PDA

Bekijk de volledige versie : Dutch film works antwoorden!?



Godbluff
14-08-2002, 22:38
De thread met vragen aan DFW is gesloten. Ik kreeg daar een beetje bits antwoord van Eric toen ik me afvroeg of er ook nog antwoorden zouden komen. Ik had namelijk de termijn in de oorspronkelijke post niet gezien. De thread is nu ruim 2 weken gesloten als ik het goed heb. En ik zie nog steeds geen antwoorden. Wellicht ben ik blind, stuur me in de richting van de antwoorden, zoniet dan vind ik dit in elk geval weer in het beleid van DFW passen! Net zoals Eric's opmerking over het stellen van ECHTE vragen. Als ze bij DFW nog te dom zijn om uit al die opmerkingen te distilleren wat wij als consument nu echt van hun verwachten dan weet ik het niet meer. Schijnbaar mochten we alleen maar brave vragen stellen over al dat moois wat ze uitbrengen. En laten we wel wezen het beste wat ze uitbrengen is de hongkong legends reeks en daar hoeven ze zelf bitter weinig voor te doen!

M Balje
15-08-2002, 00:17
Meschien komt het dat DFW de anwoorden nog niet door heeft kunnen geven omdat ze ook nog de vragen van twee andere (Meschien wel meer) forums moeten lezen en beantwoorden.
Die twee forums waren eerder begonnen hier mee,dvd.nl is als laaste aan de beurt.

Anonymous
15-08-2002, 07:22
In mijn mening is denk ik DFW niet verplicht antwoord te geven
op je vragen.Zoals je zelf al een beetje zei in je post is het zo
dat er nogal veel negatief wordt gesproken over DFW, soms
ook eerlijk toegeven dat dat terecht is, en dat er eigenlijk
haast niet sprake is van normale vragen maar dat de thread
al snel was omgetoverd tot een klaagmuur.Ik denk dat ze
met de uitkomst van deze threads wel voor zichzelf hebben
bepaald welke kant ze uit moeten met toekomstige releases
maar denk niet dat ze iedere vraag gaan beantwoorden of
interessante vragen gaan beantwoorden.

Florus
15-08-2002, 07:47
Hum, deze thread wilde ik ook al beginnen, maar net toen ik wilde posten ging het forum down (gepland) :(
Maar goed, ik ben ook wel ontzettend benieuwd naar de reactie van DFW, want tenslotte is dit de eerste keer dat wij als kieskeurige DVD consument de kans krijgen ons gal te spuwen en enige brandende vragen te stellen.
DFW had kunnen weten dat een (groot) gedeelte van de reacties niet echt een vraag zou zijn maar eerder aanbevelingen/klachten over hun huidig release beleid. Daar hoefden ze alleen de zoek functie van het forum maar voor te gebruiken... :rolleyes:

Juist daarom verwacht ik op z'n minst een nette reactie (het blijft een bedrijf, wat ons te vriend moet houden) van DFW over dan in ieder geval de gestelde vragen en liefst (maar dat zal wel wishful thinking zijn) zijn een antwoord op de meest brandende vraag:
"Waarom brengen jullie soms slechte kwaliteit DVD's uit, en wat denken jullie daaraan te gaan doen?" - vrij vertaald naar eigen inzicht ;)

Ook hoop ik dat er snel antwoord komt. De 2 weken zijn al om en dit is niet goed voor imago van DVD.nl (die het organisaeert) en DFW (Die moet reageren).
Pas eventueel de laatste reactie (die van Eric) aan met een haalbare plannig. Ook dat verlicht het gemoed :)

Reinbo
15-08-2002, 08:24
Relax, twee weken is nou ook weer niet zo lang. Er zijn een hoop vragen gesteld. Je moet ze wel even de tijd geven om die goed te analyseren en te beantwoorden.

Eric van Ballegoie
15-08-2002, 08:54
Ik heb zojuist contact opgenomen met DFW en door de vakantieperiode is eea wat uitgelopen. Er zijn meerdere mensen betrokken bij de verschillende labels en de hoofdverantwoordelijke voor DVD is pas net terug van vacantie. DFW heeft mij zojuist laten weten dat we de antwoorden volgende week kunnen verwachten. Zodra ik meer weet laat ik het ook jullie weten!

PS: Godbluff, wellicht is het een idee om te wachten met het trekken van conclusies totdat je de antwoorden van DFW hebt gelezen?

Godbluff
15-08-2002, 09:48
Beste Eric en anderen. Ik ben de kwaadste niet ook al lijkt dat wellicht zo. Echter DFW is in mijn ogen zo'n maatschappij die je verbaal het vuur aan de schenen moet leggen voordat er iets wordt bereikt. Uit alle posts, inclusief die van mezelf kan zo een hele reeks vragen worden gehaald. Die vragen betreffen o.a. het release beleid (titels, technische uitvoering, extra's, verpakking) en de communicatie naar buiten toe. Mijn ervaringen daarmee zijn bepaald niet positief. Dit betekent niet dat DFW niks goed doet er zijn naar mijn mening genoeg positieve reacties geweest over releases die uitstekend waren.
Ik ben dus niet voorbarig met mijn reacties! Ook al hebben ze redelijke verklaring over het waarom van een slechte release. Indien je toevallig ook de communicatie tussen Rodisc en de nederlandse maatschappijen volgt dan kun je weten wat de gedachten van DFW zijn (of waren) over de consument en wat die behoort te kopen. Verder denk ik dat er GEEN excuus is voor slechte pr!
Ik wacht met spanning de reactie van DFW af en om mijn goede wil te tonen geloof dat het in de toekomst alleen maar beter wordt...

Martin_G
15-08-2002, 15:44
DFW en Antwoorden gaan bij mij wel goed samen.
Had namelijk door een juiste antwoord op hun prijsvraag de DVD van Bandits gewonnen :)

martin
30-08-2002, 16:46
Ik heb zojuist contact opgenomen met DFW en door de vakantieperiode is eea wat uitgelopen. Er zijn meerdere mensen betrokken bij de verschillende labels en de hoofdverantwoordelijke voor DVD is pas net terug van vacantie. DFW heeft mij zojuist laten weten dat we de antwoorden volgende week kunnen verwachten. Zodra ik meer weet laat ik het ook jullie weten!


we zijn nu alweer 15 dagen verder..........

Tossie
30-08-2002, 17:00
we zijn nu alweer 15 dagen verder..........

Zojuist gebeld... "Iedereen is weer terug van vakantie, maar alle verhalen moesten nog uitgewisseld worden...bla...bla..bla..."

Mensen die zich niet aan hun afspraken houden, bah bah bah.
In plaats van gewoon eerlijk te zijn, worden we weer aan het lijntje gehouden...

DaLexuz
30-08-2002, 17:04
Schiet inderdaad niet echt op.
Eric heb jij al wat gehoord van DFW

Groetz

Lexuz

martin
30-08-2002, 17:19
In mijn mening is denk ik DFW niet verplicht antwoord te geven
op je vragen.Zoals je zelf al een beetje zei in je post is het zo
dat er nogal veel negatief wordt gesproken over DFW, soms
ook eerlijk toegeven dat dat terecht is, en dat er eigenlijk
haast niet sprake is van normale vragen maar dat de thread
al snel was omgetoverd tot een klaagmuur.Ik denk dat ze
met de uitkomst van deze threads wel voor zichzelf hebben
bepaald welke kant ze uit moeten met toekomstige releases
maar denk niet dat ze iedere vraag gaan beantwoorden of
interessante vragen gaan beantwoorden.

Ik denk niet dat je met deze houding nog professioneel overkomt alszijnde produktie bedrijf. het kan niet altijd maar positief zijn, ze konden ook wel negatieve reackties verwachten, maar goed wij nederlanders zijn geduldig.

Philippe
30-08-2002, 17:23
Eric, lijkt me toch niet zo moeilijk om gewoon hier ff te melden wat de stand van zaken is. Zoals je zelf eerder gemeld hebt, zou DFW de antwoorden "volgende week" doorgeven. Die volgende week is al lang voorbij lijkt me. Als je zelf niets weet Eric, meldt dat dan ff. Werkt toch veel leuker dan dat we er altijd om moeten vragen. Kwestie van vlotte communicatie.

Philippe
30-08-2002, 17:25
Ik denk niet dat je met deze houding nog professioneel overkomt alszijnde produktie bedrijf. het kan niet altijd maar positief zijn, ze konden ook wel negatieve reackties verwachten, maar goed wij nederlanders zijn geduldig.

Inderdaad Martin, een bedrijf dat professioneel wil werken moet zijn communicatie verzorgen.

martin
30-08-2002, 18:07
Als je zelf niets weet Eric, meldt dat dan ff. Werkt toch veel leuker dan dat we er altijd om moeten vragen. Kwestie van vlotte communicatie.

Eric wordt ook maar gestuurd. :D
laat je niet misbruiken hoor.(y)

martin
30-08-2002, 18:08
Inderdaad Martin, een bedrijf dat professioneel wil werken moet zijn communicatie verzorgen.

op vakantie gaan is leuker.:rolleyes:

Philippe
30-08-2002, 18:15
Eric wordt ook maar gestuurd. :D
laat je niet misbruiken hoor.(y)

Kwestie van gewoon duidelijke afspraken te maken. Hoe kan je DFW nu serieus nemen als ze nog niet de moeite doen om gewoon wat duidelijke informatie te geven. Zulke mensen ben je beter arm dan rijk.

Philippe
30-08-2002, 18:16
op vakantie gaan is leuker.:rolleyes:

En ondertussen maar aanmodderen hé.:D Wat een kl*te mentaliteit.

martin
30-08-2002, 18:20
En ondertussen maar aanmodderen hé.:D Wat een kl*te mentaliteit.

Misschien waren we niet duidelijk genoeg met onze vraag stelling.

Philippe
30-08-2002, 18:26
Misschien waren we niet duidelijk genoeg met onze vraag stelling.

Kan best wel zijn hoor maar volgens mij moet je je klanten (want dat zijn we tenslotte) serieus nemen. Eigenlijk ben je het als bedrijf jezelf verplicht om feedback te geven op relevante vragen van wie dan ook. Bij DFW kennen ze de woorden PR of voorlichting niet zeker. Tenzij het gaat om schijfjes in de picture te plaatsen zeker. Is gewoon geen deftige manier van werken.

Philippe
30-08-2002, 18:27
Kan best wel zijn hoor maar volgens mij moet je je klanten (want dat zijn we tenslotte) serieus nemen. Eigenlijk ben je het als bedrijf jezelf verplicht om feedback te geven op relevante vragen van wie dan ook. Bij DFW kennen ze de woorden PR of voorlichting niet zeker. Tenzij het gaat om schijfjes in de picture te plaatsen zeker. Is gewoon geen deftige manier van werken.

En een negatieve bijklank wil je als bedrijf toch wel voorkomen lijkt me.

Matt D
30-08-2002, 19:58
ik vond het een leuk initiatief van dfw om de consument de kans te geven wat hij denkt of wil

ik had echter ook onmiddellijk mijn bedenkingen bij het feit of het allemaal wat ging uithalen, laat ons het er momenteel op houden dat de communicatie / public relations bij DFW nt op volle krachten werkt voor moment lol

ik ben ieder geval zeker dat het initiatief hen nog zal zuur opbreken als ze hierrond niet met bevredigende communicatie naar buiten treden

Philippe
31-08-2002, 10:16
laat ons het er momenteel op houden dat de communicatie / public relations bij DFW nt op volle krachten werkt voor moment lol

ik ben ieder geval zeker dat het initiatief hen nog zal zuur opbreken als ze hierrond niet met bevredigende communicatie naar buiten treden

Juist Mattias, we zijn beiden opgeleid in de sector communicatie/pers/voorlichting en dat gaat het je nog meer storen als je ziet wat een gebrekkig communicatiebeleid DFW hanteert.

Edwin V
01-09-2002, 16:47
In mijn mening is denk ik DFW niet verplicht antwoord te geven
op je vragen.Niet wettelijk verplicht maar wel moreel. Als men je de gelegenheid geeft tot het stellen van vragen moet je ook antwoorden klaar hebben (zelfs op niet leuke vragen).

Philippe
03-09-2002, 18:57
Eric, lijkt me toch niet zo moeilijk om gewoon hier ff te melden wat de stand van zaken is. Zoals je zelf eerder gemeld hebt, zou DFW de antwoorden "volgende week" doorgeven. Die volgende week is al lang voorbij lijkt me. Als je zelf niets weet Eric, meldt dat dan ff. Werkt toch veel leuker dan dat we er altijd om moeten vragen. Kwestie van vlotte communicatie.

En nog steeds geen antwoord...

Edwin vd Zwaard
03-09-2002, 19:51
Sjee... das gaaf : "Stel NU je vragen aan DFW en WWC !!"

(maar verwacht geen antwoorden....)

SmashingSteve
03-09-2002, 19:54
uhm in België is het ook erg met hun gesteld! Heb een kennis die werkt in een welbekende winkelketen en die probeert al weken enkele HKL titels te bestellen waar veel vraag naar is. Daar zijn titels bij die vanaf 16 juli moesten uit zijn en nog steeds niks! Die winkel krijgt een slechte naam, maar het ligt aan DFW zelf! Het lijkt alsof ze géén geld willen verdienen!!! Bij dezelfde winkelketen heb ik HK 1941 en Once Upon A Time IN China 3 besteld... deze films kwamen ergens eind januari uit! Heb deze na maanden vertraging eindelijk kunnen bestellen. DRIE MAAND heb ik er kunnen op wachten eer deze door DFW geleverd werd! Van slecht beleid gesproken...

Philippe
03-09-2002, 20:15
Eric, lijkt me toch niet zo moeilijk om gewoon hier ff te melden wat de stand van zaken is. Zoals je zelf eerder gemeld hebt, zou DFW de antwoorden "volgende week" doorgeven. Die volgende week is al lang voorbij lijkt me. Als je zelf niets weet Eric, meldt dat dan ff. Werkt toch veel leuker dan dat we er altijd om moeten vragen. Kwestie van vlotte communicatie.

Een actie lanceren en die dan op deze manier laten doodbloeden... Als hoofdredacteur mag je ons toch wel op de hoogte houden Eric, of je nu meer info hebt of niet. Op deze manier lijkt het op aanmodderen en dat is volgens mij niet jouw bedoeling. Alvast bedankt voor je reactie.

Tossie
06-09-2002, 11:49
Het is blijkbaar allemaal aan dovemans oren gericht.

Krijg niet het gevoel dat we hier en op dit moment serieus genomen worden..:nono: :nono:

Consumenten zijn goed om iets te kopen en daarna moet je niet meer zeuren hoor.:mad:

Philippe
06-09-2002, 14:37
Het is blijkbaar allemaal aan dovemans oren gericht.

Krijg niet het gevoel dat we hier en op dit moment serieus genomen worden..:nono: :nono:

Consumenten zijn goed om iets te kopen en daarna moet je niet meer zeuren hoor.:mad:

Waarom krijgen we hier geen antwoorden meer van de crew? Krijg het gevoel dat er enige vorm van laksheid bij beide partijen in het spel komt.

martin
06-09-2002, 16:25
Ik denk dat ze nog niet door hun vakantie dagen heen zijn en weer op vakantie zijn gegaan. Dus nog even geduld !! :rolleyes: :rolleyes:

Matt D
08-09-2002, 10:45
dezelfde vragen konden gesteld worden op www.dvdforum.nl

de antwoorden zijn daar nu al te vinden in de feedback sectie

verwacht nt te veel, de antwoorden zijn nt bijster origineel of verhelderend

Chris Howitt
08-09-2002, 12:41
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben, maar tijdens de vragen ronde aan DFW, stelden jullie volgens mij een of andere prijs beschikbaar. Wat is hiermee gebeurd wie heeft deze gewonnen ?