PDA

Bekijk de volledige versie : Gebruik de nieuwe Spoiler Tag !



Alex van den Berg
14-08-2002, 00:10
Misschien vindt Koen het wel helemaal niet leuk dat ik het hier alvast aankondig (omdat er misschien nog het één en ander aan wordt gewijzigt...), maar ik vind het zo belangrijk dat ik het niet kon laten... (6)

Koen heeft dus weer flink gehamerd en gezaagd, zodat er nu een spoiler tag beschikbaar is!
Deze tag is bruikbaar om teksten zo goed als onzichtbaar te maken, behalve wanneer je je muis erover beweegt!

[ spoiler ]De butler heeft het gedaan![ /spoiler ]

geeft zonder spaties tussen de blokhaken het volgende resultaat;

De butler heeft het gedaan!

Sorry Koen, maar het is dan ook wel heeeeel erg toppie!! :D (y)

Lex v/d Moolen
14-08-2002, 00:13
Een hele mooie toevoeging heren(y)
Het forum wordt steeds beter zo:cool:

Alex van den Berg
14-08-2002, 00:17
Een hele mooie toevoeging herenDe eer gaat in dit geval geheel naar Koen! :D

Nathan Strik
14-08-2002, 00:52
Oh yes!! Thanx Koen, echt geweldig. (y)

Jeroen Driessen
14-08-2002, 08:28
Kan nu niet meer mis gaan he.... :rolleyes:

Zie trouwens dat ik de letters wel kan lezen (heel vaag), ondanks dat ze ge-spoilerd zijn... Heb een TFT scherm, dus misschien ligt het daaraan?

Koen Crijns
14-08-2002, 09:24
Jeroen -> Je kunt op beide kleuren grijs de letters net een heel klein beetje zien ja. Ik heb namelijk de gemiddelde kleur van beide kleuren grijs gebruikt. Je weet dan tenminste dat er echt iets staat, maar om het écht te kunnen lezen, moet je het zwart maken.

Philippe
14-08-2002, 17:18
Heel leuke en erg gewaardeerde bijdrage Koen. Wie zich nu nog laat vangen... eigen schuld. Well done!(y)

Anonymous
14-08-2002, 18:53
Kan ook niks anders zeggen dan :

TOPPIE :D

Lex v/d Moolen
14-08-2002, 18:56
Maar even voor de duidelijkheid:

In een filmdiscussie thread hoeft dit toch niet ?
Want de threadnaam is al voorzien van de tekst SPOILERS

Alex van den Berg
14-08-2002, 20:50
In een filmdiscussie thread hoeft dit toch niet ?Zou ik dus juist WEL doen... Juist in die thread wordt nogal makkelijk de inhoud naar voren gebracht... en ik kan me goed voorstellen dat iemand in die thread gaat kijken om een indruk van de film te krijgen.

De tijd zal leren wat het beste werkt... :)

Kaplan
14-08-2002, 20:54
Wauw, fantastisch
Kun je mooi om de spoilers heen lezen.

Matt D
14-08-2002, 22:16
prima gefixed guys (y)

Lex v/d Moolen
14-08-2002, 23:11
Zou ik dus juist WEL doen... Juist in die thread wordt nogal makkelijk de inhoud naar voren gebracht... Maar ik dacht dat nou juist de bedoeling was bij die threads. Er staat in de kop toch niets voor niets SPOILERS ?
en ik kan me goed voorstellen dat iemand in die thread gaat kijken om een indruk van de film te krijgen.Heb je misschien wel gelijk in, maar dan kan je beter naar een recensie-thread gaan lijkt me ?

Alex van den Berg
14-08-2002, 23:30
Ja zeg... Quote dan meteen het hele bericht!! :D
Zoals ik al zei;

De tijd zal leren wat het beste werkt... :)

Lex v/d Moolen
14-08-2002, 23:31
Ja zeg... Quote dan meteen het hele bericht!! :D
Zoals ik al zei; Ok sorry(6)
Dat doen we dan maar. Het staat wel gaaf die tags moet ik toegeven(y)

Luther Hartog
15-08-2002, 00:25
Echt heel goed werk Koen, erg stoer.

Jeroen Driessen
15-08-2002, 10:06
Jeroen -> Je kunt op beide kleuren grijs de letters net een heel klein beetje zien ja. Ik heb namelijk de gemiddelde kleur van beide kleuren grijs gebruikt. Je weet dan tenminste dat er echt iets staat, maar om het écht te kunnen lezen, moet je het zwart maken. Had ik niet aan gedacht ja, dat er 2 kleuren grijs zijn...

BrianB
15-08-2002, 21:05
Ik ben misschien blind, maar in het begin zag ik niet eens dat er text tussen die twee spoiler knoppen zat! Even voor de duidelijkheid:
Deze tekst zag ik in het begin dus niet
Ik weet het, ik ben dom.

starbuck
16-08-2002, 19:50
De butler heeft het gedaan!

(y)



Ik heb geen butler gezien in LOTR??????

:D

Hanna
18-08-2002, 19:34
ok, ik ben natuurlijk weer de dummy hier maar ik weet echt niet waarvoor een spoiler dient en waarom het zo geweldig is dat deze er nu zijn... kan iemand mij dat svp uitleggen :confused:

Art
18-08-2002, 19:40
ok, ik ben natuurlijk weer de dummy hier maar ik weet echt niet waarvoor een spoiler dient en waarom het zo geweldig is dat deze er nu zijn... kan iemand mij dat svp uitleggen :confused:
Een spoiler dient als bescherming voor mensen die een bepaalde film bijvoorbeeld nog moeten zien. Met het gebruik van een spoiler weet je dat er inhoudelijk op een film wordt ingegaan. Zonder spoiler zou je dit zo kunnen lezen en dat zou zonde kunnen zijn als je de film zelf nog niet gezien hebt. Snap je? :o En met deze nieuwe functie moet je met je muis er over heen om het zichtbaar te maken en dat is nog beter :D

Hanna
18-08-2002, 19:45
aha...nou, geweldig!

ja sorry maar vind het nou niet zo innoverend als iedereen hier het deed lijken :confused:

Hilde
22-08-2002, 20:51
FF uitproberen
[ spoiler ] Hallo. mijn pseudo is... [ /spoiler ]

Laat maar gaan. Hij doet het toch niet :mad:

Alex van den Berg
22-08-2002, 21:25
FF uitproberen
[ spoiler ]Hallo. mijn pseudo is...[ /spoiler ]

Laat maar gaan. Hij doet het toch niet :mad: Geen spaties binnen (direct naast) de blokhaken zetten... :)

Zo dus...

Hilde
23-08-2002, 10:11
Geen spaties binnen (direct naast) de blokhaken zetten... :)

Zo dus...

Ik zie het al


HIJ DOET HET!!!!

Bedankt:)

Lars_JJ
23-08-2002, 18:05
zo kan je er natuurlijk leuke dingen mee uihalen:

||--------
||||------
||||||----
||||||||--
||||||||||

Philippe
23-08-2002, 18:47
zo kan je er natuurlijk leuke dingen mee uihalen:


||||------
||||||----
||||||||--
||||||||||

Batman, Spiderman, SPOILERMAN:D :D

Lars_JJ
23-08-2002, 18:53
Batman, Spiderman, SPOILERMAN:D :D

lol toch