PDA

Bekijk de volledige versie : Multiregionale prijsvergelijkingssite, SUPERTIP!!!



Stitch
18-08-2002, 15:30
SUPER TIP

Zojuist kwam ik onderstaande prijsvergelijkingssite tegen die ik op dit forum nog niet ben tegenkomen.

Je kan een prijsvergelijking doen voor als je wilt alle regio's bij heeeel veel online shops. Dus ook de bekende Ezydvd en play.com maar ook shops waar ik nog nooit van had gehoord.


Check it out!!!

www.dvdpricecheck.co.uk (http://www.dvdpricecheck.co.uk/modules.php?op=modload&name=News&file=index)

Aan de site wordt nog gewerkt, bedragen kunnen al in Euro's worden omgerekend, men is nog bezig om de shipping to country aan te passen, het werkt verder al uitstekend!

Mark

Mark de Jong
18-08-2002, 15:34
Handig, bedankt :)

Edwin vd Zwaard
18-08-2002, 15:36
Die kon ik al een tijdje, staat (samen met alle andere vergelijkingsites) op mijn website..

Lex v/d Moolen
18-08-2002, 15:45
Top! Heel erg bedankt, die zal ik vaak gaan raadplegen(y) (y) (y)

Gerrit
18-08-2002, 17:13
Opvallend dat er actieve leden zijn die Multiregion nog niet kenden. Op het forum wordt ie toch redelijk vaak ter sprake gebracht dacht ik zo. Zo te zien kan deze thread toch erg nuttig zijn! (y)

Gerrit
18-08-2002, 17:16
Die kon ik al een tijdje, staat (samen met alle andere vergelijkingsites) op mijn website..

En nu moeten wij vragen waar jouw website staat? ;)

Waar staat jouw website? :bier:

MAD
18-08-2002, 17:22
bedankt voor de tip!

zoiets zoek ik ook nog voor speakers. lees wel veel dat je die kef 2005 sets in duitsland moet kopen maar wie weet hiervoor een leuke internationale (of nationale) prijsvergelijker. kieskeurig.nl heeft namelijk geen speakers!!

John
18-08-2002, 22:12
En nu moeten wij vragen waar jouw website staat? ;)

Waar staat jouw website? :bier:


de meesten hier kennen edwin's site al hoor gerrit. die site waar ik iedere keer met de prijsvragen meedoe en nooit wat win....... :( ;) (6)

penguin
20-08-2002, 22:14
Goede tip, bedankt! (dit gaat weer geld kosten)

R. Schaap
20-08-2002, 22:35
de meesten hier kennen edwin's site al hoor gerrit. die site waar ik iedere keer met de prijsvragen meedoe en nooit wat win....... :( ;) (6)

de verboden website zeg maar........

Gerrit
21-08-2002, 09:52
de meesten hier kennen edwin's site al hoor gerrit. die site waar ik iedere keer met de prijsvragen meedoe en nooit wat win....... :( ;) (6)

Ik kan me vergissen hoor john, maar onder zijn profiel staat geen Homepage aangegeven en zijn link naar 'Collectie' is inderdaad slechts een collectie. Maar uitgaande van je beschrijving meen ik Edwin's site te herkennen; ik hem 'm toentertijd echter niet gebookmarked. Denk je trouwens echt dat de meerderheid van de 3000+ leden & nog eens duizend(en) bezoekers Edwin's site kennen? ;)

Oakey
10-04-2004, 12:32
Kent er ook iemand een goede prijsvergelijkingssite die de Japanse online-aanbieders ook meeneemt? Dat doet dvdpricecheck nl. niet :(

Jacub86
10-04-2004, 13:53
handige site, bedankt voor de tip!

chaos
10-04-2004, 20:46
Hele fijne tip, bedankt (y)