PDA

Bekijk de volledige versie : Onkyo tx-nr807 ook 2 Front High en 2 x Front Wide aansluiten



Ruiten1980
21-05-2010, 16:01
Hallo ik heb een Onkyo tx-nr807 aan geschaft
in combinatie met Canton movie 120 en 2 Mordaunt-short mini towers. Echt geweldig geluid.

Maar nu is de bedoeling dat ik het maximale uit deze reciever ga halen.

Nu heb ik het als volgt aangesloten .

-Surround links = Satteliet Canton
-Surround rechts = Satteliet Canton
-Surround Back links = Satteliet Canton
-Surround Back Rechts = Satteliet Canton
-Center = Satteliet Canton
-Front links = Mordaunt-short mini towers
-Front Rechts = Mordaunt-short mini towers
En Subwoofer Canton Subwoofer

Echt super geluid. Voor muziek en films


Maar nu is de bedoeling dat ik het maximale uit deze reciever ga halen.

Nu kan er op deze receiver van Onkyo tx-nr807 ook 2 Front High en 2 x Front Wide aangesloten worden.

Nu is mijn idee om 2 losse Sattelieten van Canton te kopen en die aansluiten op 1 van die 2 aansluitingen.

Maar nu is zijn mijn vragen voordat ik ga hakken en breken (om de kabel weg te werken)

Wat voor toegevoegde waarde heeft het betreft het geluid.(kan het zelf niet echt vinden in de gebruiksaanwijzing) ik bedoel merk je het ook echt en op welke aansluiting kan ik ze dan het beste aansluiten.

Wie kan me helpen er mee. Alvast bedankt

Gr Teun

DVDProfilersFilmgek
21-05-2010, 17:10
Hallo Teun, welkom hier, zie dat je ook een 7.1 opstelling hebt en er van geniet, hier in dit Topic hebben we het er uitgebreid over:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=70420

We hebben het daar ook zijdelings gehad over front wide en front high en zijn er daar ook niet helemaal uit over het nut ervan, je kan daar ook even kijken:idea:

Zou nog even wachten met hakken en breken, er zijn hier ook maar weinig mensen met 9.1 of 11.1 opstellingen, dus zou het eerst zonder te hakken of breken gaan ervaren. Bedenk wel dat je receiver maar 7 kanalen kan aansturen, ook al heb je meer aansluitingen, de surround wide, high en backs kunnen niet gelijktijdig aangedreven worden:!: