PDA

Bekijk de volledige versie : Panasonic TX-P50V20



ramrod
13-06-2010, 08:53
Hallo,

Ik ben zeer geïnteresseerd in de P50V20 van Panasonic , ik heb hem gisteren zien staan bij Correct en hij zag er ook goed en strak uit , helaas stond hij nog niet aan gesloten .Hij schijnt ook in zwart leverbaar te zijn volgens de computer waar in hij keek ...?

Momenteel kijk ik op mn huidige plasma met een Homecast HD ontvanger via Canal Digitaal . Omdat de V20 een ingebouwde tuner voor satelliet ontvangst heeft ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het ontvangst op deze manier en hoebelangrijk is de keuze van een CI module want hier in heb je ook nogal wat soorten , volgens Panasonic support zou dit de Canal Digitaal CI module moeten zijn maar krijg van div satelliet zaken tegenstrijdige berichten ,zou alleen goed werken bij CD goedgekeurde apparatuur en dat is deze V20 niet .

Als er mensen zijn die ervaring hebben met een ander type toestel maar ook een satelliet tuner in hun toestel hebben hoor ik ook graag hun ervaringen .

ramrod
17-06-2010, 08:54
Zoals ik hiet boven al aan geef ben ik zeer geiintereseerd in de P50V20.

Nu lees ik op een Engelstalig forum een hoop over vermeende "Black Floating" bij een aantal panasonic schermen .

Kan iemand mij uitleggen wat dit precies is wanneer het zich voor zou doen ?

raMniv
17-06-2010, 09:12
Black floating houdt in dat de zwarte balken die je ziet af en toe lichter worden. De v20 schijnt hier zo goed als geen last van te hebben en is volgens de reviews een toptoestel.

Esteban
19-06-2010, 11:32
Dat blijft toch het meest lastige aan 'reviews', je moet ze maar voor waarheid aannemen. Vanzelfsprekend gaat iemand met een G20 of V20 nooit zeggen dat hij gewoon "ok" is.

De V20 schijnt hier geen last van te hebben, edoch, op enkele fora lees je inderdaad dat het "Black Floating" probleem alles behalve een fabeltje is.

Ik sta ook nog steeds te twijfelen tussen de G20 of een Samsung, maar voor het dubbele van de prijs zou de G20 helemáál geen flauw mogen hebben, imo.

skank
21-06-2010, 19:03
ik kan je enkel zeggen dat ik het nog niet gezien heb, zelfs niet bij bepaalde blurays die het zou moeten hebben

ramrod
21-06-2010, 20:27
Ik denk dat ik nog maar even wacht met een ander scherm , ik wacht tot dat de V20 goed leverbaar wordt en er een aantal reviews te lezen zijn.

Ik wil toch ook wel weten hoe dat nu met die terug lopende zwartwaardes is of dat probleem ook echt is opgelost .

bjorn32
01-07-2010, 22:15
Hier een review van de V20

http://www.avforums.com/review/Panasonic-V20-TX-P50V20B-50V20-HDTV-Plasma-Review.html

Misschien dat je er wat aan hebt.

ramrod
02-07-2010, 10:24
Dank maar gezien de twijvel over diverse zaken bij de Panasonic modellen heb ik toch maar voor de Pioneer 5090 gekozen , lijkt me op dit moment geen verkeerde keuze .

bjorn32
28-09-2010, 16:43
Vandaag maar de knoop doorgehakt en de Panasonic V20 besteld,word komende dinsdag geleverd.

Ben deze tv gaan aanschouwen,en ik moet zeggen ik was erg onder de indruk van de beeldkwaliteit,vooral de THX modus!