PDA

Bekijk de volledige versie : De Auto in LOTR



Berry vd Pluijm
12-08-2002, 16:40
Dit zou dus volgens alle movie-mistakes pagina's de auto moeten zijn...

Ik heb er maar een screenshot van gemaakt, dan kunnen jullie zelf oordelen.. Ikzelf vindt het persoonlijk een beetje heel erg veel rook voor een auto..

Skidip
12-08-2002, 16:48
Op welk tijdstip zit dit fragment erin?
Het zou een schoorsteen van de hobbits kunnen zijn...

Lex v/d Moolen
12-08-2002, 16:52
Op welk tijdstip zit dit fragment erin?
Het zou een schoorsteen van de hobbits kunnen zijn... Dat probeer ik nou al steeds weer aan iedereen duidelijk te maken. Een auto..:) Denk je dat ie voor de DVD-release er dan niet allang uit zijn gehaald, MITS het een auto was?

mark t
12-08-2002, 17:42
Het is ook geen rook, maar een stofwolk. Aangezien deze ook nog eens beweegt, lijkt het me toch echt een auto die over een verlaten weggetje rijdt. Je ziet de auto zelf gelukkig niet, dus we doen net of het iets anders is.;)

Berry vd Pluijm
12-08-2002, 18:23
Op welk tijdstip zit dit fragment erin?
Het zou een schoorsteen van de hobbits kunnen zijn...

Hij zit op het moment dat Frodo en Sam de Gouw verlaten, net nadat Sam zegt dat hij nu verder van huis is dan ooit tevoren.

Kaplan
12-08-2002, 19:44
Volgens mij is het de pijp van Gandalf

Richard B.
12-08-2002, 19:47
Ik denk niet dat het een auto is. Wat er van de Gouw te zien is (dan bedoel ik dus de plek waar ze dat hebben gefilmd) in de film en de documentaires laat zien dat het niet bepaald een al te uitgedroogd stuk land is. Wat je op de foto ziet doet me (als het inderdaad van een auto is) haast denken aan het soort stofwolken wat je op de prairie zou zien! Het zal dus, denk ik, wel een schoorsteen zijn ofzo.

BTW: ik ben vandaag alweer begonnen om het boek opnieuw te lezen. Voor de eerste film heb ik Silmarillion opnieuw gelezen, maar voor The Two Towers wil ik het origineel nog ff uitlezen. :D

Kaplan
12-08-2002, 19:48
Ik weet het
het is een voorbode van wat Gandalf in de volgende scene zegt
"smoke rises from the mountain of doom"

*TIMMIE*
12-08-2002, 21:03
... dus we doen net of het iets anders is.;)

ahhh de ontkenningsfase. :nono: ;)

Kasper P.
12-08-2002, 21:24
ik erger me gruwelijk aan deze mierenneukerij! echt wat een aanstel moet je eens in andere films kijken naar fouten!:rolleyes:

Luther Hartog
13-08-2002, 13:09
Het is geen auto...de rook/stof-wolk blijft steeds op dezelfde plek hangen. Ik hou het bij een schoorsteen van Boer van der Made. En anders maar niet:)

Jeroen Driessen
13-08-2002, 13:11
En anders maar niet:) Pcies! Net zoals dat ze schoenen aanhebben als ze ergens in het begin door het gras lopen... Met wat fantasie kun je dat er van maken en als je gewoon kijkt is het nog zoiets van...Ja! En nou?!?
Misschien dat PC bezitters dit wel scherp kunnen zien en een grote screenshot af kunnen leveren.

CloseMinded
13-08-2002, 13:21
Met de grootste fantasie zie ik er nog geen auto in, mocht dat het zijn dan moet de stofwolk van plaats veranderen, dus verder naar boven of ondere. Maar hij blijft op dezelfde plaats hangen.
En het lijkt mij dat tijdens het filmen een passerende auto makkelijk te zien is. Dus dan komen ze vast wel op het idee om de scene over nieuw te doen. Het is naar mijn mening dus gewoon een schoorsteen.

Hou je vinger er maar eens bij voor de grap, knap auto die opp 1 plaats een stofwolk opwerpt die dan ook nog eens op die plaats blijft hangen.

Zelfde geld voor de 2 koningen bij de kloof, das gewoon gezichtsbedrog.

Dave
13-08-2002, 16:20
Ik vind het ook meer van een rookwolk uit een schoorsteen hebben dan een auto, het beweegt niet echt hard voor een auto anders...

Berry vd Pluijm
13-08-2002, 16:41
Nog even 1 ding: IKZELF denk ook dat dit geen auto is, en als je de film vaker dan 5 keer gekeken hebt, dan is het soms ook wel leuk om deze "mierenneukerij" te bekijken..

Richard B.
13-08-2002, 22:21
ik erger me gruwelijk aan deze mierenneukerij! echt wat een aanstel moet je eens in andere films kijken naar fouten!:rolleyes:

Mierenneukerij? Hoe kun je dat nou zeggen! Als je weet hoeveel nachten ik wakker gelegen heb piekerend over dit mysterie.. ;)

Kasper P.
13-08-2002, 22:29
Mierenneukerij? Hoe kun je dat nou zeggen! Als je weet hoeveel nachten ik wakker gelegen heb piekerend over dit mysterie.. ;)

Ja ik kan ook niet slapen van jullie aanstel ;)

Richard Hogaarts
13-08-2002, 23:15
Dit zou dus volgens alle movie-mistakes pagina's de auto moeten zijn...

Ik heb er maar een screenshot van gemaakt, dan kunnen jullie zelf oordelen.. Ikzelf vindt het persoonlijk een beetje heel erg veel rook voor een auto..

In eerste instantie toen ik de film keek lette ik er niet op.
Toen ik later hoorde dat er een auto in zat, ben ik er weer heen gegaan (maar ook omdat het een goede film is), en inderdaad ik meende een witte auto te zien.

Later toen ik er weer heen ging heb ik er echt goed op zitten letten maar kom tot de conlusie dat het gewoon wat rookpluimen zijn van een Hobbithole.

Richard B.
13-08-2002, 23:27
NIEUWE theorie: volgens mij is het een kudde op hol geslagen kamelen. ;)

Berry vd Pluijm
14-08-2002, 06:34
Volgens mijn vriendin: een jeep met een aanhangwagen!

Gerben van der Leun
14-08-2002, 07:18
Volgens mij is het een rode BMW uit de 5-serie.

AJl
14-08-2002, 07:30
Dat vind ik dus weer een stomme opmerking. zijn we hier een beetje serieus bezig zeg je weer zoiets! Dit is duidelijk een 7 serie! Een 5 serie onwikkelt niet zoveel rook.:nono:

Skidip
14-08-2002, 08:44
Nou daar gaat de theorie even mis, de 5 en de 7 serie gebruiken veelal dezelfde motor. Dus het zou één van beide kunnen zijn, het zal weliswaar wel de 2.5TDS versie zijn, die heeft enkele modellen afgeleverd waarvan de motor problemen levert en erge rookontwikkeling vertoont, zodanig dat verder rijden direct niet meer mogelijk is, daarom verplaatst de rook zich niet meer. Door de ernstige rookontwikkeling kunnen we dus nu niet zien wel model het daadwerkelijk is.

Richard B.
14-08-2002, 08:52
Sorry, maar ik erger me groen en geel aan dit soort threads en ik ben geneigd te vragen 'm te sluiten als de discussie niet wat serieuzer wordt. Een beetje BMW-kenner weet namelijk dat de problemen die je opnoemd allang weer opgelost zijn door BMW, en dat dit dus niet de oorzaak kan zijn. ;)

Hanna
14-08-2002, 19:38
het zijn een paar paarden die aan het rampetampen zijn...(y)

Richard B.
14-08-2002, 22:27
het zijn een paar paarden die aan het rampetampen zijn...(y)

Yeah! Steamy windows! Maar dan in de openlucht dus... ;)

Meanrat
16-08-2002, 22:16
Het is Gandalf op zijn karretje op weg naar de hobbits. Je kunt dus zeggen een auto, maar dan in een versie van honderden jaren geleden. Misschien is ie van het merk Opel of Suzuki. Het merknaampje hebben ze in de film eraf gehaald: geen reclame maken.

Of het zijn die zwarte mannetje op die zwarte paarden die ondertussen al op weg zijn om de ring te halen. Het is nog een lange reis, vandaar dat ze nog zo ver weg zijn en het zo lang duurt voordat ze werkelijk in beeld komen.

Het is een in brand staande hobbit die met vuurwerk heeft gespeeld. Je weet wel, van de vorige avond. Of was het die avond daarna? Hmmm, ach ja, het is een wereld vol magie. Hij heeft die avond daarna met vuurwerk gespeeld, is daarna in de tijd terugereisd en rent daar wanhopig rond.

Mijn creativiteit houdt hier op. Misschien morgen weer.
Tot dan!

meanrat

Berry vd Pluijm
17-08-2002, 18:15
Het is een in brand staande hobbit die met vuurwerk heeft gespeeld. Je weet wel, van de vorige avond. Of was het die avond daarna? Hmmm, ach ja, het is een wereld vol magie. Hij heeft die avond daarna met vuurwerk gespeeld, is daarna in de tijd terugereisd en rent daar wanhopig rond.



Nee, want die zijn op dat moment net bij die boer aan het stelen :)

En zwarte mannetjes op zwarte paarden... hmmm.. als je er over mee wilt praten moet je wel even nadenken voor je wat zegt :)

Dick van Drie
18-08-2002, 12:36
ja, gdvrdomme! ;)

Hier gaat het ook al weer over die mistakes van de lotr film.

help!
Weet iemand die ene site waar die bloopers van de film op staan? Er zaten meerdere screenshots bij en de exacte tijd stond er ook bij. Het ging me vooral om de emmer met bloed achter een rots of iets dergelijks.
De dvd heb ik nu wel, maar de site ben ik kwijt. Heb me rot gezocht met 'zoeken' in het forum, maar kan het niet meer vinden. :confused:

Bedankt voor een reactie

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 12:45
ja, gdvrdomme! ;)

Hier gaat het ook al weer over die mistakes van de lotr film.

help!
Weet iemand die ene site waar die bloopers van de film op staan? Er zaten meerdere screenshots bij en de exacte tijd stond er ook bij. Het ging me vooral om de emmer met bloed achter een rots of iets dergelijks.
De dvd heb ik nu wel, maar de site ben ik kwijt. Heb me rot gezocht met 'zoeken' in het forum, maar kan het niet meer vinden. :confused:

Bedankt voor een reactie Bedoel je deze :
http://www.movie-mistakes.com

Ik vind de meeste van die "fouten" heel erg verg gezocht, gasten die de film frame-voor-frame hebben bekeken, en dan zeggen: Er zat meer bloed op zijn trui dan een minuut geleden. Wat een onzingezeik:mad:

Hilde
18-08-2002, 13:00
FF off topic. Zijn er behalve fouten ook easter-eggs op de DVD gevonden

John Sital
18-08-2002, 13:01
Misschien was het Gandalf die een bezemsteel race hield met Sauruman?

Dick van Drie
18-08-2002, 13:15
Bedoel je deze :
http://www.movie-mistakes.com

Ik vind de meeste van die "fouten" heel erg verg gezocht, gasten die de film frame-voor-frame hebben bekeken, en dan zeggen: Er zat meer bloed op zijn trui dan een minuut geleden. Wat een onzingezeik:mad:

Nee die was het niet. Toch bedankt. Het was er een met maar enkele mistakes (3 a 4) met screenshots erbij. Ik zie het hier niet.

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 15:18
FF off topic. Zijn er behalve fouten ook easter-eggs op de DVD gevonden Ik dacht van niet. je kan het logo indrukken in het menu voor de credits, maar dat vind ik geen egg. Toch zetten ze hem erop bij dvdeastereggs.com:nono:

Richard B.
18-08-2002, 18:22
Ik ben heel specifiek op zoek geweest naar easter eggs maar ik ben er geen tegengekomen. Ik heb er ook nergens iets over gelezen.

Hanna
18-08-2002, 18:31
heb een kijkje genomen op moviemistakes.com en vind het echt een dodelijk vermoeiende sites. de mistakes zijn echt verre van boeiend..!

Richard B.
18-08-2002, 18:37
heb een kijkje genomen op moviemistakes.com en vind het echt een dodelijk vermoeiende sites. de mistakes zijn echt verre van boeiend..!

Volgens mij zijn dat soort lijstjes alleen leuk bij films die je echt HEEL vaak gezien hebt. Die van Star Wars vond ik om die reden wel interessant, maar verder boeit het niet.

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 19:01
heb een kijkje genomen op moviemistakes.com en vind het echt een dodelijk vermoeiende sites. de mistakes zijn echt verre van boeiend..! En zo ver gezocht dat je nauwelijks over een fout kunt spreken

CloseMinded
18-08-2002, 19:04
ja, gdvrdomme! ;)

Hier gaat het ook al weer over die mistakes van de lotr film.

help!
Weet iemand die ene site waar die bloopers van de film op staan? Er zaten meerdere screenshots bij en de exacte tijd stond er ook bij. Het ging me vooral om de emmer met bloed achter een rots of iets dergelijks.
De dvd heb ik nu wel, maar de site ben ik kwijt. Heb me rot gezocht met 'zoeken' in het forum, maar kan het niet meer vinden. :confused:

Bedankt voor een reactie

Dat kan je vinden op www.ign.com de emmer met bloed scene waar jij op doelt komt trouwens uit Bad Taste en die was zo low budget dat dat soort dingen maar vergeven moeten worden.

Luther Hartog
18-08-2002, 20:38
En zo ver gezocht dat je nauwelijks over een fout kunt spreken Maarten en ik hebben er gisteravond op de fouten die staan beschreven gelet, maar alles is te weerleggen. Ze zeggen ook dat Sam geen hobbit-voeten aanheeft al sie in het bootje wordt getokken door Frodo als ie verdrinkt....ik weet niet wie dat heeft bedacht, maar dat is dus echt BS

lieshout84
18-08-2002, 20:54
Misschien was het Gandalf die een bezemsteel race hield met Sauruman?

Of een potje zwerkbal?!:D
Of een hele dikke hobbit die een vette scheet laat?!:eek:

Jeff
18-08-2002, 21:15
Volgens mij is de rook gewoon afkomstig van een aantal hobbits die aan het barbecuen zijn.....

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 22:11
Maarten en ik hebben er gisteravond op de fouten die staan beschreven gelet, maar alles is te weerleggen. Ze zeggen ook dat Sam geen hobbit-voeten aanheeft al sie in het bootje wordt getokken door Frodo als ie verdrinkt....ik weet niet wie dat heeft bedacht, maar dat is dus echt BS Ik snap ook niet waar die gasten het vandaan halen. Heb jij Peter Jackson al in de film gezien? Schijnt die vent te zijn in Breeg die een boer laat. Had ik niet herkend:)

RobW
18-08-2002, 22:17
Die rook is van een Hobbit-huisje, het beweegt niet.

In de bios en de versie van internet is er op de heuvel in de verte wel een lichtstipje te zien dat beweegt. DAT is dus de auto. In de DVD-release is deze echter verwijderd.

Dus de discussie kan gesloten worden.

Meanrat
18-08-2002, 22:44
Ach, moet je nou onze pret verpesten, RobW? ;)
Misschien was het leuker geweest als je ons in de waan had gelaten, Haha :D.

Misschien dan maar weer een discussie openen:
hoe hebben ze die auto verwijderd dan? Ik bedoel, je kunt niet aan die man (of vrouw) die in de auto zit vragen of hij/zij even op wil donderen. De tape is immers al geschoten.
:eek: :eek:

mzl
Meanrat

Dick van Drie
18-08-2002, 23:04
Dat kan je vinden op www.ign.com de emmer met bloed scene waar jij op doelt komt trouwens uit Bad Taste en die was zo low budget dat dat soort dingen maar vergeven moeten worden.

Bedankt. Na even gezocht te hebben, gevonden in geschiedenis bij ign sites.

deze was t: http://dvd.ign.com/articles/366/366616p1.html

was even geleden en dacht dat het bij de lotr hoorde, nu zie ik zelf ook dat de onderste van een andere film is. :D De rest was niet erg bijzonder. Ik vind deze manier trouwens stukken aantrekkelijker dan het bekijken van pagina's vol met tekst van mistakes op andere sites.

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 23:12
Ik vind deze manier trouwens stukken aantrekkelijker dan het bekijken van pagina's vol met tekst van mistakes op andere sites. Ja, maar de meeste dingen zijn toch speculaties, zoals de kleur van Legolas pijlen, misschien zijn ze wel twee-kleurig, misschien niet.
De Argonath beelden vond ik de enige slordige fout, was me niet opgevallen

Dick van Drie
18-08-2002, 23:18
Ja, maar de meeste dingen zijn toch speculaties, zoals de kleur van Legolas pijlen, misschien zijn ze wel twee-kleurig, misschien niet.
De Argonath beelden vond ik de enige slordige fout, was me niet opgevallen
Ik zei ook "de rest was niet zo bijzonder". Ik doelde op de lotr screens/fouten. Er zijn ook nog van een paar andere films beelden, zie features/spot the glitch

Hanna
19-08-2002, 10:57
er stond op de moviemistakes site een fout uit LOTR waar ik specifiek op heb gelet en dat was dus echt complete onzin. het ging over Frodo in Rivendell. hij zou daar in bed wakker worden met zn shirt open, het volgende shot zou het shirt helemaal dicht zijn en ook de lakens hoger opgetrokken zijn (whatéver!)... ik vond het sowieso al een pietluttig foutje, maar het bleek ook nog eens onzin te zijn, das wel eeeerg jammer!

btw: het was dus echt geen auto hoor, die er reed, heb er wéér op gelet. duidelijk een huisje of iets dergelijks...

CloseMinded
19-08-2002, 11:14
Ja, maar de meeste dingen zijn toch speculaties, zoals de kleur van Legolas pijlen, misschien zijn ze wel twee-kleurig, misschien niet.
De Argonath beelden vond ik de enige slordige fout, was me niet opgevallen

Die vind ik dus gezichtsbedrog met die beelden, als je goed kijkt zie je dat dat arm wat meer naar binnen gaat. En dus is er niks fout aan.

Alleen met dat zwaard is een echte fout, voor de rest is alles te weer leggen.

Lex v/d Moolen
19-08-2002, 17:23
Die vind ik dus gezichtsbedrog met die beelden, als je goed kijkt zie je dat dat arm wat meer naar binnen gaat. En dus is er niks fout aanMmm, bij nader inzien geef ik je wel gelijk. De bovenste foto wordt schuin naar gekeken, als je er recht tegenaan kijkt wijzen de armen allebei naar binnen inderdaad(y)

Ronald Stiebolt
19-08-2002, 17:28
Ik heb een pixelplus toestel met zoomfunctie en het is me nu ineens duidelijk: het is een beige Mercedes met 'D' sticker...

Damn, die gasten vind je ook overal...... :p

RobW
20-08-2002, 10:47
De beelden zit volgens mij geen fout in.

Een slordge fout bi The Last Alliance: als de vader van Isildur tegen de rots gegooid wordt door Sauron, blijft zijn helm op zijn kop. Maar in het volgende shot ligt ''ie er af.

Nog een fout in de montage: bij de raad van Elrond op het moment dat Frodo zegt: ''I will take it!'' Je ziet Gandalf ruziemaken, en binnen een fractie van een seconde kijkt nhij droevig.

Luther Hartog
20-08-2002, 11:04
Een slordge fout bi The Last Alliance: als de vader van Isildur tegen de rots gegooid wordt door Sauron, blijft zijn helm op zijn kop. Maar in het volgende shot ligt ''ie er af.

Nog een fout in de montage: bij de raad van Elrond op het moment dat Frodo zegt: ''I will take it!'' Je ziet Gandalf ruziemaken, en binnen een fractie van een seconde kijkt nhij droevig. Dan kijk je toch niet goed hoor, je ziet Gandalfs gezicht betrekken en die helm van Elendil zie je ook van z'n hoofd afglijden.

RobW
20-08-2002, 12:04
Nee hoor, die helm ligt duidelijk op een andere plaats en het gezicht van Gandalf is in het enige shot echt anders.

alain nanlohy
20-08-2002, 12:34
Hey volgens mij is het wel een auto in LOTR.
In dat ruige terrein zit je al gauw vast met je voertuigie.
Ik denk dat ie gewoon vastgelopen is in het zand
dan krijg je veel rook, zand e.d.(6) :D :D :D

Luther Hartog
20-08-2002, 13:23
Nee hoor, die helm ligt duidelijk op een andere plaats en het gezicht van Gandalf is in het enige shot echt anders. Als ik thuiskom zal ik ff kijken

Lex v/d Moolen
20-08-2002, 16:58
De beelden zit volgens mij geen fout in.

Een slordge fout bi The Last Alliance: als de vader van Isildur tegen de rots gegooid wordt door Sauron, blijft zijn helm op zijn kop. Maar in het volgende shot ligt ''ie er af.Sorry hoor, maar dit vind ik geen slordige fout. Bovendien zie je Isildur bijna twee seconden in beeld als tussenshot. Net genoeg tijd voor die helm om af te rollen.

Maar ik heb 't al vaker gezegd, als een zogenaamd 'foutje' niet storend is, vind ik het niet slordig

Hanna
21-08-2002, 18:45
Die vind ik dus gezichtsbedrog met die beelden, als je goed kijkt zie je dat dat arm wat meer naar binnen gaat. En dus is er niks fout aan.

Alleen met dat zwaard is een echte fout, voor de rest is alles te weer leggen.

die 'rubberen sokken in de sneeuw'-kwestie vatte ik ook niet echt :confused:

Johan van den D.
24-08-2002, 21:19
auto??
jongens is jullie tv niet goed of..............?
dit lijk echt helemaal totaal niet op een auto
ik las dit hierzo en gelijk maar ff gekeken
ok er is rook maar 100% zeker dat het niet van een auto is
is gewoon een huisje met wat rook
kortom pas dus precies in zo,n film met hobbit huisjes en hobbit rook:bier:

RobW
24-08-2002, 22:48
Maar daar gaat het niet om, er is ook nog een rijdend lichtflitsje in de bios. Down de film maar eens en check het na.

Johan van den D.
25-08-2002, 08:37
lichtflitsjes???hhmmm.
ufo misschien:D
nee ik zou het niet weten
weet alleen dat de rook geen auto is
is echt duidelijk dus

Jeroen Driessen
25-08-2002, 10:03
lichtflitsjes???hhmmm. Die hebben ze er op de DVD uitgeveegd... Daarom zegt RobW dat je 'm moet downen...

Johan van den D.
25-08-2002, 10:09
jaja ik snap het ik snap het:p

Aien
28-08-2002, 12:42
Wat jullie op die screen uit de eerste post zien is NIET de auto waar zoveel over gezegd werd. In de film versie was er heel erg duidelijk een BEWEGENDE stofwolk te zien, en wel met zo'n vaart dat het wel een auto moest zijn. deze stofwolk was iets meer naar links (op de heuvel).
Ik heb de film 8x in de bios gezien, en ik ben er heel zeker van dat dat er was. Echter op de dvd versie is dit nergens te bekennen, dus waarschijnlijk is dit eruit gehaald :)

Rochan
28-08-2002, 13:06
Wat jullie op die screen uit de eerste post zien is NIET de auto waar zoveel over gezegd werd. In de film versie was er heel erg duidelijk een BEWEGENDE stofwolk te zien, en wel met zo'n vaart dat het wel een auto moest zijn. deze stofwolk was iets meer naar links (op de heuvel).
Ik heb de film 8x in de bios gezien, en ik ben er heel zeker van dat dat er was. Echter op de dvd versie is dit nergens te bekennen, dus waarschijnlijk is dit eruit gehaald :)
Is de dvd die nu uit dan niet dezelfde versie, die in de bioscoop heeft gedraaid? (volgens mij wel):confused:

Aien
28-08-2002, 13:08
jawel, maar ik denk dat dit digitaal uit de scene is gehaald, er veranderd dus niks alleen die stofwolk is weg. :)

Lex v/d Moolen
28-08-2002, 17:18
Is de dvd die nu uit dan niet dezelfde versie, die in de bioscoop heeft gedraaid? (volgens mij wel):confused: Dat wel, maar het zou best kunnen dat het is bijgewerkt. Maar ik heb bij mijn laatste bioscoopbezoek erop gelet en toen ook niet gezien

John Sital
28-08-2002, 17:30
Wat jullie op die screen uit de eerste post zien is NIET de auto waar zoveel over gezegd werd. In de film versie was er heel erg duidelijk een BEWEGENDE stofwolk te zien, en wel met zo'n vaart dat het wel een auto moest zijn. deze stofwolk was iets meer naar links (op de heuvel).
Ik heb de film 8x in de bios gezien, en ik ben er heel zeker van dat dat er was. Echter op de dvd versie is dit nergens te bekennen, dus waarschijnlijk is dit eruit gehaald :)

Vind je 8x niet overdreven om dezelfde film te zien?

RobW
28-08-2002, 21:14
Vind je 8x niet overdreven om dezelfde film te zien?


Nee.

*TIMMIE*
28-08-2002, 22:28
ligt aan welke film het is. als het een hele goede is, dan is het niet veel.;)

Aien
29-08-2002, 12:48
Voor lotr niet nee. Is de enige film die ik zo vaak in de bios heb gezien, the lion king 7x en de rest 2 of minder ^__^

John Sital
29-08-2002, 17:28
tja iedereen zijn eigen mening! Persoonlijk vind ik het een beetje ziekelijk.

Aien
29-08-2002, 19:18
Waarom als ik vragen mag? Ik ben heel blij dat ik zo vaak ben gegaan naar de bios met lotr, want hoe mooi de lotr dvd ook is, het *WOW* gevoel uit de bios heb ik gewoon niet in mijn HT. :)

Ronald Dassen
04-09-2002, 18:39
Ik heb ook nog niet goed gekeken, maar het zou best wel eens een auto kunnen zijn....tenminste, dat beweren ze ook bij www.movie-mistakes.com

Lex v/d Moolen
04-09-2002, 18:44
Ik heb ook nog niet goed gekeken, maar het zou best wel eens een auto kunnen zijn....tenminste, dat beweren ze ook bij www.movie-mistakes.com Die moet je niet zo snel geloven, maken heel snel de verkeerde conclusies

Nico de Graaf
04-09-2002, 18:49
Ik lach me rot :D :D :D :D

Devron
04-09-2002, 18:59
Eh was LOTR niet op genomen in een regio waar je niet met de auto kon komen! Ze moeten toch alles naar binnen vliegen?

Michiel Aptroot
04-09-2002, 19:10
Ik kan voor dit soort fouten in films maar 1 site aanraden : http://www.nitpickers.com

Hier worden aangemelde fouten namelijk eerst gekeurd en dus kan niet elke idioot zomaar wat verzinnen wat als fout kan worden aangemerkt.

Voor de LoTR nitpicks :
http://www.nitpickers.com/movies/titles/109237.html

Jeroen Driessen
04-09-2002, 19:14
Ik kan voor dit soort fouten in films maar 1 site aanraden : http://www.nitpickers.com Betekent "nitpicker"niet zoals als miereneuker?? Als ik zo zie wat een lijst daar staat ga je denken dat de hele film een grote fout is geweest...
(en nee, dit is niet bedoeld als inkoppertje voor LOTR-haters)

Michiel Aptroot
04-09-2002, 19:16
Idd, ontzettende mierenneukers, maar af en toe hartstikke leuk.

Bij veel LoTR-nitpicks zie je dat de uitleg uit het boek nodig is omdat de film niet alle zaken verklaard.

Lex v/d Moolen
04-09-2002, 19:20
Betekent "nitpicker"niet zoals als miereneuker?? Als ik zo zie wat een lijst daar staat ga je denken dat de hele film een grote fout is geweest... Maar dat zie je bij elke grote film, maar ik vraag me af wat dat voor mensen zijn die zulke dingen ontdekken. Dat kan vaak alleen maar door beeldje voor beeldje te kijken en dan met 2 HT's naast elkaar:D

Michiel Aptroot
04-09-2002, 19:23
Ieder zijn sport, he Lex....:p

Lex v/d Moolen
04-09-2002, 19:25
Ieder zijn sport, he Lex....:p Tja, iedereen moet doen waar hij zelf zin in heeft, dat is waar:)

rkrijger
21-07-2004, 21:54
Ik heb ooit eens een berichtje gelezen van iemand dat de film dus nog eens in de bios gezien heeft speciaal om hier naar te kijken. En hij zag een auto!!!

Lex v/d Moolen
21-07-2004, 22:54
Ik heb ooit eens een berichtje gelezen van iemand dat de film dus nog eens in de bios gezien heeft speciaal om hier naar te kijken. En hij zag een auto!!!Ik heb 'm ook gezien in de bios. Maar vreemd genoeg zag ik 'm de laatste keer tijdens de LotR marathon niet. Het is een kwestie van het juiste moment naar de juiste plaats kijken, anders ben je al te laat.

freaky
21-07-2004, 23:46
Zie je de auto nog op de 4 disc editie ?

Jaap22
22-07-2004, 06:12
Volgens mij lag Rosie te krikken met Gandalf.. dat gaf nogal een stofwolk :lol: Oh wacht.. dat was zeker Lord of the Strings?

Demon
23-07-2004, 21:05
Vind het opzich knap
Dat sommige mensen dit soort dingen opvalt
Ik bedoel ik wilde er wel naar kijken
Maar ik vergat het telkens als de film zo ver was
werd gewoon in de film gezogen
Of het moet een mayor *** film zijn
Tja, das weer ander verhaal maar die ga je ook niet tig keer opnieuw kijken

Mich
23-07-2004, 21:08
Zie je de auto nog op de 4 disc editie ?

men heeft de auto digitaal verwijderd en hij is dus nog enkel te zien op de gewone 2-disc versie.

freaky
24-07-2004, 09:45
Zie je de auto nog op de 4 disc editie ?

men heeft de auto digitaal verwijderd en hij is dus nog enkel te zien op de gewone 2-disc versie.

Kan er eens iemand een paar foto's daar van maken,
wil het wel erg graag zien :D

PS : hoe zit het met die fout dat er iemand een appel neemt ofzo
en dat er een sticket van een supermarkt opzit, heb ik nog niet gezien
maar wel van gehoord.

Lex v/d Moolen
24-07-2004, 11:24
Zie je de auto nog op de 4 disc editie ?

men heeft de auto digitaal verwijderd en hij is dus nog enkel te zien op de gewone 2-disc versie.Ook daar is hij verwijderd, is enkel op de bioscoopfilms te zien. Van celluloid is het niet zo makkelijk te verwijderen. :)

Die sticker op die appel is mij ook nooit opgevallen, wel dat Pippin zijn nepvoet er afglijdt.

rkrijger
25-07-2004, 11:53
PS : hoe zit het met die fout dat er iemand een appel neemt ofzo
en dat er een sticket van een supermarkt opzit, heb ik nog niet gezien
maar wel van gehoord.

Daar had ik ook van gehoord. En inderdaad, niet gezien. Ofwel de flaw is niet waar ofwel hij is mooi weggepoetst op de DVD...