PDA

Bekijk de volledige versie : Nog eens *GRATIS* testmolds



Werner
30-06-2010, 22:33
Ik ben mijn kast nog eens aan het opruimen, en vind hier nog een stapeltje testmolds. Voor je vraagt "Wat zijn testmolds": testmolds zijn dvd's die door de maatschappijen ter beschikking worden gesteld als viewing. De dvd's zijn inhoudelijk identiek aan diegene die R2 NL in de handel te krijgen zijn, alleen hebben ze geen doosje of opdruk. Eén belangrijke zaak is dat deze niet verkocht mogen worden. Ik heb er hier nog enkele liggen. Aangezien ik ze toch niet mag verkopen, geef ik er een paar gratis weg (dat mag wel). Het enige wat je in ruil moet doen is (a) plechtig beloven dat je ze niet verkoopt, want dan krijg je last (en ik ook tenandere), en (b) ik zou wel een bijdrage in de verzendkosten van 4 postzegels van 44 cent (Nederland) of 3 postzegels van 59 cent (België) appreciëren.

Het gaat om de volgende titels:
- Garfield The Movie (met Bill Murray)
- Robots (met Ewan McGregor en Robin Williams)
- The Girl Next Door (met Elisha Cuthbert)
- en daar bovenop nog een regio 1 film-only mold van The Thomas Crown Affair (met Pierce Brosnan en René Russo)

Regels:
1) Ik geef ze alleen als geheel weg, aan 1 persoon.
2) Wie het eerste hier op het forum in dit topic na mijn post een bericht achterlaat, heeft het eerste recht van spreken. Moet die ze uiteindelijk niet hebben, is het recht voor de tweede, etc.
3) De "winnaar" stuurt me 4 postzegels van 44 cent of schrijft 1,76 cent over op mijn rekening als het een Nederlander is, en 3 postzegels van 59 cent of schrijft 1,77 cent over op mijn rekening als het een Vlaming is. Dat mag dus bijv. ook door me een zelfgeadresseerde enveloppe toe te sturen.
4) Ik stuur de testmolds op.
5) Enjoy!

Jordy van Buel
30-06-2010, 22:41
Robots is de animatiefilm? Doe mij ze maar :)

Werner
30-06-2010, 22:43
Robots is de animatiefilm? Doe mij ze maar :)

Robots is de animatiefilm, inderdaad. PM me maar voor de afhandeling.