PDA

Bekijk de volledige versie : DVD winkel Londen



boomsma
13-08-2002, 10:14
Over 2 maanden ga ik een weeken naar Londen.
Ik vraag me af of er daar goedkope winkels zijn (ondanks het dure pond) ??
Als ze er zijn, waar zitten ze in Londen, en welke DVD's zijn bijv. in Londen goedkoper dan hier in Nederland.

Louis Bouduin
13-08-2002, 10:23
Over 2 maanden ga ik een weeken naar Londen.
Ik vraag me af of er daar goedkope winkels zijn (ondanks het dure pond) ??
Als ze er zijn, waar zitten ze in Londen, en welke DVD's zijn bijv. in Londen goedkoper dan hier in Nederland.

Je kunt altijd naar zo'n megastore gaan zoals Virgin en Tower Records (rond Picadilly Circus), die doen vaak leuke akties, maar gezien de prijs van het pond is het nog de vraag of er koopjes te rapen vallen.
Ik heb dit advies nog eens aan iemand gegeven. Spreek iemand aan, die in zo'n megastore DVD rekken aanvult of aan de kassa zit. Vraag naar een paar moeilijke klassiekers. Bijvoorbeeld iets van Fassbinder. (Bestaat toch niet.) Maar als dit bij hem of haar een belletje doet rinkelen, vraag dan of hij een paar aardige of goedkope DVD winkeltjes kent.
Zo ben ik al in een paar grote steden aan adressen gekomen die en intressant waren en ik anders in geen 100 jaar zelf had weten te vinden.:)

Michiel Offerman
13-08-2002, 10:42
De prijzen liggen ongeveer gelijk met de prijzen op play.com.
Nu heb ik maar een paar winkels gezien in Londen (in Oxford street en Piccadilly Circus) dus er zullen vast wel ergens shops zitten die wat goedkoper zijn. Maar die moet je weten te vinden. Maar als je geen creditcard hebt, is dit natuurlijk wel de uitgelezen gelegenheid om even in te slaan...

Pepijn Wildbret
13-08-2002, 10:48
was ongeveer een maand geleden in Londen. Toen hadden bijna alle megastores (Virgin, Tower, HMV) "summersale". Dat scheelde toen wel erg veel geld. Voor de rest liggen de prijsen inderdaad rond die van play. Je moet echter wel steeds goed blijven opletten, een aantal populaire titels zijn weer veel duurder dan hier.

Tip:
Neem je rekenmachine mee!