PDA

Bekijk de volledige versie : geluid probleempje



Dadaveke
15-08-2002, 20:58
ff een vraagje. Ik heb de JVC- Tha-10r.
Nu had ik laats on Pulp fiction dat het geluid me wegviel, ik zette de speler uit en weer aan en hij deed het weer. Nu heb ik Cocoon gekocht en ik speel de film af heb ik geen geluid, weer uit en aan moeten zetten en toen deed ie het weer. Bij geen enkele film heb ik last alleen bij deze 2 , zou het aan de speler liggen of aan de dvd?

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus als deze post thread naar general moet verplaat hem dan ff aub.

groetjes

camareo
16-08-2002, 08:18
Wat voor aansluiting gebruik je ?
Mogelijk is het gewoon een kabel probleem(y)

Dadaveke
16-08-2002, 09:07
De tha-10r heeft een vaste geluidskabel naar de versterker in de subwoofer, maar aan de kabel ligt het niet want dan zou ik ook problemen moeten hebben met andere films.
maar toch bedankt.

Patrick vdB
16-08-2002, 09:28
Dadaveke,

Als geen andere dvd als alleen Pulp Fiction en Cocoon er last van hebben dan vermoed ik toch dat het aan de dvd'tjes ligt. Probeer ze anders eens op een andere speler/installatie uit om uit te sluiten dat het een compatibiliteitsprobleem betreft.

Ik neem tenminste aan dat je nadat je het probleem ontdekt hebt ook andere dvd's nogmaals getest hebt?

Mvrgr

Patrick

Dadaveke
16-08-2002, 10:00
Ik heb idd ook andere dvd`s getest, maar nergens last van,maar het wazige is ook dat het opstarten van cocoon lang duurt, dus het waarschijnlijk toch echt aan de dvd`s liggen.
De speler is wel heel erg gevoelig, had laatst Predator S.E gekocht bij mij deed ie het niet en bij een vriend van me speelde ie perfect af, ik de dvd geruild en deze deed het wel:( :confused:

groetjes dave

camareo
16-08-2002, 11:08
Is de lens van je DVD player niet vies
Misschien dat hij daarom niet constant doet

Dadaveke
16-08-2002, 18:37
Het zal wel aan de dvd`s liggen , ik heb vanmiddag 3 films gekeken en nergens last van gehad.

groetjes dave