PDA

Bekijk de volledige versie : Filmkamer in aanbouw.



WouterVW
23-07-2010, 18:56
Hee
het is eindelijk zo ver, het magische moment is aangebroken:O er komt een bioscoopkamer in huis.
We wonen nu sinds een halfjaar in een nieuwbouwhuis en in de kelder is een kamer van 6m x 4m en 2.60m hoog

Bij de bouw hadden we er al over nagedacht om er een film/amusements ruimte van te maken dus overal zijn alle punten al in de muur ingebouwd voor bijvoorbeeld speakers in alle hoeken(frontspeaker vergeten dus:rolleyes:)en het stopcontact+buisjes voor bekabeling van de beamer in het plafond. Dat van de beamer zit op een afstand van zo'n 4.20m.
Ik ben al bezig met verven, de lange muren worden grijsblauwig-achtig en de korte muren weet ik nog niet. zoals je ziet op de foto's

Er staat ook een flipperkast maar die komt in een hoek te staan zodat er geen last van is.

het budget is zo'm 2500/3000 euro. Is daar wat leuks voor te halen denk?
Voor de beamer zat ik te denken aan een:
Optoma HD20, Optoma HD80 of Mitsubishi HC3800.
Voor audio heb ik nog niet echt gekeken. misschien hebben jullie suggesties binnen mijn budget? In de huiskamer staat een Harman Kardon 7.1-channel AVR 350 met 5 Dali Lektor speakers en sub. Daar ben ik heel te vreden mee maar is er iets mee te vergelijken wat iets minder prijzig is?

Nou... Ik hoor het wel:D

Groeten,
Wouter

skank
24-07-2010, 19:06
ik zie geen fotos ;)

WouterVW
26-07-2010, 11:19
ik zie geen fotos ;)
euuww... freemd,
eens even kijken of ik ze erbij kan fixen

johanhoitink
26-07-2010, 16:55
die harmon kardon 7.1 kan dan toch naar beneden en zet je daar een aardige budget keus voor terug?
Of ben je niet de rechtmatige eigennaar?

ben benieuwd naar je foto's

WouterVW
27-07-2010, 18:06
haha jawel. maar die staat in de huiskamer en ik ben bang dat vaders het niet gaat waarderen als deze daar ineens weg is. Dus voor de filmkamer moet wat anders gekocht worden. maar zijn er suggesties voor speakers+versterker voor 1500/2000 euro?

hierbij trouwens de foto's, de donkere wanden ga ik vanavond afrollen:
1397
1398
1399

Zeau, dat staat erop:) had nog niet echt door hoe ik foto's erbij moest plakken:rolleyes:

de kamer ga ik komende dagen helemaal afverven dus de foto's daarvan komen eraan

skank
27-07-2010, 18:56
haha jawel. maar die staat in de huiskamer en ik ben bang dat vaders het niet gaat waarderen als deze daar ineens weg is. Dus voor de filmkamer moet wat anders gekocht worden. maar zijn er suggesties voor speakers+versterker voor 1500/2000 euro?

hierbij trouwens de foto's, de donkere wanden ga ik vanavond afrollen:
1397
1398
1399

Zeau, dat staat erop:) had nog niet echt door hoe ik foto's erbij moest plakken:rolleyes:

de kamer ga ik komende dagen helemaal afverven dus de foto's daarvan komen eraan
Fotos lukken nog steeds niet.
Als je boxen/versterker zoekt voor die prijs, kan ik je de mijne aanbevelen :)
pioneer vsx-919 en triangle galaxy 2 speakers