PDA

Bekijk de volledige versie : Lg Bd560



sonnyburnett
03-04-2010, 20:16
Iemand ervaring met de LG BD 560 ?

Ik kan op het net heel weinig erover vinden, zelfs op de Whathifi site is ie niet bekend, hebben ze mischien andere modellen in de UK ?

sonnyburnett
04-04-2010, 20:12
Ik wilde deze speler vast uitproberen maar mijn plasma is er nog niet, heb uitgevonden dat je best wel lekker Blue Ray kan kijken met deze speler op een oude JVC breedbeeld.
Ik weet dat het mooier zal zijn als straks mijn LG plasma bezorgd wordt maar dat is pas eind volgende week.
Maar wat ik gek vind is dat die oude JVC het aardig trekt, heb het aangesloten via de gele tulip video uitgang en wow, echt het is vele malen mooier dan dvd, ik heb transporter 2 tegelijk aangezet, 1x op dvd (zit op scart) en de 2e op de blue ray en veel verschil, veel meer detail en veel meer kleur op de Blue Ray.


Wat zo geweldig is van deze BD 650 is de internet aansluiting die zonder morren gewoon pakt op me modem, Dus echt plug en play zoals het hoort.
De Youtube feature is echt top, zit nu lekker voluit Mylo met paris four hundred te luisteren en daarna zie ik wel wat ik er komt van hem, mischien luister ik nog een paar andere tracks van hem.
De output van deze BD 560 is volgens mij heel krachtig, ik heb hem met coaxial op mijn oude dolby digital versterker aangesloten ( ja er komt tzt een denon met hdmi, no worries ) maar waar ik bij de dvd met volume 20 op de versterker het wel hard genoeg vond heeft de bd560 het al bij 12 zover, het geluid is heel vol en als ik hem dus op 20 zet is het nog steeds mooi alleen heel hard.