PDA

Bekijk de volledige versie : Filmdiscussie: Panic Room (SPOILERS!!!)



Nathan Strik
14-08-2002, 15:49
Ik ben hier wel benieuwd naar wat de gedachten zijn over Panic Room van David Fincher.

En dan natuurlijk vooral over het einde en de thema´s over gerechtigheid die in de film verweven zitten.

En wat ik me persoonlijk afvraag: zou Meg Altman een goed woordje hebben gedaan voor die misdadiger die haar uiteindelijk het leven redde? Dit is in de film niet te zien en zet je toch aan het denken. Als een inbreker mijn leven zou redden zou ik hem ook minder snel aangeven. Maar aan de andere kant, hij kwam wel op het idee van die gasfles. ;)

Danielle Gerards
17-08-2002, 15:53
Ik vind het een geslaagde film; een sterke script vinden in hollywood is tegenwoordig net zo moeilijk als een linkse hollander vinden in Rotterdam.
Fincher is een supergetalenteerde filmmaker, maar ik bespeurde toch een paar on-Ficher elementen in de film. Perhaps de producenten en filmstudie die druk uitoefenden?

Nathan Strik
17-08-2002, 15:54
maar ik bespeurde toch een paar on-Ficher elementen in de film. Verklaar je nader... ik vond het namelijk een op en top Finch-film.

Danielle Gerards
17-08-2002, 15:58
Verklaar je nader... ik vond het namelijk een op en top Finch-film.

Hello to you too, maar "verklaar je nader"? dat klonk als een dreigement.

Tossie
17-08-2002, 16:21
Beide graag een uitleg!

Wat zijn op en top Fincher elementen in het algemeen en in deze film in het bijzonder?

Vond het een goede film zonder de bijzonderheden van Se7en en Fight Club.

Danielle Gerards
17-08-2002, 16:23
Nee, ik verklaar me nog niet nader; eerst Mr Nathan Strik

Tossie
17-08-2002, 16:26
Nee, ik verklaar me nog niet nader; eerst Mr Nathan Strik

Je kunt toch wel vertellen wat jij vindt dat typisch Fincher elementen zijn? :confused:

Nathan Strik
17-08-2002, 22:40
Zal ik maar beginnen, voor het hier een kleuterhok gaat worden? ;)

Allereerst natuurlijk de manier van filmen. Fincher filmt graag in hoog contrast met veel zwart in zijn beelden. Een typisch trekje van Fincher is dat hij heel vaak de gezichten van de acteurs (gedeeltelijk) in de schaduwen laat, zodat je soms de ogen niet kan zien of slechts een randje licht ziet rondom een gezicht (meestal is dit tegen de Hollywood regels in).

Ten tweede gebruikt Fincher altijd heel effectief inserts van objecten die onze aandacht moeten hebben en om sfeer te scheppen. Zoals de naamkaartjes en de bekertjes in de praatgroepen van Fight Club en de close-ups van de mobiele telefoon in Panic Room om spanning te creëren.

Dan zijn er natuurlijk de ontknopingen van zijn film die altijd net even anders zijn dan je verwacht (tot grote ergernis van sommige mensen ;))

Ook heeft Fincher altijd heel originele openingstitels voor zijn films.

En de duistere humor die in al zijn films zit. Vooral in Fight Club en Panic Room.

Zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar het lijkt me leuker als Danielle nu wat punten noemt. ;)

Nathan Strik
18-08-2002, 14:27
Zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar het lijkt me leuker als Danielle nu wat punten noemt. ;) En toen was het stil in huize Gerards?!? (6)

King Dingeling
02-11-2002, 10:54
Hoe vonden jullie em...?

Ik heb em gsiter gehuurd en vod hem niet echt denderend.... echt alles was zo voorspelbaar.... bijvoorbeeld dat ze die man verwisselde zodat zij naar buiten kwam.... of dat die neger terug zou komen en die man ging vermoorden......

wat is jullie mening ?
ik vond hem in ieder geval een klein beetje tegenvallen....

Patrick Deckard
02-11-2002, 11:03
Ik heb 'm in de bioskoop gezien, en vond 'm ook tegenvallen!
Het begint wel goed, hoor: telefoon in de room, alles is aanwezig om er een brainteaser van te maken, met plotwendingen, en intellectuele hoogstandjes... Maar als dan blijkt dat de telefoon niet aangesloten is, dat het kindje ziek is, dat de kamer even moet verlaten worden voor... ja voor wat eigenlijk... Ah, flauwe film!

garialdo
02-11-2002, 11:55
Ik heb hem ook in de bios gezien:

Ik vond het wel een aardige film maar niet super. Leuk om wel is gezien te hebben. Hij is best wel spannend maar ook wel weer een beetje voorspelbaar.

Menno Hagendoorn
02-11-2002, 12:17
Ik dacht al dat ik de enige was die hem vond tegenvallen.
Heb de film eergisteren gezien en ik moet zeggen dat ik hem redelijk spannend vond beginnen maar uiteindelijk vond ik de film naar een zeer voorspelbaar einde toewerken.
ik had hier meer van verwacht, zeker bij David Fincher.

Even iets anders, ik vond het ook maar een zeer magere DVD release (Cast & Crew + trailer meer niet!!!!) wat vonden jullie?

Jaap Poot
02-11-2002, 12:23
Ik heb hem gisteravond gezien, ik heb hem gehuurd.
Ik vond het een goede spannende film, ben wel blij dat ik hem heb gehuurd, deze film is niet het kopen waard. Na een keer gezien te hebben weet je alle plots en wendingen en is daarmee de film zeer voorspelbaar geworden. Daarnaast is er verder geen sprake van sensationele actie of een heel bijzonder verhaal.

netfox
02-11-2002, 13:17
Ik vond de karakters en dialogen heel erg leuk. Verhaal is niet echt heel bijzonder. Wanneer de SE uit is, koop ik de DVD zeker!

Rochan
02-11-2002, 17:20
Heb de film in de bioscoop gezien en vond het een goede film.
Misschien niet een echt origineel verhaal, maar vond de film wel spannend. Jodie Foster speelde ook goed. Heb de film dan ook aangeschaft en als er toch nog een S.. vanuit komt, dan schaf ik die ook nog aan(y)

Bart
02-11-2002, 17:47
vond het op zich een leuke film. Heb 'm echter in de bios gezien tijdens mijn werktijd...en dus omringd door enkele moeilijk lerende kinderen...Wat is dat? Waarom doen ze dat? Is dat een goeie of een slechte? Ik vind dit saai!!!! Hou je mond...dit is cool!!
:nono: niet echt bevordelijk voor mijn eigen kijkplezier...
Maar ja, mag niet klagen hè?! kan namelijk regelmatig op kosten van het werk naar de bios... LOVE MY JOB!
greetzzzz:bier:

Ronald Ridderhof
02-11-2002, 18:20
Heb em ook gezien, en vond het een goeie film. Zeker de camera werk die we ook weer terug zien in se7en & Alien 3 is zeker de stijl van Fincher die we ook vaker gaan zien. Ik ga deze DVD op zeker kopen. De SE versie wel te verstaan.

Ook de cast van Panic Room is zorgvuldig uitgezocht waarbij de akteer werk van Jodie Foster & Forest Withaker verdient zeker een pluim, ik ga niet over de oscars, en is een goeie keuze geweest van Fincher.

Als ik toch jullie berichten lees heb krijg ik het idee dat sommige mensen te hoge verwachtingen hebben. Ik heb dat dus niet gedaan en gewoon afgewacht hoe de film zou zijn. En dat viel mij absoluut niet tegen.

Ik zie dat nu weer terug met Red Dragon, te hoge verwachtingen van veel mensen lijdt voor vele een teleurstelling van deze film, waarvan ik gewoon rustig afwacht op DVD. Ik weet zeker dat dit voor mij geen tegenvaller zal zijn..(y) (y)

Dave
03-11-2002, 09:16
Ik vind het gwwoon een hele goede film en wat ik las over dat iedereen deze film leuk moet vinden anders hoor je er niet bij vind ik eerder andersom hoor zoveel mensen allemaal raaskalken dat ze hem niet goed vinden enzo wat ik toch vaag vind want het is toch echt weer een Fincher Beauty ;)

Joey Lindeman
03-11-2002, 12:23
Panic Room? Sorry die heb ik gemist, denk ik.
Waar gaat ie over dan?

Nathan Strik
03-11-2002, 13:47
zoveel mensen allemaal raaskalken dat ze hem niet goed vinden enzo wat ik toch vaag vind want het is toch echt weer een Fincher Beauty ;) Precies. Dit is dan ook een film waar je flink door de verpakking heen kunt kijken. Net als bij vele andere Fincher films.
Ik heb hem laatst voor de tweede keer gezien en iedere keer ontdek ik weer nuances en dingen die me niet eerder opvielen. Het argument wat weleens wordt gegeven dat je deze film na 1 keer gezien te hebben dus wel kunt dromen houdt wat mij betreft totaal geen steek.

Zoals je zegt, echt een Fincher beauty. Veel mensen hadden denk ik een tweede Fight Club verwacht. Maar ja, dat vind ik wel een beetje onrealistisch kijken naar dingen. Je verwacht van Da Vinci toch ook niet dat hij een tweede Mona Lisa schildert? Maar dat maakt zijn andere werk nog niet minder mooi.

Patrick Deckard
03-11-2002, 13:53
Precies. Dit is dan ook een film waar je flink door de verpakking heen kunt kijken. Net als bij vele andere Fincher films.
Ik heb hem laatst voor de tweede keer gezien en iedere keer ontdek ik weer nuances en dingen die me niet eerder opvielen. Het argument wat weleens wordt gegeven dat je deze film na 1 keer gezien te hebben dus wel kunt dromen houdt wat mij betreft totaal geen steek.

Zoals je zegt, echt een Fincher beauty. Veel mensen hadden denk ik een tweede Fight Club verwacht. Maar ja, dat vind ik wel een beetje onrealistisch kijken naar dingen. Je verwacht van Da Vinci toch ook niet dat hij een tweede Mona Lisa schildert? Maar dat maakt zijn andere werk nog niet minder mooi.

Je hebt een punt. Maar, als ik ff mag vragen, wat zijn die nuances en dingen die je niet eerder opvielen. Ik ben altijd bereid de film nog 's te zien. Maar de eerste keer dat ik 'm zag (in bioscoop) was ik erg teleurgesteld. Het deed me begrijpen dat die scenario's waarop je hoopt dat ze geschreven worden (zoals telefoon in de room, en dergelijke) en die zogezegd waterdicht zijn, en waarvan je denkt "tjonge, hoe gaat dat aflopen, hoe geraken ze daar binnen" beter niet geschreven worden, want om het verhaal nog wat sappig te maken, moeten ze de plotwendingen flauw maken (zoals kindje dat ziek wordt, telefoon niet aangesloten...) En, ja, de camerawendingen, en manier waarop ie door het oor van een theepot vliegt... tja... dat zijn we tegenwoordig al gewoon, he, dus niks speciaals meer!

Nathan Strik
03-11-2002, 14:09
Je hebt een punt. Maar, als ik ff mag vragen, wat zijn die nuances en dingen die je niet eerder opvielen. Ik ben altijd bereid de film nog 's te zien.
<KNIP>
En, ja, de camerawendingen, en manier waarop ie door het oor van een theepot vliegt... tja... dat zijn we tegenwoordig al gewoon, he, dus niks speciaals meer! Die nuances zitten hem vooral in de subtiele dingen tussen de personages. Zoals de relatie tussen Junior en Burnham. Hoe Junior Burnham onder druk heeft gezet kwam bij mijn tweede keer kijken wat beter over.
En de blik van Burnham als hij merkt dat er geen banden in de videorecorders zitten en dat hij dus rustig had kunnen vertrekken zonder dat er een haan naar had gekraaid. Je ziet hem gewoon denken: "shit, dit gedoe was allemaal niet nodig geweest". Dat soort subtiele dingetjes vielen me meer op zeg maar. En over het algemeen zie je bij de tweede keer kijken ook meer hoe strak het allemaal is opgebouwd. Geen enkele scène wordt verspild.

En over die camerabewegingen heb je gelijk dat het technisch misschien niet echt vernieuwend is, al hebben ze wel op geniale wijze live-action met CGI vermengd in deze stukken.
Maar het gaat in principe niet echt om "kijk eens wat we nu weer met de computer kunnen". De bedoeling van die camera is gewoon om je als een soort geest door het huis te laten zweven. De camera kan overal komen waar de personages niet kunnen komen en dat geeft je een voyeuristisch gevoel.

Patrick Deckard
03-11-2002, 14:19
Beste Nathan, ik beloof je dat ik 'm nog 's zal bekijken.:)

Mark de Jong
03-11-2002, 14:21
Gisteravond bekeken en vind dit echt een zeer goeie film. Heel goed gemaakt (ondanks dat ie redelijk simpel in elkaar steekt) (y) !

John
03-11-2002, 14:34
De film zag er verzorgd uit, het camerawerk was perfect, maar het verhal is echt superdun. Niet slecht, maar zeker geen koop waard. 1x huren is genoeg.

Nathan Strik
04-11-2002, 00:31
Beste Nathan, ik beloof je dat ik 'm nog 's zal bekijken.:) Hehe, van mij hoef je niet hoor. ;)

Maar meerdere keren kijken zal ik ook zeker niet afraden. :D ;) Er zit meer in de film dan je in eerste instantie denkt.

Subzer0
04-11-2002, 22:25
Ik vind het een goede film, het acteer werk vind ik zeer goed. Ik vond Kristen Stewart vooral een goede rol neer zetten, ik hoop er meer van te zien in de toekomst. En de rest speelde ook heel goed.

Ik heb de film donderdag gekocht en elke dag doe ik hem even in de dvd-speler. Blijft een mooie film he. Laat de S.E. maar komen.

SchumiFan
05-11-2002, 20:29
Ik heb heb deze paar maanden geleden in de Sneak gezien mooie film en kewle CGI.

Laatst heb ik de film nog een keer gezien omdat broertje hem gehuurd heeft ... maar Nathan heeft gelijk .. er zit .. veel meer in die film.

Nu wacht ik dus nog alleen op de SE versie .. want de kale DVD hoef ik niet.

Daniël van Zanten
07-11-2002, 23:21
Ik heb deze film in de bios gezien en vind dit een zeer goede film.

Ik ben alleen op een scéne vreselijk afgeknapt.

Hier heb ik nog niemand over gehoord.

"Spoiler"

Bijna op het eind krijgt Raoul(Dwight Yoakam) een enorme klap voor z'n harses,waarna hij de trap afvalt.

Normaal ligt (na de klap) je schedel in zes stukken,maar hij kruipt weer via de trap omhoog.

Ik had graag gezien dat Jodie hem net gemist had,maar dat hij wel achterover viel van de trap af en daarna omhoog kroop.
Dat had wat reëler geweest.

Wat vinden jullie van deze scéne?

Daniël.

Edwin V
08-11-2002, 06:27
Wat vinden jullie van deze scéne?Ik vond het ook wel vreemd dat ie weer op stond, maar ben er wel aan gewend dat dit soort zaken gebeuren in films.

Dave
08-11-2002, 07:00
Ik vond het ook wel vreemd dat ie weer op stond, maar ben er wel aan gewend dat dit soort zaken gebeuren in films.

Ditzelfde vond ik ook ervan ;)

Nathan Strik
08-11-2002, 14:10
Wat vinden jullie van deze scéne? Ehm, ik had geloof ik ergens gelezen dat hij niet vol op zijn hoofd, maar tegen zijn schouder werd geraakt ofzo. Maar ik zal eens door dit stuk freeze-framen straks. ;)

Daniël van Zanten
08-11-2002, 16:32
Ehm, ik had geloof ik ergens gelezen dat hij niet vol op zijn hoofd, maar tegen zijn schouder werd geraakt ofzo. Maar ik zal eens door dit stuk freeze-framen straks. ;)

Het kan best dat je gelijk hebt Nathan. Ik heb deze film alleen in de bios gezien en toen leek het alsof hij vol op zijn hoofd werd geraakt. Ik hoor het wel van je. Ik hoop dat je gelijk hebt.

Ik ga deze film hoe dan ook zeker aanschaffen op DVD,alleen 30 euro vind ik een beetje teveel van het goede. Ik wacht wel op de Sky Radio aktie(als die nog komt). Dan heb ik hem voor 29,99 -25% = 22,49. En dat heb ik zeker wel over voor deze film.

Groeten Daniël.

Tossie
08-11-2002, 16:36
Bij de MM is ie maar 20,99 hoor!

Daniël van Zanten
08-11-2002, 16:48
Bij de MM is ie maar 20,99 hoor!

Ook bij MM Den Haag?

Dat is namelijk de enige die bij mij in de buurt is.

Nathan Strik
08-11-2002, 19:41
Het kan best dat je gelijk hebt Nathan. Ik heb deze film alleen in de bios gezien en toen leek het alsof hij vol op zijn hoofd werd geraakt. Ik hoor het wel van je. Ik hoop dat je gelijk hebt. Jullie hadden bij nader inzien toch gelijk. Ik heb het stuk nog eens bekeken en hij wordt inderdaad vol in zijn gezicht geraakt.

Onderstaande screenshots heb ik even gemaakt als bewijs.

http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/panic.jpg

Hij dook wel al een beetje weg, maar inderdaad... na zo´n klap lig je zeker weten een tijdje voor pampus. Helemaal als je nog een verdieping naar beneden sodemietert.

mark t
08-11-2002, 20:14
Ander minpuntje.

De ex-man waarschuwt eerst de politie en gaat vervolgens zelf naar het huis. Dan gaat er een hele poos voorbij -zowel in de film zelf als 'real-time' en dan pas duikt de politie op. . Da's wel erg laat.

Thijssie
08-11-2002, 20:40
Spoiler LAAT, nee hoor. Het duurt altijd eeuwen voordat de politie eens verschijnt. Spoiler

Verder vond ik het een goede film, heb vanaf het begin echt geboeid gekeken.

Joost v.d. Ham
08-11-2002, 22:25
Deze film moet je niet gaan kijken met het idee van: zo hij heeft Se7en en Fight Club gemaakt, hier gaan we wat beleven.

Dit is gewoon een super film, de beelden realtime + CGI zijn zo fantastisch gemaakt dat er soms scenes van 3 min zijn die door het hele huis af lijken te spelen zonder ook maar 1 "cut". Echt Geweldig!

Voor mij is dit een absolute must-have!

ff een vraagje waarom wordt bij de biografie van Fincher Alien3 "weggelaten"???

Nathan Strik
08-11-2002, 23:53
ff een vraagje waarom wordt bij de biografie van Fincher Alien3 "weggelaten"??? Misschien op verzoek van Fincher zelf? Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij ontevreden is met Alien 3. Ikzelf vind dat nog wel meevallen, als je ziet met welk belachelijk scriptmateriaal hij eerst moest werken.

Gemm22
09-11-2002, 14:42
ik heb panic room ook in de bioscoop gezien ik moet zeggen dat ik er erg weinig van verwachten omdat het me nogal een saaie film leek maar tot mijn verbazing vond ik hem erg goed ik vindt het vooral knap dat ze een verhaal kunnen maken over zoiets kleins en zo´n kleine ruimte en de spelers vooral dat meisje vondt ik heel erg goed :D

Tossie
10-11-2002, 04:11
ik heb panic room ook in de bioscoop gezien ik moet zeggen dat ik er erg weinig van verwachten omdat het me nogal een saaie film leek maar tot mijn verbazing vond ik hem erg goed ik vindt het vooral knap dat ze een verhaal kunnen maken over zoiets kleins en zo´n kleine ruimte en de spelers vooral dat meisje vondt ik heel erg goed :D

toe nou even. Ik vondt met deetee. Daar moet ik even wat van zeggen. Dat is te erg.

John
10-11-2002, 08:52
toe nou even. Ik vondt met deetee. Daar moet ik even wat van zeggen. Dat is te erg.

hahahaha
ik ben er mee gestopt me te ergeren aan de ontelbare sgreifvauten die op dit forum gemaakt worden... advies: ook doen! :)

John
10-11-2002, 08:56
Dit is gewoon een super film, de beelden realtime + CGI zijn zo fantastisch gemaakt dat er soms scenes van 3 min zijn die door het hele huis af lijken te spelen zonder ook maar 1 "cut". Echt Geweldig!


ja dat vond ik ook erg mooi. maar das voor mij geen reden om een film goed te vinden. het verhaal blijft nog steeds flinterdun....
en ik denk dat er veel te veel (vooral door Nathan) gekeken wordt dat ene David Fincher hem gemaakt heeft. Had 1 of andere flutregiseeur exact dezelfde film gemaakt, hadden heel wat mensen het een bagger film gevonden.
nogmaals: ik vond het een leuke film, voor 1 keer, en zeeeeeeeker geen klassieker...

Tossie
10-11-2002, 12:29
hahahaha
ik ben er mee gestopt me te ergeren aan de ontelbare sgreifvauten die op dit forum gemaakt worden... advies: ook doen! :)

Je hebd denk ik gelijk. Het interesseerd mensen denk ik niet eens dat ze het doen.... :(

Gemm22
10-11-2002, 15:13
Je hebd denk ik gelijk. Het interesseerd mensen denk ik niet eens dat ze het doen.... :( het spijt me als ik volgens jullie een spelfoutje heb gemaakt maar overkomt dat de beste niet weleens bij deze dus mijn excuus en ......... GA NIET ZO OP ME ZITTEN LETTEN OKE

John
10-11-2002, 15:33
het spijt me als ik volgens jullie een spelfoutje heb gemaakt maar overkomt dat de beste niet weleens bij deze dus mijn excuus en ......... GA NIET ZO OP ME ZITTEN LETTEN OKE

ho ho ho

ik heb nix gezegd
ik heb het alleen over spelvauten in het algemeen...

maareee.... panic room ging het over :)

Joey Lindeman
06-12-2002, 17:43
Ik had veel gehoord op DVD.nl over deze film. In het algemeen waren het allemaal positieve reacties.
ik dacht bijmezelf die film moet ik zien.
Ik heb m van de week gekocht en ik moet zeggen. Hij is goed. vind ik.

Ik moet echter wel zeggen dat je je speekers vol aan moet zetten en je moet de film in het volledige donker zien. Alleen dan is ie spannend.
Kijk je de film met het geluid op normaal niveau en het licht aan dan is er volgens mij niks meer aan.

Sebastiaan
08-12-2002, 15:28
Ik vind het gwwoon een hele goede film en wat ik las over dat iedereen deze film leuk moet vinden anders hoor je er niet bij vind ik eerder andersom hoor zoveel mensen allemaal raaskalken dat ze hem niet goed vinden enzo wat ik toch vaag vind want het is toch echt weer een Fincher Beauty ;)

Yup bij mij hier ook, de meeste mensen zeiden bij mij ook dat er niets aan was maar ik vindt het een goede film!
Toen ik zag dat Panic Room in de aanbieding was met een speciale aktie bij van Leest heb ik hem ook gekocht.

mjlfadriaans
08-12-2002, 18:02
Ik vind het begin wel aardig, einde was een afknapper, weer een standaard actie eind .... had een slimmer einde verwacht.

Marco

Tommy Brok
08-12-2002, 18:17
Heb hem blind aangeschaft, en vind het een goeie film! ben er erg tevreden mee!

Tommy!

mjlfadriaans
09-12-2002, 00:36
Heb hem blind aangeschaft, en vind het een goeie film! ben er erg tevreden mee!

Tommy!

Jammer dat je hem dan niet kunt zien.

Marco

Tommy Brok
09-12-2002, 16:06
Jammer dat je hem dan niet kunt zien.Jaaa, hij is adrem!

Tommy!

Nathan Strik
24-12-2002, 21:36
Even de twee Panic Room discussies samengevoegd...

rkrijger
23-11-2004, 20:56
Even de twee Panic Room discussies samengevoegd...

Goed werk Nathan!!!

Wizz-Art
24-11-2004, 13:54
Ik ben een groot Fincher fan en kan alles boven gemiddeld waarderen wat die man doet. De aparte sfeer die hij telkens weet te creëren door zijn manier van filmen en licht gebruik blijft geniaal. Ook deze film vond ik sterk qua regie..typische Fincher kenmerken passeren de revue evenals compleet nieuwe technieken..geweldig. Ik kan niet wachten op zijn volgende film 8)

rkrijger
24-11-2004, 14:26
Wat is eigenlijk zijn volgende film?!?

Caledonians
24-11-2004, 14:31
Wat is eigenlijk zijn volgende film?!?

Volgens IMDb: Benjamin Button

An odd romance sparks between a woman of 30 and a man who, at 50, begins aging backwards.

Pepijn Wildbret
24-11-2004, 15:01
Geplaatst: 24-12-2002 22:36 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Even de twee Panic Room discussies samengevoegd...



Geplaatst: 23-11-2004 21:56 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Nathan Strik schreef:
Even de twee Panic Room discussies samengevoegd...


Goed werk Nathan!!!


wel mooi dat iemand 2 jaar na dato nog een bedankje krijgt....:wink:

Henk van der Weerdt
24-11-2004, 16:06
Heb de film deze week binnengekregen en ga er vanavond maar eens naar kijken. Ben erug benieuwd. Heb de dvd vaak voorbij zien komen, maar verder is mij helemaal niets bekend over deze film... morgen volgt hier natuurlijk mijn review :wink:

Henk van der Weerdt
26-11-2004, 12:02
Heb de film eergisteren gezien en ben er wel tevreden over. Aardige film, einde vrij voorspelbaar, maar heb me wel vermaakt ermee.

Typisch filmpje om eens tussendoor te kijken (geen moeilijke toestanden e.d.), maar weer niet van zo'n niveau om gelijk de duurste giftset ervan in huis te halen

Tossie
26-11-2004, 12:31
Wat is eigenlijk zijn volgende film?!?

Volgens IMDb: Benjamin Button

An odd romance sparks between a woman of 30 and a man who, at 50, begins aging backwards.

David Fincher has reached an impasse with Paramount and WB over "Benjamin Button," a Forrest Gump-like fable in which a man ages backward.
http://www.imdb.com/title/tt0421715/board/nest/13244098