PDA

Bekijk de volledige versie : Luxe probleem!



MattDVD
12-08-2002, 20:21
Kennen jullie dit....

Ik heb dan zo ongeveer 90 dvd's bijna, maar als ik een film wil kijken dan weet ik het soms gewoon niet:rolleyes: . Ik kan dus gewoon niet kiezen en zit dan 10 minuten te kniezen welke film ik ga opzetten. Toch wel irritant eigenlijk, maarja kan je voorstellen als je er 400 hebt ofzo:D. Nou ik ga er een uitzoeken nog tips welke ik nou moet opzetten???:D.

Kennen jullie dit probleem?:p Of ligt het zoals gewoonlijk weer aan mij!:mad:

Mark S
12-08-2002, 20:28
Gottegot wat een ellende:D
Als ik jou was zou ik ff wachten met die andere 310 aan te schaffen want het probleem blijft hetzelfde, alhoewel, het duurt dan al bijna een jaar om weer van voor af aan te beginnen.
Kleine tip, ga es wat extra's bekijken, audiocommentaren bijvoorbeeld. Krijg je de avond wel mee gevuld....

MattDVD
12-08-2002, 20:35
Ben er in ieder geval voor deze avond uitgekomen, want morgen ben ik eindelijk eens vrij vanwege rijlessen, dus heb ik er the 5th element en ga ik er nu Armageddon in leggen:). Lekkere popcorn actie film avondje dus!

Donovan
12-08-2002, 20:36
Dus zelfs voordat je de film kijkt heb je al tien minuten lol van het kiezen? Kijk dat houdt je nou echt van de straat :D

Philippe
12-08-2002, 20:36
Ken dit probleem zeker en vast. Moet zelfs regelmatig nog door een hoopje dvd's uit die ik nog niet gezien heb vooraleer ik nog eens een film opnieuw kijk. En jezelf dan telkens weer zeggen dat je echt wel te veel dvd's koopt.:D

Matt D
12-08-2002, 20:54
ik heb meer dan 400 dvds, van een stuk of 70 heb ik de films nog nooit gezien en toch weet ik soms nt wat gekozen en denk ik van zou ik nt eens naar videotheek gaan om wat te huren ;)

*TIMMIE*
12-08-2002, 20:59
ik ken het probleem heb nu zo'n 200 dvd's en weet regelmatig niet wat ik nu weer zal gaan kijken. tja... als je niet weet wat je moet kijken kun je altijd nog een nieuwe dvd aanschaffen.
wat ik dan kijk is meestal wat er op dat moment als eerste in mij op komt of een film die ik al (te) lang (naar mijn mening) niet gezien heb. bij meerdere uitkomsten wordt het dan weer redenen verzinnen waarom ik hem niet moet kijken. wel lastig hoor zo'n hobby. wat een luxe probleem. :rolleyes:

Alex van den Berg
12-08-2002, 21:57
ik heb meer dan 400 dvds, van een stuk of 70 heb ik de films nog nooit gezien en toch weet ik soms nt wat gekozenHmmm klinkt erg bekend... :D
Ik heb ondertussen ruim 1,5 maand nodig om de achterstand in te halen...
Het leek me dan ook verstandig om maar gewoon te besluiten dat het niet één, maar twee hobbies zijn... DVD's verzamelen en DVD's kijken... :D

Euphoria
12-08-2002, 22:01
Hmmm klinkt erg bekend... :D
Ik heb ondertussen ruim 1,5 maand nodig om de achterstand in te halen...
En hoeveel hiervan heb je zelf gekocht en hoeveel heb je als DVD.nl Crew (review) gekregen? ;)

Alex van den Berg
12-08-2002, 22:05
En hoeveel hiervan heb je zelf gekocht en hoeveel heb je als DVD.nl Crew (review) gekregen? ;) Allemaal zelf gekocht en ééntje van Eric gekregen... Ik schrijf namelijk geen DVD-reviews... :D

Mous
12-08-2002, 22:45
Alex wat jij in huis hebt is gelijk aan een videotheek :D
Vind je elke film ook echt de moeite waard of is het merendeels voor de heb?

grtz...

Alex van den Berg
12-08-2002, 23:15
Vind je elke film ook echt de moeite waard of is het merendeels voor de heb?95% omdat ik het goed, interessant of mooi vind... De overige 5% vanwege nieuwsgierigheid of op aanraden van anderen... 0% voor de heb... :)

MAD
12-08-2002, 23:48
Het leek me dan ook verstandig om maar gewoon te besluiten dat het niet één, maar twee hobbies zijn... DVD's verzamelen en DVD's kijken... :D

Shit! Mijn vrouw zegt ook altijd dat ik een verzamelwoede heb. Vandaar dat ik er ook nog zo veel moet zien. Ik heb er gewoon geen tijd voor, want ik ben momenteel weer veel te druk bezig met verzamelen. (6)

On topic: Kiezen is de halve pret van het kijken! (y)

Martin_G
13-08-2002, 01:55
Damn dat is zo'n 1.5 ton waard.
Kan je daar geen videotheek van kopen?
en als je 1 film per avond kijkt kijk je ze in 30 jaar

oftewel: 0% voor de heb is onzin.

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Martin86

mijn collectie :)

Alex van den Berg
13-08-2002, 02:19
Damn dat is zo'n 1.5 ton waard....<knip>... en als je 1 film per avond kijkt kijk je ze in 30 jaarEeeuh... Waar heb jij leren rekenen? :D

Arjen van den Doel
13-08-2002, 07:42
Eeeuh... Waar heb jij leren rekenen? :D

waarschijnlijk keek hij naar coll# in je lijstje.... de hoogste is 10009.... 10009/365 = 27.42 jaar....... maar ja... die 10009 is natuurlijk niethet aantal.... dus vandaar....

Dave
13-08-2002, 07:44
Kennen jullie dit....
als ik een film wil kijken dan weet ik het soms gewoon niet:rolleyes: . Ik kan dus gewoon niet kiezen en zit dan 10 minuten te kniezen welke film ik ga opzetten.
Kennen jullie dit probleem?:p Of ligt het zoals gewoonlijk weer aan mij!:mad:

Ja, heb ik ook last van, ze zijn ook allemaal zo mooi :D

Point7
13-08-2002, 09:06
Kennen jullie dit....

Ik heb dan zo ongeveer 90 dvd's bijna, maar als ik een film wil kijken dan weet ik het soms gewoon niet:rolleyes: . Ik kan dus gewoon niet kiezen en zit dan 10 minuten te kniezen welke film ik ga opzetten. Toch wel irritant eigenlijk, maarja kan je voorstellen als je er 400 hebt ofzo:D. Nou ik ga er een uitzoeken nog tips welke ik nou moet opzetten???:D.

Kennen jullie dit probleem?:p Of ligt het zoals gewoonlijk weer aan mij!:mad:

Ik heb exact hetzelfde "probleem". Ik heb er nu 115 en weet dikwijls ook niet wat kiezen.
Ik hoop ooit van dit probleem vanaf te geraken door DVD's te blijven kopen.:D De kans is echter klein als ik dat hier zo lees. :)

geoffrey3001
13-08-2002, 09:23
Oef en ik maar denken dat ik een fikse achterstand had met mijn 15 films. Het klinkt allemaal heel bekend. Elke keer zeg ik dat ik er voorlopig mee stop, maar er zijn er nog te veel die ik wil hebben.
Echt balen dat het slecht gaat met de economie. Ik heb salaris verhoging nodig, om meer dvd's te kunnen kopen:D

Voor diegene die ook nog een achterstand hebben, welke films in je dvd collectie moet je nog bekijken?

Wat ik nog moet kijken:
- Hearts in Atlantis
- Blow
- Trainspotting;
- Tron 20th anniversary edition
- Scratch
- Killer Klowns from outer space
- Morons from outer space
- Big Money Hustlers
- Amelie
- Thirteen Ghosts
- Memento Limited edition
- Lord of the Rings
- Godfather box

Om alles te bekijken zou ik eigenlijk gewoon vakantie moeten opnemen. Maar goed, ik zal er uiteindelijk wel eens doorheen komen....hoop ik. Maar dan wel voor oktober, want dat gaat volgens mij een dure maand worden.

BrianB
13-08-2002, 09:36
Ik heb er iets van 50 en ik weet nu al niet wat ik moet kiezen, ik dacht altijd naarmate ik er meer kreeg hoe minder ik dat zou hebben, maar als ik de reacties van jullie lees, is dat dus niet het geval.

Rutger
13-08-2002, 09:52
De ene avond mag mijn vriendin uitzoeken wat we gaan kijken en de andere avond ik.
We maken eerst een voor selectie waar we wel zin hebben om naar te kijken. Daarna gaan we weer wegstrepen, waar we toch niet zo zin in hebben en wanneer er dan nog drie over zijn, dan moet er gekozen worden.

Werkt goed tot nu toe.

Haay1971
13-08-2002, 12:55
Ik heb inmiddels meer dan 70 DVDs en ik ken dus ook dit 'probleem'. Dat ik voor m'n kast met DVDs sta, en denk: welke zal ik nu weer eens gaan kijken.

Vaak laat ik dan ook anderen (vrouw, of bezoek) kiezen, want uiteindelijk heb ik deze films (vrijwel allemaal) gekocht omdat ik ze mooi vind en dus vaker kan zien en er nog steeds van kan genieten.

Alleen als ik een film al vaker heb gezien, en de laatste keer was enkele dagen geleden bv., dan hoef ik die meestal ff niet te zien.

Alex van den Berg
13-08-2002, 16:13
waarschijnlijk keek hij naar coll# in je lijstje.... de hoogste is 10009.... Hmmm... Ik begrijp de verwarring... :)
Ondertussen is de nummering van mijn collectie wegens aanschaf van een 2e DVD-wisselaar opnieuw aangepast.

Nummers 0: Op de plank
Nummers 001-300: Wisselaar nr. 1
Nummers 301-600: Wisselaar nr. 2
Geen nummer: Boxen waarvan de DVD's in een wisselaar zitten.

Reinbo
13-08-2002, 18:25
Ik heb er ook vierhonderdennogwat, maar ik kijk vrijwel elke dag naar al mijn dvd's.

Pierovic
15-08-2002, 12:43
Ik heb er ook vierhonderdennogwat, maar ik kijk vrijwel elke dag naar al mijn dvd's.


Ja ik mag ze ook graag allemaal van een afstandje bekijken.

Mijn collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=pierovic)

Where does he get those wonderful toys?

-The Pinquin-


(6) :D (6)