PDA

Bekijk de volledige versie : Gratis en Goed Brandprogramma?



johnsmeets
15-04-2010, 18:15
Ok Dit heeft niks met illegaal te maken(illegaal branden van cd,s);)
Mag het niet deze vraag dan gooi hem maar op slot

Ik heb rond de 900 cd,s en heb van allen ook als copie op de computer staan in mp3

Nu Kan ik dit gemakkelijk branden maar dat heeft geen zin natuurlijk

Maar ik wil een mix van nummers op een dvd(eigenlijk een paar) wegschrijven

Waar het programma aan moet voldoen is dat alles met dezelfde geluidssterkte weggeschreven moet worden net een serie gebrand klinkt natuurlijk niet als de orgineel maar acceptabel Maaar :evil: veel met een harder of zachter geluid
En dat was nou net niet de bedoeling:cry:

Edgar Smit
15-05-2010, 08:42
Ik weet niet of burn4free de mogelijkheden heeft die je zoekt, maar het is in ieder een gratis brandprogramma. Volgens mij heb je voor die opties een plugin nodig.

johnsmeets
15-05-2010, 10:08
zal der eens naar kijken edgar

Recorder is geen optie heb twee computers met cd en dvd recorder

Michael Hamers
15-05-2010, 11:39
Geen enkel brandprogramma normaliseert mp3 wanneer je gewoon de mp3 bestanden zelf gaat branden. Elk brandprogramma wat ik ken doet dit wel bij het omzetten naar audio cd. Enige oplossing is dus de mp3's met een geluidseditor normaliseren. Dit is een handig en gratis programma: http://mp3gain.sourceforge.net/index.php

Met dit programma pas je dus de mp3 zelf aan voordat je gaat branden. Dus het is 1x en nooit meer opnieuw...

edit: gebruik wel Album Analyze als je albums hebt. Anders heb je rare niveauverschillen in 1 album.