PDA

Bekijk de volledige versie : regiovrij maken van Sony DVP S 535



rachid fonti
18-09-2001, 13:14
is het mogelijk om de Sony DVP S 535 regiovrij te maken of van regiocode te veranderen door middel van de afstandsbediening

Marty vanluit
18-09-2001, 14:42
Regiovrij maken is mogelijk, alleen niet via de afstandbediening.
Dit moet gebeuren middels de vervanging van een chip, een niet goedkope ingreep (ongeveer de helft van de aanschafprijs).
Tip: koop geen sony!

Marty :cool:

Tristan
23-09-2001, 00:59
Marty zou jij je tip kunnen motiveren? Dankje..

Alex van den Berg
23-09-2001, 01:11
Regiovrij maken... Tip: koop geen sony!
Dit schijnt te gelden wanneer je een verwoed verzamelaar van DVD's met veeeel extra's bent... In dat geval schijnen veel mensen de voorkeur aan regio-1 of regio-4 te geven.
Als het kunnen afspelen van alle regio's een hele hoge eis is, koop dan inderdaad geen Sony... of reken zo'n fl 450,= bij de prijs...

Vind je beeld- en geluidskwaliteit veel belangrijker? Vergeet dan die regio's maar even.... of leg fl 450,= extra neer.
Ik ben al een tijdje de gelukkige bezitter van een Sony speler en nog steeds zeer tevreden over hetgeen er tegenwoordig op regio 2 beschikbaar is/komt.

Ondanks dat een dure ombouw voor mij wat minder problematisch is, moet ik toegeven dat een regiovrije speler me een leuke gadget lijkt waar ik tot nu toe absoluut nog geen behoefte aan heb gehad.

Wel geinteresseerd in ombouw?
DVDplus.nl (http://www.dvdplus.nl) schijnt een goede en nette operatie af te leveren.