PDA

Bekijk de volledige versie : Regent Gehaktballen, Het [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
18-06-2010, 09:35
Regent Gehaktballen, Het

Technische uitstekend verzorgde HD-uitgave van deze leuke animatiefilm.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4221)

Coen P.
18-06-2010, 09:44
Pas gezien; een goede tegenhanger van de meestal superieure Pixar animatiefilms! (y)

Albert Kostwinder
18-06-2010, 11:13
Wat een heerlijke maffe film met prachtige animatie en top geluid. Als Pixar op het hoesje had gestaan zou het niet misstaan hebben. Een must own wat mij betreft. :)

shadow
20-06-2010, 11:50
Leuke film, maar geen woord over het feit dat er ook een 3D versie bestaat. Ik begrijp dat in de 3D Blu-Ray spec iets staat dat je ook altijd een 2D versie moet kunnen bekijken. Dus ik ga van titels waar van bekend is dat er een goede 3D versie bestaat en dit een meerwaarde kan hebben wel even wachten op die 3D versie. Dus hoe leuk deze titel ook is, ik wacht nog even met kopen.

Olivier vd D.
26-07-2010, 11:14
Is de bitrate van de Nederlandse nasynchronisatie niet 448kbps i.p.v. 640kbps?


Wat een heerlijke maffe film met prachtige animatie en top geluid. Als Pixar op het hoesje had gestaan zou het niet misstaan hebben. Een must own wat mij betreft. :)

Daar ben ik het niet mee eens. Deze film mist wat de Pixars bijna perfect maken. Een Pixar film klopt veel beter. Het Regent Gehaktballen heeft veel meer plotgaten, onmogelijke toevalligheden (ook in het licht van de wereld die wordt geschapen), etc. Deze film staat mijns inziens echt in de schaduw van elke Pixar.

Franklin1975
21-08-2010, 11:15
Geweldig amusante film. Zag er als avi al erg goed uit. Deze bluray ga ik zeker kopen wanneer de prijs daalt. Ik kan hem ook voor 14 euro bij play.com kopen (incl. de dvd), alleen staat er daar geen nl audio op of nl subs.

.:Quadran:.
21-08-2010, 22:47
Dus ook een leuke film voor volwassenen?

Franklin1975
22-08-2010, 10:01
Zeker weten. Maar daar staat deze animatiefilm niet alleen in toch? ;-)

.:Quadran:.
22-08-2010, 10:07
Er zijn veel animatiefilms die ik kan appreciƫren, maar er zijn uitzonderingen zoals bv. Open Season 2 was ik snel verveeld.

Bas Reuver
22-08-2010, 12:43
Dit is gewoon een goede animatiefilm. Doet wat mij betreft niet echt onder voor Pixar. De Blu-ray is ook top qua beeld en geluid (y)

Albert Kostwinder
23-08-2010, 12:45
Er zijn veel animatiefilms die ik kan appreciƫren, maar er zijn uitzonderingen zoals bv. Open Season 2 was ik snel verveeld.

Dat kan, maar wat heeft volwassen zijn hiermee te maken?

Franklin1975
18-10-2010, 19:21
Ik las net dat bij de 3D-BR van deze film geen 3D-brilletjes meegeleverd worden. Moet je deze film in 3d met zo'n 2 kleurig kartonnen brilletje bekijken, of met zo'n plastic brilletje die je in de bios te leen (of mee naar huis) krijgt?
Met mijn Sony Bravia bluray-speler en tv kan ik nu dmv een software upgrade 3D-blurays bekijken, maar de tv is niet als 3D-tv op de markt gezet en heeft dus ook geen meegeleverde 3D-bril.

langejan
18-10-2010, 19:59
het gaat hier om de echte 3D ervaring, dus geen kartonnen brilletjes met rood en groen, maar de enige echte 3D voor de originele 3DTV van Samsung, Sony en andere merken.

Bij de komende titel HOE TEM JE EEN DRAAK 3D , DAAR KAN JE HET GEWONE 3D BRILLETJE VAN KARTON GEBRUIKEN, WANT VOORLOPIG IS DAAR NOG GEEN ECHTE 3D VERSIE VAN, TERWIJL DE 3D VERSIE WEL BELOOFT WAS DOOR DREAMWORKS. ( STAAT OP DE MONSTERS VS ALIENS 3D ALS TRAILER.

Franklin1975
25-10-2010, 17:20
Ik had van de week al een mailtje van Sony Entertainment ontvangen waarin dit ook stond.
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant krijg ik ook erg branderige ogen na het kijken in 3D met een brilletje.