14,99EU als ik me niet vergis.....

Maar is ie voor een hetero man ook leuk om naar te kijken? Op strippende mannen zit ik niet echt te wachten als je begrijpt wat ik bedoel :D

Maarten van Krimpen
29-01-2006, 16:31
Hmm, the Full Monty is te koop bij FRS voor 14,99EU als ik me niet vergis.....

Maar is ie voor een hetero man ook leuk om naar te kijken? Op strippende mannen zit ik niet echt te wachten als je begrijpt wat ik bedoel :D

Het is een leuke film, mocht je m na 4 jaar nog steeds niet gezien hebben. :wink: Inmiddels, na 4 jaar :P ook uit op S.E.

jasmin1
29-01-2006, 17:03
jammer dat jullie de volgnde titel vergeten.... hier is ie echt op zn best

Hitler:Rise of the evil

wat een film/serie

Hrodbern
29-01-2006, 17:17
The Full Monty is geweldig, het strippen zelft speelt eigenlijk niet een rol maar met name de hele rit er naar toe, het is echt een ontzettende grappige film (en af en toe ook heel dramatisch).

Face is een "typisch" engels crime/drama. Ik bedoel dus dat het niet het standaard actie hollywood spektakel is. Het is een goedgeacteerde crime film. Maar voor sommigen kan hij best saai overkomen, ik heb er destijds wel van genoten maar het is ook niet een film die ik regelmatig uit de kast pak om hem nog eens te bekijken.

Tim k
29-01-2006, 18:13
Ik vind Face echt een heerlijke misdaadfilm van Engelse bodem. Perfecte sfeer, goede cast en een redelijk goed verhaal. Zelfde regie als Ravenous.

Lex v/d Moolen
29-01-2006, 18:39
jammer dat jullie de volgnde titel vergeten.... hier is ie echt op zn best

Hitler:Rise of the evil

wat een film/serieTja, deze thead was van 2002, terwijl Hitler:Rise of the evil van 2003 was.
Ik vond Carlyle de rol van Hitler overtuigend goed spelen, alleen een Hitler die met een Schots accent Engels spreekt komt wel een beetje vreemd over.

Rohim
29-01-2006, 20:30
Ik vond The full Monty een hele grappige en ontroerende film, waarin Robert Garlyle goed acteert, en er zitten ook nog eens leuke liedjes in.

Werner
29-01-2006, 23:40
Ga bij The Full Monty zeker voor de superieure 2-disceditie!

miT
30-01-2006, 14:19
- Plunkett & Macleane
Geen geweldige, maar wel vermakelijke actie/komedie/avonturen film van Jake Scott - de zoon van Ridley.


- Ravenous
Sterk aan te raden horror/thriller met Guy Pearce.

Paul H.
30-01-2006, 16:32
Ravenous vind ik nog steeds een van de beste films die ik ooit gezien heb, die film bevat werkelijk alles, goede acteurs, goed script en zeer mooie muziek bij het verhaal wat zich afspeelt in het Wilde Westen. Een onbekende film die wacht om ontdekt te worden.