PDA

Bekijk de volledige versie : Sopranos season 3



Pierovic
12-08-2002, 13:48
Wie kan mij aan de release datum helpen van seizoen 3 op regio 2
Mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mucollection.asp?alias=pierovic)



Where does he get those wonderful toys?

-The Pinquin-

Matt D
12-08-2002, 14:29
zou in de uk uitkomen rond 22 oktober, ik ben momenteel aan het twijfelen of ik voor de regio 1 of regio 2 versie zal gaan, wie leuke prijzen kent voor de verschillende versies gelieve deze hier te posten

Dave
12-08-2002, 14:46
Wie kan mij aan de release datum helpen van seizoen 3 op regio 2


14-11-2002 Sopranos, The - Box 3 TV film/serie Warner Home Entertainment


van www.dvd-home.nl

Matt D
12-08-2002, 14:48
14-11-2002 Sopranos, The - Box 3 TV film/serie Warner Home Entertainment


van www.dvd-home.nl

zal in de benelux wel weer stukken van mensen kosten, koop dan liever andere versie (uk of usa)

Pepijn Wildbret
12-08-2002, 15:00
zal in de benelux wel weer stukken van mensen kosten, koop dan liever andere versie (uk of usa)

Wat bedoel je hier precies mee?, heb Season 1 en 2 gewoon hier in de benelux gekocht. Is toch niets mis mee?

garrincha
12-08-2002, 15:43
ik kan niemand helemaal duidelijk maken,
hoe verschrikkelijk ik me verheug op jaargang 3...
14 nov. ligt 'ie er voor me in de MM a'dam.
weet iemand toevallig zonder iets te verklappen
of jaargang 3 hetzelfde ijzersterke niveau
heeft behouden ? verder hoorde ik iets over 'beroemde'
gastrollen..
viva sopranos!

Michiel Offerman
12-08-2002, 15:53
In ieder geval is 1 aflevering geregisseerd door Steve Buscemi.
Als het goed is zit er bij die aflevering ook een directors commentary.

Ben benieuwd...

Pepijn Wildbret
12-08-2002, 16:08
ik kan niemand helemaal duidelijk maken,
hoe verschrikkelijk ik me verheug op jaargang 3...


Eindelijk na al die tijd een "Die-Hard" mede soprano aanhanger gevonden. Heb jij ook alle 12 discs al helemaal grijs gedraaid?

garrincha
12-08-2002, 16:39
dankzij de sopranos weet ik dat
dvd's ook kunnen slijten :D
en... dat er mannen zijn die
pussy heten...!

Michiel Offerman
12-08-2002, 16:40
Just when I thought I was out....


...They pull me back in!

Matt D
12-08-2002, 22:02
Wat bedoel je hier precies mee?, heb Season 1 en 2 gewoon hier in de benelux gekocht. Is toch niets mis mee?

dat ze veel duurder zijn dan in de uk of de usa, heb je geen subs nodig bestel / koop ze dan daar

sopranos rulen big time

Pierovic
12-08-2002, 22:04
14-11-2002 Sopranos, The - Box 3 TV film/serie Warner Home Entertainment


van www.dvd-home.nl

Bedankt!

November wordt een duur maandje dus!





mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mucollection.asp?alias=pierovic)





Where does he get those wonderful toys?

-The Pinquin-

Pepijn Wildbret
12-08-2002, 22:12
Originally posted by evilgoblin66
dat ze veel duurder zijn dan in de uk of de usa, heb je geen subs nodig bestel / koop ze dan daar

ze zijn inderdaad veel duurder. Ik heb alleen het geluk dat een vriendje van mij bij Warner Benelux werkt, wat mij destijds een zeer (en ik bedoel echt zeer) aantrekelijke korting opleverde (6).

hoop dat hij er ook nog werkt op het moment dat season three uitkomt :D

garrincha
12-08-2002, 22:38
dan moeten wij maar vriendjes worden, pepijn !
(y)

Dave
13-08-2002, 08:33
Bedankt!

November wordt een duur maandje dus!


YW, en voor mij ook, December ook trouwens...

John Tak
29-08-2002, 23:46
Jodeli....!!!!!

Shit november wordt ECHT duur ja....
De Soprano-schijven in mijn kast verlangen zo naar gezinsuitbreiding... ;)

Zijn hier trouwens - om even in de Warner-TV-serie sferen te blijven - ook nog van die maffo's zoals ik die de hele "FRIENDS" serie compleet hebben en niet kunnen wachten op Seizoen 8 - III?

Luud Smits
30-08-2002, 00:45
Nou jongens, sinds kort lid en dit is mijn eerste reply.

The Sopranos, season 3 bevat misschien wel de beste afleve-
ringen tot nu toe.
Tony gaat HELEMAAL door het lint ( geen spoiler).

Ik heb vorig jaar van vrienden uit de USA het gehele seizoen op
VHS (ntsc) gekregen en binnen 2 dagen gekeken.

Tot nu toe heb ik qua DVD voor de USA boxen gekozen, gezien de kwaliteit.
In het 2e seizoen, regio 2 zijn een aantal afleveringen qua audio
2.0 , terwijl de Amerikaanse afleveringen allemaal 5.1 zijn.

Einde September begint seizoen 4 op HBO in Amerika.
Ik verwacht de eerste tape een maand later.
Na 5 seizoenen kapt Gandolfini er mee en stopt de serie.
Hij wil dan alleen nog terugkomen voor een bioscoopfilm.
Idem als bij The X Files ...

Mark-S
01-09-2002, 22:04
Hier nog een DIE-HARD Sopranos fan.
Even voor de duidelijkheid :
Regio 2 is wel degelijk DD 5.1 en dit vanaf de 3e aflevering van de tweede jaargang.
Vroeger waren de DVD's in de Benelux veel duurder omdat ze per stuk, of in boxen van 3 werden uitgebracht. Vanaf de 3e jaargang worden ze echter enkel en alleen in een 6-box set verkocht. Prijs zal vermoedelijk rond de 80 euro zijn.
Als je graag wil weten wat er in de 3e jaargang gebeurd (PAS OP VOOR SPOILERS !), kijk dan eens op WWW.SOPRANOLAND.COM.
Wacht ook vol ongeduld op de release. Heb echter geen zin om de R1 te kopen, omdat de douane gegarandeerd dergelijke boxsets tegenhoud, en belast.

Dat ze na de 5e jaargang ophouden is nog niet 100 % zeker. Even dreigen met te stoppen met een succesvolle serie kan gewoon een truk zijn om een hogere gage te bekomen:D

elotte
01-09-2002, 22:34
De douane heeft mijn R1 box niet tegengehouden.. In 2dagen seizoen 3 compleet uitgekeken.. Fantastisch. Voor degenen die de boxsets niet aanschaffen.. De VARA gaat in het nieuwe seizoen de serie uitzenden.. Warm die videorecorders maar vast op.

Luud Smits
01-09-2002, 22:35
Hey mark ,

Ja ik ken Sopranoland, goeie site. Zeker voor een fan-site.

Ik bedoelde dus inderdaad dat niet ALLE afleveringen van
seizoen 2 een 5.1 track hadden en de regio 1 versie wel.
Maar goed ...

In het laatste interview met David Chase , jou wel bekend neem
ik aan, zegt hij zich geen serie zonder Gandolfini te kunnen voorstellen ( bron: Entertainment Weekly )

Gandolfini heeft nu al 2 filmrollen laten schieten voor de serie
en Chase kan zich niet voorstellen dat hij dat ook zal doen als
zijn contract ( 5 seizoenen ) is afgelopen.
So apparently, it's not a money issue ...
Als fan van het eerste uur hoop ik echter dat de serie door gaat,
mits de kwaliteit gewaarborgd blijft.
Liever 5 goede seizoenen dan 8 crappy ones ...

Mark-S
01-09-2002, 22:47
Elotte,
Ik woon jammer genoeg in Belgie, en daar heeft de douane blijkbaar niet veel om handen, dus smoren ze maar de internationale E-commerce in de kiem :(
Begrijp trouwens niet wat je met een videorecorder gaat doen als je de reeks op DVD hebt. VHS benaderd die zelfs niet ....

Luud,
Alhoewel in de vertolking van Tony door Gandolfini IJZERSTERK vind, begrijp ik niet wat hij zich zorgen maakt om de filmrollen die hij moet laten schieten. Laat ons eerlijk zijn, voordat hij Tony speelde, deed hij alleen maar bijrolletjes. Het is pas sinds de Sopranos dat hij een wereldster is geworden. Zou hij kapsones krijgen ?

elotte
09-09-2002, 20:11
MARK-S: Ik hoef niets met die videorecorder te doen.. Maar voor degenen die de serie toch willen hebben en de dvd niet hebben aangeschaft is het een alternatief :)

Mark-S
16-09-2002, 04:18
Ik zie net dat het 3e sezoen in Frankrijk wordt aangeboden is 2 boxen van elk 2 DVD's (Nederlands ondertitelt). Zou dit de ganse reeks omvatten (13 afleveringen) of is dit slechts een deel ?
Het verbaast me dat de reeks in de UK op 6 DVD's uitkomt en in Frankrijk dezelfde reeks, met dezelfde talen op 4 DVD's.
Weet er iemand hier iets meer over (op de Franse site is de info zeer summier, en ik kan het er niet uit afleiden) :confused:

Matt D
16-09-2002, 14:34
diegene die problemen vrezen met de douane, belgen dusn kunnen :

regio 1 bestellen bij een firma als future entertainment, nt spotgoedkoop echter, maar geen douane problemen


regio 2 in de uk tegen normaal redelijk prijs bij vb mr bensons

ik weet zelf nog nt wat ik ga doen, play is jammergenoeg geen optie

Mark-S
16-09-2002, 23:29
Kan je me het juiste adres van Bensons doorgeven ? Vind het niet zo direct.
PLAY is wel een optie voor mij, daar ik vrienden in Luxemburg heb. Laat het naar hen sturen, en enkele dagen later is alles bij mij (via de interne firma post, dus zonder extra kosten !).
In Framkrijk is hij echter ong. 15 euro goedkoper, maar ik zou zeker moeten zijn dat de ganse jaargang op die 4 DVD's staat.

SKMbeat
05-09-2004, 21:15
Klopt het dat de eerste DVD van season 3 een kant a en b bevat? Ik vind het vreemd. Ik heb season deel 1 t/m 4 (de 4-discversies), alle DVD's hebben op de voorkant een opdruk en bevatten 3 of 4 afleveringen. De eerste disc van season 3 echter heeft geen opdruk,bestaat uit een a en b gedeelte en op elke kant 2 afleveringen. Waarom deze curiositeit? Er zijn meerdere discs met 4 afleveringen,waarom deze ineens niet? Meerdere mensen die dit hebben? Ik heb deze season 3 box gekocht in MM Den Haag, geen klachten over de andere boxen.

HiddeV
05-09-2004, 21:29
Klopt het dat de eerste DVD van season 3 een kant a en b bevat? Ik vind het vreemd. Ik heb season deel 1 t/m 4 (de 4-discversies), alle DVD's hebben op de voorkant een opdruk en bevatten 3 of 4 afleveringen. De eerste disc van season 3 echter heeft geen opdruk,bestaat uit een a en b gedeelte en op elke kant 2 afleveringen. Waarom deze curiositeit? Er zijn meerdere discs met 4 afleveringen,waarom deze ineens niet? Meerdere mensen die dit hebben? Ik heb deze season 3 box gekocht in MM Den Haag, geen klachten over de andere boxen.

klopt de 1e disc heeft een a en b kant, waarom is een raadsel

SKMbeat
05-09-2004, 21:40
klopt de 1e disc heeft een a en b kant, waarom is een raadsel

Wat ik ook jammer vind van season 3 is dat je niet meer gelijk naar het begin van een aflevering kan gaan, chapter 1 overslaan en gelijk met 2 beginnen. Dit kon wel bij 1,2 en volgens mij ook 4,maar nu moet ik of de openingscredits doorspoelen of terugskippen. Ook de menupagina's van deel 3 vind ik minder. Alsof de mensen aan het slapen waren bij het creëren van de DVDbox van deze fantastische serie.

Lourens
10-09-2004, 16:04
De digipacks van serie 1 en 2 zijn pas november 2003 uitgebracht. Serie 3 was november 2002 al op DVD uitgekomen. Vandaar dat waarschijnlijk de menu's verschillen en dat er een flipper in de box van serie 3 zit.

HiddeV
10-09-2004, 17:11
klopt de 1e disc heeft een a en b kant, waarom is een raadsel

Wat ik ook jammer vind van season 3 is dat je niet meer gelijk naar het begin van een aflevering kan gaan, chapter 1 overslaan en gelijk met 2 beginnen. Dit kon wel bij 1,2 en volgens mij ook 4,maar nu moet ik of de openingscredits doorspoelen of terugskippen. Ook de menupagina's van deel 3 vind ik minder. Alsof de mensen aan het slapen waren bij het creëren van de DVDbox van deze fantastische serie.

volgens mij is dit gekomen omdat seizoen 3 de eerste box was waarin het gehele seizoen zat. bij seizoen 1 & 2 waren de seizoen opgeslitst in 2 boxen met elk een half seizoen. seizoen 3 was de eerste met een gehele seizoen en daardoor het minst afgewerkt op dvd. seizoen 1,2,4 zijn op de punten verbeterd die hierboven te vinden zijn.

HiddeV
26-03-2005, 18:01
Ben ze allemaal weer aan het kijken, net aflevering 2 gezien van dit seizoen. Is toch wel noodgedwongen de slechtste aflevering van alle seizoenen. [spoiler:327c0345ac]De aflevering waar Livia (moeder van Tony) dood gaat. Scene met zijn moeder is ook erg raar, allemaal uit andere afleveringen geknipt en geplakt omdat de actrice allang overleden was.

Dit komt van IMDB
Although Nancy Marchand, who played Livia Soprano, had passed away by the time Episode 28 ("Proshai, Livushka") began filming, she appears in a brief scene at the beginning in which she has a conversation with her son, Tony. Producers pieced together dialogue from previous episodes for Livia's half of the conversation, and used state-of-the-art CGI effects to place old footage of her face on a body double. The effect cost about $250,000, and took two weeks to put together.
[/spoiler:327c0345ac]
Viel me gelijk op toen ik het voor het eerst zag.

Vond dit ook op IMDB
[spoiler:327c0345ac]David Chase had planned a major story line for the third season concerning Tony's efforts to prevent Livia from testifying against him in court. But Nancy Marchand's death caused Chase to revise a large portion of the season.[/spoiler:327c0345ac]
Jammer, had ik graag willen zien, je kon het ook al zien aankomen aan het eind van seizoen 2. Er werd al een paar keer iets over gezegd.

UncleJunior
28-03-2005, 14:49
[spoiler:b3a411aff4]Zag niemand de overeenkomst met de Godfather toen ze Livia naar het uitvaartcentrum brachten?[/spoiler:b3a411aff4]

Heb me dood gelachen! :lol: