PDA

Bekijk de volledige versie : Delete/Unsubscribe opties



Mark S
15-08-2002, 23:59
Geachte crew-leden.
In de eerste plaats excuses als blijkt dat dit topic reeds bestaat, maar ik kan 'em 1-2-3 niet vinden.
De aanleiding:
Ik heb de afgelopen 3 dagen 2x een melding gekregen dat ik geen Pm's kan ontvangen omdat mijn inbox vol is.
De eerste keer braaf geleegd tot er slechts 3 tot 4 over bleven.
De 2e keer (vanavond) hoogstverbaasd mezelf achter de oren gekrabt en toen rigoreus begonnen zowel mijn inbox als uitbox te legen. Omdat ik niet van half werk houd, tegelijk maar een dappere poging gedaan het aantal subscribed threads te reduceren.

Op mijn werk (met weinig werkzaamheden, dikke datalijn, en alles op kosten van de baas) is het handmatig 1 voor 1 verwijderen nog te doen,
maar thuis via een 56k voel ik me een Middeleeuwse monnik die 3000 exemplaren van de bijbel voor distributie aan het overschrijven/letterzetten is.

Nu heeft de PM sectie een prachtige tickbox om de gewenste berichten te selecteren en te deleten. Echter, de lijst met subscribed threads laat mij slechts de keuze 1 voor 1 te unsubscriben, of allemaal tegelijk.
Is het mogelijk voor deze lijst ook een tickbox te implementeren,
of is het deleten van een PM php-technisch een heel ander verhaal dan het unsubscriben van een thread?

Bij voorbaat hartelijk dank....

(ps: kom aub niet met een antwoord als:
wacht tot je werkweek weer is begonnen
of
bemoei je niet met elke thread die je aanspreekt
:D :D)

Alex van den Berg
16-08-2002, 00:28
Ooooooh.... maar dat is toch vrij simpel?....
Eeeeeuh...


(ps: kom aub niet met een antwoord als:
wacht tot je werkweek weer is begonnen
of
bemoei je niet met elke thread die je aanspreekt
:D :D) Hmmm... :D
Tja, in dat geval maar even afwachten of Leon, Koen of Johannes een antwoord hebben...

Trouwens... Wel een goed idee!

Mark S
16-08-2002, 00:41
Alex, aangezien ik zojuist in een gesloten en verboden thread in deze rubriek (no names...) heb vernomen dat jij nu ook een dappere poging waagt qua programmering zie ik hier een uitgelezen taak voor je liggen:D

Alex van den Berg
16-08-2002, 00:47
Alex, aangezien ik zojuist in een gesloten en verboden thread in deze rubriek (no names...) heb vernomen dat jij nu ook een dappere poging waagt qua programmering zie ik hier een uitgelezen taak voor je liggen:D Ik kom (voorlopig...) niet aan de forum software... ;)

Mark S
16-08-2002, 00:56
Ik kan me wel voorstellen (omdat de threads volgens mij met ID nummers werken en de PM's kennelijk niet) het wellicht moeilijker is om alle geselecteerde ID's in 1 keer mee te sturen met een delete opdracht dan de keuze per ID of alle ID's te deleten.
Maar ik zal jou er verder niet mee lastig vallen. ;)
Ik heb de threads ondertussen gewoon handmatig verwijderd met het verhaal van de schilpad en de haas in mijn achterhoofd.

Mark S
21-08-2002, 11:47
eeh..crew? Any idea?