PDA

Bekijk de volledige versie : Disney Treasures



Martien
18-09-2001, 18:49
Disney liefhebbers opgelet. Op 4 december komen er in de VS geweldige Disney Treasures uit op DVD in een limited edition. 4 sets in een tin box met elk 2 dvd's. Ze bevatten de volgende inhoud:

1. Mickey in Color
2. Davy Crocket
3. Disney Land
4. Silly Symphonies

Ik wilde jullie dit nieuws niet onthouden. Op dvdfile.com kan je meer vinden hierover

Heiho,

Martien

(Disney)Tom Houben
18-09-2001, 20:52
Ja, dat weet ik al langer en ik wil er echt heel erg graag 2 van hebben, maar ze zijn regio 1:(.
Ik ga morgen in de stad eens vragen of iemand mijn dvd speler wil ombouwen!!!:) :D

mdouden
25-09-2001, 09:21
waar kan ik dat van die disneybox vinden? Ik heb even gezocht maar ik kan het niet vinden. Hebben jullie misschien een preciese link?

Martien
25-09-2001, 19:41
Er is nu een link naar de Disney site:

http://disney.go.com/disneyvideos/disneytreasures/index.html

Alex van den Berg
25-09-2001, 19:52
Ik ben geen fanatieke Disney-fan maar als ik dit zie, wordt er toch weer een klein jochie in me wakker... :D
WOW WOW en nog eens WOW!!

Nu maar hopen dat er ook zoiets op Regio-2 uitkomt... desnoods als 4 losse exemplaren in kartonnen snapper... zolang als die klassiekers er maar op staan! :)

Remco de Swart
02-10-2001, 11:09
Dat ziet er wel heel goed uit laten we hopen dat Nederland dit keer door Disney niet vergeten wordt. Dus Disney graag dezelfde uitgave met o.a. dezelfde verpakking en specificaties.