PDA

Bekijk de volledige versie : advies gevraagd



boelieh
01-04-2010, 17:19
Beste forumleden,

ik heb van een collega het volgende te koop aangeboden gekregen:

Sony HTl-SL65 en een sony RDRGX3 voor een totaal bedrag voor tussen de € 75,00 en € 100,00. Dit klinkt mij redelijk in de oren aangezien ik op dit moment in een grote verbouwing zit en op deze manier niet teveel kwijt ben voor een redelijke stereo.

Nu heb ik 1 echte eis en dat is dat ik mijn laptop kan aansluiten op deze stereo. Is dit mogelijk via de aux-ingang op de stereo? Heeft deze stereo een aux ingang? Ik kan er in de handleiding niet achter komen, wel staat er dat de afstandbediening wel een aux knop heeft, maar dat hij hierop niet reageert. Aan de achterzijde zitten de volgende ingangen (analoog) Video, Tv/Sat, DVD, kan ik hier mijn laptop aanhangen ?

ps. heb wel hdmi op laptop, weet niet of er verbindingen zijn tussen de verschillende apparaten.

Bedankt voor jullie reacties,

Mark

Marcellow
02-04-2010, 07:27
Waarom vraag je dat niet aan je collega? Of vraag of je het bij je collega even mag testen? Lijkt mij makkelijker dan je te registreren op een of ander forum en daar een vraag te deponeren.

Edgar Smit
02-04-2010, 07:34
Hoogstwaarschijnlijk heeft deze stereo dus geen AUX ingang, je geeft het immers zelf al aan met wat er wel op zit. Een DVD ingang bestaat niet, dat zal waarschijnlijk een coaxiale of optische digitale ingang zijn. Als je laptop zo'n uitgang heeft kan je dat aansluiten maar die kans acht ik klein. Hat kan ook nog zo zijn dat de DVD ingang een specifiek aansluiting is waar je een aparte kabel voor hebt die alleen op die set past tussen de DVD en de versterker.

Roger Weerts
02-04-2010, 21:42
Hoogstwaarschijnlijk heeft deze stereo dus geen AUX ingang, je geeft het immers zelf al aan met wat er wel op zit. Een DVD ingang bestaat niet, dat zal waarschijnlijk een coaxiale of optische digitale ingang zijn. Als je laptop zo'n uitgang heeft kan je dat aansluiten maar die kans acht ik klein. Hat kan ook nog zo zijn dat de DVD ingang een specifiek aansluiting is waar je een aparte kabel voor hebt die alleen op die set past tussen de DVD en de versterker.


Echt wel ;-)

Hij heeft wel degelijk een "DVD" rode/witte cinch en een coaxiale inang specifiek voor DVD.

http://alatest.nl/apps/reviews/22932035/-1/?ref=http%3A%2F%2Falatest.nl%2Freviews%2Fhome-cinema-systemen%2Fsony-surround-sound-system-ht-sl65%2Fpo3-88464968%2C78%2F (achterzijde van de HT even uitvergroten)

Waarom zou een DVD ingang niet bestaan ? Er bestaat toch ook een Tuner/DVB/SAT/CD/DAT/BD en nog een tiental verschillende ingangen afhankelijk van je versterker/receiver.

Roger.