PDA

Bekijk de volledige versie : Waking Life



Gerrit
13-08-2002, 20:36
Heeft iemand bovengenoemde film gezien? Of zelfs in zijn of haar collectie? Wat vind je van de film en waarmee valt hij te vergelijken? Ik kwam Waking Life net op een site tegen en vraag me af of de film 'de moeite' waard is.

Sander Meijer
16-08-2002, 23:51
Ik heb deze een een maand of 2 geleden gedownload. en gekeken :D

Het is een soort filosofische film over het leven.

Na dat alles geschoten was, zijn er kunstenaars bezig geweest om alles te aquareleren/overschilderen. Je kan duidelijk zien dat scenes door verschillende artisten zijn behandeld.
Op zich vond ik het wel een "aardig" effect geven.

Gerrit
17-08-2002, 15:17
Ik heb deze een een maand of 2 geleden gedownload. en gekeken :D

Het is een soort filosofische film over het leven.

Na dat alles geschoten was, zijn er kunstenaars bezig geweest om alles te aquareleren/overschilderen. Je kan duidelijk zien dat scenes door verschillende artisten zijn behandeld.
Op zich vond ik het wel een "aardig" effect geven.

Is het meer entertainment gericht of meer informatief? Heb gelezen dat er nogal wat theoriƫn aan bod komen, maar hoop dat het nog wel onder de categorie amusement valt. Wat vond je eigenlijk van de film?

Sander Meijer
17-08-2002, 20:08
Amusement is het niet .. het is echt een alternatieve/expermentele film ... maar het is zeker niet TE.

Gerrit
17-08-2002, 22:23
Amusement is het niet .. het is echt een alternatieve/expermentele film ... maar het is zeker niet TE.

Het zal in ieder geval een experiment zijn om de DVD aan te schaffen ;) Bedankt voor je replies!