PDA

Bekijk de volledige versie : Labyrinth



Jeff
18-08-2002, 21:33
Weet iemand van jullie of Labyrinth ook in regio 2 uitkomt met nederlandse ondertiteling ?????

Ik heb 'm wel al diverse malen zien liggen met engelse en franse subs. Het is niet dat ik geen Engels kan ofzo, maar ik vind het gewoon cooler als al mijn films ook nl ondertiteld kunnen worden.

Kweet het ik ben raar !

Laterrr:p

Glenn Smits
19-08-2002, 12:55
labyrinth is een vereniging voor psychologiestudenten, dat weet ik wel ;)

mark t
19-08-2002, 13:17
In de diverse andere threads over Labyrinth (de zoekfunctie is hier special voor ontworpen :rolleyes: ) weet men ook niets over een release met Nederlandse ondertiteling. Ik ook niet. Probeer het eventueel eens via de releaselijst op deze site of op www.dvd-home.nl.

mjlfadriaans
02-09-2002, 12:34
Ik zag laatst wel een versie bij de FRS staan, vrij goedkoop ook .... volgens mij was dat een nieuwere release dan de mijne. Ik kan me herinneren. Ik let zelf niet zo op ondertiteling, dus weet niet of die er bij zat of niet.

Marco

chris tervoort
25-03-2004, 14:28
nu ook bij vanleest in de goedkopen bakken goeje film :D

Bravestarr
25-03-2004, 14:33
Ik geloof dat er in engeland een superbit versie van uit is gekomen en dat deze wel nederlandse subs heeft.

Madagat
25-03-2004, 14:51
Ik geloof dat er in engeland een superbit versie van uit is gekomen en dat deze wel nederlandse subs heeft.

Klopt is NL ondertiteld.

Johan van den D.
25-03-2004, 18:48
De superbit versie (bij Play.com) is inderdaad NL ondertiteld (heb ikzelf ik bezit gehad) dus er zullen wellicht ook nog andere versies zijn die NL subs hebben.

Caledonians
25-03-2004, 18:59
Bij NLStore staat een release van een Collector's Edition die uitkomt op 19 april '04. Heb hier verder nog niks van gehoord en kan er niks van terug vinden bij andere shops. Iemand die dit kan bevestigen misschien?

http://www.nlstore.nl/shop5/shopexd.asp?id=455064

Dennis Kuijper
22-01-2006, 20:27
Prachtige fantasy film met sterke muziekaale ondersteuning van David Bowie.De decors zien er erg mooi uit en ook de poppen zijn goed gedaan.Dit is een fantasyfilm die aan het einde nog zelf wat aan je fantasie overlaat en erg geschikt is om meerdere keren te bekijken want er gebeurd zoveel op het scherm dat je alles niet de eerste keer ziet/door hebt.De Making Of: Inside The Labyrinth is een goede making of die veel informatie bevat en de nodige uitleg geeft over o.a. het maken van de decors/poppen maar laat ook de actuers aan het woord,zeker de moeite waard.De Columbia Classics verpakking vind ik er trouwens ook erg mooi.