PDA

Bekijk de volledige versie : Keuze en ervaringen upc canaal digitaal enz



johnsmeets
30-04-2010, 12:24
Ik kan nergens een topic vinden waar ervaringen staan van mensen die een upc-box een schotel of een ander abonement hebben
Voor tegendelen. Het gaat me niet zozeer om de prijs die kun je overal vinden, maar
Ik heb zelf UPC HDDVR Ben daar best tevreden over, maar het steekt me toch een beetje dat bijvoorbeeld canaal digitaal meer hd zenders heeft(oa twee duitse netten die volgens mij meer hd aanbod hebben als wij hier in nederland,bbchd en nog een aantal zenders..
Maar wat is wijsheid straks stap ik over en werkt het niet fatsoenlijk en zijn er veel problemen.
Of geduld hebben.
Het gaat me om het hd aanbod

DVDProfilersFilmgek
30-04-2010, 12:34
Ik kan nergens een topic vinden waar ervaringen staan van mensen die een upc-box een schotel of een ander abonement hebben
Voor tegendelen. Het gaat me niet zozeer om de prijs die kun je overal vinden, maar
Ik heb zelf UPC HDDVR Ben daar best tevreden over, maar het steekt me toch een beetje dat bijvoorbeeld canaal digitaal meer hd zenders heeft(oa twee duitse netten die volgens mij meer hd aanbod hebben als wij hier in nederland,bbchd en nog een aantal zenders..
Maar wat is wijsheid straks stap ik over en werkt het niet fatsoenlijk en zijn er veel problemen.
Of geduld hebben.
Het gaat me om het hd aanbod

Een schotel bied altijd meer aanbod, dat is een voordeel, een nadeel is de soms lastig te plaatsen schotel. Een satelliet-set is wat storingsgevoeliger en kan wel eens om een vakman vragen om eea af te stellen/ in te regelen. Heb zelf een draaibaar systeem , dat ik momenteel niet meer ingebruik heb. Was daar min of meer wel tevreden over, mijn mazzel is dat ik ook helemaal niets op neem en me om dat probleem dan ook geen zorgen hoefde te maken.

johnsmeets
30-04-2010, 13:21
Heb zelf in het verleden een schotel gehad(10 jaar terug denk ik) Plaatsen is niet zo,n probleem, zelfs de doorvoerplaats in de muur kan zo weer vrijgemaakt worden,
Ik neem redelijk veel op ...
Had vroeger ook wel eens last van geen ontvangst bij storm of erg slecht weer..
Met schotel, zeg canaaldigitaal met trisat of hoe dat heet (dubbele schotel in een) heb je alle zenders
Je mist volgens mij wel het volledige analoog pakket(niet erg maar kijk ook veel teletext en dat is nog steeds sneller als upc zelfs met nieuwe update)
MMhhh moeilijk Ik heb weinig problemen met upc maar weet niet of er mensen zijn met canaal digitaal die slechte ervaringen hebben?
Of is hiet een of ander wizzkid die weet wanneer bbchd en de duitse hdzenders bij ups komen:)/

Gerco Stuivenberg
01-05-2010, 13:43
Waarom het aanbod HD zenders via de kabel kleiner is dan via de schotel, is volgens mij duidelijk:
-Extra laten betalen voor extra pixels. Is overigens het enige voordeel van HDTV. Geluid blijft nl. SD.
-Nog niet iedereen heeft een HD (Ready) TV.
-DTV via de kabel kan nog niet met meer dan 2 ontvangers gebruikt worden.

De zenders zullen er waarschijnlijk pas bij komen als analoog niet meer nodig is. :?

johnsmeets
01-05-2010, 13:50
Mhh das weer een nadeel ik neem nu vaak twee programma,s op Thanks gerco
Ik blijf voorlopig even bij upc...