PDA

Bekijk de volledige versie : sony 60 inch led tv



ditori
29-04-2010, 16:26
eind mei verwacht ik mijn nieuwe super aan koop.
de nieuwe sony 60 inch tv
Zeker met het komende wk voetbal voor de deur en de films die ik in de kast heb staan plus de blue ray speler erbij en ook al aantal blue ray films heb dan kan mijn zomer niet meer kapot.
ik hoef en ga niet meer naar de bios.
Ik kan bijna niet wachten op de zaterdagavonden dat worden lange nachten.

ik hou jullie op de hoogte

gr. van dirk

monstermuis
03-05-2010, 10:24
Welk type van sony bedoel je?

jan_tran
03-05-2010, 11:25
Begrijp ik dus goed dat dit gewoon een 'opschep' topic is?

Mr_Parker
03-05-2010, 20:00
Opscheppen...

Ik zou juist in de zomer lekker lang buiten zitten, lekker knus met mijn vriendin kijken naar de zonsondergang. Lekker drankje erbij en echt genieten maar.
In de winter is het goed toeven achter de tv.

Dit is dus eerder een ik probeer mezelf op te beuren topic.

Roger Weerts
03-05-2010, 20:21
Nou nou, zijn we allemaal jaloers of zo ?

Die jongen heeft misschien wel 3 jaar gespaard voor zijn droom en jullie noemen het direct opscheppen :???:

Hoop wel dat het geen edgelit is, dan had ik namelijk liever een plasma gehad.

Grt Roger.

ps. als het de 60EX700 is dan ai "The Bad: Reproduces lighter black levels; darker areas tinged blue; cannot adjust dejudder processing much; less-even screen uniformity" het nadeel van EdgeLit.

Radiant
03-05-2010, 20:43
Is het soms de KDL-60LX900 ?!
( prijs : 4000 )

http://www.hear.nl/multimedia/products/0000856.jpg

Aan de andere kant, deze tv staat voor juli..........

Ik weet niet hoever je van de tv zit, maar bij ons is het veel te groot. :P

Roger Weerts
03-05-2010, 20:48
Is het soms de KDL-60LX900 ?!
( prijs : 4000 )

http://www.hear.nl/multimedia/products/0000856.jpg

Aan de andere kant, deze tv staat voor juli..........

Ik weet niet hoever je van de tv zit, maar bij ons is het veel te groot. :P

Vanaf 2,5 Meter is 60 inch prima te doen, believe me. Hier gaat het dit jaar ook nog gebeuren (y)

Mr_Parker
03-05-2010, 20:52
Ik kan niet direct zeggen dat ik jaloers ben en daarom zo reageer.
Al helemaal niet omdat het een LCD betreft. Ik zou dan persoonlijk ook voor plasma gaan.

Het betreft hier echter een eerste bericht van een niet forum lid en de schrijfstijl inclusief het ontbreken van info zoals type nummer etc geeft ons weinig ruimte om anders te reageren.

Als het inderdaad het model is wat jij noemt Roger dan hoop ik voor ditori dat hij een goede niet tevreden geld terug regeling heeft en dae info van jou ter harte neemt en het scherm goed controleert / test zodra hij hem heeft.

rogue
03-05-2010, 20:54
Nou nou, zijn we allemaal jaloers of zo ?

Die jongen heeft misschien wel 3 jaar gespaard voor zijn droom en jullie noemen het direct opscheppen :???:

Hoop wel dat het geen edgelit is, dan had ik namelijk liever een plasma gehad.

Grt Roger.

ps. als het de 60EX700 is dan ai "The Bad: Reproduces lighter black levels; darker areas tinged blue; cannot adjust dejudder processing much; less-even screen uniformity" het nadeel van EdgeLit.
Snap ik ook niet helemaal....er zijn mensen die bijna dagelijks trots posten dat ze weer blu-rays gekocht hebben, en dan heeft iemand een mooie tv gekocht, dan is het geen opscheppen, toch ;)?

skank
03-05-2010, 21:30
voor mij ook gn opschepperij
die jongen is gewoon blij p:

ditori
04-05-2010, 16:08
KDL-60EX700


De TV die alles heeft maar geen vermogen kost

60-inch (152-cm) Full HD 1080, Wi-Fi Ready LCD-TV met Edge LED, Motionflow 100 Hz en ecofuncties

Slank Edge LED-scherm en vloeiende actiebeelden
Direct Wi-FiĀ®-toegang tot onlineservices
Energiebesparingsmodus en andere ecofunctiesDit model heb ik dus gekocht.
Ik heb de beelden op een 46 inch gezien en ik vond het goed scherp met alles er op en er aan.
En of die of gene het nu opscheppen vind of niet of jaloers zijn of niet maakt mij niet uit.
Ik weet dat ik ga genieten en ik zl in de zomer maanden ook heus wel avonden in de tuin zitten hoor.
Ieder zijn meug toch.

Radiant
04-05-2010, 17:35
Geen 3D ?! Ik had gewacht. Als je nu een tv zou MOETEN kopen zou ik een "budget" tv kopen en even aankijken hoe het 3D gebeuren zich verder onwikkeld.

Igg veel plezier ermee ! :)

ditori
05-05-2010, 12:53
mijn reactie op ik hade gewacht op de 3d uitgave het volgende.
Ik weet dat het een optie is in die tv om de 3d uit te schakelen.
Mijn vriendin heeft epilepsie dus die zal er weinig tot geen gebruik van maken.
Ik zelf wordt ook al misselijk in een achtbaan en ik heb 3d gezien maar na een minuut of 5 werd ik licht in mijn hoofd en toen dacht ik al dit moet ik niet doen.
Dus zodoende heb ik deze sony tv besteld / gekocht.

vriendelijke groeten ditori

Radiant
05-05-2010, 18:27
Je hoeft je niet te verdedigen hoor. Het is je goed recht om deze tv te kopen. :) Ikzelf stap de komende 5 jaar ook niet in de 3D wereld (ook al wordt het meteen volgend jaar een succes).Het is imo goed zo. Maakte alleen die opmerking omdat mij die tv niet echt goedkoopt lijkt, vandaar. ;)

DVDProfilersFilmgek
05-05-2010, 22:44
Ik kan niet direct zeggen dat ik jaloers ben en daarom zo reageer.
Al helemaal niet omdat het een LCD betreft. Ik zou dan persoonlijk ook voor plasma gaan.

Het betreft hier echter een eerste bericht van een niet forum lid en de schrijfstijl inclusief het ontbreken van info zoals type nummer etc geeft ons weinig ruimte om anders te reageren.

Als het inderdaad het model is wat jij noemt Roger dan hoop ik voor ditori dat hij een goede niet tevreden geld terug regeling heeft en dae info van jou ter harte neemt en het scherm goed controleert / test zodra hij hem heeft.

Mmm, de beste TV was de Pio Kuro plasma en daarna komt....... een LCD, ook geen goedkope jongen. Niet alle plasma's zijn goed en ook niet alle LCD's zijn slecht.

Denk toch een spoortje van afgunst:mrgreen:

DVDProfilersFilmgek
05-05-2010, 22:49
Geen 3D ?! Ik had gewacht. Als je nu een tv zou MOETEN kopen zou ik een "budget" tv kopen en even aankijken hoe het 3D gebeuren zich verder onwikkeld.

Igg veel plezier ermee ! :)

Er zijn mensen die wachten op van alles, het moet goedkoper worden, er komt binnenkort weer wat nieuws en wat zij allemaal nog meer bedenken met zichzelf voor de gek te houden.....

Doe dat niet, je leeft maar even en als dit je hobby is..... gaan voor die banaan(y)

Koop dat wat je op dat moment het beste vind, je weet immers niet wat je boven het hoofd hangt....... geniet:bier:

Claudio Santulli
05-05-2010, 23:12
mijn reactie op ik hade gewacht op de 3d uitgave het volgende.
Ik weet dat het een optie is in die tv om de 3d uit te schakelen.
Mijn vriendin heeft epilepsie dus die zal er weinig tot geen gebruik van maken.
Ik zelf wordt ook al misselijk in een achtbaan en ik heb 3d gezien maar na een minuut of 5 werd ik licht in mijn hoofd en toen dacht ik al dit moet ik niet doen.
Dus zodoende heb ik deze sony tv besteld / gekocht.

vriendelijke groeten ditori

Welkom op dit forum.
Jammer dat op jouw spontane reactie op dit forum wat negatieve reacties volgden, maar zoals enkele al terecht stelde.
Daar is dit forum voor, dus ik snap die reacties ook niet echt. :|

Ik kan je een groot scherm alleen maar aanraden.
Al het andere is voor mij een consessie of denial.

Hou er wel rekening mee dat het best een klein weekje wennen kan zijn aan het formaat, zekers als je daar wat gevoelig voor bent.
Echter.., het went ook weer snel, dus schrik daar niet van...
Ik weet niet hoe 'groot' je nu kijkt.

Opzicht is het wel een risico, een tv te kopen die je niet zelf hebt gezien, maar tegenwoordig kan je denk ik geen slechte tv meer kopen.

Veel plezier met je scherm als hij er straks daadwerkelijk staat.
Ik raad je Avatar aan als eerste BD test.
Ga dan wel eerst even zitten. ;-)

DVDProfilersFilmgek
05-05-2010, 23:18
Welkom op dit forum.
Veel plezier met je scherm als hij er straks daadwerkelijk staat.
Ik raad je Avatar aan als eerste BD test.
Ga dan wel eerst even zitten. ;-)

Yep, goed advies, anders stuiterd je onderkaak van grote hoogte op de grond(y)

ditori
06-05-2010, 23:29
mijn reactie op alle reacties zowel positief als negatief.
Ik ga er voor en er staan al heel wat blue ray discs te wachten o.a. avatar, battle star galactica "the plan", 2012 , hel van '63 en op normale dvd de storm en star trek 2009.
En ik moet nu natuurlijk nadat de tv is bezorgd en geinstalleerd alle seizoenen 24 op nieuw zien op 60 inch.
Maar goed de mensen die negatief hebben gereageerd ik zit er niet mee ik heb wat ik hebben wil en ik ben er nu al blij mee en dan is de tv er nog niet eens de dagen worden afgeteld.
mensen die positief hebben gereageerd dank julie wel voor jullie reacties en ik ga er zeker geen 100 maar 1000 % van genieten en inderdaad zoals Claudio al gezegd had als eerste wordt avatar op blue ray gekeken en ja ik ga er bij zitten voor dat ik de film heb gestart en ik zal er ook voor zorgen dat er genoegt drinken en etenswaren op tafel staan.
Volgend de laatste berichten mag ik de tv niet eerder verwachten als eind mei dus nog even nagel bijten en af wachten is niet anders.

Nogmaals dank jullie wel voor de reacties en ik hou jullie zeker op de hoogte van het hoe en wat.

vriendelijke groeten ditori

Frank K.
07-05-2010, 11:18
Helemaal geen reactie om je alsnog een hak te zetten. Ik wens je gewoon veel (kijk) plezier met je tv.

Maar probeer de volgende keer een beetje op komma's te letten. Foutloos hoeft helemaal niet. Dat lukt haast niemand. Met komma's leest het ietsjes fijner.

Edgar Smit
07-05-2010, 13:08
Diori,

Van harte met je TV en ik hoop voor je dat hij goed bevalt. In HTland geld namelijk maar 1 gouden regel en dat is dat je zelf tevreden bent. Wat anderen ook zeggen, als jij er tevreden mee bent is het goed, laat je niets anders wijsmaken (y).
Nu weet ik wel dat een aantal van bovenstaande posts als goed bedoeld advies zijn, die kun je dus meenemen voor een volgende TV of andere vragen ;).

monstermuis
07-05-2010, 13:22
Veel plezier met je nieuwe aanwinst

Albert Kostwinder
07-05-2010, 13:33
Mooie bak, mooi formaat om tv te kijken en heerlijk voor het wk straks...(y)

Dat hij geen 3d kan zou ik mij niet aantrekken. Is toch geen gezicht met die zwembrillen op...:mrgreen:

roninpacino
07-05-2010, 14:10
Haha, jouw tv is gewoon 1.5 meter! Mooi zo. Veel plezier er mee, ik weet zeker dat je je gaat vermaken met je nieuwe televisie!

StefaanD
07-05-2010, 14:12
We willen natuurlijk wel foto's zien, dan weten we ook waarom we zo jaloers zijn :lol:

In ieder geval veel plezier ermee.

roninpacino
07-05-2010, 14:22
Dat ''we'' jaloers zijn? Ik ben niet jaloers hoor, ik ben alleen maar blij voor ditori!
Zo'n tv kan ik sowieso moeilijk plaatsen in mijn ''game/film kamer'', aangezien de kamer niet zo erg breed is (2 meter). (6)

monstermuis
08-05-2010, 10:01
Ik zou nooit zo'n grote tv in de huiskamer zetten, krijg ik oorlog met mijn vrouw.

Albert Kostwinder
08-05-2010, 10:54
Zet je hem toch gewoon op zolder....:veryfunny:

DVDProfilersFilmgek
08-05-2010, 12:03
Zet je hem toch gewoon op zolder....:veryfunny:

Dat doet een muis....

Zet je vrouw op zolder :mrgreen:

Wees een monster(y)

Albert Kostwinder
08-05-2010, 12:16
:veryfunny: :veryfunny: Beter!! :lol:

MrSissor
08-05-2010, 12:35
Heel veel plezier met dit giga toestel.

Bye the way

ik ben wel jaloers :lol:

roninpacino
08-05-2010, 12:49
Haha, monstermuis. Grappige naam.

raymen
08-05-2010, 18:09
niet jaloers, maar ook een 60 inch tevreden klant(y)

Mvrg,
Raymen

Roger Weerts
08-05-2010, 18:13
Ik zou nooit zo'n grote tv in de huiskamer zetten, krijg ik oorlog met mijn vrouw.

Ben jij nou een vent ;-)

Je vrouw kiest normaliter hoe groot het gasfornuis en de oven is, JIJ hoe groot je tv is die aan de muur hangt.

:grin:

bjorn32
16-05-2010, 22:25
Wat jammer dat je een nieuw topic bent gestart,had mooi in mijn LED tv topic gepast!

Ik probeer namelijk zo veel mogelijk info over LED tv's te verzamelen binnen 1 post!

ditori
27-05-2010, 20:37
vandaag telefoon gehad de sony tv en de blue ray speler worden morgen (vrijdag dus)afgeleverd in de winkel.
Aanstaande zaterdag wordt het hele nieuwe spul bij mij bezorgd en geinstalleerd.
Wordt een lange zaterdagnacht zal mijn bed wel zien maar heel heel heel laat dat weet ik nu al.

Foto's worden in ieder geval geplaatst.

ik hou jullie op de hoogte.

groeten van dirk

Claudio Santulli
27-05-2010, 22:38
Nou dat wordt vast een topweekend
Enjoy (y)

ditori
02-06-2010, 23:05
goedendag,

de tv is afgelopen zaterdag bezorgd en geinstalleerd.
Wat een beeld en wat een gigantisch genieten is dit.
Met volle teugen wordt er nu tv gekeken en dan is nog niet mijn blue ray binnen die verwachten wij volgende week.
Dan wordt het avatar en 2012 al eerste gekeken.
En daarbij wordt er ook volgende week het pakket van upc verwacht met hd zenders en ik heb daar al wat voorbeelden van gezien dus ik weet ongeveer wat ik verwachten kan.
Nou foto's worden binnen kort geplaatst als alles binnen is.

groetjes en tot horens.

afz dirk

GalO
02-06-2010, 23:10
weet iemand de prijzen al van de lx900 serie?

Claudio Santulli
02-06-2010, 23:23
goedendag,

de tv is afgelopen zaterdag bezorgd en geinstalleerd.
Wat een beeld en wat een gigantisch genieten is dit.
Met volle teugen wordt er nu tv gekeken en dan is nog niet mijn blue ray binnen die verwachten wij volgende week.
Dan wordt het avatar en 2012 al eerste gekeken.
En daarbij wordt er ook volgende week het pakket van upc verwacht met hd zenders en ik heb daar al wat voorbeelden van gezien dus ik weet ongeveer wat ik verwachten kan.
Nou foto's worden binnen kort geplaatst als alles binnen is.

groetjes en tot horens.

afz dirk
Dat wordt een hele nieuwe wereld voor je, met al dat moois straks.
Vergeet niet..., rustig ademhalen..:veryfunny:

Temel Kara
24-06-2010, 10:29
weet iemand de prijzen al van de lx900 serie?

De prijzen van de LX900 serie is al een tijdje bekend.
Zelf heb ik de 60LX900 besteld tijdens de 3D demo dagen van Sony...;)

KLD-60LX900 4.000 euro, eind juli
KLD-52LX900 3.400 euro, eind juli
KLD-40LX900 2.400 euro, eind juli

Release datums voor de LX900 serie 17-07-2010 (week 28)

Albert Kostwinder
24-06-2010, 10:59
Tjee, is de trekking al weer geweest....:mrgreen:

Maar mooi ding. Kun je wel een potje voetbal mee kijken...(y)

Temel Kara
24-06-2010, 14:33
Tjee, is de trekking al weer geweest....:mrgreen:

Maar mooi ding. Kun je wel een potje voetbal mee kijken...(y)

Hahaha, nee helaas geen trekking gewonnen ;).
Tsja, voetbal zal ik helaas niet meemaken, 17-07-2010 release, dan is het WK alweer afgelopen. Maar een maand later zal het C.L. beginnen en de Nederlandse comptetitie...:grin: